Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo lieve meiden!

 

Hier veel turbulentie gehad waardoor de nieuwe memmen zelfs bijna even in vergetelheid zijn geraakt!

Mijn oudste dochter heeft een ongeluk gehad, gelukkig heeft ze geen ernstige verwondingen maar de schrik zit er even goed in.. man wat ben ik gesloopt nu... na de bv die eigenlijk pas 2,5 week geleden is zijn er zoveel andere slopende gebeurtenissen geweest, voor mij voelt het alsof ik zo al weken zit te sukkelen.

 

Maar goed, okseltiet is still okseltiet.. :43: pfffffff :45:  ..dat gaat gewoon echt heel langzaam maar maak me er gelukkig niet meer zo druk om. Geen tijd voor ;) Borstband voel ik eerlijk gezegd bijna niet eens meer zitten en ik slaap sinds zaterdag weer op m'n zij met mijn über comfortabele voedingskussen dus ik slaap heerlijk!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Sluit me helemaal aan bij Best Boobie!

En een ding scheelt met mijn nachten, ik word wel wakker maar val direct weer in slaap. Net alsof je ff moet plassen ofzo dus zo vervelend is het ook weer niet gelukkig! Zal wel blij zijn als ik mijn tepels weer normaal kan aanraken haha

Maar goed om te horen dat het verder goed gaat. En ook met je dochter Niesje? kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu een week po, en merk wel echt dat de druk goed begint af te nemen. @zalikhetdoen ik heb ook zo'n plek maar dan onder mijn rechtertiet (steken als ik overeind moet komen als ik even stilgezeten heb). Gevoel dat het de hechting is, maar ook dit wordt al steeds minder. Ik heb wel even een vraagje aan iedereen, hoe doen jullie het met douchen? Ik ben als de dood de pleisters nat te maken, maar ik snak echt naar een lekkere douche! Ben nu al een week met een washandje met zeep aan het kloten en mijn vriend die mijn haren boven het bad wast. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Tuintje:

Ik ben nu een week po, en merk wel echt dat de druk goed begint af te nemen. @zalikhetdoen ik heb ook zo'n plek maar dan onder mijn rechtertiet (steken als ik overeind moet komen als ik even stilgezeten heb). Gevoel dat het de hechting is, maar ook dit wordt al steeds minder. Ik heb wel even een vraagje aan iedereen, hoe doen jullie het met douchen? Ik ben als de dood de pleisters nat te maken, maar ik snak echt naar een lekkere douche! Ben nu al een week met een washandje met zeep aan het kloten en mijn vriend die mijn haren boven het bad wast. 

 

Hoi, ik stond op dag 3 al weer onder de douche. Gewoon een beetje voorzichtig aan doen. Ik had doorzichtige pleisters.  Mochten niet te nat worden en daar heb ik op gelet.  Mijn man heeft 1 keer mijn haar gewassen, maar daarna ben ik dat ook zelf weer gaan doen (hij gebruikte beetje weinig shampoo haha. ik zeg ik heb meer haar dan jij hoor)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Niesje:

Hallo lieve meiden!

 

Hier veel turbulentie gehad waardoor de nieuwe memmen zelfs bijna even in vergetelheid zijn geraakt!

Mijn oudste dochter heeft een ongeluk gehad, gelukkig heeft ze geen ernstige verwondingen maar de schrik zit er even goed in.. man wat ben ik gesloopt nu... na de bv die eigenlijk pas 2,5 week geleden is zijn er zoveel andere slopende gebeurtenissen geweest, voor mij voelt het alsof ik zo al weken zit te sukkelen.

 

Maar goed, okseltiet is still okseltiet.. :43: pfffffff :45:  ..dat gaat gewoon echt heel langzaam maar maak me er gelukkig niet meer zo druk om. Geen tijd voor ;) Borstband voel ik eerlijk gezegd bijna niet eens meer zitten en ik slaap sinds zaterdag weer op m'n zij met mijn über comfortabele voedingskussen dus ik slaap heerlijk!! 

Jeetje meis, hoop dat het vanaf nu allemaal beter gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Tuintje said:

Ik ben nu een week po, en merk wel echt dat de druk goed begint af te nemen. @zalikhetdoen ik heb ook zo'n plek maar dan onder mijn rechtertiet (steken als ik overeind moet komen als ik even stilgezeten heb). Gevoel dat het de hechting is, maar ook dit wordt al steeds minder. Ik heb wel even een vraagje aan iedereen, hoe doen jullie het met douchen? Ik ben als de dood de pleisters nat te maken, maar ik snak echt naar een lekkere douche! Ben nu al een week met een washandje met zeep aan het kloten en mijn vriend die mijn haren boven het bad wast. 

 

Oh... ja ik weet niet wat voor pleisters jij hebt want bij iedereen is het anders. Als je bij Frans bent geweest kan je gewoon douche. Ik douchte dagelijks. In het begin zeepte mn vriend me en daarna deed ik het zelf. Heb helemaal niet opgelet of de pleisters te nat werden of niet. Ik stond soms gewoon lekker 20 min er onder. Pleisters zaten toch onder een afdakje.

