Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Pamuk:

Hoi hoi, hier ook Nio boobies

datum geopereerd: 16 maart 2017

prothese: 550cc rond dual plane

Silicone of monobloc? Deel je foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 16-4-2017 om 07:59 zei Tijgertje:

Hoi meis,

De diameter is bepalend in wat past op jouw borstkas.

De 700cc hebben een kleinere diameter dan de 650cc, dit kan de reden zijn waarom Nio heeft gekozen voor de 700cc.

 

50cc meer zijn volgens mij 2 eetlepels, dat zal niet echt zichtbaar zijn ;)

 

X

 

 

Het is idd maar weinig 2 mm smaller maar wel 5 mm hoger.

Vind alleen 700cc wel heel veel klinken 

Dus weet t nog steeds niet :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Pamuk:

@Jo84  ik had eurosilicone. Mijn foto's staan niet prive dus je kan gewoon kijken. 

 

Niet schrikken want ze zijn nog erg ballerig.....

Dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 2017-4-16 om 00:45 zei Inkiepinkie:

Haii,

15 mei word ik geopereerd door dr Nio in t Olvg 

krijg n prothese wissel maar ben nu aan t twijfelen over t aantal cc whaha wie niet ;-)

dr Nio adviseerde mij 700cc extra high profile euro sillicone 

Ik zelf dacht dat 650cc wel genoeg zou zijn :-)

Dus nu dikke vette twijfel!

Heb nu 400cc high profile euro sillicone maar wil nu bolle ronden lekker hoog zittende boobies :D 

wie heeft er ervaring met deze sillicones en grote?

xx

Als bijlage de afmetingen 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Wat kost een wissel in het OLVG Inkiepinkie?

En hoe is de operatie gegaan?

 

Jo84 die van jou zijn prachtig!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds 10 april de trotse eigenaar van 320cc hp monobloc hydrogel voor de spier boobies by dr Nio!! :wub:

 

@Natje3 hihi hij maakt het naar jouw wensen, maar hij durft meer cc te plaatsen dan de meeste pc's vandaar dat veel meiden naar hem toe gaan. Ik heb ook "maar" 320cc. Hij raadde mij 320cc of 275cc aan naar aanleiding van mijn wensen en liet de keuze aan mij over. :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Natje3:

@B00bies

Dat had ik al gelezen op het forum.:D O jij bent al bijna 2 maanden po. Kan je al weer alles ?

 

Jazeker ik heb ze ook voor de spier dus ik kon voor mijn gevoel na een week alweer bijna alles. Dus die 6 weken rustig aan met leefregels was soms wel even lastig. Nu mag ik ook echt alweer alles en dat gaat prima! Nergens last van :D Jij bent pas net geopereerd zie ik, maar die zes weken zijn zo voorbij! Happy met je boobs (voor zover je daar nu al over kan oordelen)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 17-4-2017 om 22:12 zei Inkiepinkie:

Het is idd maar weinig 2 mm smaller maar wel 5 mm hoger.

Vind alleen 700cc wel heel veel klinken 

Dus weet t nog steeds niet :s

Hoi, wat heb je uit eindelijk gekozen. Kon helaas geen foto's bij je bekijken. Ik ben erg nieuwsgierig want ik ga voor 650cc. Twijfelde eerst voor 700cc maar het klinkt zoveel. Ik heb nu ook 400cc maar dan low profile. Jij had 400cc high profile toch? Ben benieuwd wat je gekozen heb en of je foto's hebt van het resultaat. Liefs Leya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii,

Moeilijk is t he?

Ik zou echt voor de 700cc gaan want heb ze nu ook en vindt de grote echt mee vallen. 

Had ze eigenlijk nog wel groter verwacht haha

En de 50 cc is geen mega verschil hoor.

Lekker voor de grotere gaan want t went snel :-)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik twijfelde tussen 600 en 700 CC maar ga nu toch voor de 700CC.

Dit geeft Dr Nio net wat meer speling om een extra high profile te maken en qua grootte is het bijna niks wat het meer word.

8 Augustus is het zover, om 16:00 melden en om 17:30 is het licht uit en word ik even later weer wakker als alles goed gaat haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi iedereen. Ik krijg 19 dec ook Nio boobs!! 500cc dual plane. Gisteren op consult geweest alleen zit ik nu naar de foto's te kijken en vind ik het er klein uitzien. Ik ben zelf 21 kilo afgevallen en heb nog een bekend spekrandje bij mijn buikje. En nu twijfel ik of ze niet nog groter moeten! Ik krijg sowieso van veel commentaar van mensen dat ik ze niet te groot moet maken, maar ik hou van grote borsten. Pfffff dat twijfelen maakt me gek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CupA84tje spannend he. Zat al foto's te bekijken van andere dames en toch vind ik 700cc ook prachtig, alleen ben ik bang dat het te groot zal zijn en niet eens erin past. Was bij een andere pc en die zei dat 350 bij mij de max al was en Nio wil er al bij mij 500cc indoen. Dus ik snap niet waarom het bij Nio sowieso al kan en bij andere niet! Maar ja misschien nog voor de operatie nog even zeggen dat als hij groter wil en hij het mooi vind ik hem gewoon zijn gang moeten gaan. Hoorde wel van een vriendin dat als je nep boobs hebt en bijna geen bikini's en bh's te krijgen zijn. Iemand daar ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Chellebel said:

Hoi hoi iedereen. Ik krijg 19 dec ook Nio boobs!! 500cc dual plane. Gisteren op consult geweest alleen zit ik nu naar de foto's te kijken en vind ik het er klein uitzien.

...

En nu twijfel ik of ze niet nog groter moeten!

...

maar ik hou van grote borsten.

 

Hoi meis,

Op de foto die je met ons hebt gedeeld in dit topic, vind ik ze er ook niet heel groot uitzien. Mooie volle C cup in mijn ogen.

Kijkende naar je taille en buikgebied zou je prima nog wat meer CC kunnen hebben hoor. En als je van groot hou dan zou ik persoonlijk zeker nog wat meer doen. Vergeet ook niet je hebt nu een strak truitje aan op de foto, als je er een vestje of colbertje draag verlies je zo alweer 1-1,5cupmaat ;-)

 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Chellebel:

@CupA84tje spannend he. Zat al foto's te bekijken van andere dames en toch vind ik 700cc ook prachtig, alleen ben ik bang dat het te groot zal zijn en niet eens erin past. Was bij een andere pc en die zei dat 350 bij mij de max al was en Nio wil er al bij mij 500cc indoen. Dus ik snap niet waarom het bij Nio sowieso al kan en bij andere niet! Maar ja misschien nog voor de operatie nog even zeggen dat als hij groter wil en hij het mooi vind ik hem gewoon zijn gang moeten gaan. Hoorde wel van een vriendin dat als je nep boobs hebt en bijna geen bikini's en bh's te krijgen zijn. Iemand daar ervaring mee?

 

Bikini's zijn echt een ramp jaa hahaha ik kan ze niet meer bij de h&m halen zeg maar.  Ik zou voor groter gaan als je dat wilt.  Op de foto vind ik ook dat je dat zeker wel kan hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.