Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Dankjewel lieve meiden :53: bb heeft me gisteren al wel gerust kunnen stellen gelukkig en ik heb net een hele nette mail naar Frans gestuurd waarin ik wel alles heb verteld en heb aangegeven alleen nog een keer naar Barendrecht te willen rijden als ik een afspraak met hem persoonlijk heb, maar weiger om dit nog een keer mee te moeten maken! 

Toch voel ik me zooooo ontzettend.. tja, weet het ook niet meer.. te veel op m'n bordje gehad :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
7 minuten geleden zei Niesje:

Dankjewel lieve meiden :53: bb heeft me gisteren al wel gerust kunnen stellen gelukkig en ik heb net een hele nette mail naar Frans gestuurd waarin ik wel alles heb verteld en heb aangegeven alleen nog een keer naar Barendrecht te willen rijden als ik een afspraak met hem persoonlijk heb, maar weiger om dit nog een keer mee te moeten maken! 

Toch voel ik me zooooo ontzettend.. tja, weet het ook niet meer.. te veel op m'n bordje gehad :( 

Dikke knuffel en doe rustig aan! Denk om jezelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Niesje:

Ik ga pas in paniek raken als Frans zeg dat het niet goed is, maar voel me wel behoorlijk ontgoocheld nu... 

Ja kan ik me voorstellen meis, en ook dat je daar ff om moet huilen, eerst d spanning voor de operatie, dan alle weken met geduld achteraf en dan hoor je zoiets:( maar gelukkig heeft bb je een beetje gerust weten te stellen en hopelijk hoor je snel iets terug van Frans, laat je het ons weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Phoebee:

Jaydee. ik kreeg ook van Frans te horen dat die wondvocht wat uit het wondje kwam was ontstaan doordat ik toch iets teveel had gedaan. Dus voorlopig moet ik nog iets rustiger aan doen. Volgende week vrijdag jouw operatie al. Nu kun je echt gaan aftellen :). Ben je er klaar voor?

Hoi Phoebee, 

Wat fijn dat het is meegevallen. Je hoort tegenwoordig van die enge verhalen hier, dat ik me voor kan stellen dat je schrikt als je een wondje hebt, waar wondvocht uit komt. Maar gelukkig is het goed afgelopen. 

Ja, voor mij nog 9 nachtjes slapen. De tijd gaat toch sneller dan verwacht. Heb nog zoveel te doen. .. zowel thuis, als op mijn werk. Maar komt vast goed. Ik heb nog geen zenuwen. ... En weet ook niet of ik die wel krijg..... Ben nooit zo bang voor doktoren en operaties; Ik zie meer op tegen het afhankelijk zijn na de operatie. Maar ja. ... Daar moet ik me maar gewoon ff aan overgeven. 

Fijne dag vandaag Phoebee, en goed naar de dokter luisteren hè. ... rustig aan doen! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Niesje:

Heb net controle gehad bij DG, pfffff.. word helemaal gestoord ervan! Had ik eindelijk vertrouwen dat alles goed komt met mijn okseltiet, breekt daar lichtelijk paniek uit als ik me uitkleed. Begon al dat de verpleegkundige van Frans Straten er niet was hoewel ik voor vertrek nog gebeld had. Dus bij een van die meiden terecht. Die schrok en vond mijn borsten erg hoog en heel erg hard. We gaan even naar Diana zegt ze. Maar daar was het zo druk, gigantisch uitgelopen natuurlijk en grimmige sfeer.. wacht ik heb nog een andere arts in huis zegt die meid, Soma heet ze. Dus hup naar die arts, Willem Roosenburg. En ook hij ow wat hoog en hard idd. Heb je veel pijn? Nee wel 2 weken flink last gehad. Valt het nog uit te houden dan zou ik zeggen wacht nog even 4 maanden, tijd zal het leren of het kapsel is en of het nog gaat zakken. Links is ook gezakt dus misschien doet rechts dat ook. Heb foto's laten zien van de vooruitgang, toch vonden ze het allebei zorgwekkend. Heb van die arts dus nu hele tegenstrijdige adviezen gekregen. Borstband uit, want daar geloofde die toch niet in, bh overdag ook soms een uurtje uit en sowieso 's nachts uit vanaf vrijdag (4 weken PO) en een handdoek oprollen en boven op mijn borsten leggen, en dan op de buik liggen zodat de handdoek ze misschien naar beneden masseert??? Die Soma zei achteraf wel van wacht nog maar een weekje om zonder bh te slapen.. 
Ik zit nu in de auto op de weg terug en heb het niet meer, tranen blijven maar rollen pfff.. 

