Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Tja ik heb ze dp. Ik kon na 5 dagen wel alleen blijven. Maar zoals ik in chat al zei wacht ik nog steeds op die vrachtwagen. Denk dat ik een van de weinige ben die zo weinig last heeft,  maar dat is voor iedereen anders. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

Shit shit shit!!! Wat rot zeg. Ik hoop dat je het kunt verzetten meid. Je zult je vast wel redden na 5 dagen maar een pretje is anders. En je weet het, de verhalen wisselen enorm. Als je het weet kun je alles laag gaan zetten etc maar jezelf aankleden en haren wassen etc vind ik nu soms zelfs nog lastig. Je bent ook zo gehandicapt met die ellebogen niet hoger dan schouderhoogte :74:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei pammetje:

Tja ik heb ze dp. Ik kon na 5 dagen wel alleen blijven. Maar zoals ik in chat al zei wacht ik nog steeds op die vrachtwagen. Denk dat ik een van de weinige ben die zo weinig last heeft,  maar dat is voor iedereen anders. 

Ja klopt.. nou hang morgen zodra ze open zijn aan de telefoon. En voor nu maar hard duimen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Marietje:

Ik zit even flink in mijn baalstoel :145: Alles geregeld, mijn werk, manliefs werk, huisarts verwittigd.. komen ze nu op mijn man zijn werk dat hij vanaf 10 oktober een 5 daagse cursus heeft :89:

Nu ga ik morgen Park bellen of Nio in september nog een gaatje heeft en dan toch MIJN werk teleurstellen dat ik toch in de 'zomerperiode' er weer uit lig..of toch 4 oktober door laten gaan maar gaat dat wel na 5 dagen po, ff operatiedag weggelaten. Geen ervaring met dual plane.. vandaar graag ervaringen :) 

#Hetisookaltijdwatmetdatklotebedrijf!Zodatiserffuit 

Hee meis, 

ik vond alleen de eerste 3 dagen heel pijnlijk en daarna ging het elke dag steeds beter.. En dan praat ik over mijn eerste borstvergroting met 500cc en nu met 1050cc ging het al gelijk een heel stuk beter. Maar het is voor iedereen natuurlijk anders.

waar je op moet letten als hij er niet is dat je niet zelf zware dingen tilt of je armen boven je schouders uit komen en ook niet voor over bukken en ook zelf geen huishoudelijke klusjes doen! Ik dacht soms ooh kan wel even vaatwasser leegruimen en was opvouwen maar dit raad ik je niet aan :P daarna voelde ik het gelijk weer een stuk erger.

Verder denk ik dat je het wel gaat redden hoor je hebt in ieder geval de eerste 5 dagen al hulp!

gewoon op tijd je medicatie in nemen en lekker op het bankje filmpjes of series kijken en lekker veel water en thee drinken om zo snel mogelijk van die narcose stoffen af te zijn.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Lindasch:

Shit shit shit!!! Wat rot zeg. Ik hoop dat je het kunt verzetten meid. Je zult je vast wel redden na 5 dagen maar een pretje is anders. En je weet het, de verhalen wisselen enorm. Als je het weet kun je alles laag gaan zetten etc maar jezelf aankleden en haren wassen etc vind ik nu soms zelfs nog lastig. Je bent ook zo gehandicapt met die ellebogen niet hoger dan schouderhoogte :74:

Ja klopt dat had ik met voor de spier ook, toen redde ik mijzelf prima hoor met aankleden enzo.. wassen en haren wassen kan hij savonds ook gelukkig doen, dan zal hij mij maar 's ochtends vroeg moeten helpen met aankleden en mij beneden wegzetten.. en alles op werkhoogte maar zo staat alles nu nog sinds mn vorige bv :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Marietje:

Ja klopt dat had ik met voor de spier ook, toen redde ik mijzelf prima hoor met aankleden enzo.. wassen en haren wassen kan hij savonds ook gelukkig doen, dan zal hij mij maar 's ochtends vroeg moeten helpen met aankleden en mij beneden wegzetten.. en alles op werkhoogte maar zo staat alles nu nog sinds mn vorige bv :45: 

Ooh meid, als hij er smorgens en savonds gewoon is dan komt het wel goed. Inderdaad alles laag en jezelf koest houden als het nodig is. Ik dacht dat hij 5 dagen weg was. Gelukkig. Maar mocht je het kunnen verzetten, misschien toch doen, wel lief dat hij er graag voor je wilt zijn. Ook voor als je weer op je lip valt :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx @bigbooblover.. moet allemaal wel te doen zijn dus. Ja dat is ook een puntje bij mij heb een enorm hoge pijngrens en mijn man remt me af.. dat word echt op mijn tanden bijten dan. Kan echt niet tegen rommel en volle vaatwassers en vuilnisbakken enz enz..

Nu heb ik bij mn vorige bv op een gegeven moment maar de andere kant opgekeken, zal nu ook wel weer zo gaan. Maar mijn man wilt mij ook absoluut niet zolang alleen laten en zit dan niet lekker op cursus. 

Even morgen maar afwachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Lindasch:

Staan de spullen nu nog laag!?!? LOL

Haha nja het medicatiebakje.. bepaalde dingen in de keuken uh ja :45: en op mn lip vallen zullen we dan maar zeker niet doen :45: auwie aan me tieten gegarandeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat knudde zeg...
Is er niemand anders die een oogje in het zeil kan houden anders? (in de tijd dat je hubby naar zn cursus is?)

