Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

8 hours ago, Niesje said:

Ik snap je Suzolicious, maar heb de datum al staan en heb dus gisteren gehoord dat ie zo uitgeboekt is dat er pas weer eind mei plek is.. no way dat ik daarop ga wachten haha! Ik heb ook al betaald trouwens ;)

Dat geld trouwens alleen voor de plekken die beschikbaar zijn via Diana, in zijn eigen echte agenda zit veel meer ruimte haha. Ik ben door te switchen naar voren gegaan. Kon trouwens meer maar kon zelf niet.

Overigens als je al hebt betaald dan weet ik niet eens of je terug kan. Je gaat naar een top chirurg en dat is het belangrijkste

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
9 minuten geleden zei Bruisend:

Je gaat naar een top chirurg en dat is het belangrijkste

Juist! heb er ook een heel goed gevoel bij :) 

Hij maakte wel een gekke opmerking op het laatst. "Aankomen nooit een optie geweest?" Dus ik meteen nou als ik daar nou ook aan zou komen, tuurlijk! Maar helaas.. :P 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Niesje:

Juist! heb er ook een heel goed gevoel bij :) 

Hij maakte wel een gekke opmerking op het laatst. "Aankomen nooit een optie geweest?" Dus ik meteen nou als ik daar nou ook aan zou komen, tuurlijk! Maar helaas.. :P 

 

Haha, jammer dat we niet kunnen kiezen waar het aan komt he. Bij lipofilling is er vet rond mijn middel weggehaald en tussen mijn borsten gespoten. 3 x raden waar het vet weg is gegaan en waar het nu terug is gekomen......... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg regelmatig te horen dat ik toch alles kan eten, terwijl ik juist op mijn voeding let en niet allemaal rotzooi naar binnen prop. Hierdoor blijf ik slank terwijl iedereen denkt dat ik er niks voor hoef te doen.  

Ben jij dat op je profielfoto? Ziet er goed uit, volgens mij heb jij een sixpack? Dat probeer ik ook te krijgen moet alleen nog wat meer trainen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Niesje ik zie dat jij 5 april door Frans Verstraten geopereerd wordt. Ik wordt nl ook 5 april door hem geopereerd via Diana Gabriels. Ik moet wel nog eerst volgende week woensdag(16 maart) op consult bij hem.  Ik wil toch meer cc dan de 400 cc waar ik bij Joanna ben uitgekomen. Ik ben helaas niet gezegend met een slank lichaam (qua bouw, grootte en gewicht) en heb zelfs aanleg om snel dik te worden. Moet echt bij elke hap goed nadenken wat ik naar binnen duw. Ik ben best tevreden over mijn lichaam zolang ik kleren aanheb maar, als ik in bikini sta, zie ik dat ik toch iets meer moet gaan doen aan mijn buik en armen en billen :41:

Ik kom ook uit Limburg, Midden Limburg. Misschien kunnen we 5 april carpoolen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Joy1980:

Ik krijg regelmatig te horen dat ik toch alles kan eten, terwijl ik juist op mijn voeding let en niet allemaal rotzooi naar binnen prop. Hierdoor blijf ik slank terwijl iedereen denkt dat ik er niks voor hoef te doen.

Vreselijk is dat he, ik let ook op mijn voeding hoor (heb een héél fijn voedingsschema) maar ben wel gek op lekker eten dus probeer alles zo lekker maar gezond mogelijk te maken ;) 

En dan krijg ik juist vaak de vraag of ik überhaupt nog wel eet... pffff

5 uur geleden zei Joy1980:

Ben jij dat op je profielfoto? Ziet er goed uit, volgens mij heb jij een sixpack? Dat probeer ik ook te krijgen moet alleen nog wat meer trainen ;)

Yes that's me.. 't is nu wel ietsje minder strak hoor, deze foto is van vorige zomer. Nu zit er nog een klein decemberlaagje over m'n abs heen dus dat wordt extra mijn best doen over een paar weken om op tijd bikini-proof te zijn :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Phoebee:

