Ga naar inhoud

Anouk12 : 22 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 426
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei Ellen125:

Ooh de non padded heavy support? Ik heb alleen de carefix Anna gehad :P Toen ik een bh aan mocht heb ik nog even een beugelloze bh van de hunkemoller gedragen. Moest wel ff wennen aan die beugel. 

 

Bikini’s is leuk hoor. Ik was oude bikini’s gaan passen Haha geen gezicht. Een a cupje was dat en alles puilde er nu uit :P 

@Ellen125. Hahaha ja echt lachen dat heb ik ook met m'n oude bikini's gedaan en ook nog even foto's gemaakt g:D

 

Maar de carefix vind ik echt niet lekker zitten. Ik heb ook nog 1 van de kliniek en die draag ik tijdens het slapen. Die zit perfect en de stof is heerlijk maar helaas nergens kunnen vinden op internet. En die van de Hema is een stuk goedkoper en las ik goede dingen over hier op het forum :)

 

Heb je trouwens je maat ook gewoon laten opmeten bij een lingeriezaak? Ik heb dat nog nooit gedaan. Vind het best wel spannend om te doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Lucy89:

@Ellen125. Hahaha ja echt lachen dat heb ik ook met m'n oude bikini's gedaan en ook nog even foto's gemaakt g:D

 

Maar de carefix vind ik echt niet lekker zitten. Ik heb ook nog 1 van de kliniek en die draag ik tijdens het slapen. Die zit perfect en de stof is heerlijk maar helaas nergens kunnen vinden op internet. En die van de Hema is een stuk goedkoper en las ik goede dingen over hier op het forum :)

 

Heb je trouwens je maat ook gewoon laten opmeten bij een lingeriezaak? Ik heb dat nog nooit gedaan. Vind het best wel spannend om te doen. 

Haha zo leuk. Heb je ook nog oude foto’s in die bikini? Herken het na 4 maanden al bijna niet meer. Dit is nu zo eigen. Alsof het nooit anders ia geweest :) 

 

Best_boobie had mijn maat geschat op 70E. Heb toen 70D en 70E meegenomen bij de hunkemoller. En tijdens passen op knopje gedrukt voor een verkoopster om even mee te kijken. Bij de meeste heb ik daar nu 70E. Bij Royal Lounge Junky ook weer beide maten gepassen en verkoper mee laten kijken en daar heb ik nu 70D. Weet je waar je ongeveer op uit komt? Anders gewoon een paar maten meenemen en dan gewoon vragen of iemand even meekijkt. Opmeten werkt namelijk niet meer na een borstvergroting, dan kom je 1 a 2 cupmaten lager uit en dat is geen gezicht ;) dam puilt alles eruit Hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Ellen125:

Haha zo leuk. Heb je ook nog oude foto’s in die bikini? Herken het na 4 maanden al bijna niet meer. Dit is nu zo eigen. Alsof het nooit anders ia geweest :) 

 

Best_boobie had mijn maat geschat op 70E. Heb toen 70D en 70E meegenomen bij de hunkemoller. En tijdens passen op knopje gedrukt voor een verkoopster om even mee te kijken. Bij de meeste heb ik daar nu 70E. Bij Royal Lounge Junky ook weer beide maten gepassen en verkoper mee laten kijken en daar heb ik nu 70D. Weet je waar je ongeveer op uit komt? Anders gewoon een paar maten meenemen en dan gewoon vragen of iemand even meekijkt. Opmeten werkt namelijk niet meer na een borstvergroting, dan kom je 1 a 2 cupmaten lager uit en dat is geen gezicht ;) dam puilt alles eruit Hahaha.

@Ellen125. Ooh meen je dat is dan goed om te weten. Want ik had van best boobie ook een mailtje gekregen met de geschatte maten. Volgens mij 75D of 75E. Ik heb al wel wat gepast en voor mijn gevoel zit 75D echt prima. Maargoed dat kan dus nog veranderen. Dan ga ik het ook maar zo aanpakken :)

 

Maar ik heb nog veel foto's in oude bikini indd met m'n cupje A. Leuk om terug te zien. En 't voelt bij mij nu ook meer natuurlijk aan. Gewoon als je eigen boobs. In het begin echt totaal niet en kon ik ook echt met moeite zonder bh lopen. Ik ben er echt heel tevreden mee tot nu toe maar hoop alleen dat ze nog wat zachter worden :) maar dat komt wel goed denk ik. 

 

Ben je nu na 4 maanden ook tevreden met het resultaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Lucy89:

@Ellen125. Ooh meen je dat is dan goed om te weten. Want ik had van best boobie ook een mailtje gekregen met de geschatte maten. Volgens mij 75D of 75E. Ik heb al wel wat gepast en voor mijn gevoel zit 75D echt prima. Maargoed dat kan dus nog veranderen. Dan ga ik het ook maar zo aanpakken :)

 

Maar ik heb nog veel foto's in oude bikini indd met m'n cupje A. Leuk om terug te zien. En 't voelt bij mij nu ook meer natuurlijk aan. Gewoon als je eigen boobs. In het begin echt totaal niet en kon ik ook echt met moeite zonder bh lopen. Ik ben er echt heel tevreden mee tot nu toe maar hoop alleen dat ze nog wat zachter worden :) maar dat komt wel goed denk ik. 

