Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Ik denk dat mijn verbandje het ook niet heel lang meer uithoudt... Ik kijk iedere dag of ze al veranderen, ook al zeg ik iedere dag tegen mezelf dat ik het gewoon moet laten zitten. Het witte gedeelte plakt al niet meer aan de bovenkant, ik heb daar ook de meeste jeuk. 

Het is ook echt afgezakt en rimpelt erg aan de onderkan, precies waar de wonden zitten. ik probeer het wel nog zolang mogelijk te laten zitten, want het geeft idd een veilig en stevig gevoel!

Ik zie je al helemaal staan voor de spiegel, ik kijk ook regelmatig of ze er nog opzitten! Zo blij, maar tegelijkertijd nog zo onwerkelijk! Heerlijk!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 8 po:

 

Het gaat verrassend goed! Bijna geen pijn meer alleen wat steekjes als ik teveel doe en 's nachts nog wel wat druk als ik te lang heb gelegen. Witte pleister van het verband hangt nu half los dus morgen ga ik het verband eraf halen :blush: zo spannend... 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Ellen125:

Dag 8 po:

 

Het gaat verrassend goed! Bijna geen pijn meer alleen wat steekjes als ik teveel doe en 's nachts nog wel wat druk als ik te lang heb gelegen. Witte pleister van het verband hangt nu half los dus morgen ga ik het verband eraf halen :blush: zo spannend... 

Spannend!!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 9 po weer bijna voorbij.

 

De witte plakker liet aan de bovenkant los en door het warme weer heb ik het verband eraf gehaald :) Heel spannend maar ik ben wel heel blij met het resultaat. Foto staat in album (privé). 

 

Verder overdag geen last allen 's nachts nog steeds een beetje druk en wat steken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Jij bent al zo ver ?Ziet er zeer goed uit. Mijn verbandje zit hier nog strak rond mijn lijf gespannen.

Voelt het raar met een sportbh aan ? Welke sport bh heb jij ?

Hoe gaat het met de rug ? Ik kom na enkele uren nog altijd wakker van helse pijn in mijn rug. Ik heb 's morgens een uur nodig om er van af te geraken.

Ik vind het raar dat we plots niemand meer horen van onze 2 juni vrienden:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Jij bent al zo ver ?Ziet er zeer goed uit. Mijn verbandje zit hier nog strak rond mijn lijf gespannen.

Voelt het raar met een sportbh aan ? Welke sport bh heb jij ?

Hoe gaat het met de rug ? Ik kom na enkele uren nog altijd wakker van helse pijn in mijn rug. Ik heb 's morgens een uur nodig om er van af te geraken.

Ik vind het raar dat we plots niemand meer horen van onze 2 juni vrienden:o

 

Dankje. Ik heb ze net weer eventjes bewonderd :123:

Ik vind het een verademing om mijn verband af te hebben, maar ik heb gisteren wel heel vlug een sport bh aan gedaan (carefix anna). Sommige stukjes zijn heel gevoelig nu (tepels) en bij linker borst is het onderin een beetje num en bij mijn rechterborst aan de zijkant :( Dat zullen hopelijk de zenuwen zijn die nog moeten herstellen. Borsten staan ook heel strak, zo vreemd om te zien. De vorm vind ik nog niet echt mooi en dat moet nog veel veranderen. Maar het volume en de stand van mijn bosten is precies zoals ik het voor ogen had. Alleen in kleding vind ik het nog een beetje weinig lijken.

 

Mijn rug voel ik alleen als ik in de ochtend weer onderuit ben gezakt in bed. Dan ga ik wat verliggen en dan is het weer goed. 

 

Ja is het is opeens heel erg stil nu. Dat vond ik gisteren al. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Wat betekent num ?

Mijn tepels voelen ook zeer gevoelig aan. Ik heb daar hele tijd een soort jeuk. Het begint ook serieus te jeuken onder mijn verband. Zag het er bij jou rood uit onder je verband van de jeuk die je had ?

Ik ben toch een beetje bang om mijn verband af te doen. Ik hoop dat ik toch niet ontgoocheld ben dat ik de kleinste maat genomen heb. Ik weetdan is het mijn eigen schuld. 

Ik ga het donderdag afdoen. Als ik het nog zolang kan volhouden.;)

Met gewone bh gaat dat toch een verschil maken hoor. 

Zie je enkel een knoopje van het draadje aan de wonde ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Wat betekent num ?

