Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Daantje73:

Hoi meiden, vandaag voor het eerst sportschool geweest. Van de week al een keer voor intake en toen lichtjes getraind, vandaag pittige training. Met uitzondering van de armen dan hahaha. Voelde zo lekker.  Kan morgen denk ik niet lopen haha. Loop ik daar van de week binnen, mooi topje aan, boobies niet te missen, kom ik een goeie vriend van ons tegen. Hij zei niks...maar ondertussen.... Wil wel goed op mijn voeding gaan letten, net de bezorgbeer laten komen en dat voelde toch niet goed na zo'n workout... Boobie tranen heb ik nog niet gehad, zou dat nog komen? Trouwens zonnen op je buik is ook ff anders dan normaal. Voor de rest alles zijn gangetje hier. Geniet van het mooie weer meiden! X

Lekker hè @Daantje73!! Kan ook niet wachten, over 2 weken ga ik ook eens kijken of ik het al aandurf. Voorzichtig benen trainen moet wel kunnen toch ;) 

Wel zonde idd als je daarna dan de bezorgboer laat komen :45: of was het echt een beer?? :131:

Ik heb mijn voeding zo half op orde, gaat goed totdat ik op de bank plof en we series gaan kijken.. ik eet echt te veel chips! En chocola!! En ben net om 19.50 uur nog snel een bak Ben & Jerry's gaan halen :45: whahaha.. als ik straks weer 3x avonden in de week in de gym hang dan is dat afgelopen, dan vind ik dat ook veeeeeel te zonde van m'n workout en blijf ik bij mijn cheatmeal af en toe :6:

Op de buik liggen durf ik nog niet te proberen, jij wel al gedaan dus? Voelt raar?? Dat was volgens mij het enige voordeel van tietloos zijn, dat ik heerlijk op m'n buik lag :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
21 minuten geleden zei best_boobie:

Sorry sorry sorry :53:

Beetje stom grapje hihi

Xxx

Ja ik weet niet hoe ik het doe maar als ik op bericht plaatsen klik staat er altijd weer wat in het vak. ik heb het opgegeven en ook geen zin om het weg te halen hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Niesje:

Lekker hè @Daantje73!! Kan ook niet wachten, over 2 weken ga ik ook eens kijken of ik het al aandurf. Voorzichtig benen trainen moet wel kunnen toch ;) 

Wel zonde idd als je daarna dan de bezorgboer laat komen :45: of was het echt een beer?? :131:

Ik heb mijn voeding zo half op orde, gaat goed totdat ik op de bank plof en we series gaan kijken.. ik eet echt te veel chips! En chocola!! En ben net om 19.50 uur nog snel een bak Ben & Jerry's gaan halen :45: whahaha.. als ik straks weer 3x avonden in de week in de gym hang dan is dat afgelopen, dan vind ik dat ook veeeeeel te zonde van m'n workout en blijf ik bij mijn cheatmeal af en toe :6:

Op de buik liggen durf ik nog niet te proberen, jij wel al gedaan dus? Voelt raar?? Dat was volgens mij het enige voordeel van tietloos zijn, dat ik heerlijk op m'n buik lag :45: 

Hoi hoi, 

Als ik plat op mijn buik lig dan lig ik er boven op haha. Dat voelt heel raar. Dus maar lekker hoog kussen onder mijn hoofd. Was trouwens alleen met zonnen. Slapen doe ik op mijn zij.

Chips en chocolade eet ik niet, maar zet geen zak snoep neer want die gaat er aan hahaha. Zal ook moeten proberen te stoppen met cola drinken want daar leef ik op. Eerst maar eens kijken wat het trainen doet, en over 6 weken nieuwe weging en nieuw schema. Als het dan niet naar mijn zin is dan maak ik een afspraak met de voedingsconsulente van de sportschool. 

Het is echt de bezorgbeer, van de beren keten.  Zo'n gast op zo'n brommertje die dan over zijn helm een beren vacht draagt met oren, je lacht je rot hahaha.

Nou jij nog even geduld en dan ook weer lekker trainen. ik heb nu ook voornamelijk benen en billen gedaan. Wel ook sumosqat met 16 kilo aan mijn armen, maar als het niet goed voelt stop ik er gelijk mee. Vandeweek sprong ik, gewoon thuis, en toen ik neerkwam voelde dat ff niet lekker. Dus even geen springintveld!

Als jij weer ga trainen zal ik je misschien soms wel even om advies vragen, jij bent tenslotte de expert!

