Ga naar inhoud

opgezwolle buik na borstvergroting


Gast kelliebellie

Aanbevolen berichten

Gast kelliebellie

hallo ik heb 23 april mijn boobs gekregen maar nu heb ik al van vrijdag last van een opgezwolle buik is dat normaal ?

groetjes kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast looontje

Hoi Kelly,

Ik heb precies hetzelfde... Heb zelfs buikpijn en moet daardoor veel naar de wc... Ben blij te lezen dat het normaal is...

Groetjes Ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast precious

hallo ik heb 23 april mijn boobs gekregen maar nu heb ik al van vrijdag last van een opgezwolle buik is dat normaal ?

groetjes kelly

Hey Kelly,

Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben.

Ik kreeg mijn BV op 20 april en heb er sindsdien nog steeds last van.Kheb er mij al enorm aan gestoord en hoop dat het wel héél snel verdwenen is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ja dat had ik ook! Echt heel erg storend... dan loop je al krom en dan ook nog eens een opgezwollen buik erbij: charming! :27:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook nu ik terugdenk. Dacht dat het kwam omdat ik met een nieuwe anticonceptiepil begonnen was. Wilde er al mee stoppen. Maar na een week was het weer weg. Vond ik ook al zo vreemd...

Grappig dat ik nu pas lees dat het door de bv kwam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik ben vorige week woensdag geopereerd en heb inderdaad ook een enorme last van een opgezwollen buik. Kan nu niet veel meer eten en verdeel het in verschillende porties overdag. En het ziet er niet uit. Kan ook mijn eigen kleren niet meer aan. Niet echt charming die opgezwollen buik.

Gr, Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Join the club!! We laten onze borsten vergroten maae krijgen er gratis een dikke buik bij 4.gif

Ook ik krijg de broeken nauwelijks dicht 27.gif hoop dat het snel weg trekt!

Wanneer heb jij de bv laten doen? Bij mij is het nog heel kort he.

Gr, Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb er ook last van..

Ik lijk wel zwanger!!

weeg gewoon nu 3 kilo meer als normaal!

oke 1 kilo is ergens anders van hihi wink.gif

Ja gos, als dit dan maar geen 9 maanden gaat duren. Wil ook graag van die dikke opgezwolle strakke buik af.

Gr,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi soulmates,

Ook hier hetzelfde 'probleem' van de opgezwollen buik.

Ik weeg ook nog steeds 4kilo meer dan voordien... Ik kan wel janken want ben dat totaal niet gewoon en vestimentair geeft dat ook minder vrijheid maar veel drinken en rusten helpt echt wel.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi soulmates,

Ook hier hetzelfde 'probleem' van de opgezwollen buik.

Ik weeg ook nog steeds 4kilo meer dan voordien... Ik kan wel janken want ben dat totaal niet gewoon en vestimentair geeft dat ook minder vrijheid maar veel drinken en rusten helpt echt wel.

X

Hey hey,

Ja ook ik kan wel janken met die dikke buik. Blijkt wel vocht te zijn maar voor de bv had ik altijd een platten buik en nu op eens niet meer. Kan ook geen broeken meer aan. Krijg ze gewoon niet meer dicht. Dus we drinken er maar op los en veel rusten. Hoop toch stiekem dat die dikke buik niet lang blijft en binnen een afzienbare tijd is verdwenen.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zitten janken afgelopen week. Wilde even de stad in, leuke truitjes kon ik niet aan door de steunbh en al mijn broeken kreeg ik niet dicht. Zit je dan met je mooie nieuwe borsten.

Ik ben nu 12 dagen po en het is al een stuk minder maar moet toch echt weer gaan sporten wil ik terug komen op het zelfde gewicht. Die kilo extra van mijn siliconen reken ik dan niet mee ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh mijn god dit ga je niet menen!

Ik moet vijf weken na mijn operatie naar een veiling als fotograaf, waarschijnlijk met gala etc.

Help help wat nou als ik mijn platte buik dan nog niet terug heb?

Wordt het niet beter bij jullie en kan iedereen dit krijgen? Of anders gezegd; hebben hier veel mensen last van?

Misschien helpt het als je veel beweegt/loopt?

Ga lekker het bos in, of de heide op ofzo :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh mijn god dit ga je niet menen!

Ik moet vijf weken na mijn operatie naar een veiling als fotograaf, waarschijnlijk met gala etc.

Help help wat nou als ik mijn platte buik dan nog niet terug heb?

Wordt het niet beter bij jullie en kan iedereen dit krijgen? Of anders gezegd; hebben hier veel mensen last van?

Misschien helpt het als je veel beweegt/loopt?

Ga lekker het bos in, of de heide op ofzo smile.gif

Het hoeft niet bij iedereen zo te zijn dat ze een dikke buik na een bv hebben. Mijn vriendin had er zelfs helemaal geen last van. Zelf heb ik er ook nog steeds last van en ben nu 11 dagen po. Maar heb wel mijn oude gewicht weer terug. Als het zo is, dat het nog steeds vocht is wat in mijn buik zit, nou dan mag ik wel meer gaan eten als die buik weg is.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Oooooh Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik lees hier allemaal zulke bekende verhalen..

IIk heb precies hetzelfde, vandaag maar met mijn goeie gedrag naar het Dorp geweest in een soort van jurkje

met een Borrywarmer erover zodat je die dikke buik niet ziet..

Wordt er gewoon helemaal ongelukkig van, maar zo te lezen mOet het allemaal goed gaan komen

Ik ben vorige week dinsdag geopereerd, en het is nu een week later

Aankomende maandag moet ik weer naar school/ werk enz... zou dat gaan lukken!?

Zie het een beejte Somber in:(

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 25 dagen PO en het is nu aan het wegtrekken. Stond deze ochtend op de weegschaal en woog ineens een heel stuk minder weer dan voor de operatie omdat ik al die tijd weinig at omdat die dikke buik me zo irriteerde.

De eerste dagen had ik continu een opgeblazen buik maar daarna alleen wanneer ik iets at.

Komt goed hoor, tis alleen vervelend en weinig aan te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.