Mijn tepels voelen ook zeer gevoelig aan. Ik heb daar hele tijd een soort jeuk. Het begint ook serieus te jeuken onder mijn verband. Zag het er bij jou rood uit onder je verband van de jeuk die je had ?

Ik ben toch een beetje bang om mijn verband af te doen. Ik hoop dat ik toch niet ontgoocheld ben dat ik de kleinste maat genomen heb. Ik weetdan is het mijn eigen schuld. 

Ik ga het donderdag afdoen. Als ik het nog zolang kan volhouden.;)

Met gewone bh gaat dat toch een verschil maken hoor. 

Zie je enkel een knoopje van het draadje aan de wonde ?

 

Oh met num bedoel dat ik er niet veel gevoel in heb. Mijn tepels zaten helemaal in de verdrukking en hingen wat velletjes aan. Maar ik durf mijn borsten nog niet in te smeren met zalf. 

Nee mijn huid was niet echt rood, alleen op de plekken van de witte tape. Wat was dat verschrikkelijk om eraf te halen. Deed veel pijn en al die lijmresten bleven achter op mijn huid. Met een olie reiniger heb ik het ergste eraf gekregen en met een soort brandwondenzalf heb ik dat ingesmeerd. 

 

Ik vond het ook heel spannend. Ik heb eerst gespiekt aan de bovenkant en verband een beetje naar beneden en toen heeft mijn vriend het verband gewoon afgerold zodat ik steeds iets meer kon zien haha. Ik vond het heel raar om mezelf met borsten te zien in de spiegel, maar ik ben wel heel blij.

 

Je moet gewoon lekker op je gemak het verband eraf halen als jij daar aan toe bent. 

 

Ik zie mijn litteken nog niet. Daar zit nog een soort pleister overheen. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Ellen125:

Dag 9 po weer bijna voorbij.

 

De witte plakker liet aan de bovenkant los en door het warme weer heb ik het verband eraf gehaald :) Heel spannend maar ik ben wel heel blij met het resultaat. Foto staat in album (privé). 

 

Verder overdag geen last allen 's nachts nog steeds een beetje druk en wat steken. 

Hoi Ellen, zou ik je album mogen zien? Ben vooral super benieuwd omdat ikzelf de 23ste word geopereerd :) groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei JW22:

Hoi Ellen, zou ik je album mogen zien? Ben vooral super benieuwd omdat ikzelf de 23ste word geopereerd :) groetjes 

 

Oh leuk dat je ook naar Verdonck gaat, je bent bij hem in hele goede handen!

Ik zag je toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden! Ja, sorry dat ik een beetje stil was... Met de boobies gaat het super, behalve dat ze nog lekker strak staan, maar nog geen seconde spijt van gehad!

Er gebeuren wel wat andere dingen in mijn leven momenteel waar ik ff geen rekening mee had gehouden. Ik vertel hier later nog wel wat meer over. Mijn hoofd zit even ergens anders, dus vandaar dat ff niet zoveel zin had om hier te schrijven. 

Net voor het eerst in de auto gestapt, ging super. Moest alleen in het begin ff wennen met schakelen. Heerlijk die vrijheid!!

Verder geen boobie-nieuws hier! 

Fijne dag allemaal! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei bettynoboop:

Hey meiden! Ja, sorry dat ik een beetje stil was... Met de boobies gaat het super, behalve dat ze nog lekker strak staan, maar nog geen seconde spijt van gehad!

Er gebeuren wel wat andere dingen in mijn leven momenteel waar ik ff geen rekening mee had gehouden. Ik vertel hier later nog wel wat meer over. Mijn hoofd zit even ergens anders, dus vandaar dat ff niet zoveel zin had om hier te schrijven. 

Net voor het eerst in de auto gestapt, ging super. Moest alleen in het begin ff wennen met schakelen. Heerlijk die vrijheid!!

Verder geen boobie-nieuws hier! 

Fijne dag allemaal! X

 

Ja dat boobie nieuws wordt steeds minder he? Bij mij staan ze ook ongelofelijk strak :o Ook nog wel vocht want ik heb regelmatig de naden van de sport bh in mijn lijf staan, maar deze is toch echt niet te klein :wacko:

 

Ooh nou we horen het vanzelf wel (of niet als je niet wilt ;)) Ik hoop dat he niks ergs is?