Ben je niet bij hem geweest zou ik het even afstemmen met de kliniek want Frans heeft speciale pleisters en ik heb die nog niet bij andere gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Daantje73 said:

Zo meiden, heb me net aangemeld bij de sportschool.  Als ik groen licht krijg na mijn 2de controle ga ik krachttraining doen. Heb er zin an!

leuk!!!! Wanneer heb jij je controle? Ik pas over twee maanden :P Scheelt me weer een trip haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, Daantje73 said:

Week 20 weer.  Ben je al blij met het resultaat?

Ik wacht nog steeds op de daling haha, maar de linker gaat als een tiet! Ik gok met een week misschien 2 dat het top wordt!

Maar ook ik ben al gewend aan de maat haha, naakt is het top, in kleding.. hmmm mag wel meer :45: maar het is nu wel netjes en hopelijk zit het wat mooier straks zonder borstband en sport bh haha.

Jij hebt natuurlijk geen okseltiet gehad. jij wel blij met het resultaat???

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Daantje73:

Zo meiden, heb me net aangemeld bij de sportschool.  Als ik groen licht krijg na mijn 2de controle ga ik krachttraining doen. Heb er zin an!

 

13 uur geleden zei Daantje73:

Week 20 weer.  Ben je al blij met het resultaat?

Hoe lang po ben je dan? Weekje of 8 toch? Ben benieuwd of je dan al mag, ik begin het nu ook echt te missen!!

 

ik word steeds blijer van de progressie die okseltiet maakt, maar man wat zal ik blij zijn als ie ook mooi ingedaald is :75: op links ben ik echt verliefd :wub: hopen dat ik 2 van die mooie tieten krijg :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Niesje:

 

Hoe lang po ben je dan? Weekje of 8 toch? Ben benieuwd of je dan al mag, ik begin het nu ook echt te missen!!

 

ik word steeds blijer van de progressie die okseltiet maakt, maar man wat zal ik blij zijn als ie ook mooi ingedaald is :75: op links ben ik echt verliefd :wub: hopen dat ik 2 van die mooie tieten krijg :45: 

Hoi hoi, wat fijn dat okseltiet eindelijk gaat Meewerken! Gaat vast goed komen. Ben pas 4 weken po. Controle is over 2 weken. Dus ben dan 6 weken po. Als het mag wil ik voorzichtig gaan beginnen met onderlijf. Dan langzaam bovenlijf erbij betrekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Bruisend:

Ik wacht nog steeds op de daling haha, maar de linker gaat als een tiet! Ik gok met een week misschien 2 dat het top wordt!

Maar ook ik ben al gewend aan de maat haha, naakt is het top, in kleding.. hmmm mag wel meer :45: maar het is nu wel netjes en hopelijk zit het wat mooier straks zonder borstband en sport bh haha.

Jij hebt natuurlijk geen okseltiet gehad. jij wel blij met het resultaat???

Gaat de goede kant op zo te horen! Valt niet mee he, zo geduldig te zijn. Denk je dat de operatie het meest ingrijpend is, hier had je niet op gerekend denk ik. Ik ben superblij met het resultaat, maar dat was ik vanaf dag 1 al. Snak er naar om weer normale bh's te dragen. Maar sport bh voelt ook wel weer erg veilig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Daantje73:

Hoi hoi, wat fijn dat okseltiet eindelijk gaat Meewerken! Gaat vast goed komen. Ben pas 4 weken po. Controle is over 2 weken. Dus ben dan 6 weken po. Als het mag wil ik voorzichtig gaan beginnen met onderlijf. Dan langzaam bovenlijf erbij betrekken.

Ik ga met 6 weken ook naar de gym en kijk hoe ver ik kom met benen idd. Bovenlijf hoeft van mij ook niet meteen.. ben al blij als ik billen mee kan pakken :P 

15 uur geleden zei Bruisend:

Maar ook ik ben al gewend aan de maat haha, naakt is het top, in kleding.. hmmm mag wel meer :45: maar het is nu wel netjes en hopelijk zit het wat mooier straks zonder borstband en sport bh haha.

Ik vind ze naakt ook de bom en in kleding denk ik mwah.. maar wat je zegt, het oogt niet té en als we willen dan kunnen we er straks echt wel wat van maken denk ik :131:

 

1 uur geleden zei Daantje73:

Ik ben superblij met het resultaat, maar dat was ik vanaf dag 1 al.

Die van jou zijn ook gewoon very nice :125:

Op je foto met decolleté, wat voor bh draag je daar eigenlijk?? ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Niesje:

Ik ga met 6 weken ook naar de gym en kijk hoe ver ik kom met benen idd. Bovenlijf hoeft van mij ook niet meteen.. ben al blij als ik billen mee kan pakken :P 

Ik vind ze naakt ook de bom en in kleding denk ik mwah.. maar wat je zegt, het oogt niet té en als we willen dan kunnen we er straks echt wel wat van maken denk ik :131:

 

Die van jou zijn ook gewoon very nice :125:

Op je foto met decolleté, wat voor bh draag je daar eigenlijk?? ;) 

Volgens mij had ik daar dat zachte kanten topje aan, dus geen bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Daantje73 said:

Dankjewel. Schaam me er een beetje voor dat ik (nog) geen klachten heb....

Wees blij, ging vandaag ook fluitend door het leven. Tot ik ging huppelen :45: Ging iets te goed met me hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.