Ja dat is denk ik wel handig. Dan neem je die 2 maten mee in het pashokje en dan laat je een verkoopster even meekijken wat het beste staat. 

 

Je borsten blijven zachter worden. Na 3 maanden merkte ik pas echt verschil. 

 

Links vind ik mooi maar rechts (nog) niet. Moet binnenkort terug naar Verdonck dus even afwachten wat hij zegt. Hadden ook wel groter geworden. Nu een beetje te naturel voor mijn smaak.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Anouk12:

@Lucy89

Ah ja daar heb ik ook wel van gehoord. Waar kun je die kopen? 

@Anouk12. Bij de apotheek werd mij aangeraden maar ik heb het gewoon online besteld op alhydran.nl

 

Wanneer ben je eigenlijk begonnen met smeren? Omdat ze aanraden pas te smeren als de wond echt goed dicht is twijfel ik een beetje wanneer ik moet beginnen. Het ziet er dicht uit maar nog wel wat korstjes en hechtingen te zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Ellen125:

@Ellen125Ja dat is denk ik wel handig. Dan neem je die 2 maten mee in het pashokje en dan laat je een verkoopster even meekijken wat het beste staat. 

 

Je borsten blijven zachter worden. Na 3 maanden merkte ik pas echt verschil. 

 

Links vind ik mooi maar rechts (nog) niet. Moet binnenkort terug naar Verdonck dus even afwachten wat hij zegt. Hadden ook wel groter geworden. Nu een beetje te naturel voor mijn smaak.

 

Xx

Oké, ja tot nu toe vind ik de maat prima. Maar ik denk dat er altijd wel twijfel blijft van; is het wel groot genoeg?! :huh:. Verdonck is ook wel echt van het natuurlijke toch? Is rechts nog niet genoeg ingedaald? Ik heb dat namelijk met links. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucy89

Ik ga er eens naar kijken. Bedankt! 

 

Ik ben pas gaan smeren toen er geen korstjes meer op zaten en de knoopjes van de onderhuidse hechtingen verwijderd waren. Eerder mocht ik sowieso ook nog niet smeren. Moet wel zeggen dat er aan mijn linkerborst nog een klein korstje zit dus daar smeer ik voorzichtig omheen. 

Maar heb jij dan nog hechtingen zitten? Of wat zie je precies zitten? 

Zou dus nog maar even wachten met het insmeren van je littekens totdat de korstjes enzo weg zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Anouk12:

@Lucy89

Ik ga er eens naar kijken. Bedankt! 

 

Ik ben pas gaan smeren toen er geen korstjes meer op zaten en de knoopjes van de onderhuidse hechtingen verwijderd waren. Eerder mocht ik sowieso ook nog niet smeren. Moet wel zeggen dat er aan mijn linkerborst nog een klein korstje zit dus daar smeer ik voorzichtig omheen. 

Maar heb jij dan nog hechtingen zitten? Of wat zie je precies zitten? 

Zou dus nog maar even wachten met het insmeren van je littekens totdat de korstjes enzo weg zijn. 

@Anouk12. Oké bedankt voor de tip! Ja ik heb oplosbare hechtingen. Hoef ook pas bij 6weken po voor controle. Maar ik zag nog wel wat zitten bij m'n rechterborst. Ik heb eerder oplosbare hechtingen gehad (op een andere plek) en toen had Ik dat ook. Toen kon ik ze opgeven moment er gewoon uittrekken. Maar ik wacht wel even met de korstjes. Dat duurt niet meer lang denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucy89

Ah oké ik heb namelijk onderhuidse hechtingen dus zie niets zitten, vandaar.:)

 

Ik smeer ook gewoon de rest van mijn borsten in, niet masseren natuurlijk, maar wel even "invetten" haha. Blijft de huid toch een beetje soepel, zeker omdat ze het zo hebben moeten oprekken. 

 

Blijven jouw borsten ook nog zo hoog staan? Zeker mijn rechterborst lijkt amper te zakken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Anouk12:

@Lucy89

Ah oké ik heb namelijk onderhuidse hechtingen dus zie niets zitten, vandaar.:)

 

Ik smeer ook gewoon de rest van mijn borsten in, niet masseren natuurlijk, maar wel even "invetten" haha. Blijft de huid toch een beetje soepel, zeker omdat ze het zo hebben moeten oprekken. 

 

Blijven jouw borsten ook nog zo hoog staan? Zeker mijn rechterborst lijkt amper te zakken. 

@Anouk12

 

Ja, ik heb dat met mijn linkerborst. Ik dacht misschien omdat ik rechts ben dat die al wat meer is gezakt? Dit viel mij na 1 week po meteen op. Maar ik zie dat links ook blijft zakken maar dan moet ik echt goed kijken. Ik zal vanavond even weer foto's plaatsen dan zie je het verschil wel.