Hè Niesje ik zie dat jij 5 april door Frans Verstraten geopereerd wordt. Ik wordt nl ook 5 april door hem geopereerd via Diana Gabriels. Ik moet wel nog eerst volgende week woensdag(16 maart) op consult bij hem.  Ik wil toch meer cc dan de 400 cc waar ik bij Joanna ben uitgekomen. Ik ben helaas niet gezegend met een slank lichaam (qua bouw, grootte en gewicht) en heb zelfs aanleg om snel dik te worden. Moet echt bij elke hap goed nadenken wat ik naar binnen duw. Ik ben best tevreden over mijn lichaam zolang ik kleren aanheb maar, als ik in bikini sta, zie ik dat ik toch iets meer moet gaan doen aan mijn buik en armen en billen :41:

Ik kom ook uit Limburg, Midden Limburg. Misschien kunnen we 5 april carpoolen :45:

Hey Phoebe, 

als je aanleg hebt doe je daar niks aan,

maar troost je.. ik moet er ook veel voor doen en zie mezelf ook niet graag naakt in de spiegel hoor! Hoop straks met boobs van wel :P

Mijn part kunnen we rustig carpoolen, 't is toch best een end hè.. ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Niesje,

Toen ik 14 jaar was woog ik al 73 kg met mijn 1,73. Nu 29 jaar later en na twee zwangerschappen weeg ik rond de 74 kg ( wil naar de 68 kg). Ben sinds vorig jaar 13 kg afgevallen en sindsdien is het net of alles nog meer hangt. Mijn borsten moeten dan ook gelift worden. En als ik dan ook na 5 april mooie volle borsten heb wil ik ook van mijn zwabberarmen en bolle buik af. 

Als ik jouw platte buik zie moet het mij toch eigenlijk ook wel lukken. Hoe is het jouw gelukt? 

Carpoolen hoeft niet meid...was maar een grapje :D Ik weet niet hoe ik me na de operatie voel en wil niet je auto onderspugen met mijn wagenziekte. :viannen_76:. Manlief rijdt en ik zorg  voor de nodige spuugzakjes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Phoebee:

Hey Niesje,

Toen ik 14 jaar was woog ik al 73 kg met mijn 1,73. Nu 29 jaar later en na twee zwangerschappen weeg ik rond de 74 kg ( wil naar de 68 kg). Ben sinds vorig jaar 13 kg afgevallen en sindsdien is het net of alles nog meer hangt. Mijn borsten moeten dan ook gelift worden. En als ik dan ook na 5 april mooie volle borsten heb wil ik ook van mijn zwabberarmen en bolle buik af. 

Als ik jouw platte buik zie moet het mij toch eigenlijk ook wel lukken. Hoe is het jouw gelukt? 

Carpoolen hoeft niet meid...was maar een grapje :D Ik weet niet hoe ik me na de operatie voel en wil niet je auto onderspugen met mijn wagenziekte. :viannen_76:. Manlief rijdt en ik zorg  voor de nodige spuugzakjes.

 

Ik was mijn extra zwangerschapskilo's ook zat, 't me is gelukt met heel veel discipline, als ik iets wil dan ga ik er 100% voor, veel krachttraining en een voedingsschema (zal een fotootje toevoegen zodat je het verschil kunt zien en hoe snel het ging toen de knop eenmaal om was)

 

Ik weet wel dat het een grapje was van het carpoolen, maar met mij kun je alle kanten op dus had je geen vervoer gehad ging je gewoon mee ;)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Niesje:

Ik was mijn extra zwangerschapskilo's ook zat, 't me is gelukt met heel veel discipline, als ik iets wil dan ga ik er 100% voor, veel krachttraining en een voedingsschema (zal een fotootje toevoegen zodat je het verschil kunt zien en hoe snel het ging toen de knop eenmaal om was)

 

Ik weet wel dat het een grapje was van het carpoolen, maar met mij kun je alle kanten op dus had je geen vervoer gehad ging je gewoon mee ;)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heel netjes gedaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Niesje ...wat een mooie strakke plat buikje. Ben jij zwanger geweest? ...totaal niks van te zien. Wat een motivatie voor mij. Bij mij heeft de jongste ( inmiddels 8 jaar, wordt er dit jaar 9) me totaal uitgerekt. Hij vroeg me zelfs al een keer toen we samen onder de douche stonden of hij nog een broertje of zusje kreeg :blush:.

