Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
12 minuten geleden zei Bruisend:

Quote ik lekker muzeluf haha 

maar heb het beest wakker gemaakt, heeft die twee koorstblaren. De seks goden hebben het me niet gegund. De slaapgoden hem wel, hij mag verder slapen :45: 

nu heb je wel tijd zat om een sexy dingetje te scoren :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minutes ago, Niesje said:

nu heb je wel tijd zat om een sexy dingetje te scoren :01:

Haha ja helaas was het de bedoeling dat we samen naar de stad gingen! Ach ja dan maar de was opvouwen :74:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Bruisend:

Hoiiiiii ik was daar van 7 tot half 6... En rond 1 uur voelde ik me top en at beschuitjes. Rond 5 uur voelde ik me zo duizelig toen had ik m'n 6e beschuitje van daar. Boden ze me eindelijk macaroni aan en ik bloeide helemaal op. Dus denk dat als ik eerder goed voedsel had ik mij eerder ook op de been voelde!!

:79: zo lang zonder eten Pff ik hou het nooit vol :huh: ik neem zeker iets mee. Dank je wel ! Jeetje nog een dag en dan is het zo ver. Zo spannend. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei KWR:

:79: zo lang zonder eten Pff ik hou het nooit vol :huh: ik neem zeker iets mee. Dank je wel ! Jeetje nog een dag en dan is het zo ver. Zo spannend. 

Gieren de zenuwen al door je lijf?? :P

ik had ook dextro + (echte) cola bij me, handig als je misselijk/niet lekker bent na de narcose!

Had het niet nodig maar vriendlief was er wel weer blij mee ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Niesje:

Gieren de zenuwen al door je lijf?? :P

ik had ook dextro + (echte) cola bij me, handig als je misselijk/niet lekker bent na de narcose!

Had het niet nodig maar vriendlief was er wel weer blij mee ;) 

Ja ik ben al erg zenuwachtig. Maar ook zo nieuwsgierig hoe komen mijn nieuwe boobies er uit te zien. Welke maat heb je nu? Ik heb 300 en 400 cc gepast 400 vond ik het te.. Maar 300 net iets te weinig. Ik heb terug gebeld dat ik toch iets meer wil. Ze gaan 345 en 390 bestellen. Met 300 had ik 75c maar nu miss kleine d. Ik weet eigenlijk niet wat is mijn echte maat. Ik Kochte tot nu toe bh's met vulling en eene keer b andere c maar zonder vulling zou a of b zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei KWR:

Ja ik ben al erg zenuwachtig. Maar ook zo nieuwsgierig hoe komen mijn nieuwe boobies er uit te zien. Welke maat heb je nu? Ik heb 300 en 400 cc gepast 400 vond ik het te.. Maar 300 net iets te weinig. Ik heb terug gebeld dat ik toch iets meer wil. Ze gaan 345 en 390 bestellen. Met 300 had ik 75c maar nu miss kleine d. Ik weet eigenlijk niet wat is mijn echte maat. Ik Kochte tot nu toe bh's met vulling en eene keer b andere c maar zonder vulling zou a of b zijn. 

Natuurlijk ben je nieuwsgierig!!

Ik heb 345cc en dat was ook de max volgens Frans, 390 was al te breed. Ik had niks en weet nog niet waar ik op uit ga komen, dat wacht ik rustig af.. als ze maar mooi worden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Niesje:

Natuurlijk ben je nieuwsgierig!!

Ik heb 345cc en dat was ook de max volgens Frans, 390 was al te breed. Ik had niks en weet nog niet waar ik op uit ga komen, dat wacht ik rustig af.. als ze maar mooi worden :) 

Ik denk persoonlijk dat 390 is voor mij ook te veel het is toch bijna 400 en dat was te... Dus ik denk bij mij word het ook 345 cc. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-4-2016 om 13:14 zei best_boobie:

Welkom op het forum.