 

Ik denk dat het zakken nog echt zijn tijd nodig heeft. Dit lees ik namelijk heel veel en ook dat er altijd wel 1 borst is die wat langzamer is in dit proces :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucy89

 

Ja bij mij is het dus precies andersom maar het verhaal is hetzelfde. Zal inderdaad zijn tijd nodig hebben en het zijn twee afzonderlijke wonden die je niet met elkaar moet gaan vergelijken... Maar ja, dat doe je automatisch. ;)

 

Geduld is wederom het sleutelwoord haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Anouk12:

@Lucy89

 

Ja bij mij is het dus precies andersom maar het verhaal is hetzelfde. Zal inderdaad zijn tijd nodig hebben en het zijn twee afzonderlijke wonden die je niet met elkaar moet gaan vergelijken... Maar ja, dat doe je automatisch. ;)

 

Geduld is wederom het sleutelwoord haha. 

 

@Anouk12 ik heb net van 3 en 4 weken po foto's geplaatst. Je ziet het heel duidelijk, het verschil. Mijn vriend zei wel net dat ze zachter zijn geworden :) 

 

Maar indd gewoon geduld hebben. Ik ben ook blij dat ik elke dag merk dat ik weer een beetje meer kan fysiek, maar ik probeer nog wel rustig aan te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucy89

Ik zie het inderdaad op je foto's en lijkt op mijn situatie maar dan dus omgekeerd. 

Haha dat is al fijn! Ik vind de mijne nog steeds erg hard maar durf er ook maar heel zachtjes in te "knijpen". :lol:

 

Ja hier exact hetzelfde. We lijken momenteel een beetje synchroon te lopen. ;)

 

Ik denk ook dat hoe rustiger we ons houden, hoe mooier het resultaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucy89 en @Anouk12, ik ben ongeveer gelijktijdig met jullie geopereerd. Mag ik eens piepen in jullie album?
Zou zelf ook eens moeten beginnen met foto's maken. Heb dit niet gedaan en heb nu geen goed overzicht van hoe het bij mij aan het evolueren is. Lijkt me nog niet fel te verschillen met een 3tal weken geleden. Maken jullie wekelijks een foto om dit op te volgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liesbeth89

 

Tuurlijk mag je meekijken! Ik zal je toevoegen. 

Ik maak geregeld een foto, er zit niet echt een ritme in maar meer als ik eraan denk of zin in heb. :) Zonder de foto's zou ik waarschijnlijk ook denken dat er weinig veranderd is. Het gaat tenslotte zo geleidelijk en aangezien je iedere dag toch wel een paar keer kijkt, is dat verschil (bijna) niet op te merken.

 

Bij wie ben jij geweest en wat heb je gekregen? Ben je er al blij mee? Vragen vragen vragen haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk12 Dankje! 

 

Ik ben net als jou geopereerd bij Dr Verdonck op 22 september. :) Heb 275cc motiva gekregen. In het begin best schrikken - groot en heel fake... maar het went inderdaad snel. Ze passen bij m'n lichaam en ik kan me mijn kleine borsten nog amper voorstellen. Ben tot nu toe zeker tevreden, nu nog even spannend afwachten hoe ze gaan evolueren. 

 

Jij al tevreden tot nu toe? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liesbeth89

Ohhhh jaaaa klopt! Sorry ik was het even vergeten haha. :D

 

Fijn dat je zo tevreden bent! Ja die herinnering is snel vervaagd hè. Alsof we ze altijd al hebben gehad. 

 

Ik ben ook zeer tevreden!!:wub: Heb vandaag alleen het idee dat ze iets kleiner zijn geworden...:unsure:. Maar misschien ben ik er ook al aan gewend geraakt of is de zwelling nu helemaal weg. Geen idee... Ik zie het vanzelf wel. Er moet in ieder geval nog veel gebeuren de komende tijd, dat is zeker haha. 

 

Ah dankjewel!! :)

 

Mocht jij een keer een album maken, kijk ik graag mee! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anouk12:

@Sanv

Oh spannend!! Dat is het ook al bijna! Bij wie ga je en hoeveel krijg je? 

Ik zal je toevoegen. :)

 Ze zien er al wel erg mooi uit zeg!! Ze worden alleen maar mooier als ik de vele resultaten hier bekijk. Heel veel succes met je herstel! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sanv

Oh ja zeker spannend maar komt echt goed! Voor je het weet heb je je droomboobs!:) Maar krijg jij dan mini of demi?

 

Ik heb full gekregen, corsé plaatst Verdonck vrijwel niet en demi of mini waren niets voor mij. Daarmee zou ik niet het beoogde resultaat behalen. 

Ik ben nu 26 dagen po en ze zijn nog lekker hard haha maar dat gaat uiteraard nog veranderen. 

 

Dankjewel, ben er ook erg blij mee!! B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.