Och, meisje toch. Wat vervelend allemaal. Wat gaat het er daar raar aan toe; de één zegt bh uit, terwijl de ander dan weer zegt dat je hem nog een week aan moet houden... Heel raar allemaal. Maar als jij Door Straten geopereerd bent, dan moet je idd bij hem zijn, dus heel goed dat je hem gemaild hebt. Hou je taai, meis. .... uiteindelijk komt het echt allemaal goed. 

Good luck :71:

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Niesje:

Dankjewel lieve meiden :53: bb heeft me gisteren al wel gerust kunnen stellen gelukkig en ik heb net een hele nette mail naar Frans gestuurd waarin ik wel alles heb verteld en heb aangegeven alleen nog een keer naar Barendrecht te willen rijden als ik een afspraak met hem persoonlijk heb, maar weiger om dit nog een keer mee te moeten maken! 

Toch voel ik me zooooo ontzettend.. tja, weet het ook niet meer.. te veel op m'n bordje gehad :( 

Goed dat je mailtje naar Frans heb gestuurd. Laat me weten wat zijn reactie hierop is. Gelukkig dat bb je weer wat gerust heeft kunnen stellen. Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt.

23 minuten geleden zei Jaydee:

Hoi Phoebee, 

Wat fijn dat het is meegevallen. Je hoort tegenwoordig van die enge verhalen hier, dat ik me voor kan stellen dat je schrikt als je een wondje hebt, waar wondvocht uit komt. Maar gelukkig is het goed afgelopen. 

Ja, voor mij nog 9 nachtjes slapen. De tijd gaat toch sneller dan verwacht. Heb nog zoveel te doen. .. zowel thuis, als op mijn werk. Maar komt vast goed. Ik heb nog geen zenuwen. ... En weet ook niet of ik die wel krijg..... Ben nooit zo bang voor doktoren en operaties; Ik zie meer op tegen het afhankelijk zijn na de operatie. Maar ja. ... Daar moet ik me maar gewoon ff aan overgeven. 

Fijne dag vandaag Phoebee, en goed naar de dokter luisteren hè. ... rustig aan doen! 

Xx

Ik meende ook dat ik voor de operatie het huis van boven tot onder gepoetst moest hebben. Een paar dagen na de operatie was hier al niks meer van te zien :unsure:. Ook heb voor de operatie flink wat uren  extra gewerkt op het werk.

Zenuwen had ik ook totaal niet. Toen ik in de verkoeverkamer lag te wachten om naar de OK te gaan zeiden ze al dat ik totaal ontspannen was. Ik had zoiets van ... heb al lang genoeg gewacht laat maar komen.

Het afhankelijk zijn na de operatie moet je gewoon zien als lekker laten verwennen na de operatie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden ik ben net gebeld door Frans Straten. Wat een fijn gesprek was dat!! Hij heeft zeker 10 minuten de tijd genomen om mij gerust te stellen en uit te leggen dat alles er gewoon goed en naar verwachting uitziet, en ook zowat het hele hoe en wat van het genezingsprocess uitgelegd. Verder had hij absoluut geen begrip voor de gister ontstane situatie bij Diana Gabriels en vond het erg spijtig dat ik daardoor zo van slag was, het was absoluut onnodig. Vanwege de hele toestand mag ik nu direct naar Groesbeek voor de eindcontrole, maar ook als ik tussendoor nog vragen heb of met onzekerheden zit moet ik direct via Heyendael contact opnemen:) 

 

Elk voordeel heb z'n nadeel zullen we dus maar zeggen.. ik ben nu lekker wel van Diana af!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meis, 

Ik lees nu pas je verhaal. Echt veel beter dat je gelijk naar Frans mag! Ik mailde hem ook paar dagen terug en hij belde me met half uurtje weer terug. En moet je nu de band nog dragen van Frans? Ik heb mijne wat straker gezet en bh bandje iets losser. 

Fijn dat je nu je beter voelt! Echt wat is dat slopend deze onzekerheid ! 

Rustig aan 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Sunday, May 01, 2016 om 16:29 zei best_boobie:

@Niesje@Niesje, citeren gaat weer niet goed maar dat zijn we inmiddels wel gewend. Ik schrok na het lezen van je verhaal over je controle... wat zal jij je ontgoocheld gevoeld hebben. Fijn om verderop te lezen dat Frans je hebt kunnen geruststellen. En dat je nu gelijk bij hem terecht kan. Als die Diana zo door gaat dan is het snel afgelopen met haar. Ik hoop dat het je een beetje gerustgesteld heeft. Dikke knuffel voor jou:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een idioot is die diana toch zeg pfff. Een heel forum zenuwachtig maken met haar uitspraak en dan is er nks aan de hand!

gelukkig maar niesje! Goed dat je dat mailtje hebt gestuurd, wel jammer dat je voor niks in de zeik heb gezeten maar dubbel zo blij nu dat het niks is! 