Om je te laten zien waar ik het over heb ik ook foto's vanmorgen gemaakt van mijn BUIK. Beetje onhandig om van je lichaam foto's te maken, maar het is gelukt.

Hier zij ze dan :blush: Schrik niet!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat ik dit nog met hard trainen en gezonde voeding wegkrijg anders weet ik wel wat ik over twee jaar wil:D.....een buikwandcorrectie. Wel pas als ik van mezelf weet dat ik er alles aan gedaan heb en manlief het ok vindt.

Trouwens die roze onderbroek met stipjes vind ik heel schattig :wub:. Ik heb bijna alleen saaie zwarte setjes en wil als ik toch na de borstoperatie nieuwe bh's moet halen meteen ook nieuwe leuke gekleurde onderbroeken kopen. Weet jij trouwens al welke bh je koopt voor na de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet de Triumph tri-action workout aanschaffen van m'n pc maar hoor ook veel goed over die van de Hema.

ik kan niet wachten om nieuw ondergoed en leuke lingerie te gaan scoren straks, al mijn oude push up en maximizer bh's ga ik ritueel verbranden, echt!! :P

 

Ik heb trouwens 3 kinderen, dochter van 16, zoon van 13 en dochtertje van 3 :) 

Zoals je ziet kan het echt dus hoop dat ik je kan motiveren!! En klinkt misschien stom maar dat ik zo snel resultaat heb geboekt lag voor het grootste deel aan de juiste voeding, met alleen sporten kom je er niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat versta je onder de juiste voeding?  Is dat eiwitrijke en koolhydraatarme voeding? Hiermee ben ik vorig jaar die 13 kg al afgevallen en is mijn buik toch al iets minder geworden.

Ik heb 2 kinderen mijn zoontje van 8 en een dochter( tje) van bijna 11. Mijn dochter heeft ook al mijn bouw ( helaas niet van mijn man). Ze wordt volgende maand 11 en weegt al 54 kg. Niet dat ze dik is maar is ook grof gebouwd. Mijn zoontje is net zo'n gespierde braadharing als mijn man :63:

Mij zal dan ook Triumph tri-action Workout aangeraden worden en ik wil inderdaad ook de Sportbh van de Hema halen om te wisselen. Heb al een kadokaart van de Hema voor mijn verjaardag gevraagd :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cadeaukaart is altijd handig! ;) 

Nou het is idd eiwitrijk maar niet khd arm, je moet er meer voor zorgen dat je maaltijden in de juiste verhouding zitten (bij mij is dat 40% khd - 30% eiwit - 30% vet) en je minimaal onder je kalorie behoefte gaat zitten (dus niet crashen!!).

In het begin is het heel veel puzzelwerk en lijkt het alsof je de hele dag met voeding bezig bent, je moet het kopen, klaarmaken, afwegen, invullen en ook nog opeten :P maar het went snel en gaat uiteindelijk vanzelf. 

Er is een erg handige app waar je alles kunt invullen en bijhouden, myfitnesspal heet 'ie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Ich Waal

 

Whahaha, had ik nou niet verwacht! Cool!! Uit welk stukje prachtig Limburg kom jij dan? :P 

 

1 uur geleden zei best_boobie:

:45:  is trouwens 45 tussen dubbele punten ;)

Dus zonder spaties : 45 :

Xxx

Suuuuper, danke :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei best_boobie:

Helemaal in het zuiden, echt, zuidelijker kan bijna niet :P

Niet!! Wat grappig! Ik kom uit Vaals maar woon nu paar kilometer verderop ;)

En jij?? Ook in die hoek of meer richting Maastricht? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.