Have a nice weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Daantje, als je per ongeluk iets citeert verdwijnt het ook nog niet zomaar hè. Zelfs als ik dan alles afsluit, dan staat het er de volgende keer dat ik een bericht wil openen nog steeds :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Daantje73:

Het is echt de bezorgbeer, van de beren keten.  Zo'n gast op zo'n brommertje die dan over zijn helm een beren vacht draagt met oren, je lacht je rot hahaha.

Oohhhhh die lijkt me wel schattig!! :152:

 

Haha, oké.. ben eens benieuwd hoe het voelt als ik op mijn buik ga liggen!

 En tja, cola is idd niet gezond maar dat wist je vast zelf al. Ik mis frisdrank trouwens totaal niet! Ben gek op water!!

 

Ik heb trouwens een interessant linkje over krachttraining/spiergroepen..

http://file.ebook777.com/Delavier's%20Women's%20Strength%20Training%20Anato…rkouts.pdf 

wel in het engels :141:

De sumosquat, die mis ik wel! Maar weet niet of ik die zo snel weer durf hoor.. maar deed 'm wel met de stang. Ohhhh, 't begint te kriebelen hoor als ik er zo over nadenk. Nog eventjes geduld (alweer dat geduld :45:

Je mag me van alles vragen, of ik het weet is een tweede want vind mezelf nou geen expert haha :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Niesje:

Hahaha Daantje, als je per ongeluk iets citeert verdwijnt het ook nog niet zomaar hè. Zelfs als ik dan alles afsluit, dan staat het er de volgende keer dat ik een bericht wil openen nog steeds :45: 

Ja dat heb ik ook iedere keer. Nou doe tegenwoordig net of ik gek ben en ga gewoon typen hahaha. Berichten worden nog steeds gelezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Niesje:

Oohhhhh die lijkt me wel schattig!! :152:

 

Haha, oké.. ben eens benieuwd hoe het voelt als ik op mijn buik ga liggen!

 En tja, cola is idd niet gezond maar dat wist je vast zelf al. Ik mis frisdrank trouwens totaal niet! Ben gek op water!!

 

Ik heb trouwens een interessant linkje over krachttraining/spiergroepen..

http://file.ebook777.com/Delavier's%20Women's%20Strength%20Training%20Anato…rkouts.pdf 

wel in het engels :141:

De sumosquat, die mis ik wel! Maar weet niet of ik die zo snel weer durf hoor.. maar deed 'm wel met de stang. Ohhhh, 't begint te kriebelen hoor als ik er zo over nadenk. Nog eventjes geduld (alweer dat geduld :45:

Je mag me van alles vragen, of ik het weet is een tweede want vind mezelf nou geen expert haha :131:

Voorlopig ben jij nog steeds de inspirerende factor geweest, dus zie ik jou toch wel een beetje als expert haha. ik ga het linkje even lezen. Thanks. En die cola...tja ik weet het. Maar ik vind het zo ooooooo lekker. Overdag trouwens gewoon thee en water maar zodra ik thuiskom... klok klok klok (en dan een grote boer :45:) sumosquat met stang durfde ik ook niet. Dit was een dumbells van 16 kg. Met twee handen vast en laag houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Daantje73:

Voorlopig ben jij nog steeds de inspirerende factor geweest, dus zie ik jou toch wel een beetje als expert haha. 

Haha, leuk om te horen :35:

maar toch, voel me momenteel allesbehalve sportief :45: krijg je van 5 weken niet sporten :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, Daantje73 said:

Dat het citeren niet goed gaat kan ik niet ontkennen, maar een stel zeventigers :rolleyes:... die deed zeer 

 

Hoi meiden, vandaag voor het eerst sportschool geweest. Van de week al een keer voor intake en toen lichtjes getraind, vandaag pittige training. Met uitzondering van de armen dan hahaha. Voelde zo lekker.  Kan morgen denk ik niet lopen haha. Loop ik daar van de week binnen, mooi topje aan, boobies niet te missen, kom ik een goeie vriend van ons tegen. Hij zei niks...maar ondertussen.... Wil wel goed op mijn voeding gaan letten, net de bezorgbeer laten komen en dat voelde toch niet goed na zo'n workout... Boobie tranen heb ik nog niet gehad, zou dat nog komen? Trouwens zonnen op je buik is ook ff anders dan normaal. Voor de rest alles zijn gangetje hier. Geniet van het mooie weer meiden! X

Haha ik voel mij echt braaf! Ik wacht netjes met sporten tot de 6 weken en zelfs met zij slapen ben ik voorzichtig omdat ik op m'n kop kreeg van ze! Laat staan dat ik op mijn buik ga liggen.