Leuk dat je je aansluit bij het topic van Niesje,  is ook een heel gezellig topic.  Echter, alle leden die hier meekletsen hebben ook een eigen topic, waarin ze zich voorgesteld hebben en waar ze ook hun eigen operatieverslag in schrijven. Om te voorkomen dat dat door elkaar gaat lopen, zou het fijn zijn als je ook een eigen voorsteltopic aan zou maken :)

Kun je gewoon ook hier mee blijven kletsen hoor, maar dan kan je eigen ervaring ook op een aparte plaats, die helemaal van jou is.

Xx BB 

@KWR
Dit bericht heb ik je gisteren in dit topic proberen onder de aandacht te brengen, maar ik heb het idee dat je dat niet gelezen hebt :)
Hopelijk lees je het nu, en maak je alsnog ook nog een eigen topic aan, zodat we het wat overzichtelijk houden :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames vandaag lekker op stap geweest. Had personeels uitje bowlen alleen zonder te bowlen dan whaha. Alleen jammer dat iemand aan het einde net te wild m'n hand schudde waardoor ik nu een steek heb. Mweh ach ja volgende x beter. 

Ook per ongeluk 1x m'n arm gestrekt WOEPSIE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Bruisend:

Nou dames vandaag lekker op stap geweest. Had personeels uitje bowlen alleen zonder te bowlen dan whaha. Alleen jammer dat iemand aan het einde net te wild m'n hand schudde waardoor ik nu een steek heb. Mweh ach ja volgende x beter. 

Ook per ongeluk 1x m'n arm gestrekt WOEPSIE.

Bowlen zonder te bowlen, Nice! :P

Mag je je arm niet strekken? Dat is tegen mij niet verteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik wil even laten dat ik tijdens de voorbereiding en het wachten op mijn BV 19 april mij kostelijk heb kunnen vermaken met jullie gesprekken :75:, en daardoor goed op mijn gemak alles ondergaan heb.
Ik wilde mij eerst niet in het gesprek mengen omdat het al zo gaande was, maar ik merk nu dat ik toch ook met vragen e.d. kom waarbij het makkelijk is als je met mensen kan kletsen die in hetzelfde schuitje zitten, en ik geloof dat dit dan de place to be is hahahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minutes ago, zalikhetdoen said:

Bowlen zonder te bowlen, Nice! :P

Mag je je arm niet strekken? Dat is tegen mij niet verteld?

Niet boven je hoofd nee.

 

35 minutes ago, Tuintje said:

Hallo dames,

Ik wil even laten dat ik tijdens de voorbereiding en het wachten op mijn BV 19 april mij kostelijk heb kunnen vermaken met jullie gesprekken :75:, en daardoor goed op mijn gemak alles ondergaan heb.
Ik wilde mij eerst niet in het gesprek mengen omdat het al zo gaande was, maar ik merk nu dat ik toch ook met vragen e.d. kom waarbij het makkelijk is als je met mensen kan kletsen die in hetzelfde schuitje zitten, en ik geloof dat dit dan de place to be is hahahah.

Haha welkom!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei best_boobie:

@KWR
Dit bericht heb ik je gisteren in dit topic proberen onder de aandacht te brengen, maar ik heb het idee dat je dat niet gelezen hebt :)
Hopelijk lees je het nu, en maak je alsnog ook nog een eigen topic aan, zodat we het wat overzichtelijk houden :)

xxx

Ow sorry had idd niet gelezen! Ik zal wel doen! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei zalikhetdoen:

Oh dat bedoel je. Dat wist ik natuurlijk wel :D

Ha gezellig @Tuintje hoe gaat hethet met jou nu?

Het gaat elke dag beter! En voor iedereen is het herstel natuurlijk anders, maar ik ga bij alles wat ik doe al twijfelen o jee, kan dit wel haha. Zoals broek naar beneden doen, brood smeren, de laptop oppakken... 

