Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ja je hebt kans dat als je borsten wat meer gaan projecteren dat je sportbh te klein word,en dan ga je dat zedker wel merken hihi

ja goed,zoiezo na de 6weken als je een andere bh aan mag als je sportbh,zal je al merken dat die sportbh en band alles plat drukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi groot gelijk! :1bouncingboobs:

nee je leest en hoort vaak dat na de hersteltijd idd het vocht wel eruit is,maar zeker ook de projectie zijn werk gaat doen,logisch,want de band drukt alles 6weken lang plat,ik ga zeker weten dat jij een mooi cup overhoud,en toch herken ik weinig je voor borsten erin terug :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oehhh leuk shoppen :). Ik doe het nog maar niet. Ze zijn nog zo onnatuurlijk dat ze er straks vast anders uit komen te zien (hoop ik :P).

Ik hoop alleen niet dat ze groter worden hoor :wacko:. Gister een truitje aan (staat in de galerij) en daar vond ik ze al iets te groot, ben ik tot de conclusie gekomen vannacht in mijn dromen :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:unsure: Ik heb weer zo'n pijn..Mijn bh zit in de was, dus heb er even een van de hema aan.

Ik heb de afgelopen 2 dagen geen pijnstillers genomen, maar vandaag maar weer wel.

Zo'n vreselijke drukpijn in mijn rechterborst. Lopen doet weer zeer, arm optillen, deuren openen.

Bah!! :134:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend zeg :(. Heb je misschien een verkeerde beweging gemaakt?

Ik ben er net achter gekomen dat ik beter nog niet een truitje (dat over mijn hoofd aan moet) kan aantrekken :blush:. Punt is alleen dat ik hem nu wel aanheb, maar niet meer uit durf te doen :124:.

Ik ga zo maar even wat kleertjes kopen die ik wel aan kan :P (of de was doen...... :83:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend he.... ik denk ook dat ik alles al weer kan. Maarja... de gevolgen voel je dan helaas later wel :angry:

Gister ook fijn de kat geaaid, die boven mij op de trap zat. Arm recht omhoog :140:.

Schreeuwde ook iemand moord en brand toen ik dat deed, hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thank you!! :126:

Heb wel als ik mijn sport bh en band om heb en daaroverheen een shirtje, dat je echt nauwelijks ziet dat er wat veranderd is. Je zou zo zeggen dat ik een gel bh aan heb ofzo.

Dan denk ik wel: hmpf...is dit het?? :82:

Nou meid, opvallen doet het zéker hoor!! Ze zijn toch prachtig!! Echt om fier op te zijn :136:

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend zeg :(. Heb je misschien een verkeerde beweging gemaakt?

Ik ben er net achter gekomen dat ik beter nog niet een truitje (dat over mijn hoofd aan moet) kan aantrekken :blush:. Punt is alleen dat ik hem nu wel aanheb, maar niet meer uit durf te doen :124:.

Ik ga zo maar even wat kleertjes kopen die ik wel aan kan :P (of de was doen...... :83:)

Hoi ArNa, hihi..dat herken ik ook! Juist hetzelfde voorgehad..denken zo van dat gaat wel. Idd aan ging nog wel, maar wat een toeren ik heb moeten uithalen om dat ding uit te krijgen :unsure: Nog maar even niet dus!!

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update: ik heb , 2 weken PO, nog maar amper-tot geen-pijn!

Vannacht werd ik wakker op mijn zij, lag heerlijk maar ik schrok wel...Mag niet! :blink:

Dus gauw weer op mijn rug gedraaid.

Wel merk ik dat mijn linkerborst (op foto's rechts) nog wat hoger zit dan de ander, ook lijkt ie minder vol. :mellow:

Ik hoop dat dat nog goed komt. Maar ik lees dat hier zo vaak dat dat haast wel zal. :141:

Geduld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag nu in principe wel op je zij hoor, ik lag gister ook ff maar vind het maar eng.

Het voelt zo hard aan en ben bang dat ie verschuifd ofzo :wacko:

Ben dan de hele tijd aant voelen of zo nog op de juiste plek zitten hihi.

Ook kan ik niet zo lekker leggen als eerst, ik hou mu rug een beetje hol kan nog niet echt liggen zoals eerst lijkt wel :unsure:

Resultaat rugpijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Golden,

net ff je nieuwe foto bekeken,om t ekijken wat je bedoeld met ongelijke borsten

het valt op zich nog mee tegenover mij toen,maar je ziet idd vooral onder de tepel dat het vocht is

maar ook zie ik geen 2 gelijke borsten voor je bv,dus er zal michien altijd vast een beetje ongelijk blijven,wat moelijk zichtbaar is met blote oog.

ze beginnen al te slinken he?of is het de lichtval die de foto wat vertekend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mij als ik naar foto kijk de linkse

ja ik kan dat toch wel zien van tepel tot borstplooi,dan zie je dat je nog wel vocht hebt hoor.

ik had namelijk precies hetzelfde zicht toen,en erna was het gelijk getrokken.

ja dat slinken krijg je ook,en de ene wat meer dan de ander,ligt eraan hoeveel vocht je vast houd

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.