Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Zo, ook maar even tijd genomen om wat terug te lezen.. had ik natuurlijk wel gedaan maar ging een beetje langs me heen de afgelopen dagen.

@Jaydee nog een week en dan ben jij aan de beurt :43: spannend hè!! Maar ik lees al dat je ontzettend druk bent met van alles en nog geen zenuwen hebt, goed zo!! Ik zat ook alleen maar in de voorbereidingsstress en toen de dag er eenmaal was had ik er zo ontzettend veel zin in!! De dagen na je bv die kruipen wel voorbij hoor en neem maar van me aan dat het veel makkelijker is om je gewoon over te geven aan het onafhankelijk zijn want je hebt de mensen om je heen hard nodig! Ik had er ook veel moeite mee, en omdat mijn moeder uitviel kwa hulp kwam er veel op m'n schatjes terecht.. daardoor voelde ik me extra bezwaard om om hulp te vragen maar ik heb het niet makkelijker gemaakt, voor ons allemaal niet ;) 

En ja, geduld.. je weet het van tevoren dat je daar heeeel veel moet opbrengen maar het kunnen is een tweede.. vind het knap van je @Bruisend!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
7 minuten geleden zei best_boobie:

Hahaha, geweldig. Je kunt het al maar vast hebben ;) Maar jurk is keileuk ,  wat ik ervan kan zien :35:

En die bh is ook mooi zeg.  Nog ff en je mag het allemaal aan :43:

Xxxxx

Het mag bij Zalando 100 dagen retour dus het zit na eventjes passen allemaal weer netjes verpakt in de doos.. :131: behalve de jurk dan. Ben benieuwd hoe de bh over 2 weekjes zit ;) Was gisteren na 10 min bh's passen trouwens maar wat blij toen ik m'n lelijke sportbh weer aan mocht, 't voelde gewoon fout :45: hahahaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei best_boobie:

Maar jurk is keileuk ,  wat ik ervan kan zien :35:

En die bh is ook mooi zeg. 

 

8 minuten geleden zei Mamalisa:

Leukje jurk niesje, en mooie bh ook! Staat je goed!

Dank jullie :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Niesje en andere dames, 

Wat een gedoe allemaal! En die okseltiet heb ik ook, ben 2,5 week geleden geopereerd door Frans en de rechterkant zit ook nog heel hoog en is hard. Ik las net iets over dat je de bh nu anders draagt op advies van best boobie? Ik kan zo even niet terugvinden hoe je hem nu draagt (of lees ik eroverheen?) :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kaatje:

Hoi Niesje en andere dames, 

Wat een gedoe allemaal! En die okseltiet heb ik ook, ben 2,5 week geleden geopereerd door Frans en de rechterkant zit ook nog heel hoog en is hard. Ik las net iets over dat je de bh nu anders draagt op advies van best boobie? Ik kan zo even niet terugvinden hoe je hem nu draagt (of lees ik eroverheen?) :) 

Hahah, dan zal het ook wel een beetje aan Frans liggen :131: gelukkig gaat het uiteindelijk allemaal goedkomen!! 

Je hebt er niet overheen gelezen, ik had bb een privéberichtje gestuurd. Ik draag de bh-bandjes nu losser en de band heb ik uit mijn oksels gehaald dus die zit nu ook een stuk lager :6: 

Maar ik weet natuurlijk niet of dat voor jou ook de beste manier is.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Niesje:

Hahah, dan zal het ook wel een beetje aan Frans liggen :131: gelukkig gaat het uiteindelijk allemaal goedkomen!! 

Je hebt er niet overheen gelezen, ik had bb een privéberichtje gestuurd. Ik draag de bh-bandjes nu losser en de band heb ik uit mijn oksels gehaald dus die zit nu ook een stuk lager :6: 

Maar ik weet natuurlijk niet of dat voor jou ook de beste manier is.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Haha idd misschien een Frans-dingetje :P Bedankt voor het delen! Bandjes heb ik idd ook maar iets langer gemaakt, het voelde alsof ze tegelijk omhoog en omlaag werden getrokken :huh: Dan blijven we gewoon maar weer wachten ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Niesje said:

En ja, geduld.. je weet het van tevoren dat je daar heeeel veel moet opbrengen maar het kunnen is een tweede.. vind het knap van je @Bruisend!! 

 

Ja, ik hou me aan mijn stress schema, alleen het einde komt naar bij en ik ben er nog lang niet! Maar goed, ik merk wel verschil en daardoor kan ik het goed relativeren. Maar misschien komt het gewoon omdat ik nooit echt super onzeker ben geweest over mijn borsten. Ik vond ze niet mooi maar ik had het ook makkelijk overleeft zonder een BV. Het was meer een ijdel ding ipv een leven of dood kwestie.