Ik kreeg het advies om op dag 2 te wandelen om het vocht/zwelling te laten zakken. Ik had alleen na de wandeling hele zware borsten en vraag mij af hoe actief de anderen zijn (geweest) in de eerste week. (Het is niet zo dat ik al dingen til ofzo, kan alleen zoooo moeilijk stilzitten hahaha :63:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Tuintje said:

Het gaat elke dag beter! En voor iedereen is het herstel natuurlijk anders, maar ik ga bij alles wat ik doe al twijfelen o jee, kan dit wel haha. Zoals broek naar beneden doen, brood smeren, de laptop oppakken... 

Ik kreeg het advies om op dag 2 te wandelen om het vocht/zwelling te laten zakken. Ik had alleen na de wandeling hele zware borsten en vraag mij af hoe actief de anderen zijn (geweest) in de eerste week. (Het is niet zo dat ik al dingen til ofzo, kan alleen zoooo moeilijk stilzitten hahaha :63:)

Ja herkenbaar ik ging 1 dag PO op stap, stortte bijna in halverwege haha. En die zware borsten herken ik, dat weerhield mij ook om te gaan wandelen. Gelukkig word het steeds minder. Toen ik weer moest gaan werken moest ik wel!

maar mijn eerste week was dus dag 1 PO op stap, daarna zakte ik steeds weg (lage bloedsuiker/ spiegel) dat duurde zeker wel een paar dagen voor het over was. Dus veel bank hangen. Mee naar de AH maar weer die pijnlijke borsten. Na 1,5 week even bios en uiteten. Kort uit eten want was daarna gewoon op en vriendlief had auto lekker voorgereden. En na 2 weken nog steeds last met wandelen. Maar gisteren dus weze bowlen zonder bowlen en amper last van lopen! Dus gaat echt steeds beter! Alleen de eerste 2 weken dus weinig gedaan en nu neem is savonds nog m'n rust. 

Zo weet je hoe ik was aan het begin. Morgen zit ik op de helft!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed @Tuintje  

Ik heb totaal geen moeite met stil zitten/liggen. Ben nu op dag 2 PO en ik vermaak me nog prima met Netflix. Ik vind het eigenlijk nog steeds ook te pijnlijk om te lopen. (In huis, laat staan wandelen!!):139:

Ik ga die wandeling gewoon nóg een dagje uitstellen hoor 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bruisend thx voor je reactie, ook lekker actief haha. Bowlen zonder bowlen haha, kun je ook niet verliezen ;) . Ik heb om de woensdag golfles (i know haha) met mijn werk. Dat word dus golfen zonder golfen :P.

@zalikhetdoen ik lees dat het per persoon zo verschillend is! Dus lekker naar je lichaam luisteren. En als je morgen nog niet kan  wandelen zou ik het ook niet doen. Zelf ben ik gewoon bang omdat ik weinig pijn heb, dat ik het ga forceren, dus beter rustig aan dan meteen gaan :rolleyes:.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24 april 2016 om 10:33 zei zalikhetdoen:

Klinkt goed @Tuintje  

Ik heb totaal geen moeite met stil zitten/liggen. Ben nu op dag 2 PO en ik vermaak me nog prima met Netflix. Ik vind het eigenlijk nog steeds ook te pijnlijk om te lopen. (In huis, laat staan wandelen!!):139:

Ik ga die wandeling gewoon nóg een dagje uitstellen hoor 

Ik ben vandaag tweede dag po. Ik heb zo drukkend gevoel op mijn borst. Kan niet eens normaal ademen en praten gaat heel moeilijk. Vanacht om de twee uur wakker geweest zittend geslapen. Ik hoop dat vandaag wat beter gaat. Hoe voel je je nu? Is al 4de dag voor jou he

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei KWR:

Ik ben vandaag tweede dag po. Ik heb zo drukkend gevoel op mijn borst. Kan niet eens normaal ademen en praten gaat heel moeilijk. Vanacht om de twee uur wakker geweest zittend geslapen. Ik hoop dat vandaag wat beter gaat. Hoe voel je je nu? Is al 4de dag voor jou he

Ik ben nu op dag vier en zou eigenlijk vandaag weer gaan werken maar ik heb me ziek gemeld. Onder mijn linkerborst heb ik één heel pijnlijke plek. Ik denk dat dit een vervelende hechting is. Ik ga straks toch maar eens onder de pleister kijken. En anders bel ik de pc gewoon op.

