Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Daantje73:

Had ook nooit verwacht dat ik hardlopen leuk zou gaan vinden, maar ineens was die knop om. Cola gaat voor mij lastig worden, daar ben ik echt verslaafd aan.

Op het moment dat ik resultaten zie gaat bij mij het hek van de dam. Zo mooi wat je allemaal voor elkaar kan krijgen. 

Ik drink helemaal geen frisdrank meer, niet dat ik 't niet meer lekker vind maar mis het ook niet.. daarnaast is 3 liter water per dag ook wel genoeg :45: 

Resultaat is de mooiste motivatie die er is ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
14 minuten geleden zei Mamalisa:

Echt tof dat jullie sporten zo leuk vinden. Ik heb er echt een hekel aan, vind alleen skaten echt heel erg leuk en verslavend. Ik doe het al sinds dat ik 4 ben maar iedere keer dat ik ze aan trek kan ik wel janken van geluk dat ik weer een rondje ga skaten haha echt stom. Was dat bij de rest ook maar zo dan zou ik ook zo'n wasbordje als niesje hebben.

maar meiden, ik ben pas in September aan de beurt voor mijn bv, dus ga de komende 6 maanden gewoon flink knallen,dan heb ik straks een platte buik en mega tetten :D

Ja jij hebt nog even dus gewoon knallen!! Des te hoger is de motivatie straks om weer snel strak in het vel te zitten incl die mega tetten :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Daantje73:

Had ook nooit verwacht dat ik hardlopen leuk zou gaan vinden, maar ineens was die knop om. Cola gaat voor mij lastig worden, daar ben ik echt verslaafd aan.

Op het moment dat ik resultaten zie gaat bij mij het hek van de dam. Zo mooi wat je allemaal voor elkaar kan krijgen. 

Ja als je verschil gaat zien is het inderdaad leuk maar ik zat daar echt op die apparaten me af te vragen wat ik in godslasterlijk aan het doen was daarzo haha. Maarja die buik gaat niet binnen 2mnd strak worden of veranderen blijkbaar helaas en bovendien zei de trainster dat het vaak sneller veranderd als je een aangepast voedingsschema volgt omdat veel vrouwenbuikjes komen door bepaald eten/drinken ofzo.. Ik hoop dat ik hardlopen ook lekker ga vinden haha maar heb al een hekel aan lopen en vind het zo nutteloos een eind te gaan rennen maar toch zou ik de ladiesrun eens willen gaan lopen dus hoop dat die knop eens omgaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Phoebee:

Niesje, even je topic gebruiken om iedereen te bedanken die me succes wenst. Ben nu onderweg naar Heyendaal kliniek. Strakjes lekker slapen en wakker worden met nieuwe boobs:D.

Hoe is het gegaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Mammavan3ventjes:

Ja als je verschil gaat zien is het inderdaad leuk maar ik zat daar echt op die apparaten me af te vragen wat ik in godslasterlijk aan het doen was daarzo haha. Maarja die buik gaat niet binnen 2mnd strak worden of veranderen blijkbaar helaas en bovendien zei de trainster dat het vaak sneller veranderd als je een aangepast voedingsschema volgt omdat veel vrouwenbuikjes komen door bepaald eten/drinken ofzo.. Ik hoop dat ik hardlopen ook lekker ga vinden haha maar heb al een hekel aan lopen en vind het zo nutteloos een eind te gaan rennen maar toch zou ik de ladiesrun eens willen gaan lopen dus hoop dat die knop eens omgaat..

Bij mij hielp het om een hardloop app te installeren op mijn foon.  Dan kan je iedere keer je tijden en afstanden vergelijken. Motiveert enorm, plus dat Dolf Brouwers in je oor hijgt dat je een kaassoufle hebt verbrand . Juiste muziek erbij, ik loop op Hardwell, heerlijke beat. Daarnaast leuke outfit aanschaffen, en gaan met die banaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ladies, 

Operatie is goed verlopen. Was eigenlijk pas om 13.30 in de OK. Operatie heeft ongeveer 2 uur geduurd....borstlift+ prothese duurt nu eenmaal langer. Om 16.00 was ik terug op mijn kamer en om 20.00 was ik thuis. Thuis eindelijk de kinderen verteld dat mama een operatie heeft gehad aan de borsten. Kids wisten niet goed welke kant ze op moesten kijken:blush: terwijl we altijd openlijk over alles zijn. Haha ...had die gezichtjes en ogen moeten zien van ze :18::18:.