Voor nu hou ik mijzelf gewoon voor dat het zo lang duurt omdat de onderkant van mijn borsten toch al onderontwikkeld waren haha. ik heb nog nooit een bolling onder gehad, alleen boven! Maar als ik naar de zijkant kijk dan zie ik gewoon dat mijn tepel niet in het midden van de bolling zit. Dus komt goed, de vraag is alleen wanneer!

Vandaag naar het o zo drukke almere stad geweest. Was leuk toen het te druk werd. Ging helemaal stressen dat mensen tegen mij aan komen met hun elleboog of dat dronken mensen aan mij gingen hangen. Daarom nu lekker thuis!

Wel voor het eerst mijn boobie tranen gehad! De meeste barsten in tranen uit na de narcose maar ik was een coole kikker. Maar vandaag voor het eerst in 27 jaar kan ik gewoon normaal een blouse aan zonder dat het van boven zwemt. Het past gewoon, heb het altijd zo mooi gevonden! Gelijk 3 gekocht!

En ik draad die borstband ook zo niesje, alleen dan aan het einde van de dag, mn tepels! haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Bruisend:

Ja, ik hou me aan mijn stress schema, alleen het einde komt naar bij en ik ben er nog lang niet! Maar goed, ik merk wel verschil en daardoor kan ik het goed relativeren. Maar misschien komt het gewoon omdat ik nooit echt super onzeker ben geweest over mijn borsten. Ik vond ze niet mooi maar ik had het ook makkelijk overleeft zonder een BV. Het was meer een ijdel ding ipv een leven of dood kwestie.

Voor nu hou ik mijzelf gewoon voor dat het zo lang duurt omdat de onderkant van mijn borsten toch al onderontwikkeld waren haha. ik heb nog nooit een bolling onder gehad, alleen boven! Maar als ik naar de zijkant kijk dan zie ik gewoon dat mijn tepel niet in het midden van de bolling zit. Dus komt goed, de vraag is alleen wanneer!

Vandaag naar het o zo drukke almere stad geweest. Was leuk toen het te druk werd. Ging helemaal stressen dat mensen tegen mij aan komen met hun elleboog of dat dronken mensen aan mij gingen hangen. Daarom nu lekker thuis!

Wel voor het eerst mijn boobie tranen gehad! De meeste barsten in tranen uit na de narcose maar ik was een coole kikker. Maar vandaag voor het eerst in 27 jaar kan ik gewoon normaal een blouse aan zonder dat het van boven zwemt. Het past gewoon, heb het altijd zo mooi gevonden! Gelijk 3 gekocht!

En ik draad die borstband ook zo niesje, alleen dan aan het einde van de dag, mn tepels! haha

Wow, mag ik ff zeggen dat ik het leuk vind dat ik nu iets persoonlijks van jou lees! 
Maar pas op dat je geen muurtje optrekt he ;) 
Het komt wel echt goed met je boobies trouwens, maar zorg dat je ook je gevoelens toelaat.. (hoop niet dat ik dat nu verkeerd inschat, maar herken me een beetje in het 'doorgaan' dat je hier beschrijft :P ) 
Heb ik ook jaren last van gehad, en nog wel eens af en toe hoor. ;) 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Niesje:

Hahah, vooruit dan :43: 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw. ..... Mooi!  Mooie bh en je boobies komen echt heel mooi uit in dat jurkje. Je zult vast veel bewonderende blikken krijgen als je dit jurkje draagt :35:..... Je vriend heeft dus helemaal gelijk. ...sexyyyyyyyy!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minutes ago, best_boobie said:

Wow, mag ik ff zeggen dat ik het leuk vind dat ik nu iets persoonlijks van jou lees! 
Maar pas op dat je geen muurtje optrekt he ;) 
Het komt wel echt goed met je boobies trouwens, maar zorg dat je ook je gevoelens toelaat.. (hoop niet dat ik dat nu verkeerd inschat, maar herken me een beetje in het 'doorgaan' dat je hier beschrijft :P ) 
Heb ik ook jaren last van gehad, en nog wel eens af en toe hoor. ;) 

xxxx

Jaaaaaaa haha ik denk altijd dat ik heel open en eerlijk ben enzo. Maar ben een enorme binnenvetter dus dan heb ik helemaal niet door dat ik zo gesloten ben! Dus berichtjes zoals de jouwe zetten me altijd wel weer even met beide benen op de grond ;) 

En mijn probleem is niet zo zeer dat ik te lang door ga. Maar meer dat ik pas te laat mijn emoties herken en dat ik dan denk Owh fack! Dat zat me dwars! Gelukkig kan ik thuis bij mijn vriend mij voor 100% laten gaan en mezelf zijn. Denk dat het echt wel anders was geweest als ik alleen woonde.

