Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Als ik op mijn zij wil slapen, dan hoef ik maar 1 kleine verkeerde beweging te maken en mijn okseltiet doet zeer, er trekt dan iets ofzo.. denk m'n spier die zit me nog aardig te vervelen hoor!! Maar ga het vanavond nog eens proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minutes ago, Niesje said:

Als ik op mijn zij wil slapen, dan hoef ik maar 1 kleine verkeerde beweging te maken en mijn okseltiet doet zeer, er trekt dan iets ofzo.. denk m'n spier die zit me nog aardig te vervelen hoor!! Maar ga het vanavond nog eens proberen!

Ik heb een kussen die ik knuffel waardoor m'n arm beter rust. Helpt echt

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Niesje:

@Daantje73 hoe is het eigenlijk met je mannetje? Istie nog steeds bang voor de boobies?? :P 

Nou hij vraagt wel iedere keer hoe het met de jongens is, en dan is mijn standaard antwoord: het zijn meisjes. Maar hij durft er nog niet echt aan te zitten. Hoe is dat bij jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Daantje73 said:

Nou hij vraagt wel iedere keer hoe het met de jongens is, en dan is mijn standaard antwoord: het zijn meisjes. Maar hij durft er nog niet echt aan te zitten. Hoe is dat bij jullie?

Die van mij durft geen een seks met me te hebben. Lijk wel een hitsig hondje, val hem echt lastig. Ik zeg kan wel , de meiden zitten vast hoor! Kijk we kunnen zo, en zo en zo en zo (en dan draai ik met mijn lichaam om hem heen en zwaai ik met mijn benen). 

Maar die lieverd is zo zorgzaam! Maar morgen heeft die pecht hoor. Desnoods bint ik hem vast in z'n slaap 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Bruisend:

Ik heb een kussen die ik knuffel waardoor m'n arm beter rust. Helpt echt

 

6 minuten geleden zei Daantje73:

Ik heb ook zo'n zijslaspkussen.  Dat slaapt wel heel fijn. Kan je ondersteunen indien nodig.

Ik heb nota bene 2 voedingskussens in bed liggen, maar die arm is echt zwaar gehandicapt of zo :huh: maar ik blijf het proberen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Bruisend:

Die van mij durft geen een seks met me te hebben. Lijk wel een hitsig hondje, val hem echt lastig. Ik zeg kan wel , de meiden zitten vast hoor! Kijk we kunnen zo, en zo en zo en zo (en dan draai ik met mijn lichaam om hem heen en zwaai ik met mijn benen). 

Maar die lieverd is zo zorgzaam! Maar morgen heeft die pecht hoor. Desnoods bint ik hem vast in z'n slaap 

Hahahaha, hier wel al sex gehad. Op mijn aandringen, dat wel.Maar toen zaten de pleisters er nog op dus heb ik een mooi sexy zacht kanten topje gekocht wat de pleisters bedekte en aangehouden. Was minder traumatisch denk ik dan maar.

Tip: gebruik kabelbinders dan kunnen ze geen kant op :45::45::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Niesje said:

Oh hier wil hubby wel maar mag d'r niet aanzitten whahaha.. een keer standje ongemakkelijk uitgeprobeerd maar ik kreeg de slappe lach :45: dus moesten nog maar een poging wagen :131:

Ik zeg ook, ik lig wel op m'n rug en hou ze vast! Kan makkelijk. Snap niet waarom hij daar niet hitsig van wordt :45: 

Vind dat ik dan een plank ben, hoe hard ik ook roep, maar mijn heupjes en handen doen het nog! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owja, die van mij denkt voor de grap tegen mijn tepels te flikken die al dagen in brand staan. EN BEDANKT haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, Daantje73 said:

Hahahaha, hier wel al sex gehad. Op mijn aandringen, dat wel.Maar toen zaten de pleisters er nog op dus heb ik een mooi sexy zacht kanten topje gekocht wat de pleisters bedekte en aangehouden. Was minder traumatisch denk ik dan maar.

Tip: gebruik kabelbinders dan kunnen ze geen kant op :45::45::45:

Oh, ja ik ben echt alles behalve sexy.... Dit was nog niet eens in mij opgekomen. Ik denk hou gewoon mijn sport BH aan...... Misschien lukt het daarom wel niet :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou m'n borstband wel af doen hoor... Dat nog net wel. Met dat ding is alles wel lekker vastgedrukt.

Waar koop je een mooi kanten topje? Haha Of doe m'n bikini wel over m'n sportBH wordt ie iets mooier :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Niesje said:

ik had nog wel een sexy kanten dingetje gekocht van tevoren.. :rolleyes: maar da's een body.. totaal niet handig dus, héél slecht doordacht was dat :45: 

Jij dacht tenminste nog ergens aan... Ik helemaal niet! Moet nog zoveel leren! Hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht ga gelijk op internet kijken! Kan je zeggen dan ik bij de oorbellen zit :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht wel met kant tot mijn hechtingen zijn opgelost :31:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Bruisend:

Jij dacht tenminste nog ergens aan... Ik helemaal niet! Moet nog zoveel leren! Hahaha 

Heel eerlijk, ik ben ook veel te braaf gewoon.. ik neem dat sportbh + band 6 weken 24/7 dragen veeeeel te serieus denk ik :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Niesje said:

Heel eerlijk, ik ben ook veel te braaf gewoon.. ik neem dat sportbh + band 6 weken 24/7 dragen veeeeel te serieus denk ik :45: 

Nou ja, die BH is mijn veiligheidsgordel met dat gebonk en sport BH draag ik 23/7 haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21 april 2016 om 21:52 zei Daantje73:

Hoi, nee. Wel geprobeerd te stoppen met Champix.  Maar daar werd ik zo depressief van dat ik zelfs de operatie afgebeld had. Maar geloof me, voor je gemoedstoestand is het beter om te stoppen hoor. Was als de dood dat er iets mis zou gaan. Of dat ik hele lelijke littekens zou krijgen omdat de wondgenezing niet goed zou verlopen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ow wat erg. Maar daarna is toch wel goed gekomen toch? Ik las dat je 6 weken voor de op moet stoppen. Nou dan ben ik al veel te laat. Mijn op is over 2 dagen. :unsure: maar ja beter later dan nooit. En volgens mij niet roken na de op was net zo belangrijk dus ik ga mijn best doen. Ik ben zo bang Pff 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Niesje:

Daar doe je heel goed aan om direct via Frans te gaan! Fijn ook dat je eerder kan. Spannend he :) 

Tips om mee te nemen, eten!!!! :P 

Hahaha echt? Had je zo trek? :lol: ik hou sws van eten en Ik mag al vanaf zondag nacht niks meer en dan nog de hele dag daar:unsure: Krijg je daar helemaal niks te eten? 

Dankje voor de tip :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bruisend:

Nou ja, die BH is mijn veiligheidsgordel met dat gebonk en sport BH draag ik 23/7 haha 

Zat even in een film. Die borstband kan je ook gebruiken in plaats van kabelbinders....Kanten topje heb ik bij New Yorker gekocht. Maar sport bh aanhouden kan toch, sex is tenslotte een hele workout.  Misschien dat ie daarin trapt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.