Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

 Ik vind avocado ook niet lekker in stukken, maar mijn man maakt er quacamole van die we dan meestal met nachos of gewoon met stokbrood eten, dan vind ik het heerlijk! (Staafmixer fijn maken, met knoflook en zout, heel simpell maar erg lekker) recepten kun je ook googlen je kunt het op meerdere manieren maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
12 minutes ago, Mamalisa said:

 Ik vind avocado ook niet lekker in stukken, maar mijn man maakt er quacamole van die we dan meestal met nachos of gewoon met stokbrood eten, dan vind ik het heerlijk! (Staafmixer fijn maken, met knoflook en zout, heel simpell maar erg lekker) recepten kun je ook googlen je kunt het op meerdere manieren maken

haha jammer dat het dan opeens niet meer zo gezond is :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje best Boobie voor het verbergen van mijn berichten.

Frans heeft me gisterenavond nog gebeld. Het vocht wat uit het wondje loopt is heldere wondvocht. Moet nu een steriel gaasje met betadinezalf erop doen. Ook moet ik  antibiotica nemen om te voorkomen dat het gaat ontsteken.  En ik moet vandaag ook weer naar Groesbeek om extra te hechten. Heb snel vanalles moeten regelen ivm werk ( ook manlief). Ik ga nu zodra ik terug ben uit Groesbeek werken. Verlof is bij mij op het werk heel moeilijk te krijgen, dus dan maar zo :wacko:.  Ik kreeg ze wel op mijn kop van Frans omdat ik me niet eerder gemeld had. Heb hem ook verteld dat ik geen last ervan heb maar dat ik gisteren wel behoorlijk schrok over de hoeveelheid vocht dat eruit liep.  

Nu maar hopen dat ik geen ontsteking krijg en dat het open wondje snel dichtgroeit.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Phoebee bah.. is toch even schrikken! Gelukkig kun je meteen terecht en heb je alles nog kunnen regelen met je werk, toch jammer dat je erna nog aan de bak moet. Vanavond dan maar met je voetjes omhoog ;) 

Hoe laat moet je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niesje ik moet om 15.45 in Groesbeek zijn en om 18.00 zou ik eigenlijk weer moeten beginnen met werken. Heb verteld dat ik misschien wat later op het werk zou zijn. Kreeg te horen dat er een reservering van een bus met 50 personen opstond en ze niet genoeg personeel had. Lekker belangrijk:15:.....mijn gezondheid gaat me toch voor. 

Heb trouwens net antibiotica gehaald bij de apotheek. Dacht een kuurtje van 2 weken. Krijg toch een kuur voor 6 weken :18:.

Dus als ik goed begrepen heb mag ik een paar nootjes (ongezouten) ipv van die vieze advocado eten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Phoebee:

Niesje ik moet om 15.45 in Groesbeek zijn en om 18.00 zou ik eigenlijk weer moeten beginnen met werken. Heb verteld dat ik misschien wat later op het werk zou zijn. Kreeg te horen dat er een reservering van een bus met 50 personen opstond en ze niet genoeg personeel had. Lekker belangrijk:15:.....mijn gezondheid gaat me toch voor. 

Heb trouwens net antibiotica gehaald bij de apotheek. Dacht een kuurtje van 2 weken. Krijg toch een kuur voor 6 weken :18:.

Dus als ik goed begrepen heb mag ik een paar nootjes (ongezouten) ipv van die vieze advocado eten?

Wat balen zeg ik hoop ook met je mee dat alles snel weer goed komt. Wow 6 wk ab?welke heb je amox? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, amox. Zie net op de verpakking dat het er 50 stuks zijn en ik moet er 3 x per dag 1 nemen. Volgens mij is dat voor bijna 17 dagen  en niet voor 6 weken zoals die muts van de apotheek zei. Of ze heeft me te weinig gegeven of ze kan niet tellen. Straks toch maar even aan Frans vragen wat hij op het recept heeft gezet.

Vraag me alleen af of hechten onder verdoving gebeurt. Krijg ik misschien mijn tiet verdoofd :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Phoebee:

Ja, amox. Zie net op de verpakking dat het er 50 stuks zijn en ik moet er 3 x per dag 1 nemen. Volgens mij is dat voor bijna 17 dagen  en niet voor 6 weken zoals die muts van de apotheek zei. Of ze heeft me te weinig gegeven of ze kan niet tellen. Straks toch maar even aan Frans vragen wat hij op het recept heeft gezet.

Vraag me alleen af of hechten onder verdoving gebeurt. Krijg ik misschien mijn tiet verdoofd :131:

Houdt het in de gaten met scheetjes laten.... Bij die amoxicilline heb je kans dat die scheetjes, flatjes worden ;)

Geen idee of ze verdoven, ligt eraan hoeveel hechtingen erin moeten...