Ik sta vandaag echt te huppelen en te dansen en te lachen want ben zoooooo blij met mijn boobies :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Bruisend:

Jaaaaaaa haha ik denk altijd dat ik heel open en eerlijk ben enzo. Maar ben een enorme binnenvetter dus dan heb ik helemaal niet door dat ik zo gesloten ben! Dus berichtjes zoals de jouwe zetten me altijd wel weer even met beide benen op de grond ;) 

En mijn probleem is niet zo zeer dat ik te lang door ga. Maar meer dat ik pas te laat mijn emoties herken en dat ik dan denk Owh fack! Dat zat me dwars! Gelukkig kan ik thuis bij mijn vriend mij voor 100% laten gaan en mezelf zijn. Denk dat het echt wel anders was geweest als ik alleen woonde.

Ik sta vandaag echt te huppelen en te dansen en te lachen want ben zoooooo blij met mijn boobies :wub:

haha grappig is dat toch.. Prikte er eigenlijk nu pas doorheen.. 
En dat terwijl ik heel lang net als jij was :P 

Fijn dat het zo goed gaat nu hihi, oppassen met dat huppelen wel :45: 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, best_boobie said:

haha grappig is dat toch.. Prikte er eigenlijk nu pas doorheen.. 
En dat terwijl ik heel lang net als jij was :P 

Fijn dat het zo goed gaat nu hihi, oppassen met dat huppelen wel :45: 

xxx

I knowwwwwwwww ik moet gewoon geen gympen aan, dan ben ik echt een springerd :63:

en ps ik weet het gewoon goed te verbergen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bruisend alleen maar leuk dat je eindelijk boobie-tranen hebt gehad!! Die heb ik eigenlijk nog niet echt gehad, misschien komt dat bij mij ook pas met het echte  shoppen!! Kan me zo goed voorstellen hoe blij je je voelde met dat bloesje dat eindelijk mooi zit!!

Ik was wel heeeeeel blij met de spulletje van Zalando, zat 1 bij bij die niet eens voorgevormd was en die paste gewoon :D maar toen moest vriendlief even vertellen dat ik daar punttieten in heb.. en bedankt! :blink: Wat me wel opviel achteraf is dat ik alleen maar zwart heb besteld! Alles!! Moet er nog aan wennen denk ik dat ik nu kan gaan accentueren.. volgende keer koop ik kleur!

Wat ik me ook zat te bedenken, zou het niet gewoon aan onze okseltietjes liggen dat we nog niet helemaal blij zijn? Het houdt ons toch bezig hè ;) 

vanochtend bijv.: ik helemaal blij, vandaag 4 weken po :43: dacht gelijk foto's maken. Maar 't zag er niet uit. Okseltiet zat of leek weer helemaal vervormd en hoog te zitten. Nu weet ik niet of het eraan ligt dat de foto's meteen 's ochtends heb gemaakt of aan de manier waarop... ga gewoon vanavond nog eens proberen. Maar vond het wel een domper..

Gelukkig schijnt het zonnetje :43: vandaag lig ik de hele dag in de tuin!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Niesje:

Gelukkig schijnt het zonnetje :43: vandaag lig ik de hele dag in de tuin!!

Kom ik lekker naast je liggen met mijn double bubbeltjes :45:. Dat wordt een dolle boel; als Bruisend nou ook komt, liggen we daar met twee okseltieten en twee double bubbles.....gezellie :beach:.

Geduld is het toverwoord, meisjes. Het komt vast allemaal goed. :35:

:71:XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Niesje said:

@Bruisend alleen maar leuk dat je eindelijk boobie-tranen hebt gehad!! Die heb ik eigenlijk nog niet echt gehad, misschien komt dat bij mij ook pas met het echte  shoppen!! Kan me zo goed voorstellen hoe blij je je voelde met dat bloesje dat eindelijk mooi zit!!

Ik was wel heeeeeel blij met de spulletje van Zalando, zat 1 bij bij die niet eens voorgevormd was en die paste gewoon :D maar toen moest vriendlief even vertellen dat ik daar punttieten in heb.. en bedankt! :blink: Wat me wel opviel achteraf is dat ik alleen maar zwart heb besteld! Alles!! Moet er nog aan wennen denk ik dat ik nu kan gaan accentueren.. volgende keer koop ik kleur!

