Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou wij gaan dus niet.. belde onze vrienden om te vragen of ik de kaartjes samen moest bestellen, waren ze even vergeten te vertellen dat hun niet meer meegaan :wacko: en om nou alleen met z'n tweetjes te gaan is ook zo saai. Ik baal!!! :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Niesje said:

Nou wij gaan dus niet.. belde onze vrienden om te vragen of ik de kaartjes samen moest bestellen, waren ze even vergeten te vertellen dat hun niet meer meegaan :wacko: en om nou alleen met z'n tweetjes te gaan is ook zo saai. Ik baal!!! :102:

Aaahhhhh nee, waarom niet gewoon met z'n tweetjes? Kan toch ook leuk zijn!!

Maar een troost.... wij hebben ook geen kaartjes. Manlief had geen budget (ook zo lekker optijd haha). Dus wij gaan in augustus waarschijnlijk kijken bij ticketswap. Of voor Tomorrowland Ik zie wel haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vond het een duur grapje om nou alleen met z'n tweetjes te gaan, met een groepje is toch veel leuker!!

Kon er gisteren trouwens ook niet zo 1,2,3 achter komen wat de vip kaartjes voor extra's in petto hadden en dan ga ik twijfelen en denk al gauw laat maar, volgend jaar beter :75:

Dan ga ik liever een paar dagen langer met z'n allen op vakantie :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Friday, April 29, 2016 om 16:28 zei Niesje:

Hoi, soms zie ik het en gisternacht bijvoorbeeld weer niet. Zal wel aan het wegtrekken zijn. Waar kan ik dat topic over eetsuggesties ook al weer vinden?

Hoe is het met jou? En je dochter? Rust weer een beetje teruggekeerd in huis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Daantje73:
Op 29 april 2016 om 16:28 zei Niesje:

Hoi, soms zie ik het en gisternacht bijvoorbeeld weer niet. Zal wel aan het wegtrekken zijn. Waar kan ik dat topic over eetsuggesties ook al weer vinden?

Hoe is het met jou? En je dochter? Rust weer een beetje teruggekeerd in huis?

Haha.. citeren gaat weer lekker :131:

Wat goed dat het al weg aan het trekken is. Echt last ervan had je niet, of? Toch ben je zoiets natuurlijk liever kwijt dan rijk ;) 

Bij ons gaat het wel weer, al is de impact gewoon groot en blijf je dit wel even voelen met z'n allen. Vriendlief is er ook nog een lang weekend tussenuit met vrienden, dit is al bijna een jaar geleden geboekt maar kwam me eigenlijk wel heel slecht uit nu.. maaaar het valt me reuze mee eigenlijk en ach, zitten gewoon allemaal op standje traag dit weekend:45: 

 

Kijk eens, het linkje naar de receptenhoek :) of bedoelde je dat niet??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Niesje:

Haha.. citeren gaat weer lekker :131:

Wat goed dat het al weg aan het trekken is. Echt last ervan had je niet, of? Toch ben je zoiets natuurlijk liever kwijt dan rijk ;) 

Bij ons gaat het wel weer, al is de impact gewoon groot en blijf je dit wel even voelen met z'n allen. Vriendlief is er ook nog een lang weekend tussenuit met vrienden, dit is al bijna een jaar geleden geboekt maar kwam me eigenlijk wel heel slecht uit nu.. maaaar het valt me reuze mee eigenlijk en ach, zitten gewoon allemaal op standje traag dit weekend:45: 

 

Kijk eens, het linkje naar de receptenhoek :) of bedoelde je dat niet??

Thanks voor de link! Ga me er eens in verdiepen.  Ik had inderdaad geen last van dat mondors cord, maar het zag er niet heel mooi uit. Heb er maar niet teveel aandacht aan besteed.

Standje traag hahaha , ik doe mee. Zit heerlijk in het zonnetje.  

Geniet je wel een beetje van je boobies? Zijn ze al een beetje gelijk qua zakken?

Volgens mij gaat het nu ook weer niet goed met citeren.....hardleers he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, best_boobie said:

Jullie citeren als een stel zeventigers :45:

Ik had het niet beter kunnen verwoorden :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Ladies,

Hier weer eens een berichtje van mij. Ben afgelopen week weer begonnen met werken. Had zoiets van dat doe ik wel weer even maar dat viel vies tegen :wacko:. Heb weer de nodige paracetamols moeten nemen op het werk. Vanaf donderdag ging het wel weer wat beter.