Afgezien daarvan voel ik me eigenlijk prima. Behoorlijk voel ik wel nog wat druk en stijfheid, maar dat is echt heel goed te doen. Het is voor jou echt nog even doorbijten, maar  je zult merken dat het vanaf nu elk uur wat beter zal gaan! 

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei zalikhetdoen:

Ik ben nu op dag vier en zou eigenlijk vandaag weer gaan werken maar ik heb me ziek gemeld. Onder mijn linkerborst heb ik één heel pijnlijke plek. Ik denk dat dit een vervelende hechting is. Ik ga straks toch maar eens onder de pleister kijken. En anders bel ik de pc gewoon op.

Afgezien daarvan voel ik me eigenlijk prima. Behoorlijk voel ik wel nog wat druk en stijfheid, maar dat is echt heel goed te doen. Het is voor jou echt nog even doorbijten, maar  je zult merken dat het vanaf nu elk uur wat beter zal gaan! 

Sterkte!

Ik heb net onder mijn bh gekeken ik zou kunnen foto plaatsen maar weet niet hoe.ik voel me verder ook niet slecht. Behalve dat druk en rug pijn. En vind je je borsten hoe je ze verwacht had? Qua grote? Ik vond ze kleiner eigenlijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje73 @Niesje

Hey ladies, hoe gaat het met jullie? Mij wel oké, ben de borstband echt zat. Hij zit niet lekker met slapen waardoor ik sinds mijn bv nog geen 1 nacht volledig heb doorgeslapen. Overdag gaat het goed, met lopen ook. Maar zoals vandaag en gisteren na een halve dag training geven vind mijn lichaam autorijden niet zo leuk. Dacht eerst jeeejjj 3 weken PO maar vind de tijd toch wel sloom gaan. Als ik 6 weken ben dan weet ik gewoon dat ik mij iets minder druk kan maken. Ondertussen raak ik steeds meer gewend aan het formaat en zie ik in kleding niet echt verschil.

Ach jaaaaa volgens mij had ik geen betere koningsdag kunnen kiezen om het rustig aan te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Bruisend:

@Daantje73 @Niesje

Hey ladies, hoe gaat het met jullie? Mij wel oké, ben de borstband echt zat. Hij zit niet lekker met slapen waardoor ik sinds mijn bv nog geen 1 nacht volledig heb doorgeslapen. Overdag gaat het goed, met lopen ook. Maar zoals vandaag en gisteren na een halve dag training geven vind mijn lichaam autorijden niet zo leuk. Dacht eerst jeeejjj 3 weken PO maar vind de tijd toch wel sloom gaan. Als ik 6 weken ben dan weet ik gewoon dat ik mij iets minder druk kan maken. Ondertussen raak ik steeds meer gewend aan het formaat en zie ik in kleding niet echt verschil.

Ach jaaaaa volgens mij had ik geen betere koningsdag kunnen kiezen om het rustig aan te doen.

Hoi meid, vervelend dat je nog steeds geen nacht hebt kunnen doorslapen. Heb geen borstband, dus dat scheelt. Ik ben al weer volop in de running. Lijkt voor me gevoel alweer een eeuwigheid geleden. Zal wel blij zijn als ik dalijk weer kan sporten dat mis ik echt. Ik zie in bepaalde kleding echt wel verschil, maar kan me ook zo kleden dat het niet opvalt. Dus eigenlijk gaat het wel heel erg lekker hier.  Vind het nu ook leuk om te lezen dat andere meiden aan het aftellen zijn. We weten nu precies hoe ze zich voelen. Ben ook benieuwd hoe het nu met Niesje gaat.

GroetjGroetjes en hoop dat je snel weer lekker slaapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.