Pijn valt reuze mee, alleen die vervelende druk op de borst :(. Wist niet dat borsten zo hard konden worden, zijn net kogels die gebruikt worden bij kogelstoten:45:

Maaaar ik vind ze heel mooi en ben er super blij :43:.  Frans heeft echt zijn best gedaan en alles gecorrigeerd wat gecorrigeerd moest worden (naar buiten wijzende tepels, ongelijkheid in borsten enzv.) Totaal geen spijt van. Ga dadelijk nog even spieken :).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey phoebe, fijn dat alles goed is gegaan meis, lange dag wel zeg pffff. Je zal wel verrot zijn?

ah gossie, die kleintjes, tja is ook ff schrikken natuurlijk, ik heb het al verteld aan mijn dochtertje die is ongeveer net zo zenuwachtig als ik haha.

ik ben heel benieuwd naar de foto's over een tijdje (hint hint) haha nee hoor meid, lekker zelf weten. Ga zelf in ieder geval nog maar lekker spieken, ze zijn van jou, je hebt ze! Geleficiteerd meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb goed geslapen vannacht. Ben wel een paar keer wakker geweest om te plassen en mijn medicijnen te nemen. Linkerborst kliert wat meer dan rechterborst maar nog altijd goed vol te houden. 

Gisteren heb ik inderdaad nog even gespiekt. Zag er op zich goed uit. Ik heb wat meer wonden als de dames met alleen een borstvergroting. Om mijn tepels, van tepels tot onder borst en een sneetjes  onder de borstplooien. Kijk of ik vandaag even een foto kan maken en plaatsen. 

Hoe is het met de andere dames die al geholpen zijn? En tipje voor dames die nog geholpen moeten worden is relax en laat het allemaal maar gebeuren dan valt het echt best mee.

Niesje meis ik zag dat je je voedingsschema  via een pb stuurt. Zou je hem mij ook willen sturen?  Hoe is jouw nacht geweest gaat het allemaal al een stukje beter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah kijk aan, viel allemaal reuze mee hè :41: Wat goed! Je moet er inderdaad relax ingaan en het op je af laten komen ;) Fijn dat je ook meteen goed geslapen hebt! En dat je het er al goed uit vind zien!! Ik weet dat je idd wat meer littekens hebt maar wat ik tot nu toe heb gezien van andere meiden is dat dat ook heel mooi en best snel geneest :) ben heel benieuwd naar jouw mooie boobies nu!!  :01:

Met mij gaat het goed!! Ook de nacht! Dag 3 was echt het ergste, ook daar al dat gedoe natuurlijk, en gisteren al kon ik een stuk meer en vandaag weer.. nu is het de kunst om te blijven rusten hoewel je het idee hebt dat je alweer van alles kan :rolleyes:

wbt het schema ga ik jou ook even een pb'tje sturen:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niesje ik zag je vraag op de chat nog voorbijkomen, maar autorijden ging goed. Normaal rij ik wat pittiger door maar heb nu ook eens alle recherbanen mogen ervaren haha. Er gaat een hele nieuwe wereld voor me open. Schakelen was wel even raar met rechts omdat je toch die spierpijn voelt. Heb meer last van links maar met sturen ging dat goed. Het was ook niet zo druk op de weg. En heb mijn auto over 3 parkeervakken geparkeerd hahahaha.  Nee hoor das nie waar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Daantje73:

Niesje ik zag je vraag op de chat nog voorbijkomen, maar autorijden ging goed. Normaal rij ik wat pittiger door maar heb nu ook eens alle recherbanen mogen ervaren haha. Er gaat een hele nieuwe wereld voor me open. Schakelen was wel even raar met rechts omdat je toch die spierpijn voelt. Heb meer last van links maar met sturen ging dat goed. Het was ook niet zo druk op de weg. En heb mijn auto over 3 parkeervakken geparkeerd hahahaha.  Nee hoor das nie waar.