Succes straks!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Phoebee:

Ja, amox. Zie net op de verpakking dat het er 50 stuks zijn en ik moet er 3 x per dag 1 nemen. Volgens mij is dat voor bijna 17 dagen  en niet voor 6 weken zoals die muts van de apotheek zei. Of ze heeft me te weinig gegeven of ze kan niet tellen. Straks toch maar even aan Frans vragen wat hij op het recept heeft gezet.

Vraag me alleen af of hechten onder verdoving gebeurt. Krijg ik misschien mijn tiet verdoofd :131:

Haha ja idd straks maar even navragen.  Ik kreeg ook altijd amox als ik ontsteking heb haha en idd die scheetjes voor uit kijken whahau

 

Succes straks met hechten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Phoebee:

Dankje best Boobie voor het verbergen van mijn berichten.

Frans heeft me gisterenavond nog gebeld. Het vocht wat uit het wondje loopt is heldere wondvocht. Moet nu een steriel gaasje met betadinezalf erop doen. Ook moet ik  antibiotica nemen om te voorkomen dat het gaat ontsteken.  En ik moet vandaag ook weer naar Groesbeek om extra te hechten. Heb snel vanalles moeten regelen ivm werk ( ook manlief). Ik ga nu zodra ik terug ben uit Groesbeek werken. Verlof is bij mij op het werk heel moeilijk te krijgen, dus dan maar zo :wacko:.  Ik kreeg ze wel op mijn kop van Frans omdat ik me niet eerder gemeld had. Heb hem ook verteld dat ik geen last ervan heb maar dat ik gisteren wel behoorlijk schrok over de hoeveelheid vocht dat eruit liep.  

Nu maar hopen dat ik geen ontsteking krijg en dat het open wondje snel dichtgroeit.

Hoi Phoebee, 

Wat vervelend meis, dat je wond open gegaan is en dat het zo lekt. Heel veel succes vanmiddag bij de dokter en als ik jou was zou ik maar rustig aan doen met werken. ...Je gezondheid gaat voor hoor. Neem maar goed je ab en pak regelmatig je rust. Good luck, meis.

:71::71::71:

XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Niesje:

Succes Phoebee!!

wij zijn onderweg naar Barendrecht voor m'n controle :6:

Succes met je controle, Niesje. Jij bent denk ik alweer zo'n vier weken po toch? Toen jij voor je operatie ging vond ik het bij mij nog zo lang duren. ... En nu ben ik volgende vrijdag toch al aan de beurt. ... De tijd vliegt als je plezier hebt :38:

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, best_boobie said:

Houdt het in de gaten met scheetjes laten.... Bij die amoxicilline heb je kans dat die scheetjes, flatjes worden ;)

 

9 hours ago, jaino said:

en idd die scheetjes voor uit kijken whahau

 

 

....... :19:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Phoebee said:

Niesje ik moet om 15.45 in Groesbeek zijn en om 18.00 zou ik eigenlijk weer moeten beginnen met werken. Heb verteld dat ik misschien wat later op het werk zou zijn. Kreeg te horen dat er een reservering van een bus met 50 personen opstond en ze niet genoeg personeel had. Lekker belangrijk:15:.....mijn gezondheid gaat me toch voor. 

Heb trouwens net antibiotica gehaald bij de apotheek. Dacht een kuurtje van 2 weken. Krijg toch een kuur voor 6 weken :18:.

Dus als ik goed begrepen heb mag ik een paar nootjes (ongezouten) ipv van die vieze advocado eten?

Dik balen! Ik hoop dat het allemaal mee valt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, best_boobie said:

wat snappie niet? :45: 

Ikke snap! Ikke snap al te goed! Iets te goed! Ikke heb beeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Ladies,

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes. Ik was gisterenavond te moe om nog te reageren.

Ben gisteren dus bij Frans geweest. Aangekomen in Groesbeek moest ik wachten in de wachtkamer. Even later werd ik opgehaald door een aardige verpleegkundige die mij meenam naar de verkoeverkamer. Daar stond een bed voor me klaar. Ik moest zo'n operatiehemd aantrekken en in bed gaan liggen. Toen werd ik met bed naar de ok gereden waar Frans was. Nadat ik op de operatietafel geklommen was kwam Frans naar de littekens en het wondje kijken. Hij zei dat het eigenlijk allemaal heel goed uitzag en dat het wondje toch ook wel reuze meeviel. Moet wel zeggen dat sinds ik het gaasje met betadinezalf erop doe het al een stuk beter ging er ook geen vocht meer uit de wond kwam.  Maar wat een opluchting ( was toch wel erg geschrokken)....kon Frans wel knuffelen :11: ( heb het maar niet gedaan en me netjes ingehouden). Frans heeft me voor de zekerheid toch even gehecht  ( zonder verdoving...was goed te doen). Moet volgende week even een foto mailen. Het was best gezellig in de OK en hebben een heel leuk gesprek gehad. Heb Frans ook verteld dat ik aan het sparen ben voor de volgende operatie....een ooglid en oogwallen correctie :D. Maar dit zal ongeveer januari/februari worden ivm verlof werk.