Mweh... Jaloers!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Bruisend:

Haha ik voel mij echt braaf! Ik wacht netjes met sporten tot de 6 weken en zelfs met zij slapen ben ik voorzichtig omdat ik op m'n kop kreeg van ze! Laat staan dat ik op mijn buik ga liggen.

Mweh... Jaloers!!! 

Kreeg je op je kop?! ik slaap sinds 2 weken op m'n zij, wel voorzichtig, maar had eergisteren ineens een ingeving van is het wel oké ook al voelt het goed?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Niesje:

Kreeg je op je kop?! ik slaap sinds 2 weken op m'n zij, wel voorzichtig, maar had eergisteren ineens een ingeving van is het wel oké ook al voelt het goed?? 

hey twfkaot!

ik mocht van "onze frans" na 2 weken op de zij liggen...... heerlijk!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minutes ago, Niesje said:

Kreeg je op je kop?! ik slaap sinds 2 weken op m'n zij, wel voorzichtig, maar had eergisteren ineens een ingeving van is het wel oké ook al voelt het goed?? 

Ja dat ik na 3 weken op mijn zij wakker werd. Het kon gebeuren maar het was toch echt de bedoeling dat ik op mijn rug sliep. Dus nu word ik wakker op mij zij, voel mij schuldig en rol snel op mijn rug :45: gelukkig vind ik alle houdingen lekker zolang ik maar kan slapen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei flupke:

hey twfkaot!

:45::45::45: 

 

26 minuten geleden zei flupke:

ik mocht van "onze frans" na 2 weken op de zij liggen...... heerlijk!

 

Jaaa wat een opluchting hè!! 

Gekke is, heb het 13 dagen PO geprobeerd en dat ging echt nog niet, mijn spier rechts deed nog moeilijk en de dag erna kon ik me heel voorzichting om mijn voedingskussen heen wurmen, m'n rug is er iig heel blij mee!!! Maar had dus ineens zo'n idee van dadelijk vervorm ik m'n bijna-af okseltiet nog  :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Niesje said:

:45::45::45: 

 

Jaaa wat een opluchting hè!! 

Gekke is, heb het 13 dagen PO geprobeerd en dat ging echt nog niet, mijn spier rechts deed nog moeilijk en de dag erna kon ik me heel voorzichting om mijn voedingskussen heen wurmen, m'n rug is er iig heel blij mee!!! Maar had dus ineens zo'n idee van dadelijk vervorm ik m'n bijna-af okseltiet nog  :131:

Misschien moet ik maar op mijn bug liggen dan duw ik mijn okseltiet maar gelijk op de juiste plek :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Bruisend:

Ja dat ik na 3 weken op mijn zij wakker werd. Het kon gebeuren maar het was toch echt de bedoeling dat ik op mijn rug sliep. Dus nu word ik wakker op mij zij, voel mij schuldig en rol snel op mijn rug :45: gelukkig vind ik alle houdingen lekker zolang ik maar kan slapen :P

Pfff nu voel ik me ook heel schuldig, dan toch maar weer op mijn rug zo meteen :25:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, Niesje said:

Pfff nu voel ik me ook heel schuldig, dan toch maar weer op mijn rug zo meteen :25:

haha stom is dat hé! Terwijl er zoveel zijn die gewoon op hun zij liggen en waar niks mis mee is!

6 minutes ago, Niesje said:

Bug? Buik, rug.. wat ist nou?? :131:

SILICONEN :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Niesje:

Vanochtend werd ik trouwens voor het eerst wakker met de borstband onder m'n borsten ipv erbovenop :45:

omg...... wat zul je hebben gelachen...... ik zie het voor me!

ik ben bijna 7 wkn po en draag nog steeds mijn bh 's nachts hoor. ben zoooo bang dat ze verplaatsen. en "vroeger" schoot ik ook altijd door van de zij richting buik. daar pas ik ook nog voor op. het is ook echt niet zo dat ik ze niet meer voel. stiekem hoop ik dat ze door het op de zij liggen wat meer naar binnen gaan. :67: dat gaat dus ook niet gebeuren.:angry:

succes vannacht:152:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

Ik slaap volgens mij al vanaf dag 8 of 9 weer op mijn zij. Volgens de verpleegkundige van Frans (waar ik toen mijn controle had) was dit geen probleem. Moch alleen niet doorrollen op mijn buik. Als ik goed begrepen heb mag je niet op de zij  slapen vanwege de druk op de littekens. Mijn vader heeft een hartoperatie gehad en die moest ook op zijn rug slapen vanwege het litteken op zijn borstbeen. Hij heeft echt geen silicone implantaten gekregen....of  hij heeft het me niet verteld :D.