Hahaha, ik ben ook meer van de racestijl :127: (als ik zonder kindjes in de auto zit dan) dus ben eens benieuwd straks. Moet er voorlopig niet aan denken!! Ben al blij dat ik me vandaag een vlecht heb kunnen maken en make-upje heb gedaan :45: 

Maar het viel dus wel mee? Ik heb trouwens rechts juist meer last, hmm.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier mijn foto's van voor en na de borstlift met mentor  450cc rond medium plus prothese.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Niesje,

Kees heb ik gehad hij stottert inderdaad soms, maar wel een super aardige kerel. Kees zei nog dat ik totaal rustig en relax was. Otmar heb ik niet gehad daarvoor in de plaats heb ik een vrouwelijke gehad ( naam weet ik niet meer). Ook  heb ik anesthisist  met het duidelijk Duitse accent gehad, moest goed luisteren wat hij vroeg :lol:

Hier trouwens nog een paar foto's van na de operatie.

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Niesje:

Hahaha, ik ben ook meer van de racestijl :127: (als ik zonder kindjes in de auto zit dan) dus ben eens benieuwd straks. Moet er voorlopig niet aan denken!! Ben al blij dat ik me vandaag een vlecht heb kunnen maken en make-upje heb gedaan :45: 

Maar het viel dus wel mee? Ik heb trouwens rechts juist meer last, hmm.. 

Ben ook begonnen met vlechtjes en make-up hoor!

Het viel mij reuze mee. En als je automaat zou rijden is dat natuurlijk helemaal makkelijk.

Bij mij is het vanaf dag 1 al dat rechts super gaat. Links doet wat ik verwacht had, nog iets meer gezwollen, soms pijntje. Ik ben rechtshandig (ben eigenlijk helemaal niet handig haha). Ben jij linkshandig?

ik was wel alert op mensen, dat ze niet tegen me aan zouden stoten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18 maart 2016 om 08:49 zei best_boobie:

Er zijn ook meiden die gewoon hun controles gepland hebben in Groesbeek.  Gewoon eisen dat je door de chirurg gezien wordt, of ff afspreken op de dag van je operatie

Ik zou nooit iemand  naar m'n wonden laten kijken zonder medische kennis. Dan kan mijn oma het ook ;)

Xxx

@best_boobie weet jij toevallig nog welke meiden hun controle in Groesbeek hadden hoewel ze via DG geholpen zijn?

ik ga denk ik nog eens wat proberen :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Phoebee:

Dankje Niesje,

Kees heb ik gehad hij stottert inderdaad soms, maar wel een super aardige kerel. Kees zei nog dat ik totaal rustig en relax was. Otmar heb ik niet gehad daarvoor in de plaats heb ik een vrouwelijke gehad ( naam weet ik niet meer). Ook  heb ik anesthisist  met het duidelijk Duitse accent gehad, moest goed luisteren wat hij vroeg :lol:

Hier trouwens nog een paar foto's van na de operatie.

 

Wat een schatje he die Kees!!

Ziet er trouwens heeeeeel goed gevuld uit Phoebee!! En ben jaloers op jouw zwarte borstband!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Daantje73:

Ben ook begonnen met vlechtjes en make-up hoor!

Het viel mij reuze mee. En als je automaat zou rijden is dat natuurlijk helemaal makkelijk.

Bij mij is het vanaf dag 1 al dat rechts super gaat. Links doet wat ik verwacht had, nog iets meer gezwollen, soms pijntje. Ik ben rechtshandig (ben eigenlijk helemaal niet handig haha). Ben jij linkshandig?

ik was wel alert op mensen, dat ze niet tegen me aan zouden stoten. 

