Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Nou, volgens mij kan dat bij iedereen wel. Ik wil het alleen liever niet. Wil gewoon beweeg borsten! :1bouncingboobs:

Zoiets dacht ik ook al, ik kan er namelijk niks over vinden, dat het niet zou kunnen.

Grappig dat iedereen zo er anders over denkt. Ik ben juist bang dat de randjes zichtbaar zouden zijn als ze op de spier komen.

Misschien moet ik wel gewoon het consult afwachten :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ja dat moet ik ook gewoon, maar jaaaaaaaaaaaaaaaaa

Je bent je toch aan het orienteren en verdiepen he.

Ik heb vandaag geloof ik wel 15 keer bij mezelf in mijn spek en weefsel geknepen, om te checken of dit wel 3 cm is.

Maak mezelf helemaal gek.

En dan..als het zover is..Ben ik zoooooooooo bang dat het er bij mij nou weer NIET natuurlijk uit zal zien. En dat ze kleiner zijn dan ik gehoopt had..

Ik wil echt een volle C, heb zelf het idee dat ik dan +-300cc voor de spier moet hebben. Maar dat zal wel nie lukken.

Ik zou graag eens aan een paar'dual plane' borsten willen zitten, ze bewegen, ze opduwen, om te kijken hoe dat voelt en hoe dat gaat. Maar dat is wel een beetje raar he??

:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik zie dat jij 9 juli een afspraak hebt in Zevenaar. Spannend he? Ik ga 6 juli en weet bijna zeker dat ik zo snel mogelijk de afspraak wil maken en hoopte stiekem dat het niet al te lang zal duren. Ik zal 13 juli voor jou vrijlaten :rolleyes:

Over de kosten, op een ander forum heb ik gezien dat de ronde prothese in deze kliniek rond de 1000 zijn en anatomische rond de 1200. Ik heb het zelf nog niet ergens gehoord of gelezen, dus weet niet of het waar is.

Suc6 in ieder geval.

Groetjes

ArNa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Golden Girl,

Zelf word ik 19 juli geholpen in Zevenaar. Kosten zijn voor mij 3400,- voor anatomisch dual plane.

Wanneer je rond kiest is het inderdaad wat minder.

Succes ermee, volgende week weet je meer.

Als ik zo een beetje lees welke protheses aldaar aangeraden worden is het veelal anatomisch.

Bedenk dus goed wat te wenst. Ik twijfel eigenlijk nog wel een beetje. Maar ja wanneer weet je het zeker vraag ik me af.

Groeten Brigit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah, dat knijpen in je weefsel herken ik. Doe ik nu ook de hele tijd :rolleyes:.

het kan overigens zijn dat je het consult bij Kruppa hebt, maar wel geopereerd wordt door van Onselen. Tenminste dat heb ik op een ander forum gezien.

Of weet jij al zeker dat je door kruppa ook geopereerd zal worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey GoldenGirl

12 juli staat nog open hoor :rolleyes:. Ik heb net gebeld met het accz. De operatie wordt dan wel gedaan door dr Kruppa. Kan alleen niet zoveel ervaringen terugvinden van hem :mellow:.

Maar goed, als je wil, dan lijkt het te kunnen die dag :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou...het was me het ritje wel zeg..

45 minuten filerijden op de A1...In deze hitte!

Maar het was het waard!

Ik had wat borsten van wat forumdames meegenomen, en hiermee mijn wensen duidelijk gemaakt.

Dr Kruppa vertelde dat voor de spier meestal binnen de 10 jaar gaat hangen, wat tot een heroperatie en een borstlift zal leiden.

Hier schrok ik wel van, maar het klonk zo aannemelijk dat ik naar de andere opties vroeg.

"dual plane" wordt volgens hem door artsen verschillend uitgevoerd, watniet altijd leidt tot het beste resultaat. Heb hem ook borsten laten zien van 'dual plane' die ik echt afschuwelijk vond en hij was het met me eens en kon ook uitleggen wat er niet goed was gedaan bij die BV.

Het komt er in ieder geval op neer, dat ik ga voor een D cup waarbij ik dus 430cc in beide borsten krijg, gedeeltelijk onder de spier.

Dat noemen ze bij accz dual plane.

Volledig achter de spier zou onnatuurlijk worden, omdat ze dan te hoog zouden gaan zitten.

De dr verzekerde mij er van dat ik een mooi decolleté zou krijgen en dat ze lekker zacht zouden worden (op den duur) Ook zegt hij dat ze niet opzij schieten als ik mijn spieren aanspan.

Het leuke is...ik ben a.s maandag al aan de beurt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zover...

Snel gegaan. 9 juli een verhelderend en geruststellend consult gehad bij dr Kruppa.

Omdat ik schooljuf ben en nu 6 weken vrij ben, is het voor mij ideaal z.s.m geholpen te worden..

En tsjah..dat is dus aanstaande maandag al, om 13:00! (12:00 aanwezig zijn)

Het zullen 430cc anatomische protheses half onder de spier worden! :rolleyes:

(wil uitkomen op een mooie D cup)

De pc verzekerde me van een mooi decolleté en zachte soepele borsten.

Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja zeg toch dual plane haha.

Al je zorgen voor niks geweest, iets wat je niet wou wil je nu toch hihi.

Ja zoals ik al zei is het voordeel van dual plane dat ze veel minder snel gaan hangen dan voor de spier.

430 cc zo beste protheses! :)

Zal wel een D worden ja :)

Maandag al wat goed zeg :D spannend.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar dan is het ook geen dual plane toch? want:

Het principe is dat de bovenkant van de prothese (ongeveer 50 %)door de borstspier wordt bedekt die is losgemaakt, en de onderste helft van de prothese hangt vrij in de borst.De spier loopt er dus schuin overheen.Essentieel is echter dat de spierrand in de borstplooi goed wordt losgemaakt tot de rand van het borstbeen.Doe je dit niet dan heet het geen dual plane! maar gewoon retropectoraal ofwel achter de spier, met het nadeel dat de prothese omhoog kan schieten achter de spier bij aanspannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik meer vulling onder in mijn borst (onder je tepelhof zeg maar) nodig heb.. En dat bolle decolleté is NU mooi, en over 10 jaar ook nog, maar als ik straks 50 ben loop ik voor gek met van die bolle tieten.

Hij zegt..met anatomisch kun je straks een mooie pushup aan en dan bereik je ook dat bolle effect.

En draaien...

weinig kans, zegt ie. Als ik me gewoon goed aan die 6 weken rust hou en die band goed om hou, dan kan er weinig gebeuren..

Mijn spier schijnt de boel op zijn plek te houden...

Ohja, en ze zijn van hetzelfde materiaal, dus rond is niet soepeler dan anatomisch.

Maar wel idioot..alles wat ik niet wilde, ga ik nu toch krijgen, hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij gaat wel wat losmaken geloof ik, maar hij maakt geen snee IN mijn spier, waar tussen de prothese dan valt.

Hij heeft het getekend en liet zien dat 50% vrij in mijn borst zal zitten en 50% 'verstopt'.

Ik hoop alleen dat ik niet 'plat ' aan de bovenkant word.

Heb ook gezegd dat ik geen ski schans wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.