Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

29 minuten geleden zei Bruisend:

 

Alleen jammer dat ik onbewust m'n boob vasthield met een hand (alsof ik het volkslied ga zingen). Zegt een collega van een andere afdeling: " wat loop je heilig?". :59:

 

Haha moest echt keihard lachen. Mijn man: je zit zeker weer op je tietenforum :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
52 minuten geleden zei Bruisend:

Naast wijs ook nog eens helderziend. Tanne belde me en gaf aan dat 2 weken PO idd erg kort is (laat staan de band net 6 dagen). Maar ook zij zei dat ik hem los moet doen. Terwijl ik hem toch redelijk los heb. Heb afgesproken dat ik een foto toe stuur wanneer ik denk dat ze genoeg zijn ingedaald om zo te bepalen hoe lang ik hem moet dragen.

 

Alleen jammer dat ik onbewust m'n boob vasthield met een hand (alsof ik het volkslied ga zingen). Zegt een collega van een andere afdeling: " wat loop je heilig?". :59:

 

En dat voor een glazen bol van de action.. Goed spul verkopen ze daar! :lol:

Nou, ik zou spontaan begonnen zijn en zeggen: ja, bijna koningsdag he, alvast ff oefenen en in de stemming komen. (ben ik zo klaar mee, met dat soort opmerkingen :45: )

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, Ik ben nieuw hier, ik heb jullie gesprekken stiekem gelezen en besloten om mij ook aan jullie groepje aan te sluiten. Ik vind zo fijn dat jullie al geopereerd zijn. Ik moet het nog! 25 april. Ik vind zo spannend. 

Moe ja ff voorstellen :) mijn naam is kris ik ben 35 jaar. Mama van twee kindjes. 

25 april word ik geopereerd door F. Straten. Krijg 345 of 390 cc. 

Ik heb ook gelijk een vraagje zijn hier ook rokers bij? En ik las dat jullie vitamines moest slikken voor de op? Wat voor vitamines? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, KWR said:

Hi, Ik ben nieuw hier, ik heb jullie gesprekken stiekem gelezen en besloten om mij ook aan jullie groepje aan te sluiten. Ik vind zo fijn dat jullie al geopereerd zijn. Ik moet het nog! 25 april. Ik vind zo spannend. 

Moe ja ff voorstellen :) mijn naam is kris ik ben 35 jaar. Mama van twee kindjes. 

25 april word ik geopereerd door F. Straten. Krijg 345 of 390 cc. 

Ik heb ook gelijk een vraagje zijn hier ook rokers bij? En ik las dat jullie vitamines moest slikken voor de op? Wat voor vitamines? 

Wat leuk! ik weet nog toen ik er nog niet bij hoorde haha, tenminste zo voelde dat. Maar jeetje 25 april, voor je het weet ik het zo ver!

En ik slik gewoon dagelijks sypradyn multivitamine, maar dat deed ik altijd al. Merk dat mijn lichaam dat prettig vind. En als ik het goed heb onthouden was @Daantje73 een roker. Maar weet het niet 100% zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Bruisend:

Wat leuk! ik weet nog toen ik er nog niet bij hoorde haha, tenminste zo voelde dat. Maar jeetje 25 april, voor je het weet ik het zo ver!

En ik slik gewoon dagelijks sypradyn multivitamine, maar dat deed ik altijd al. Merk dat mijn lichaam dat prettig vind. En als ik het goed heb onthouden was @Daantje73 een roker. Maar weet het niet 100% zeker.

Ik ben inderdaad een rookster.  Je geheugen doet het nog goed Bruisend! Hoe is het met je? Mijn werkweek zit er al weer op. Lukt het met jou met werken allemaal een beetje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Daantje73 said:

Ik ben inderdaad een rookster.  Je geheugen doet het nog goed Bruisend! Hoe is het met je? Mijn werkweek zit er al weer op. Lukt het met jou met werken allemaal een beetje?

Ja normaal werk ik morgen tot half 1 maar nu van half 1 tot 5, even baal momentje. Maar goed, gaat goed! Niemand heeft het door. Lopen gaat steeds makkelijker. Autorijden niet helemaal top. Had vanavond weer ff last van m'n spier maar zo sukkelen we door. 

Iedere dag gaat er 2,4% progressie er op vooruit. Dus zit nu op de 40,8% . Ooohhh dat klinkt eigenlijk best positief haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mamalisa:

Jaaaaaaa spannend meid! Voorbereidingen al getroffen?