 

Ik ga het auto rijden nog steeds eventjes vermijden, richting het weekend maar proberen want ik moet maandag weer beginnen met werken.

 

Jij ook een fijne dag! 

 

xx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Moet jij maandag ook terug beginnen werken ?

Doe jij bureau werk ?

Auto rijden ga ik woensdag eens proberen. 

@bettynoboop

Hopelijk niet iets ergs, je hebt al zoveel meegemaakt.

Boobies bij mij nog altijd ingepakt.

 

 

Knap dat je het zo lang volhoudt hoor!! Ik ga zo even proberen een een paar foto's te plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Natje3:

@Ellen125

Moet jij maandag ook terug beginnen werken ?

Doe jij bureau werk ?

Auto rijden ga ik woensdag eens proberen. 

@bettynoboop

Hopelijk niet iets ergs, je hebt al zoveel meegemaakt.

Boobies bij mij nog altijd ingepakt.

 

 

 

Ja bureauwerk, ik ben assistent accountant. Dus enige zware zijn ordners en dozen waarmee ik moet oppassen :P 

 

Ik ben benieuwd hoe autorijden gaat. Ik moet zo oppassen overdag heb ik nergens last van en wil heel veel doen maar ik verplicht mezelf om maar op de bank te blijven. Vriend is nu een beetje laks met huishouden en wil het liefste zelf doen, maar kan ik beter niet doen :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Ik doe eindelijk al veel in huishouden. Enkel vegen, stofzuigen, poetsen en strijken doe ik niet. 

Zou ik teveel doen denk je ?

 

Oh ik heb geen idee. Licht huishoudelijk werk is toegestaan. Ik ben bang om teveel te doen, dus doe zo min mogelijk :P 

Ik ruim wel wat op en doe vaatwasser en wat wasjes aanzetten en opvouwen. De wasmand tilt dan mijn vriend. Ik vind het zo lastig inschatten wanneer je teveel doet. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Ellen125:

Hey ja ik heb Motiva. Jij?

 

Operatie staat gepland voor 24 juli, ook Motiva ja. Twijfel alleen erg over de grootte nu. Ik was in eerste instantie gegaan voor 315 en 335, maar weet het nu niet meer zeker, bang dat ik teveel op safe speel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Evah:

 

Operatie staat gepland voor 24 juli, ook Motiva ja. Twijfel alleen erg over de grootte nu. Ik was in eerste instantie gegaan voor 315 en 335, maar weet het nu niet meer zeker, bang dat ik teveel op safe speel...

 

Ooh hoe bedoel je safe? Wil je liever groter? Wat zei de chirurg? 

Bij mij was 295cc de max en ben voor 275cc gegaan. Achteraf kon 295 ook wel denk ik :P ik ben in ieder geval blij dat ik niet voor 255 ben gegaan en dat wilde ik in eerste instantie.

Ik wilde volume maar niet too much. Ben 1,68m en 61kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Is het geworden zoals je hoopte? Voor zover je dat nu kunt zeggen natuurlijk.

Ik ben ook 1.68, 56 kg. Op zich zag de 315 er mooi uit, gewoon een nette maat. Maar ik twijfel of ik niet voor een maatje groter moet gaan.

En, wat ook meespeelt, de chirurg (Fresow) heeft niet veel gezegd over de maat. Besproken, gemeten en gepast met de consulente. Dus ik weet ook niet zo goed wat mijn max zou zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Evah:

@Ellen125 Is het geworden zoals je hoopte? Voor zover je dat nu kunt zeggen natuurlijk.

Ik ben ook 1.68, 56 kg. Op zich zag de 315 er mooi uit, gewoon een nette maat. Maar ik twijfel of ik niet voor een maatje groter moet gaan.

En, wat ook meespeelt, de chirurg (Fresow) heeft niet veel gezegd over de maat. Besproken, gemeten en gepast met de consulente. Dus ik weet ook niet zo goed wat mijn max zou zijn...

 

Ja ik ben nu blij met de maat. 295cc kon ook wel zoals ik nu kijk. Maar ik ben hier heel tevreden mee.

 

Oh Verdonck zei dat voor mij 295cc de max was voor natuurlijk. Anders zou het buiten mijn lichaam komen. Ik zal je toevoegen aan mijn album misschien heb je er iets aan. Ik denk dat 315cc een mooie maat is. Volgens best_boobie zou ik op een 70D uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.