Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei Niesje:

Even weer wat leven in de brouwerij brengen trouwens :51: 

Kennen jullie hem?? Ik vind hem geweldig! :45: 

 

Bijlage alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Whaaaaaaaahaha.:45: hij is leuk!  Maar ik ken hem niet. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Niesje:

Ohw kon je 'm toch zien?? Wat een flapdrol hè :45::45::45: 

Ja hoor. ... kon 'm zien. Wat een koekwaus :45:. Ik heb hem gelijk in de groepsapp van onze vrienden gegooid.... hilarisch.

Nu weer ff terug naar de realiteit. .... opruimen en poetsen ..bah... Met dat mooie weer.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Jaydee:

Ja hoor. ... kon 'm zien. Wat een koekwaus :45:. Ik heb hem gelijk in de groepsapp van onze vrienden gegooid.... hilarisch.

Nu weer ff terug naar de realiteit. .... opruimen en poetsen ..bah... Met dat mooie weer.

:53:

Ah bah.. idd.. 't moet maar hè :38: 

Poets ze! :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Niesje said:

Volgens mij wel :131:

 

Ben je de dagen al af aan't tellen @Bruisend?? Bijna 6 weken :43: 

je bedoelt dat ik luid en duidelijk weet dat het over 5 nachtjes maandag 6 weken is? hmmmm misschien hahaha

En dat filpmje haha ja ik ken hem! Is het erg als ik hem zelf leuker vertel :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bruisend:

je bedoelt dat ik luid en duidelijk weet dat het over 5 nachtjes maandag 6 weken is? hmmmm misschien hahaha

En dat filpmje haha ja ik ken hem! Is het erg als ik hem zelf leuker vertel :45:

Whahaha.. :45: 

2 uur geleden zei Daantje73:

Geweldig!

ik heb aanstaande dinsdag mijn 6 weken controle.  Ben benieuwd!

ik merk dat ik al begin af te tellen dus dacht jullie vast en zeker!! :131: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Daantje73 said:

Geweldig!

ik heb aanstaande dinsdag mijn 6 weken controle.  Ben benieuwd!

Oh ik hoef pas in juli weer terug te komen!

 

32 minutes ago, Niesje said:

Whahaha.. :45: 

ik merk dat ik al begin af te tellen dus dacht jullie vast en zeker!! :131: 

ahaha ik denk mn vriend die is het zat dat ik alles als excuus gebruik! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Bruisend:

Oh ik hoef pas in juli weer terug te komen!

 

ahaha ik denk mn vriend die is het zat dat ik alles als excuus gebruik! :45:

Ik heb ook pas weer in juli mijn eindcontrole maar ik ga dan ook niet meer naar DG :6:

 

ohhh nee ik tel zelf ook wel af om weer iets te mogen doen, kom ik zeker gauw op terug :45: 

maar dat de band overdag af mag dat wordt een heus feestje hoor :43: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Niesje said:

Ik heb ook pas weer in juli mijn eindcontrole maar ik ga dan ook niet meer naar DG :6:

 

ohhh nee ik tel zelf ook wel af om weer iets te mogen doen, kom ik zeker gauw op terug :45: 

maar dat de band overdag af mag dat wordt een heus feestje hoor :43: 

Ja ik twijfel of ik het al ga doen... ik slaap nu snachs met een washandje er tussen voor extra druk. Dan ga ik zaterdag progressie vergelijken en dan zie ik het wel. Laag gaat dat kreng!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Bruisend:

Ja ik twijfel of ik het al ga doen... ik slaap nu snachs met een washandje er tussen voor extra druk. Dan ga ik zaterdag progressie vergelijken en dan zie ik het wel. Laag gaat dat kreng!

Hij mocht al af, maar draag 'm braaf tot de 6 weken continu en thuis maakt het me ook niet uit, maar na volgende week vrijdag gaat ie buitenshuis afffff :43: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Bruisend & @Daantje73 ik doe het even hier, gelijk onze slowchat misschien weer wat nieuw leven inblazen :131: 

Nou ik ging dus 2 weken terug hoopvol met een 75D het pashokje van de Hunkemöller in, maar die was veel te klein!! Dus gevraagd om een 75E en die zat/zit perfect! Ik dacht nog van oké, Hunkemöller valt ook klein, maar bij de Primark hetzelfde verhaal :3: 

Alleen van Gossard zit de D heel nauw en is DD (nog) te groot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Niesje said:

@Bruisend & @Daantje73 ik doe het even hier, gelijk onze slowchat misschien weer wat nieuw leven inblazen :131: 

Nou ik ging dus 2 weken terug hoopvol met een 75D het pashokje van de Hunkemöller in, maar die was veel te klein!! Dus gevraagd om een 75E en die zat/zit perfect! Ik dacht nog van oké, Hunkemöller valt ook klein, maar bij de Primark hetzelfde verhaal :3: 

Alleen van Gossard zit de D heel nauw en is DD (nog) te groot. 

haha jaaaaaaaa maar Gossard is een echt merk, en Hunkemoller en Primark zijn van een goedkoper segment. En vaak zijn die inderdaad een cupmaat groter haha.  Cool!!!!!! Die van mij beginnen al te wiebelen ben het helemaal niet gewend. Hou ze ook vast als ik te snel loop :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Bruisend:

haha jaaaaaaaa maar Gossard is een echt merk, en Hunkemoller en Primark zijn van een goedkoper segment. En vaak zijn die inderdaad een cupmaat groter haha.  Cool!!!!!! Die van mij beginnen al te wiebelen ben het helemaal niet gewend. Hou ze ook vast als ik te snel loop :45:

Geweldig!

ik heb aanstaande dinsdag mijn 6 weken controle.  Ben benieuwd!

 

 

Ik hou ze vast als ik moet niezen haha. 

 

Ben erg druk met werk en sporten.  Bv lijkt alweer een eeuwigheid geleden.  Ben er al helemaal aan gewend. Morgen naar flying dutch, heb er zo zin in. Vandaag nog 2 strapless topjes gescoord, helemaal happy.  Had ook van die tepelplakkers gekocht, maar aangezien tepels soms gevoelloos zijn voelt dat heel eng als ik ze er vanaf trek.

Siliconen op Siliconen hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Daantje73 said:

Geweldig!

ik heb aanstaande dinsdag mijn 6 weken controle.  Ben benieuwd!

 

 

Ik hou ze vast als ik moet niezen haha. 

 

Ben erg druk met werk en sporten.  Bv lijkt alweer een eeuwigheid geleden.  Ben er al helemaal aan gewend. Morgen naar flying dutch, heb er zo zin in. Vandaag nog 2 strapless topjes gescoord, helemaal happy.  Had ook van die tepelplakkers gekocht, maar aangezien tepels soms gevoelloos zijn voelt dat heel eng als ik ze er vanaf trek.

Siliconen op Siliconen hahaha.

Haha jaaaaaaa voor mij is het ook een eeeeeuwigheid geleden! Ik kan alles weer, slaap op m'n buik. Al vanaf week 6 slaap ik zonder BH, heerlijk! Alleen met sporten en sommige bewegingen voel ik het. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel plezier vandaag Daantje!!

iiieeeeuwww, tepelplakkers zijn nasty hè!! die had ik ook al geprobeerd maar idd geen succes :45: 

Lijkt voor mij ook al eeuwen geleden hoor, zodra die ellendige 6 weken om zijn gaat het snel! Heb ook alweer op m'n buik geslapen maar voelt wel beetje raar dus lig er maar half op :131: en idd, alleen met sommige bewegingen en sporten voel ik "ze" haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Niesje said:

Veel plezier vandaag Daantje!!

iiieeeeuwww, tepelplakkers zijn nasty hè!! die had ik ook al geprobeerd maar idd geen succes :45: 

Lijkt voor mij ook al eeuwen geleden hoor, zodra die ellendige 6 weken om zijn gaat het snel! Heb ook alweer op m'n buik geslapen maar voelt wel beetje raar dus lig er maar half op :131: en idd, alleen met sommige bewegingen en sporten voel ik "ze" haha

oohhh waarvoor tepelplakkers? Ik ga gewoon zonder bh onder mijn truitje

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Daantje73 said:

Tepels leiden eigen leven. En onder strak truitje is dat niet altijd handig. Had ze ook aangeschaft om geen bh aan te hoeven. 

Aan nog steeds of hebben ze dat altijd al gedaan??? En bij mij ook wel hoor het contrast tussen zacht en hard is best groot. Maar dan mogen mensen daar lekker van genieten :P behalve onder zijde daar zou ik niet zo snel BH loos gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.