Ik heb vandaag kliniek Heyendaal gebeld omdat ik problemen heb met mijn linkerborst. Sinds de pleisters verwijderd zijn (11 dagen geleden)  heb ik onder mijn linkerborst een open wondje. Ik heb geen pijn aan het wondje, maar er komt vocht uit. Als ik mijn linkerborst een beetje optil loopt het vocht zo over mijn buik.  Heb een foto moeten mailen waar Dr. Straten naar kijkt. Hij zou contact met me opnemen. Misschien moet het wel opnieuw gehecht worden :(. Durf hier geen foto te plaatsen ziet er niet zo smakelijk uit.

Hoe is het met jullie dames? Hebben jullie nog last van pijntjes of kwaaltjes? Jullie hebben het grootste gedeelte van die 6 weken er toch al mooi opzitten ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Phoebee :)

oh hèhè.. jammer van dat wondje. Hopelijk valt het mee en krijg je snel antwoord van Frans!

Ik voel me een beetje ziekjes.. keelpijn, oorpijn, slapjes.. maar komt denk ik omdat ik nu tot rust kom nadat ik eerst op standje adrenaline heb gezeten. Dan heb ik dit altijd wel. Aan m'n weerstand zou het niet mogen liggen zo gezond als ik leef :131:

Maar van dit weertje knap ik dan weer ontzettend op!! Heb net uren in de tuin doorgebracht.

Ja we zijn over de helft, gelukkig.. kan alweer zoveel meer dus moet erop letten dat ik niet teveel doe of gek beweeg. Verder hoop ik dat mijn "okseltiet" natuurlijk nog verder mooi gaat zakken en dat ze nog een beetje naar elkaar toe komen.. :) 

Ben jij verder wel tevreden met jouw boobies? Met de grootte en de lift en alles??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend Niesje dat je je een beetje ziekjes voelt. Wel nog je rust pakken...meis Doe ik trouwens ook nog :131:.  En ja het weertje is heerlijk, geeft meteen volop energie. Alleen jammer dat ik dadelijk nog moet gaan werken.

Ik ben heel tevreden met mijn boobs. Heb totaal geen spijt dat ik ook een lift heb laten doen. Zonder lift waren ze echt niet zo mooi geworden. Alleen de vorm klopt nog niet helemaal. Soms lijken ze aan de onderkant een beetje vervormd maar dit komt door het litteken die van tepels verticaal naar onder lopen. De littekens helen ook goed op dat ene wondje na dan. Ben wel blij dat ik niet meer cc heb genomen want ik ga nu al waarschijnlijk op een E of F cup uitkomen.

Ben trouwens vandaag begonnen met het voedingsschema. Schrok vanmorgen toch wel heel erg toen ik op de weegschaal ging staan....80,4 kg :20:. Moet wel toegeven dat ik me volledig heb laten gaan en veel en vet heb gegeten. Dus vanaf vandaag de rem erop. Heb nog even een vraagje over het voedingsschema. Er staat advocado op maar hoe eet jij dit? Ik krijg het geschild en ontpit niet af....vind het echt niet lekker. Kan ik daarvoor in de plaats ook iets anders nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Phoebee said:

Stomme iPad. Eerst verstuurd hij mijn bericht niet ,daarna heel vaak :(

haha ja ik dacht al even dat mijn beeldscherm hem tript!

Maar ik vind avocado echt verschrikkelijk > doe er gebraden kipfilet plakjes overheen en heel veel peper en zout en dan krijg ik het een beetje weg.

En vervelend van je litteken! Al een reactie gehad? Ik weet dat bij een borst lift er vaker wel een klein stukje open gaat maar zoveel vocht is niet goed. Anders kan je altijd nog een foto prive sturen naar @best_boobie. Die durft volgens mij overal naar te kijken haha.

En @Niesje herkenbaar! Overdag gaat alles top en dan moet ik mij ook echt inhouden. Ik merk ook dat ik geneigd ben om (te) zware dingen te tillen. Alleen gisteren ging iemand mij knuffelen iets te hard. AUWIE haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Niesje said:

Avocado krijg ik ook echt niet weg, heb er één keertje chocomousse van gemaakt.. http://www.focusonfoodies.nl/chocolade-mousse-met-avocado-en-banaan-suikervrij-zuivelvrij/ dat was wel te doen, maar ook maar eenmalig :45: 

Haal mijn vetten wel uit m'n nootjes :38:

ooohhh je kan er ook chocolade vla van maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Phoebee:

Stomme iPad. Eerst verstuurd hij mijn bericht niet ,daarna heel vaak :(

Ik heb ff je extra berichten verborgen ;)

Trouwens.. Heb je nog reactie van Straten over wat te doen?
En idd, wat Bruisend al zegt, als je ergens onzeker over bent, je mag me altijd een foto sturen.. Echter is het goed dat je contact opgenomen hebt met Straten. Ben benieuwd wat ie zegt!!

Vinden jullie avocado niet lekker? Heerlijk is dat, op sla bijvoorbeeld! hihi :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.