Best Boobie. Ik heb al vaker amoxicilline gehad maar tot nu toe geen last gehad dat met deze kuur mijn scheetjes flatjes worden. Maar bedankt voor de tip. Ga nu niet meer zonder schone onderbroek en billendoekjes de deur uit :D

Jaino. Heb het nagevraagd van de antibiotica en het klopt dat het er 50 stuks zijn dus ongeveer voor 17 dagen.  Hechten zonder verdoving viel reuze mee. Voelde alleen even twee prikjes. Zei nog " Oo....is dat alles"

Jaydee. ik kreeg ook van Frans te horen dat die wondvocht wat uit het wondje kwam was ontstaan doordat ik toch iets teveel had gedaan. Dus voorlopig moet ik nog iets rustiger aan doen. Volgende week vrijdag jouw operatie al. Nu kun je echt gaan aftellen :). Ben je er klaar voor?

Niesje.Hoe was je controle in Barendrecht?

Bruisend. Gelukkig zag het op de foto er erger uit dan het werkelijk was toen ik bij Frans was. Ik ben superblij:43:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phoebee wat ben ik blij dat het reuze meeviel bij jou!! Gelukkig maar :53: 

 

Mijn afspraak gisteren bij DG sloeg dus echt alles, wat een k*t organisatie!! 

Had bb gisteren al een berichtje gestuurd over mijn afspraak dus ga die tekst even een beetje knippen/plakken in het volgende bericht, heb geen fut om het verhaal weer helemaal uit te typen nu.

Kan wel heel stoer gaan doen, want dat doe ik al weken, maar ben even een emotioneel wrak... lig sinds gisteren al alleen maar te janken :( 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net controle gehad bij DG, pfffff.. word helemaal gestoord ervan! Had ik eindelijk vertrouwen dat alles goed komt met mijn okseltiet, breekt daar lichtelijk paniek uit als ik me uitkleed. Begon al dat de verpleegkundige van Frans Straten er niet was hoewel ik voor vertrek nog gebeld had. Dus bij een van die meiden terecht. Die schrok en vond mijn borsten erg hoog en heel erg hard. We gaan even naar Diana zegt ze. Maar daar was het zo druk, gigantisch uitgelopen natuurlijk en grimmige sfeer.. wacht ik heb nog een andere arts in huis zegt die meid, Soma heet ze. Dus hup naar die arts, Willem Roosenburg. En ook hij ow wat hoog en hard idd. Heb je veel pijn? Nee wel 2 weken flink last gehad. Valt het nog uit te houden dan zou ik zeggen wacht nog even 4 maanden, tijd zal het leren of het kapsel is en of het nog gaat zakken. Links is ook gezakt dus misschien doet rechts dat ook. Heb foto's laten zien van de vooruitgang, toch vonden ze het allebei zorgwekkend. Heb van die arts dus nu hele tegenstrijdige adviezen gekregen. Borstband uit, want daar geloofde die toch niet in, bh overdag ook soms een uurtje uit en sowieso 's nachts uit vanaf vrijdag (4 weken PO) en een handdoek oprollen en boven op mijn borsten leggen, en dan op de buik liggen zodat de handdoek ze misschien naar beneden masseert??? Die Soma zei achteraf wel van wacht nog maar een weekje om zonder bh te slapen.. 
Ik zit nu in de auto op de weg terug en heb het niet meer, tranen blijven maar rollen pfff.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje meis wat verschrikkelijk :( Ik vind het zo naar voor je. Ben je naar huis gestuurd met alleen maar een nog vervelender gevoel. Oef wat onwijs naar! Is het misschien niet beter dat je een consult bij je PC plant of alvast mailt zonder tussen komen van DG? Hij is tenslotte verantwoordelijk. Ik kan mij zo goed voorstellen hoe verdrietig je bent nu. Iets waar je zo enorm naar uit kijkt, zo ontzettend veel geduld al op moeten brengen, en dan zonder het gewenste resultaat en alleen maar verwarring door je consult. Bah... Lieve Niesje, ik wens je het aller beste. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och meis toch :53:. Als ik jouw was zou ik toch contact opnemen met Dr. Straten. Hij heeft je tenslotte geopereerd. Vertel ze daar maar wat gebeurt is gisteren en dat je graag had dat Frans erna kijkt. Dat je heel ongerust, verdrietig en onzeker bent over je okseltiet sinds gisteren. Ze zullen je daar echt wel helpen. Wat raad bb je aan?

Helaas kan ik voor de rest niet veel voor je beteken. Alleen hopen voor je dat het goedkomt. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meissie, gadver wat een rot bericht zeg. Het zag er al zo goed uit op de foto's in je album, ik dacht nog gisteren, oh zie je nu wel die zakt wel, en nu dit:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.