Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

27 minuten geleden zei KWR:

Ow wat erg. Maar daarna is toch wel goed gekomen toch? Ik las dat je 6 weken voor de op moet stoppen. Nou dan ben ik al veel te laat. Mijn op is over 2 dagen. :unsure: maar ja beter later dan nooit. En volgens mij niet roken na de op was net zo belangrijk dus ik ga mijn best doen. Ik ben zo bang Pff 

Succes meis, alles wat je niet rookt is meegenomen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
9 uur geleden zei KWR:

Hahaha echt? Had je zo trek? :lol: ik hou sws van eten en Ik mag al vanaf zondag nacht niks meer en dan nog de hele dag daar:unsure: Krijg je daar helemaal niks te eten? 

Dankje voor de tip :rolleyes:

't is dat ik binnen no-time weer buiten stond, anders had ik alles opgegeten wat ik bij me had denk ik :45: 

@Bruisend die heeft honger moeten lijden :P 

9 uur geleden zei Mamalisa:

Ook ff gespiekt, ziet er goed uit meis, je ziet echt vooruitgang! En je bent pas 2 weken, relaaaaaaaxx, niet goed voor je hoor dat stressen! 

i knooooooooow.. nu denk ik weer: aansteller wat ik ben! 

Maar zo'n okseltiet is serieus niet leuk!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Daantje73:

Zat even in een film. Die borstband kan je ook gebruiken in plaats van kabelbinders....Kanten topje heb ik bij New Yorker gekocht. Maar sport bh aanhouden kan toch, sex is tenslotte een hele workout.  Misschien dat ie daarin trapt?

We zijn ook maar overgegaan tot actie :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Niesje:

't is dat ik binnen no-time weer buiten stond, anders had ik alles opgegeten wat ik bij me had denk ik :45: 

@Bruisend die heeft honger moeten lijden :P 

i knooooooooow.. nu denk ik weer: aansteller wat ik ben! 

Maar zo'n okseltiet is serieus niet leuk!! 

WoW Ok ik neem wat te eten mee! Maar nog een vraagje B) na de op moet je je armen niet strekken toch? Hoe doe je dan met naar de wc gaan? Stomme vraag misschien :lol: kan je zelf je kont wel vegen? Hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, KWR said:

Hahaha echt? Had je zo trek? :lol: ik hou sws van eten en Ik mag al vanaf zondag nacht niks meer en dan nog de hele dag daar:unsure: Krijg je daar helemaal niks te eten? 

Dankje voor de tip :rolleyes:

Hoiiiiii ik was daar van 7 tot half 6... En rond 1 uur voelde ik me top en at beschuitjes. Rond 5 uur voelde ik me zo duizelig toen had ik m'n 6e beschuitje van daar. Boden ze me eindelijk macaroni aan en ik bloeide helemaal op. Dus denk dat als ik eerder goed voedsel had ik mij eerder ook op de been voelde!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Niesje said:

@Bruisend ga jij het hele weekend naar Decibel??   :43:  :63::63::63:

Nee ben jij gek daar ben ik te oud voor hoor! En ben waarschijnlijk ook de Bob weer! Alhoewel.... Ik heb nu slaappillen in huis nog over na de bv :45: 

(kan niet tegen alchohol, hoofdpijn, hartkloppingen en vooral > slaap mega slecht waardoor ik niet m'n kater kan uitslapen haha) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Niesje said:

We zijn ook maar overgegaan tot actie :131:

Nou die van mij kwam om 5 uur stom dronken thuis en snurkt nog steeds, heb hem vast gebonden maar hij heeft het niet door hoor 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal!

Ik ben er weer, met boobies deze keer!

Het is goed gegaan en ziet er nu al mooi uit. Maar ik heb wel veel pijn, valt me wel tegen! Ik zal mijn verslag maar op mijn eigen topic schrijven. En ik zal proberen al wat foto's te uploaden, maar weet niet of dat zal lukken met mijn mobiel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei KWR:

WoW Ok ik neem wat te eten mee! Maar nog een vraagje B) na de op moet je je armen niet strekken toch? Hoe doe je dan met naar de wc gaan? Stomme vraag misschien :lol: kan je zelf je kont wel vegen? Hahaha 

Nou ik heb zelf mijn phone uit mijn tas gegraaid, heb een topje over mijn hoofd aangetrokken en ben ook naar de wc geweest (ging prima).. ze hebben het me zien doen en zeiden nog: Zo jij voelt je goed hè!! 

