Guest kelliebellie Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 hallo ik heb 23 april mijn boobs gekregen maar nu heb ik al van vrijdag last van een opgezwolle buik is dat normaal ? groetjes kelly Link to comment Share on other sites More sharing options...
ladii-pink Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Hai Kelly,Dat je last hebt van een opgezwollen buik is volkomen normaal, dat hebben de meeste vrouwen na een borstvergroting. Het is gewoon allemaal vocht. Veel drinken en rusten, dan kom je er zo weer vanaf!Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 idd Kelly dat hebben meer vrouwen. ik niet echt... en ook al zoals ladii pink zegt; veel drinken (en dus plassen) en dan ben je er sneller vanafliefs patries Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Oh ja, ik kreeg toen ook zo'n bolle buik! En het begon al recht onder mijn borsten met dikker worden, lelijk was dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest looontje Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Hoi Kelly,Ik heb precies hetzelfde... Heb zelfs buikpijn en moet daardoor veel naar de wc... Ben blij te lezen dat het normaal is...Groetjes Ilona Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poes Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Héél herkenbaar!ik kreeg mijn broek, die voordien goed losjes zat, niet meer toe!Nu is alles weer in normale vorm hoor!gr Poes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest precious Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 hallo ik heb 23 april mijn boobs gekregen maar nu heb ik al van vrijdag last van een opgezwolle buik is dat normaal ? groetjes kellyHey Kelly,Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben.Ik kreeg mijn BV op 20 april en heb er sindsdien nog steeds last van.Kheb er mij al enorm aan gestoord en hoop dat het wel héél snel verdwenen is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jennifer_whatever Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Ja dat had ik ook! Echt heel erg storend... dan loop je al krom en dan ook nog eens een opgezwollen buik erbij: charming! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sienna Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Had ik ook nu ik terugdenk. Dacht dat het kwam omdat ik met een nieuwe anticonceptiepil begonnen was. Wilde er al mee stoppen. Maar na een week was het weer weg. Vond ik ook al zo vreemd...Grappig dat ik nu pas lees dat het door de bv kwam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest precious Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Idd Jennifer. 2 dikke ballonnen van borsten en daar dan nog es een rond buikje onder. Wat voel ik mij aantrekkelijk toch! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Ik ben vorige week woensdag geopereerd en heb inderdaad ook een enorme last van een opgezwollen buik. Kan nu niet veel meer eten en verdeel het in verschillende porties overdag. En het ziet er niet uit. Kan ook mijn eigen kleren niet meer aan. Niet echt charming die opgezwollen buik.Gr, Cinta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elcke Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Join the club!! We laten onze borsten vergroten maae krijgen er gratis een dikke buik bij Ook ik krijg de broeken nauwelijks dicht hoop dat het snel weg trekt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Join the club!! We laten onze borsten vergroten maae krijgen er gratis een dikke buik bij Ook ik krijg de broeken nauwelijks dicht hoop dat het snel weg trekt! Wanneer heb jij de bv laten doen? Bij mij is het nog heel kort he. Gr, Cinta Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 heb er ook last van.. Ik lijk wel zwanger!! weeg gewoon nu 3 kilo meer als normaal! oke 1 kilo is ergens anders van hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 heb er ook last van.. Ik lijk wel zwanger!! weeg gewoon nu 3 kilo meer als normaal! oke 1 kilo is ergens anders van hihi Ja gos, als dit dan maar geen 9 maanden gaat duren. Wil ook graag van die dikke opgezwolle strakke buik af. Gr, Cinta 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jilly Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Hoi soulmates, Ook hier hetzelfde 'probleem' van de opgezwollen buik.Ik weeg ook nog steeds 4kilo meer dan voordien... Ik kan wel janken want ben dat totaal niet gewoon en vestimentair geeft dat ook minder vrijheid maar veel drinken en