Hoop anders dat je het geregeld krijgt op je werk.... Altijd harde dobber zoiets.... Kun je het niet op een complicatie gooien? (ooooooooooooooooooh BB, heel slecht, adviseer dit eigenlijk nooit... :45: )

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Dan ben ik nog slechter want ik heb het al op een complicatie gegooid :45: eentje die niet heeeel acuut was maar kan het zomaar worden he ;) nu bepaal ik zelf wanneer en hoeveel ik werk dus dat is het probleem niet. Sta nog niks afgesproken half september. Maar was meer uit loyaliteit van mij uit dat ik het zo geregeld heb.

Helaas werkt iedereen om me heen, en het gaat echt om lange dagen van 8 tot 5. En dan is hij nog niet thuis :145:

Bel morgen Park wie weet is er nog een plekje vrij paar weken eerder :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Marietje:

@best_boobie Dan ben ik nog slechter want ik heb het al op een complicatie gegooid :45: eentje die niet heeeel acuut was maar kan het zomaar worden he ;) nu bepaal ik zelf wanneer en hoeveel ik werk dus dat is het probleem niet. Sta nog niks afgesproken half september. Maar was meer uit loyaliteit van mij uit dat ik het zo geregeld heb.

Helaas werkt iedereen om me heen, en het gaat echt om lange dagen van 8 tot 5. En dan is hij nog niet thuis :145:

Bel morgen Park wie weet is er nog een plekje vrij paar weken eerder :) 

als je nou in zuid limburg zou wonen, dan kwam ik je boobies wel elke dag even insmeren hoor, met alle plezier....
Maarja.. jij woont hier niet he.....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei best_boobie:

als je nou in zuid limburg zou wonen, dan kwam ik je boobies wel elke dag even insmeren hoor, met alle plezier....
Maarja.. jij woont hier niet he.....

 

:45: kan wel 2 weken overkomen.. nog een kamertje vrij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

Ik HEET BB, heb geen B&B :45: 

@best_boobie:45: scheelt maar 1 teken.. niet zo flauw. Help ik je een beetje met het forum, heb dan toch niks beters te doen ;) kan jij lekker relaxen. Goede deal toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: 
Weet je wat het is.. Wij gaan tegen die tijd weer naar Spanje, dus ik was wat voorbarig haha... Als alles goed gaat met nalaseren van mijn linker oog, dan willen we tussen begin en half oktober weer vertrekken :) 

Jeetje.. is de zomer al weer bijna voorbij, het gaat echt rap dit jaar.. pffff

xxx
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee morgen hang marieTietje aan de telefoon, niet bij jou hoor ;) Komt goed. En zo niet, wie weet valt het allemaal wel mee. Doe gewoon niks, hou de gordijnen dicht zodat ik in mn blote kont kan lopen, hoeft mijn broek ook niet omlaag als ik naar het toilet moet. De honden zeiken en schijten maar in de tuin.. als ik de deur open krijg :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

:45: 
Weet je wat het is.. Wij gaan tegen die tijd weer naar Spanje, dus ik was wat voorbarig haha... Als alles goed gaat met nalaseren van mijn linker oog, dan willen we tussen begin en half oktober weer vertrekken :) 

Jeetje.. is de zomer al weer bijna voorbij, het gaat echt rap dit jaar.. pffff

xxx
 

Oh lekker overwinteren? Ja joh hebben we zomer gehad dan? Dacht dat we die overgeslagen hadden dit jaar? Spannend je ogen laseren, zit daar ook aan te denken. Verloor vandaag weer een lens :45: zie niks zonder.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Marietje:

Oh lekker overwinteren? Ja joh hebben we zomer gehad dan? Dacht dat we die overgeslagen hadden dit jaar? Spannend je ogen laseren, zit daar ook aan te denken. Verloor vandaag weer een lens :45: zie niks zonder.. 

Ja, wij gaan iedere winter naar spanje idd :)

Heb mijn ogen vorig jaar juni laten laseren, niks dan lof!!
Hadden wel vooraf gezegd dat mijn sterkte waarschijnlijk niet tot nul gelaserd kon worden in 1 keer. Nou, rechteroog is nog maar -0,25, dus perfect, alleen linker oog is nog dik -1. dus dat gaan ze na laseren.
Ben benieuwd, want moet nu met andere methode. Vorige keer vier uurtjes pijn gehad, en daarna ging het prima. Deze methode schijnt wat langer pijn te geven, maarja, ach, het is maar 1 oog hihi.

Aanrader!!!
Ik ben bij International Vision Centers geweest, en heb gekozen voor de ReLex Smile methode. Echt super aan te bevelen.. Je hield toch nog wat over aan je bv, niet? ;)

hahaha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobieJa klopt! Ruim 3000 euro!! Klinkt goed, ben lenzen dragen echt beu en met de tijd bespaar je er volgens mij echt op. Mijn schoonzusje heeft het ook laten doen en kreeg ook nog een deel vergoed. De moeite waard om eens te informeren. Heb nu -3.50 aan beide ogen, welke sterkte had jij? En pijn? Ach ja wel erg irritant aan je oog maar als je dan weer goed kan koekeloeren zonder die ellendige lenzen of bril. Zou het ook wel weten

Thanks voor de tip ga morgen na mijn werk op onderzoek uit :kuzya_02:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld met Park, operatiedatum verplaatst naar 30-09-2016. Toch nog 4 dagen kunnen winnen. Met 10 dagen po moet ik toch wel weer mijzelf kunnen redden. @Desert-Rose of @best_boobie willen jullie mijn datum eventjes aanpassen? :blush: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei best_boobie:

Oh super!! Een nieuwe datum :43:

Zal je straks nog pb sturen over laseren :)

Xxx

Jaa nog eerder ook. Yes! Is goed ben benieuwd alvast bedankt :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

@Marietje

Super, ja na 10 dagen is echt te doen hoor meid.

Heb je titel aangepast.

xx

Zo dat is snel! Ja fijn he? Ja komt allemaal goed zie je wel ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.