Pfff wat kan je toch meeleven met iedereen op t forum, werd er zelf ook gewoon zenuwachtig en verdrietig van... Opluchting!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Niesje:

Meiden ik ben net gebeld door Frans Straten. Wat een fijn gesprek was dat!! Hij heeft zeker 10 minuten de tijd genomen om mij gerust te stellen en uit te leggen dat alles er gewoon goed en naar verwachting uitziet, en ook zowat het hele hoe en wat van het genezingsprocess uitgelegd. Verder had hij absoluut geen begrip voor de gister ontstane situatie bij Diana Gabriels en vond het erg spijtig dat ik daardoor zo van slag was, het was absoluut onnodig. Vanwege de hele toestand mag ik nu direct naar Groesbeek voor de eindcontrole, maar ook als ik tussendoor nog vragen heb of met onzekerheden zit moet ik direct via Heyendael contact opnemen:) 

 

Elk voordeel heb z'n nadeel zullen we dus maar zeggen.. ik ben nu lekker wel van Diana af!!! :43:

Fantastisch nieuws Niesje!  Eindelijk van Diana af en rechtstreeks naar Frans en zijn team. Dit is wat ik altijd voor je gehoopt heb. Hoop alleen nog dat Frans stop bij die k*t firma van Diana om problemen bij andere dames die een bv of wat voor operatie dan ook willen laten doen door Frans te voorkomen. Voor die onzin met Diana is hij een veel te goede plastische chirurg. Ook zijn ondersteund team is duizend maal beter dan die tutten van Diana. Zij weten tenminste waar ze over praten en komen hun beloftes na.

Nogmaals Niesje ik ben super super super blij voor jou. Sta hier gewoon een vreugde dansje te doen. Mijn kinderen kijken me raar aan:45:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn dat je hem zelf gesproken hebt en dat hij je gerust heeft kunnen stellen! Ben blij dat je nu weg bent van DG. Doe rustig aan en denk om jezelf. Je raakte niet voor niets zo emotioneel.Er is maar één jij, zorg er goed voor! Knuffel en rustig aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik zit hier echt van: :70: :70: :70: :70::70::70:  Kun je je misschien wel voorstellen.. En dat gaat dan over het stuk van Diana Gabriels... Kan ze lullen wat ze wil dat ze dit forum niks vindt, maar ze moet maar eens bij haarzelf te raden gaan hoor... Oh ja.. :70::70::70: 

Goed dat Frans je zelf gebeld heeft en benadrukt heeft dat alles gewoon goed is. Toch fijn om het even van de man te horen die erover gaat ;) Had je nog gevraagd of je de bh nu zo zou kunnen dragen zoals ik gisteren aangaf, of was dat niet nodig volgens hem? Kan me goed voorstellen dat ie zegt dat het ook goed komt op de normale manier namelijk :)

Rustig aan en :43: Doei Diana ;) haha

xxxx :53: 
(barst van de smileys he, dit stukje... :75: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaaahw.. jullie zijn zo lief allemaal!! Doet me goed :68:

Gisteren na die horrorafspraak kwam alles van de afgelopen weken gewoon ook even mee naar boven, pffff.. heb echt zo hard liggen janken, had vanochtend van die hele dikke opgezwollen kikkerogen :18: kennen jullie dat?? 

Maar het heeft ook helend gewerkt, sinds het belletje met Frans voel ik me als herboren!! Huppel (bij wijze van hè :131:) door het huis en heb kleding en bh's liggen passen want kreeg half uurtje na het gesprek ook nog mijn bestelling van Zalando binnen! Yeay!!!

Dus achteraf pakt het nog niet zo heel slecht uit voor me, dat ik van Diana af ben daar ben ik echt zoooooo blij mee :43: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Niesje:

Meiden ik ben net gebeld door Frans Straten. Wat een fijn gesprek was dat!! Hij heeft zeker 10 minuten de tijd genomen om mij gerust te stellen en uit te leggen dat alles er gewoon goed en naar verwachting uitziet, en ook zowat het hele hoe en wat van het genezingsprocess uitgelegd. Verder had hij absoluut geen begrip voor de gister ontstane situatie bij Diana Gabriels en vond het erg spijtig dat ik daardoor zo van slag was, het was absoluut onnodig. Vanwege de hele toestand mag ik nu direct naar Groesbeek voor de eindcontrole, maar ook als ik tussendoor nog vragen heb of met onzekerheden zit moet ik direct via Heyendael contact opnemen:) 

 

Elk voordeel heb z'n nadeel zullen we dus maar zeggen.. ik ben nu lekker wel van Diana af!!! :43:

Hoi meis, ik lees net je berichtje; wat een goed nieuws. Ik ken die DG zelf niet, maar alles wat ik hier over haar lees is niet echt positief; dus wees idd maar blij dat je van haar af bent en dat je nu een directe lijn hebt met FransStraten/Heijendaal kliniek. Veel beter zo. Je bent ook pas vier weken po en ik lees hier van iedereen dat geduld het toverwoord is. En misschien duurt het zakken bij jou iets langer, omdat je zo'n gespierd lichaam hebt. (Als dat zo is, dan storten de protheses bij mij gelijk naar mijn navel :45:). Maar ik ben iig heel blij voor jou, Niesje...... Fijn ook dat je nu weer vrolijk bent. ... soms is het gewoon ff nodig, zo'n lekker potje huilen. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffffff jezus he! Ik las eerst het eerste bericht en het eerste wat in mij opkwam was "wat een fucking bullshit". Zelfs ik kan zien dat het het normale proces is maar iets langzamer. Stond bijna op het punt om @best_boobie te taggen met de vraag of ik dan zo blind ben. Maar gelukkig heeft Frans je terug gebeld zeg. Wat een $#^#^$%@# wijf hé, sjongejonge. Ongelovelijk, laten we even de paniek inzetten en rare dingen gaan zeggen. Ik bedoel als jouw okseltiet niet oké is dan is die van mij ook niet oké. Hmmm misschien moet ik alsnog maar even een foto naar best boobie sturen haha.

Oh man, ik kan hier echt niet over uit. Kan me zooooooo goed voorstellen dat je je ogen uit je kop hebt gejankt! Het is maar goed dat je niet bent gaan huppelen want ik deed dat laatst per ongeluk. Voelt niet goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Bruisend:

Pfffffff jezus he! Ik las eerst het eerste bericht en het eerste wat in mij opkwam was "wat een fucking bullshit". Zelfs ik kan zien dat het het normale proces is maar iets langzamer. Stond bijna op het punt om @best_boobie te taggen met de vraag of ik dan zo blind ben. Maar gelukkig heeft Frans je terug gebeld zeg. Wat een $#^#^$%@# wijf hé, sjongejonge. Ongelovelijk, laten we even de paniek inzetten en rare dingen gaan zeggen. Ik bedoel als jouw okseltiet niet oké is dan is die van mij ook niet oké. Hmmm misschien moet ik alsnog maar even een foto naar best boobie sturen haha.

Oh man, ik kan hier echt niet over uit. Kan me zooooooo goed voorstellen dat je je ogen uit je kop hebt gejankt! Het is maar goed dat je niet bent gaan huppelen want ik deed dat laatst per ongeluk. Voelt niet goed!

fotos sturen mag altijd!
Ik ben gek op tieten! :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, best_boobie said:

fotos sturen mag altijd!
Ik ben gek op tieten! :125:

haha jaaaaaaa ik geef het die 6 weken! Mag niet eerder stressen van mezelf :P Blijf tot nu toe goed geduldig maar als het dan niet goed is kom ik zeker bij je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

fotos sturen mag altijd!
Ik ben gek op tieten! :125:

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei best_boobie:

Zat er nog wat bij, bij je Zalando expeditie? :P

xxx

Nou ik had gewoon wat t-shirt bh's besteld in de maten 75C en 75D omdat ik nu wel heel benieuwd was en ik nog helemaal geen bh's had gepast :131: 

Ik zit precies tussen de maten in volgens mij, C is echt te klein maar D zit (nog) niet helemaal lekker maar dat kan natuurlijk ook nog niet met die harde memmen :45: 

Maar het jurkje (waar het me eigenlijk om ging) is suuuuuper leuk!! en met gewone bh eronder aan al helemaal wauw :wub: (al zeg ik het zelf hihi) 

Ben nu natuurlijk nog m'n Triumph-sportbh-puntieten onder kleding gewend, dus zelfs vriendlief zei van draai eens rond in je jurkje en z'n reactie was: Sow hey..!! Damn, dieke boobies!! :123: 

:45::45::45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Niesje:

Nou ik had gewoon wat t-shirt bh's besteld in de maten 75C en 75D omdat ik nu wel heel benieuwd was en ik nog helemaal geen bh's had gepast :131: 

Ik zit precies tussen de maten in volgens mij, C is echt te klein maar D zit (nog) niet helemaal lekker maar dat kan natuurlijk ook nog niet met die harde memmen :45: 

Maar het jurkje (waar het me eigenlijk om ging) is suuuuuper leuk!! en met gewone bh eronder aan al helemaal wauw :wub: (al zeg ik het zelf hihi) 

Ben nu natuurlijk nog m'n Triumph-sportbh-puntieten onder kleding gewend, dus zelfs vriendlief zei van draai eens rond in je jurkje en z'n reactie was: Sow hey..!! Damn, dieke boobies!! :123: 

:45::45::45: 

Foto! Foto! Foto!:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Jaydee:

Foto! Foto! Foto!:43:

Hahah, vooruit dan :43: 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.