Oh hahaha, grappig! Was helemaal trots en voel me meteen weer wat meer mens met make-up in m'n smoel :45: 

 

ik ben rechtshandig dus vind het juist irritant maar ook logisch dat rechts mij meer aan het etteren is :P 

 

Wat ik het moeilijkste vind aan alles is dat mijn jongste zo voorzichtig moet doen, ze is lekker wild en ben bang dat ik een stoot van haar krijg. Ze was de eerste dagen ook van slag dat mama niks kon maar nu doe ik gewoon heel voorzichtig en leg ik haar uit dat ze goed moet uitkijken. Maar ik ben dus ook vrijwilligster op de peuterspeelzaal en maak me nu al druk over hoe lang ik niet moet gaan omdat je onmogelijk al die kleutertjes uit kunt leggen dat ze zo voorzichtig moeten doen en als dan gaan ze een miljoen vragen stellen :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Niesje:

Oh hahaha, grappig! Was helemaal trots en voel me meteen weer wat meer mens met make-up in m'n smoel :45: 

 

ik ben rechtshandig dus vind het juist irritant maar ook logisch dat rechts mij meer aan het etteren is :P 

 

Wat ik het moeilijkste vind aan alles is dat mijn jongste zo voorzichtig moet doen, ze is lekker wild en ben bang dat ik een stoot van haar krijg. Ze was de eerste dagen ook van slag dat mama niks kon maar nu doe ik gewoon heel voorzichtig en leg ik haar uit dat ze goed moet uitkijken. Maar ik ben dus ook vrijwilligster op de peuterspeelzaal en maak me nu al druk over hoe lang ik niet moet gaan omdat je onmogelijk al die kleutertjes uit kunt leggen dat ze zo voorzichtig moeten doen en als dan gaan ze een miljoen vragen stellen :45: 

Ik zou alle kindjes van die gevulde waterballonnetjes geven onder hun hemdje en ze dan met elkaar laten spelen. Als ze dan kapot gaan, heb je precies laten zien wat er met jou kan gebeuren. Hahahaha. Hoef je verder niets meer uit te leggen. Ik heb zelf geen kids dus thuis heb ik niets te vrezen, en mijn man is nog steeds bang van  ze .(van de boobies, niet van kids)

ik heb dat ook nodig hoor, aankleden, haar fatsoenlijk, leuke kleertjes aan.  En vandaag ff lekker onder de mensen geweest. Onzin dingen gekocht bij de action. Heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Daantje73:

Ik zou alle kindjes van die gevulde waterballonnetjes geven onder hun hemdje en ze dan met elkaar laten spelen. Als ze dan kapot gaan, heb je precies laten zien wat er met jou kan gebeuren. Hahahaha. Hoef je verder niets meer uit te leggen. Ik heb zelf geen kids dus thuis heb ik niets te vrezen, en mijn man is nog steeds bang van  ze .(van de boobies, niet van kids)

Whahaha geniaal :45: de leidsters weten welke operatie ik heb gehad dus dat zouden we zomaar kunnen doen :45: alleen krijg je dan van die ouders die heel erg op je gaan letten denk ik als de kindjes thuis vertellen wat ze op de psz hebben gedaan :P 

 

15 minuten geleden zei Daantje73:

Ik heb dat ook nodig hoor, aankleden, haar fatsoenlijk, leuke kleertjes aan.  En vandaag ff lekker onder de mensen geweest. Onzin dingen gekocht bij de action. Heerlijk!

3 dagen schooier look vond ik niet erg maar was er nu klaar mee ;) eerste ritje dat ik met de auto ga maken is ook naar de Action.. prul kopen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Niesje:

Whahaha geniaal :45: de leidsters weten welke operatie ik heb gehad dus dat zouden we zomaar kunnen doen :45: alleen krijg je dan van die ouders die heel erg op je gaan letten denk ik als de kindjes thuis vertellen wat ze op de psz hebben gedaan :P 

 

3 dagen schooier look vond ik niet erg maar was er nu klaar mee ;) eerste ritje dat ik met de auto ga maken is ook naar de Action.. prul kopen!!

Mocht je willen, bij de action hebben ze van die naadloze bh hemdjes/topjes. Nog geen 3 euro. En dan is soms best lekker om even aan te trekken. Dat blauwe strapless shirtje die ik aan heb (zonder bh gna gna) op de foto is daar ook vandaan.

 

Ja als de kindjes thuis gaan vertellen wat de juf heeft gedaan, kan je er van uit gaan dat ineens alle papa's hun kinderen naar school gaan brengen hahaha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.