Nou eigenlijk niet! Ik heb het zoooo druk (gehad) vandaag. Maar misschien maar goed ook anders zou ik mezelf toch maar opvreten van de zenuwen!

Ik heb de afgelopen dagen wel heel het huis gepoetst en alle was weggewerkt. Dan hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken de komende dagen. Maar ik moet nog de logeerkoffers van de kids inpakken en mijn eigen spullen klaarleggen. En eten! Ik moet de hele avond eten, want morgen mag ik het de hele ochtend niet! :140:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei zalikhetdoen:

Nou eigenlijk niet! Ik heb het zoooo druk (gehad) vandaag. Maar misschien maar goed ook anders zou ik mezelf toch maar opvreten van de zenuwen!

Ik heb de afgelopen dagen wel heel het huis gepoetst en alle was weggewerkt. Dan hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken de komende dagen. Maar ik moet nog de logeerkoffers van de kids inpakken en mijn eigen spullen klaarleggen. En eten! Ik moet de hele avond eten, want morgen mag ik het de hele ochtend niet! :140:

Haha nog genoeg te doen dus, hup hup aan de slag, van het forum af jij kssssst:4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, zalikhetdoen said:

Dames! Morgen ben ik aan de beurt!

Spanneunnnnnnnnddd!

Veel succes! Komt goed!!! 

9 minutes ago, Niesje said:

Welkom @KWR je hebt het goede topic uitgekozen haha :45: Maareh..spannend hoor, die 4 dagen vliegen zo voorbij en dan ben je al aan de beurt.. en @zalikhetdoen voor jou is morgen al boobie-time :43:whoooiii!!

Zelf heb ik even een off-day, ik kruip vroeg m'n nest in en dan morgen weer een betere dag :) 

Aahhhh is er iets gebeurd? Of is het de verveling? Of mis je mijn actieve deelname aan het forum? Of gewoon zomaar? Of een andere niet eerder genoemde reden?

ik kan helaas niet stoppen met snoepen en was zo goed bezig. Hellup! Nog tips? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Bruisend:

Veel succes! Komt goed!!! 

Aahhhh is er iets gebeurd? Of is het de verveling? Of mis je mijn actieve deelname aan het forum? Of gewoon zomaar? Of een andere niet eerder genoemde reden?

ik kan helaas niet stoppen met snoepen en was zo goed bezig. Hellup! Nog tips? 

Sorry geen tips, ik trek net een zak chips open en de bodem is al in zicht, oeps

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bruisend:

Wat leuk! ik weet nog toen ik er nog niet bij hoorde haha, tenminste zo voelde dat. Maar jeetje 25 april, voor je het weet ik het zo ver!

En ik slik gewoon dagelijks sypradyn multivitamine, maar dat deed ik altijd al. Merk dat mijn lichaam dat prettig vind. En als ik het goed heb onthouden was @Daantje73 een roker. Maar weet het niet 100% zeker.

Mijn afspraak was 3 mei maar ik mocht nu eerder! Dus heel spannend. Ik vroeg over de rokers want ik las dat je 6 week voor de op moest stoppen. Ik ben nog niet gestopt.

 Ik vind het heel eng om eerlijk te zijn. Ik wil dat zo graag maar ben nog helemaal uit over de maat! 

Hoe plaatsen jullie emojis hier?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei zalikhetdoen:

Nou eigenlijk niet! Ik heb het zoooo druk (gehad) vandaag. Maar misschien maar goed ook anders zou ik mezelf toch maar opvreten van de zenuwen!

Ik heb de afgelopen dagen wel heel het huis gepoetst en alle was weggewerkt. Dan hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken de komende dagen. Maar ik moet nog de logeerkoffers van de kids inpakken en mijn eigen spullen klaarleggen. En eten! Ik moet de hele avond eten, want morgen mag ik het de hele ochtend niet! :140:

Morgen al! ik ben maandag aan de buurt! Ik word om 10 uur geopereerd en mag vanaf 12 savonds niks meer eten. 

Heel veel succes morgen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Niesje:

Welkom @KWR je hebt het goede topic uitgekozen haha :45: Maareh..spannend hoor, die 4 dagen vliegen zo voorbij en dan ben je al aan de beurt.. en @zalikhetdoen voor jou is morgen al boobie-time :43:whoooiii!!