Wat ik me ook zat te bedenken, zou het niet gewoon aan onze okseltietjes liggen dat we nog niet helemaal blij zijn? Het houdt ons toch bezig hè ;) 

vanochtend bijv.: ik helemaal blij, vandaag 4 weken po :43: dacht gelijk foto's maken. Maar 't zag er niet uit. Okseltiet zat of leek weer helemaal vervormd en hoog te zitten. Nu weet ik niet of het eraan ligt dat de foto's meteen 's ochtends heb gemaakt of aan de manier waarop... ga gewoon vanavond nog eens proberen. Maar vond het wel een domper..

Gelukkig schijnt het zonnetje :43: vandaag lig ik de hele dag in de tuin!!

Ja voel me nu helemaal een dametje! Wil nu nog meer shoppen haha! Alleen denk dat je punttieten hebt omdat de bolling aan de onderkant nog meer moet ontwikkelen. Maar ik vind je 4 weken PO foto echt helemaal top! Je ziet dat de bolling aan de onderkant iedere week een beetje groter wordt. Want wat boven zit moet naar beneden! Komt echt helemaal goed!

Ja ik lig ook in de tuin, weer lekker aan het verbanden haha. Had een mailtje gestuurd. Mag gewoon in de zon zolang mijn boobies maar bedekt zijn. Hoef niet in de schaduw te blijven woehoeeee. Alleen nu ben ik gevlucht voordat ik nog meer verbrand :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Sunday, May 01, 2016 om 16:29 zei best_boobie:

oh graag gedaan hoor, wilde je het ontkennen? :45: 
 

Dat het citeren niet goed gaat kan ik niet ontkennen, maar een stel zeventigers :rolleyes:... die deed zeer 

 

Hoi meiden, vandaag voor het eerst sportschool geweest. Van de week al een keer voor intake en toen lichtjes getraind, vandaag pittige training. Met uitzondering van de armen dan hahaha. Voelde zo lekker.  Kan morgen denk ik niet lopen haha. Loop ik daar van de week binnen, mooi topje aan, boobies niet te missen, kom ik een goeie vriend van ons tegen. Hij zei niks...maar ondertussen.... Wil wel goed op mijn voeding gaan letten, net de bezorgbeer laten komen en dat voelde toch niet goed na zo'n workout... Boobie tranen heb ik nog niet gehad, zou dat nog komen? Trouwens zonnen op je buik is ook ff anders dan normaal. Voor de rest alles zijn gangetje hier. Geniet van het mooie weer meiden! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Bruisend:

Ja voel me nu helemaal een dametje! Wil nu nog meer shoppen haha! Alleen denk dat je punttieten hebt omdat de bolling aan de onderkant nog meer moet ontwikkelen. Maar ik vind je 4 weken PO foto echt helemaal top! Je ziet dat de bolling aan de onderkant iedere week een beetje groter wordt. Want wat boven zit moet naar beneden! Komt echt helemaal goed!

Dank je.. ja ik denk het ook wel hoor, gaat niet zo snel als ik zou willen maar het gaat vooruit!

Ik vond die bh trouwens best leuk eigenlijk.. tot die opmerking :39: neh grapje, ik ga toch maar voor kleurtjes erbij denk ik :43: 

(al was ik wel heel trots dat ik zo'n niet voorgevormde, dun stofje bh gewoon aan kon!!!)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Bruisend:

Ja ik lig ook in de tuin, weer lekker aan het verbanden haha. Had een mailtje gestuurd. Mag gewoon in de zon zolang mijn boobies maar bedekt zijn. Hoef niet in de schaduw te blijven woehoeeee. Alleen nu ben ik gevlucht voordat ik nog meer verbrand :45: 

Ik had m'n hkmx sportbh aan + band eroverheen dus tieten waren al helemaal bedekt, toch maar voor de zekerheid gaasje met leukoplast over de littekens heen geplakt en ook niet overdreven in de volle zon gaan zitten :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jaydee:

Kom ik lekker naast je liggen met mijn double bubbeltjes :45:. Dat wordt een dolle boel; als Bruisend nou ook komt, liggen we daar met twee okseltieten en twee double bubbles.....gezellie :beach:.

Geduld is het toverwoord, meisjes. Het komt vast allemaal goed. :35:

:71:XXX Jaydee

Hahaha @Jaydee, ik zie ons al liggen met onze verzameling mankementtieten :45: nog ff en dan hebben we allemaal mooie memmen :43:;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.