rusten helpt echt wel. X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Hoi soulmates, Ook hier hetzelfde 'probleem' van de opgezwollen buik.Ik weeg ook nog steeds 4kilo meer dan voordien... Ik kan wel janken want ben dat totaal niet gewoon en vestimentair geeft dat ook minder vrijheid maar veel drinken en rusten helpt echt wel. XHey hey,Ja ook ik kan wel janken met die dikke buik. Blijkt wel vocht te zijn maar voor de bv had ik altijd een platten buik en nu op eens niet meer. Kan ook geen broeken meer aan. Krijg ze gewoon niet meer dicht. Dus we drinken er maar op los en veel rusten. Hoop toch stiekem dat die dikke buik niet lang blijft en binnen een afzienbare tijd is verdwenen.Liefs,Cinta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elcke Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Ik heb ook zitten janken afgelopen week. Wilde even de stad in, leuke truitjes kon ik niet aan door de steunbh en al mijn broeken kreeg ik niet dicht. Zit je dan met je mooie nieuwe borsten. Ik ben nu 12 dagen po en het is al een stuk minder maar moet toch echt weer gaan sporten wil ik terug komen op het zelfde gewicht. Die kilo extra van mijn siliconen reken ik dan niet mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 ja ben benieuwt wanneer die opgezwollen buik wegtrekt!Heb het idee dat het wel iets minder is geworden..Woog eerst 54.7 en gisteren 54.1 ofzo..en dat terwijl ik eerst rond de 51 kilo woog..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LoooT Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Oh mijn god dit ga je niet menen! Ik moet vijf weken na mijn operatie naar een veiling als fotograaf, waarschijnlijk met gala etc. Help help wat nou als ik mijn platte buik dan nog niet terug heb? Wordt het niet beter bij jullie en kan iedereen dit krijgen? Of anders gezegd; hebben hier veel mensen last van? Misschien helpt het als je veel beweegt/loopt? Ga lekker het bos in, of de heide op ofzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 iets aantrekken waardoor je je buik niet ziet? Of de hele tijd je buik inhouden ? Hihi.. Ja wel veel meiden hebben er last van.. Maar word wel minder en ben nu bijna 3 weken verder.. Dus zou je nog niet teveel zorgen maken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Oh mijn god dit ga je niet menen! Ik moet vijf weken na mijn operatie naar een veiling als fotograaf, waarschijnlijk met gala etc. Help help wat nou als ik mijn platte buik dan nog niet terug heb? Wordt het niet beter bij jullie en kan iedereen dit krijgen? Of anders gezegd; hebben hier veel mensen last van? Misschien helpt het als je veel beweegt/loopt? Ga lekker het bos in, of de heide op ofzo Het hoeft niet bij iedereen zo te zijn dat ze een dikke buik na een bv hebben. Mijn vriendin had er zelfs helemaal geen last van. Zelf heb ik er ook nog steeds last van en ben nu 11 dagen po. Maar heb wel mijn oude gewicht weer terug. Als het zo is, dat het nog steeds vocht is wat in mijn buik zit, nou dan mag ik wel meer gaan eten als die buik weg is. Liefs, Cinta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sabbb Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 Oooooh Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik lees hier allemaal zulke bekende verhalen..IIk heb precies hetzelfde, vandaag maar met mijn goeie gedrag naar het Dorp geweest in een soort van jurkje met een Borrywarmer erover zodat je die dikke buik niet ziet..Wordt er gewoon helemaal ongelukkig van, maar zo te lezen mOet het allemaal goed gaan komenIk ben vorige week dinsdag geopereerd, en het is nu een week laterAankomende maandag moet ik weer naar school/ werk enz... zou dat gaan lukken!?Zie het een beejte Somber in:(Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
bizzie Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 Ik ben nu 25 dagen PO en het is nu aan het wegtrekken. Stond deze ochtend op de weegschaal en woog ineens een heel stuk minder weer dan voor de operatie omdat ik al die tijd weinig at omdat die dikke buik me zo irriteerde.De eerste dagen had ik continu een opgeblazen buik maar daarna alleen wanneer ik iets at.Komt goed hoor, tis alleen vervelend en weinig aan te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 Heb eigenlijk bijna geen last gehad van een gezette buik Moet zeggen dat ik ook bijna geen zwelling in mn borsten had Gelukkig trek het allemaal weer weg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts