Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Phoebee:

Welkom meid! Nog een paar nachtjes slapen en dan is ook jouw boobday :43:.  Ook ik heb tot de dag voor de operatie gerookt. Na de operatie  durfde ik niet te roken en tot op heden ( nu 10 dagen po) heb ik nog steeds niet gerookt omdat ik gewoon bang ben dat mijn borsten en littekens zich anders niet goed herstellen. Moet wel eerlijk toegeven dat ik een elektrische sigaret gebruik. Heb dit aan Frans gevraagd en dat was wel een mogelijkheid als het stoppen met roken niet zou lukken. Ik wil proberen om de e-sigaret zo lang mogelijk te gebruiken maar ga na die magische 6 weken zeker weer roken. Durf ook niet te zeggen of ik die 6 weken red, mijn verlangen naar een sigaret wordt steeds groter.

 

Zalikhetdoen heeeeel veel succes vandaag! Maak je maar niet te druk. Je gaat straks lekker slapen en wordt wakker met nieuwe boobs:43:. Laat je de komende tijd maar eens goed verwennen ;).

 

Och meid toch. Hoop dat het vandaag wat beter is :53:.

 

Ik ben zelf gisteren op 1 ste controle geweest bij een verpleegkundige van Frans. Pleisters zijn verwijderd ( deed totaal geen pijn:P) en de littekens zien er goed uit. Mag nu gaan smeren met littekencreme. En waar ik nog heel blij over ben is dat ik op mijn zij mag slapen :D. Ga straks alles nog eens goed bekijken en natuurlijk foto's maken. Trouwens de pijn aan/tussen de  schouders komt waarschijnlijk door het oprekken van de borstspieren tijdens de operatie dit werkt door op de rug/ schouderspieren. Oké ....is de pijn niet meer vol te houden neem ik gewoon een paracetamol ;)

Wel weer grappig dat jij wel mag gaan smeren met litteken crème.  Ik mag dat dus niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
7 minuten geleden zei Daantje73:

Wel weer grappig dat jij wel mag gaan smeren met litteken crème.  Ik mag dat dus niet....

Ja...de verpleegkundige zei dat uit zichzelf. Moet het wel met een wattenstaafje opsmeren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minutes ago, Daantje73 said:

Wel weer grappig dat jij wel mag gaan smeren met litteken crème.  Ik mag dat dus niet....

 

41 minutes ago, Phoebee said:

Ja...de verpleegkundige zei dat uit zichzelf. Moet het wel met een wattenstaafje opsmeren. 

Ik mocht ook al direct gaan smeren, ze zei wel persoonlijk beter tot 2 weken wachten. Maar ik heb nog paar korstjes en op doosje staat weer dat het niet mag. Mijn compromis: doe het 1x per dag ipv 2x hahaha. Alleen wel met mijn vingers na het douchen. woepsie

 

8 hours ago, Phoebee said:

En waar ik nog heel blij over ben is dat ik op mijn zij mag slapen :D.

Ja ik moest lachen om die van mij was namelijk heel terughoudend er in en wilde geen concreet antwoord geven haha. Doe het stiekem al wel :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Bruisend:

 

Ik mocht ook al direct gaan smeren, ze zei wel persoonlijk beter tot 2 weken wachten. Maar ik heb nog paar korstjes en op doosje staat weer dat het niet mag. Mijn compromis: doe het 1x per dag ipv 2x hahaha. Alleen wel met mijn vingers na het douchen. woepsie

De verpleegkundige waar ik ben geweest zei ook dat het niet uitmaakte waar je mee smeerde. Ze vertelde me dat er een dame was die zelfs olijfolie erop smeerde :o.

31 minuten geleden zei Bruisend:

Ja ik moest lachen om die van mij was namelijk heel terughoudend er in en wilde geen concreet antwoord geven haha. Doe het stiekem al wel :P

Je mag alleen de eerste paar dagen na de operatie niet op je zij slapen omdat er dan teveel druk op de open wonden komt. Als de wonden dicht zijn mag je best op je zij slapen. Moet wel een kussen naast je leggen zodat je niet kan doorrollen op de buik. Op de buik slapen mag dus nog niet. Heb haar verteld dat ik dat kussen niet nodig heb aangezien ik op de bank slaap. Rol ik door...lig ik op de grond:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei jaino:

Spannend!komt wel snel dichtbij zo. Mij belde tanne ook op of ik maandag al kan ipv 17 mei maar helaas kon ik niet. 

Hoelang wacht je al? Ik vind dat dit heel erg snel gaat. 23 maart ben ik voor de consult geweest en 25 april op. Moet nog echt wennen aan het idee dat ik straks met nieuwe boobies rond loop :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei KWR:

Hoelang wacht je al? Ik vind dat dit heel erg snel gaat. 23 maart ben ik voor de consult geweest en 25 april op. Moet nog echt wennen aan het idee dat ik straks met nieuwe boobies rond loop :lol:

Welkom op het forum.

Leuk dat je je aansluit bij het topic van Niesje,  is ook een heel gezellig topic.  Echter, alle leden die hier meekletsen hebben ook een eigen topic, waarin ze zich voorgesteld hebben en waar ze ook hun eigen operatieverslag in schrijven. Om te voorkomen dat dat door elkaar gaat lopen, zou het fijn zijn als je ook een eigen voorsteltopic aan zou maken :)

Kun je gewoon ook hier mee blijven kletsen hoor, maar dan kan je eigen ervaring ook op een aparte plaats, die helemaal van jou is.

Xx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies

Ik heb vanmorgen nieuwe foto's gemaakt. Bovenste zijn voor de operatie. Onderste 10 dagen po. Ik vind het zelf een hele verbetering ......struikel tenminste niet meer over mijn borsten  :45:. Alleen de vorm klopt nog niks van maar dat is een kwestie van geduld...hoop ik :141:.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Phoebee:

Ladies

Ik heb vanmorgen nieuwe foto's gemaakt. Bovenste zijn voor de operatie. Onderste 10 dagen po. Ik vind het zelf een hele verbetering ......struikel tenminste niet meer over mijn borsten  :45:. Alleen de vorm klopt nog niks van maar dat is een kwestie van geduld...hoop ik :141:.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw wat zijn ze mooi geworden. Rond en vol! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even jullie mening, heb nu 75 d aan. Maar hij lijkt nu te klein. Of zie ik dat verkeerd?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Phoebee said:

De verpleegkundige waar ik ben geweest zei ook dat het niet uitmaakte waar je mee smeerde. Ze vertelde me dat er een dame was die zelfs olijfolie erop smeerde :o.

Je mag alleen de eerste paar dagen na de operatie niet op je zij slapen omdat er dan teveel druk op de open wonden komt. Als de wonden dicht zijn mag je best op je zij slapen. Moet wel een kussen naast je leggen zodat je niet kan doorrollen op de buik. Op de buik slapen mag dus nog niet. Heb haar verteld dat ik dat kussen niet nodig heb aangezien ik op de bank slaap. Rol ik door...lig ik op de grond:45:

Haha hoe lang PO ben je nu? Ik heb een groot kussen die ik onder mijn knieën leg als ik op mijn rug slaap. En anders knuffel ik het kussen op m'n zij (sorry vriend lief :rolleyes:)

 

@Daantje73 en wauw wat mooi! En ik denk niet zo zeer dat die klein is maar dat je borsten nog te hard zijn om überhaupt goed te passen! Had je deze al liggen of snel een gekocht? Die van mij gaan echt nog wel groeien van onderen dus ik moet nog wachten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve meiden!

Vandaag gelukkig weer een betere dag, maar erg druk geweest laatste 2 dagen en er is veel gebeurd dus ben mentaal errug moe :132: en lichamelijk eigenlijk ook gewoon kapot haha.. Maar vanavond ga ik eens even rustig zitten en alles terug lezen, dan zal ik wel citeren tot ik een ons weeg :45: 

tot strakjes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Niesje said:

Hallo lieve meiden!

Vandaag gelukkig weer een betere dag, maar erg druk geweest laatste 2 dagen en er is veel gebeurd dus ben mentaal errug moe :132: en lichamelijk eigenlijk ook gewoon kapot haha.. Maar vanavond ga ik eens even rustig zitten en alles terug lezen, dan zal ik wel citeren tot ik een ons weeg :45: 

tot strakjes!

 

Doe maar want 1 ik ben rete nieuwsgierig en 2 ben alleen thuis en verveel me dood haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Daantje73 said:

@Bruisend, denk dat je gelijk hebt. Ze moeten ook nog zakken. Zag deze liggen in  een aanbieding bak. Kon het niet weerstaan.  Groeitip: douchen met pokon !

:45: denk niet dat ze er beter op worden.  Als ik zier hoeveel volume er boven nog naar beneden moet dan wordt dat nog wat haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zalikhetdoen voor jou zit het er al op als het goed is :43: Alles goed gegaan meid?! 

 

22 uur geleden zei Bruisend:

 

Aahhhh is er iets gebeurd? Of is het de verveling? Of mis je mijn actieve deelname aan het forum? Of gewoon zomaar? Of een andere niet eerder genoemd reden?

ik kan helaas niet stoppen met snoepen en was zo goed bezig. Hellup! Nog tips? 

Intussen al gestopt met snoepen?? Tips, NIET DOEN!! ik ben al mijn extra kilo's na een weekje voedingsschema alweer kwijt :) Nu mag ik het weekend weer los :45: 

En weet je, ja ik heb dat net PO op de bank liggen en heel de dag op het forum bezig zijn en met jullie slap lullen wel gemist, helemaal nu ik 2 ontzettend drukke dagen achter de rug heb! Lichamelijk actief druk, want sinds woensdag voel ik me echt heel goed.. dus dan doe je automatisch toch ook weer net té veel.. maar het waren ook mentaal vermoeiende dagen!

Had mijn moeder gevraagd of ze gisteren langs wilde komen om het uit te praten, had haar even 1,5 week op afstand gehouden, maar we hebben het uitgepraat, daar kwamen dus wel ook heel veel emoties bij kijken. Ook bij mijn dochter.

Vanochtend hadden we een rechtszaak waar we heel lang naar toe hebben geleefd en dat heeft ook zijn nodige impact gehad. Vandaar, ik ben echt helemaal gesloopt! Maar positief gesloopt.. als dat enigszins logisch klinkt?! 

Mijn zorgenkindje okseltiet, daar zat ik ook nog mee!! De ene dag maak ik een foto en denk: "Hé, dat gaat vooruit." Om de dag erna een foto te maken waarop het allemaal lijkt te verergeren. Conclusie, ben er veel te veel mee bezig! Maar gisteren mochten ook de pleisters eraf, en blijkt het litteken van okseltietje ook nog eens een stuk minder mooi te zijn dan links. Gevoelsmatig zit ik dus met een hele mooie borst en een quasimodo geval :unsure:

Maar zoals ik al aangaf, zat ook echt niet lekker in mijn vel dus dan lukt relativeren ff niet zo goed..

 

Vanmiddag ben ik met mijn oudste dochter even de stad in geweest, even een momentje genieten van elkaar :) en onder het lopen voelde ik vanalles rechts. Op gegeven moment had ik zoiets van hé, het voelt alsof die tiet zakt ofzo.. heel raar gevoel. Thuis dus toch maar weer een foto gemaakt, een paar progressie foto's onder elkaar gezet weer en ook mijn voorsituatie erbij gezet. En als ik dan naar het totaalplaatje kijk, weet ik waar ik dit allemaal voor doe, en word ik er toch wel heel erg blij van!! :D En ik denk dat dat gevoel van zakkende okseltiet ook wel klopte!! Ik zal de foto zo in mijn album zetten, kunnen jullie even met me mee beoordelen..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Niesje said:

@zalikhetdoen voor jou zit het er al op als het goed is :43: Alles goed gegaan meid?! 

 

Intussen al gestopt met snoepen?? Tips, NIET DOEN!! ik ben al mijn extra kilo's na een weekje voedingsschema alweer kwijt :) Nu mag ik het weekend weer los :45: 

En weet je, ja ik heb dat net PO op de bank liggen en heel de dag op het forum bezig zijn en met jullie slap lullen wel gemist, helemaal nu ik 2 ontzettend drukke dag achter de rug heb! Lichamelijk actief druk, want sinds woensdag voel ik me echt heel goed.. dus dan doe je automatisch toch ook weer net té veel.. maar het waren ook mentaal vermoeiende dagen!

Had mijn moeder gevraagd of ze gisteren langs wilde komen om het uit te praten, had haar even 1,5 week op afstand gehouden, maar we hebben het uitgepraat, daar kwamen dus wel ook heel veel emoties bij kijken. Ook bij mijn dochter.

Vandaag hadden we een rechtszaak waar we heel lang naar toe hebben geleefd en dat heeft ook zijn nodige impact gehad. Vandaar, ik ben echt helemaal gesloopt! Maar positief gesloopt.. als dat enigszins logisch klinkt?! 

Mijn zorgenkindje okseltiet daar zit ik ook nog mee, de ene dag maak ik een foto en denk: "Hé, dat gaat vooruit." Om de dag erna een foto te maken waarop het allemaal lijkt te verergeren. Conclusie, ben er veel te veel mee bezig! Maar gisteren mochten ook de pleisters eraf, en blijkt het litteken van okseltietje ook nog eens een stuk minder mooi te zijn dan links. Gevoelsmatig zit ik dus met een hele mooie borst en een quasimodo geval :unsure:

Maar zoals ik al aangaf, zat ook echt niet lekker in mijn vel dus dan lukt relativeren ff niet zo goed..

 

Vandaag ben ik met mijn oudste dochter even de stad in geweest, even een momentje genieten van elkaar :) en onder het lopen voelde ik vanalles rechts. Op gegeven moment had ik zoiets van hé, het voelt alsof die tiet zakt ofzo.. heel raar gevoel. Thuis dus toch maar weer een foto gemaakt, een paar progressie foto's onder elkaar gezet weer en ook mijn voorsituatie erbij gezet. En als ik dan naar het totaalplaatje kijk, weet ik waar ik dit allemaal voor doe, en word ik er toch wel heel erg blij van!! :D En ik denk dat dat gevoel van zakkende okseltiet ook wel klopte!! Ik zal de foto zo in mijn album zetten, kunnen jullie even met me mee beoordelen..

 

 

Nou eerlijk.... Voor m'n operatie woog ik 71,2 vanmorgen 72,6 nou haal der 0,8 aan tieten af en effectief gezien een halve kilo aangekomen zou je denken toch. Ik happy maar toen ging ik mijn broek aan doen vanmorgen. DIK TE KLEIN terwijl die met dit gewicht normaal los hoort te zitten. Zo zie je maar weer, die weegschaal mag het raam uit haha. Oh my, ben blij als ik weer mag sporten. 

Fijn dat je je zo goed voelt! En klinkt heel logisch, hoor alleen maar goede dingen. En snap dat als je niet lekker in je vel zit dat je dan wat meer baalt van je okseltiet. Ik zit nu op 43%, ik wacht echt op die 5 à 6 weken haha,. Denk er iedere dag wel aan, dan gaat de tijd echt LANGZAAAAAAM. Ga zo wel even kijken naar je memmen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Joy1980:

@Niesje Heb net naar jouw foto's gekeken. Je ziet ze echt zakken en ronder worden. Volgens mij gaan ze de goede kant op ;) Nog even volhouden....

Ik denk nu ook echt, pffff je zit pas op 2 weken waarom doe je in godsnaam zo spastisch maar echt, viel me even een potje tegen!!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei KWR:

Dankje Niesje ik vond jullie topic leuk om te lezen. Las alles vanaf het begin ^_^ ik had net als jij eerst bij Diana een afspraak, maar na veel lezen ben ik rechtstreeks naar F. Straten gegaan. 24 maart kreeg ik datum 3 mei en vorige week belde ze mij of ik eerder wou! Dus vandaar dat dit nou extra spannend voor mij is. Alles loopt heel snel en ik wordt steeds zenieuwachtiger. Gelukkig heb ik bh's besteld en ze zijn al binnen. Moet ik verder nog iets meenemen? 

 

Daar doe je heel goed aan om direct via Frans te gaan! Fijn ook dat je eerder kan. Spannend he :) 

Tips om mee te nemen, eten!!!! :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heftige dagen achter de rug @Niesje. En dan ook nog die stomme okseltiet hahaha. Ik vind de vooruitgang echt mooi te zien op je fotos.  En wat je zelf , terecht, zegt is dat je pas 2 weken po bent. Al met al duurt het hele proces toch ongeveer een jaar? Nou dan heb je nog 50 weken te gaan. Das nog 25 keer zo lang als dat je nu achter de rug hebt. Do i need to say more?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Daantje73 said:

Heftige dagen achter de rug @Niesje. En dan ook nog die stomme okseltiet hahaha. Ik vind de vooruitgang echt mooi te zien op je fotos.  En wat je zelf , terecht, zegt is dat je pas 2 weken po bent. Al met al duurt het hele proces toch ongeveer een jaar? Nou dan heb je nog 50 weken te gaan. Das nog 25 keer zo lang als dat je nu achter de rug hebt. Do i need to say more?

Hahahaha nee jij helpt lekker :45: goeie peptalk dit! :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Daantje73:

Heftige dagen achter de rug @Niesje. En dan ook nog die stomme okseltiet hahaha. Ik vind de vooruitgang echt mooi te zien op je fotos.  En wat je zelf , terecht, zegt is dat je pas 2 weken po bent. Al met al duurt het hele proces toch ongeveer een jaar? Nou dan heb je nog 50 weken te gaan. Das nog 25 keer zo lang als dat je nu achter de rug hebt. Do i need to say more?

 

4 minuten geleden zei Bruisend:

Hahahaha nee jij helpt lekker :45: goeie peptalk dit! :75:

 

:152: ik kan het weer hebben hoor!!

nee echt, meiden ik lig in een deuk met jullie.. dankjewel :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.