Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minutes ago, Daantje73 said:

Ik bedoel het anders dan dat het er staat.

Haha ik snapte het hoor, plaag je maar een beetje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Daantje73 said:

Ik heb last van Mondors Cord. Lijkt wel een alien.

Eh..... Was da? :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Daantje73 said:

Kan door borstvergroting komen.:45:

Ja, ik ging al afbeeldingen Google.... Heb je foto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Niesje:

Oh opgezwollen bloedvat, maar gaat vanzelf weer over? Gelukkig!!

 

Ja klopt. Zag er een beetje vreemd uit. Ik had al iets langs zien komen op dit forum dus ben gelijk gaan zoeken.  Gaat wel weer over maar je schrikt toch even als je het ziet. Het is alleen rechts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Daantje73:

Ja klopt. Zag er een beetje vreemd uit. Ik had al iets langs zien komen op dit forum dus ben gelijk gaan zoeken.  Gaat wel weer over maar je schrikt toch even als je het ziet. Het is alleen rechts.

Tuurlijk schrik je!

Echt hè, voor dit forum dacht ik: complex vanwege je borsten -> borstvergroting = blij!

Zo naïef!!

wat je er wel niet allemaal voor onzekerheden bijkrijgt, vooral in het begin :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Daantje73 said:

Je ziet het niet heel goed op de foto. Zal morgen even goeie maken.

Jaaaa ben wel benieuwd, wel heel vervelend voor je hoor. Maar gelukkig is het tijdelijk idd!

Gaan deze drukken, giebelende rondborstige dames nog wat doen vanavond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Bruisend:

Jaaaa ben wel benieuwd, wel heel vervelend voor je hoor. Maar gelukkig is het tijdelijk idd!

Is ook niet leuk en hopelijk ben je er gauw vanaf ook!

 

5 minuten geleden zei Bruisend:

Jaaaa ben wel benieuwd, wel heel vervelend voor je hoor. Maar gelukkig is het tijdelijk idd!

Gaan deze drukken, giebelende rondborstige dames nog wat doen vanavond?

Zit eindelijk in mijn hoekje op de bank en sta niet meer op! Straks filmpje kijken en vanavond nog eens proberen op mijn zij te slapen.. vind ik al spannend genoeg :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Daantje73 said:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Moet ik het hier op zien? Want zie het niet echt denk ik.... Of is er een lijntje die ik denk te zien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Niesje:

Tuurlijk schrik je!

Echt hè, voor dit forum dacht ik: complex vanwege je borsten -> borstvergroting = blij!

Zo naïef!!

wat je er wel niet allemaal voor onzekerheden bijkrijgt, vooral in het begin :blink:

Ja het werkt net even wat anders he! Wij komen er ook wel! Geduld was toch het toverwoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Daantje73 said:

Bankhangen! Zo'n eerste week werken hakt erin. Morgen weer feestje. En jij?

Feestje? Wat voor feestje? Feesten kan ik nog niet hoor!!

4 minutes ago, Niesje said:

Oh maar trouwens @Bruisend hoe vet dat je ook naar Decibel gaat!! :101:

Ja super koel!!!!! Wou dat ik zo een toffe mama had haha die krijg ik niet mee hoor. Ja misschien voor een uurtje :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Bruisend:

Moet ik het hier op zien? Want zie het niet echt denk ik.... Of is er een lijntje die ik denk te zien? 

Nee je ziet het hier haast niet. Maar ik zie het wel. Dat lijntje is ander litteken. Van wat anders. Maak morgen wel ff goede foto. Nu geen zin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Daantje73 said:

Nee je ziet het hier haast niet. Maar ik zie het wel. Dat lijntje is ander litteken. Van wat anders. Maak morgen wel ff goede foto. Nu geen zin.

Nee, snap ik ook wel hoor! Het is lekkere chill time!!

Jij sliep alweer op je zij toch? Ik ga het ook gewoon lekker doen, ben er klaar mee. Ben veel te braaf geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Bruisend:

Feestje? Wat voor feestje? Feesten kan ik nog niet hoor!!

Ja super koel!!!!! Wou dat ik zo een toffe mama had haha die krijg ik niet mee hoor. Ja misschien voor een uurtje :45: 

Whaha.. nee mijn vriend & ik gaan naar Decibel :45:  dochterlief houdt helemaal niet van die muziek :45: Maar heb haar dit jaar een moeder-dochter weekendje Ibiza beloofd ;) Ze is 16, en waarschijnlijk gaat ze volgend jaar niet eens meer mee op vakantie dus dat is meer het symbolisch afsluiten van een periode en het "loslaten" (o jee, nu klink ik wel heel erg als een melancholieke mams hè :131: ) 

Heb "vroegah" veel feesten bezocht, tot de kleinste spruit er nog aan kwam natuurlijk.. die is nu 3 dus we hadden wel zoiets van: Decibel moeten we nog een keertje meepakken!! :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.