Ik betrap mezelf steeds meer dat ik vaker de borstband en/ of bh uitgooi. Door de borstband en bh heb ik afdrukken in mijn huid  die ontzettend jeuken. Ook heb ik last van warmte bultjes die erg jeuken. Ben bang dat ik me alles kapot kras. Hebben jullie hier ook last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogge ladies, ik doe gewoon braaf wat ze mij zeggen hoor. Ben inderdaad ook bang dat ze anders verplaatsen of dat het niet goed heelt van binnen. Dus in ieder geval 6 weken dag en nacht de sportbh en de borstband om. Morgen ben ik 5 weken PO, nog 1 week volhouden. Zal dan ook best spannend zijn om niet meer ingesnoerd te zijn haha. Je raakt er toch aan gewend. 

Groetjes Sillyboobie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Sillybooby said:

Mogge ladies, ik doe gewoon braaf wat ze mij zeggen hoor. Ben inderdaad ook bang dat ze anders verplaatsen of dat het niet goed heelt van binnen. Dus in ieder geval 6 weken dag en nacht de sportbh en de borstband om. Morgen ben ik 5 weken PO, nog 1 week volhouden. Zal dan ook best spannend zijn om niet meer ingesnoerd te zijn haha. Je raakt er toch aan gewend. 

Groetjes Sillyboobie

 

Ja zo ben ik dus ook! En ik moet ook nog 8 dagen, alleen jammer dat ik mijn BH wel uitzag maar mijn borstband nog lang niet! 

Erg jammer met dit mooie weer! En vandaag mag iedereen mijn borstband zien! Fuck it, ik heb geen zomer kleding waarin ik het kan verbergen haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben dus gisteren met het idee naar bed gegaan NIET op mijn zij te slapen, wat een verschrikkelijke nacht.. gevoelde 100x wakker geweest en uiteindelijk met één voedingskussen tegen en half onder mijn rug en het grote tegen mijn borst/buik aan dus half op m'n rug half op m'n zij geslapen :45: hahaha.. voor de rest ben ik ook echt über braaf geweest en houd ik me overal aan!! 

Frans zei dat als ik na 4-6 weken borstband dragen nog vond dat ze niet gelijk waren, ik hem halve dagen door kon dragen. Dat mag dan ook gewoon 's nachts dus ik wacht het nog 2 weken rustig af en dan ga ik daarvoor denk ik.. trouwens zei Frans ook dat met of zonder borstband het eindresultaat hetzelfde zou worden, alleen gaat het met de borstband wel sneller :141: aangezien ik vrijdag 4 weken PO was heb ik hem 's avonds wel voor het eerst een half uurtje uit gegooid toen ik op de bank lag.. heeeeerlijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Niesje said:

Nou ik ben dus gisteren met het idee naar bed gegaan NIET op mijn zij te slapen, wat een verschrikkelijke nacht.. gevoelde 100x wakker geweest en uiteindelijk met één voedingskussen tegen en half onder mijn rug en het grote tegen mijn borst/buik aan dus half op m'n rug half op m'n zij geslapen :45: hahaha.. voor de rest ben ik ook echt über braaf geweest en houd ik me overal aan!! 

Frans zei dat als ik na 4-6 weken borstband dragen nog vond dat ze niet gelijk waren, ik hem halve dagen door kon dragen. Dat mag dan ook gewoon 's nachts dus ik wacht het nog 2 weken rustig af en dan ga ik daarvoor denk ik.. trouwens zei Frans ook dat met of zonder borstband het eindresultaat hetzelfde zou worden, alleen gaat het met de borstband wel sneller :141: aangezien ik vrijdag 4 weken PO was heb ik hem 's avonds wel voor het eerst een half uurtje uit gegooid toen ik op de bank lag.. heeeeerlijk!!

Ben ik dan echt de enige in de wereld die lekker op m'n rug slaapt :45:

En ja ik blijf hem maar braaf dragen want het is nog te erg. Maar moet eerlijk zeggen dat ik hem wel heb gewassen en toen heb ik een hele dag zonder gelopen want was langer van huis dan gepland. Dus toch weer niet braaf whaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.