Dag 1 + 2 PO waren wel minder, haha.. 

Je moet natuurlijk zo min mogelijk doen met je armen, maar je bent niet helemaal invalide is mijn ervaring ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Bruisend:

Nee ben jij gek daar ben ik te oud voor hoor! En ben waarschijnlijk ook de Bob weer! Alhoewel.... Ik heb nu slaappillen in huis nog over na de bv :45: 

(kan niet tegen alchohol, hoofdpijn, hartkloppingen en vooral > slaap mega slecht waardoor ik niet m'n kater kan uitslapen haha) 

Dus jij gaat om 12 uur ook voor tickets?! Welke dag?? :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Niesje said:

Dus jij gaat om 12 uur ook voor tickets?! Welke dag?? :P 

Goed dat je het zegt, zou er bijna aan voorbij gaan hahahaha altijd zaterdag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Niesje said:

Dus jij gaat om 12 uur ook voor tickets?! Welke dag?? :P 

Eeeehh volgende week zaterdag ga ik voor tickets hahaha of heb jij een website waar het eerder kan :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei zalikhetdoen:

Hey allemaal!

Ik ben er weer, met boobies deze keer!

Het is goed gegaan en ziet er nu al mooi uit. Maar ik heb wel veel pijn, valt me wel tegen! Ik zal mijn verslag maar op mijn eigen topic schrijven. En ik zal proberen al wat foto's te uploaden, maar weet niet of dat zal lukken met mijn mobiel.

xx

Yeayy.. gelukkig is als goed gegaan!!

De eerste paar dagen zijn echt ruk he, maar mij ervaring is dat het na dag 3 echt snel bergop gaat!!

Ga straks even je verslag lezen en wens je al een goed herstel! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Niesje said:

B2s ticketshop vanaf 12 uur straks ;) 

Op mijn website pas vanaf 30 april haha, had al in paniek een vriendin gebeld maar die kwam tot dezelfde conclusie haha ik wil jouw magische website! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Bruisend:

Op mijn website pas vanaf 30 april haha, had al in paniek een vriendin gebeld maar die kwam tot dezelfde conclusie haha ik wil jouw magische website! 

Pffff, wat een giller!! :45: 

Vriendlief is airsoften en heeft me vanochtend helemaal gek gemaakt dat ik om 12 uur klaar moet zitten en op 3 apparaten moet inloggen om de tickets te bemachtigen:kuzya_02: maar idd, 't is volgende week pas :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Niesje said:

Pffff, wat een giller!! :45: 

Vriendlief is airsoften en heeft me vanochtend helemaal gek gemaakt dat ik om 12 uur klaar moet zitten en op 3 apparaten moet inloggen om de tickets te bemachtigen:kuzya_02: maar idd, 't is volgende week pas :45: 

Haha gewoon straks laten weten dat je er niet door heen kwam en dat het niet is gelukt! Hahaha :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei zalikhetdoen:

Hey allemaal!

Ik ben er weer, met boobies deze keer!

Het is goed gegaan en ziet er nu al mooi uit. Maar ik heb wel veel pijn, valt me wel tegen! Ik zal mijn verslag maar op mijn eigen topic schrijven. En ik zal proberen al wat foto's te uploaden, maar weet niet of dat zal lukken met mijn mobiel.

xx

Gefeliciteerd met je boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minutes ago, Bruisend said:

Nou die van mij kwam om 5 uur stom dronken thuis en snurkt nog steeds, heb hem vast gebonden maar hij heeft het niet door hoor 

Quote ik lekker muzeluf haha 

maar heb het beest wakker gemaakt, heeft die twee koorstblaren. De seks goden hebben het me niet gegund. De slaapgoden hem wel, hij mag verder slapen :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Bruisend:

Quote ik lekker muzeluf haha 

maar heb het beest wakker gemaakt, heeft die twee koorstblaren. De seks goden hebben het me niet gegund. De slaapgoden hem wel, hij mag verder slapen :45: 

Soms zit het mee....soms zit het tegen :45::45::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.