Zelf heb ik even een off-day, ik kruip vroeg m'n nest in en dan morgen weer een betere dag :) 

Dankje Niesje ik vond jullie topic leuk om te lezen. Las alles vanaf het begin ^_^ ik had net als jij eerst bij Diana een afspraak, maar na veel lezen ben ik rechtstreeks naar F. Straten gegaan. 24 maart kreeg ik datum 3 mei en vorige week belde ze mij of ik eerder wou! Dus vandaar dat dit nou extra spannend voor mij is. Alles loopt heel snel en ik wordt steeds zenieuwachtiger. Gelukkig heb ik bh's besteld en ze zijn al binnen. Moet ik verder nog iets meenemen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Daantje73:

Ik ben inderdaad een rookster.  Je geheugen doet het nog goed Bruisend! Hoe is het met je? Mijn werkweek zit er al weer op. Lukt het met jou met werken allemaal een beetje?

Hi daantje73 was je gestopt met roken voor de op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei KWR:

Dankje Niesje ik vond jullie topic leuk om te lezen. Las alles vanaf het begin ^_^ ik had net als jij eerst bij Diana een afspraak, maar na veel lezen ben ik rechtstreeks naar F. Straten gegaan. 24 maart kreeg ik datum 3 mei en vorige week belde ze mij of ik eerder wou! Dus vandaar dat dit nou extra spannend voor mij is. Alles loopt heel snel en ik wordt steeds zenieuwachtiger. Gelukkig heb ik bh's besteld en ze zijn al binnen. Moet ik verder nog iets meenemen? 

 

Spannend!komt wel snel dichtbij zo. Mij belde tanne ook op of ik maandag al kan ipv 17 mei maar helaas kon ik niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei KWR:

Hi daantje73 was je gestopt met roken voor de op?

Hoi, nee. Wel geprobeerd te stoppen met Champix.  Maar daar werd ik zo depressief van dat ik zelfs de operatie afgebeld had. Maar geloof me, voor je gemoedstoestand is het beter om te stoppen hoor. Was als de dood dat er iets mis zou gaan. Of dat ik hele lelijke littekens zou krijgen omdat de wondgenezing niet goed zou verlopen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei KWR:

Hi, Ik ben nieuw hier, ik heb jullie gesprekken stiekem gelezen en besloten om mij ook aan jullie groepje aan te sluiten. Ik vind zo fijn dat jullie al geopereerd zijn. Ik moet het nog! 25 april. Ik vind zo spannend. 

Moe ja ff voorstellen :) mijn naam is kris ik ben 35 jaar. Mama van twee kindjes. 

25 april word ik geopereerd door F. Straten. Krijg 345 of 390 cc. 

Ik heb ook gelijk een vraagje zijn hier ook rokers bij? En ik las dat jullie vitamines moest slikken voor de op? Wat voor vitamines? 

Welkom meid! Nog een paar nachtjes slapen en dan is ook jouw boobday :43:.  Ook ik heb tot de dag voor de operatie gerookt. Na de operatie  durfde ik niet te roken en tot op heden ( nu 10 dagen po) heb ik nog steeds niet gerookt omdat ik gewoon bang ben dat mijn borsten en littekens zich anders niet goed herstellen. Moet wel eerlijk toegeven dat ik een elektrische sigaret gebruik. Heb dit aan Frans gevraagd en dat was wel een mogelijkheid als het stoppen met roken niet zou lukken. Ik wil proberen om de e-sigaret zo lang mogelijk te gebruiken maar ga na die magische 6 weken zeker weer roken. Durf ook niet te zeggen of ik die 6 weken red, mijn verlangen naar een sigaret wordt steeds groter.

 

Zalikhetdoen heeeeel veel succes vandaag! Maak je maar niet te druk. Je gaat straks lekker slapen en wordt wakker met nieuwe boobs:43:. Laat je de komende tijd maar eens goed verwennen ;).

 

4 uur geleden zei Niesje:

 

Zelf heb ik even een off-day, ik kruip vroeg m'n nest in en dan morgen weer een betere dag :) 

Och meid toch. Hoop dat het vandaag wat beter is :53:.

 

Ik ben zelf gisteren op 1 ste controle geweest bij een verpleegkundige van Frans. Pleisters zijn verwijderd ( deed totaal geen pijn:P) en de littekens zien er goed uit. Mag nu gaan smeren met littekencreme. En waar ik nog heel blij over ben is dat ik op mijn zij mag slapen :D. Ga straks alles nog eens goed bekijken en natuurlijk foto's maken. Trouwens de pijn aan/tussen de  schouders komt waarschijnlijk door het oprekken van de borstspieren tijdens de operatie dit werkt door op de rug/ schouderspieren. Oké ....is de pijn niet meer vol te houden neem ik gewoon een paracetamol ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.