Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Linda37:

Ik heb ook Nio boobs, 305 cc monobloc. Het ging inderdaad erg snel allemaal. Nu zou ik zoveel dingen anders doen:(

 

Ahhw balen. Niet blij? Wat zou je precies anders hebben gedaan als ik vragen mag? Je vindt ze iets te klein toch, kan ik mij herinneren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei B00bies:

 

Ahhw balen. Niet blij? Wat zou je precies anders hebben gedaan als ik vragen mag? Je vindt ze iets te klein toch, kan ik mij herinneren?

Ja idd, ligt allemaal aan mezelf hoor, had prima foto s meegenomen met wat ik mooi vond, maar tijdens de passessie schrik ik, achteraf vind ik ook dat de passsesie groter leek dan eindelijk resultaat. Dr. Nio zei nog toen ik 340'cc koos dat dat niet mijn meegebrachte foto s zou benaderen. 

 

Wat gebeurd er in de tussentijd , ik raak bang wat anderen ervan gaan vinden en ga nog naar 305 cc. Ik koos ook uit angst voor lekkage voor monobloc omdat dat hp was, maar monobloc hp valt ook tegen ivm mentor hp. Nu zou ik zelfs voor extra hp gaan van silliconenmerk gaan omdat ik dat toch veruit het mooiste resultaat vind geven van wat ik mooie nepborsten vindt.

 

achteraf had een extra consult mij nog best goed gedaan denk ik... als ik toen zou weten wat ik nu weet....

 

maar ben verder best tevreden hoor, over aantal jaar krijgbik herkansing:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Linda37:

Ja idd, ligt allemaal aan mezelf hoor, had prima foto s meegenomen met wat ik mooi vond, maar tijdens de passessie schrik ik, achteraf vind ik ook dat de passsesie groter leek dan eindelijk resultaat. Dr. Nio zei nog toen ik 340'cc koos dat dat niet mijn meegebrachte foto s zou benaderen. 

 

Wat gebeurd er in de tussentijd , ik raak bang wat anderen ervan gaan vinden en ga nog naar 305 cc. Ik koos ook uit angst voor lekkage voor monobloc omdat dat hp was, maar monobloc hp valt ook tegen ivm mentor hp. Nu zou ik zelfs voor extra hp gaan van silliconenmerk gaan omdat ik dat toch veruit het mooiste resultaat vind geven van wat ik mooie nepborsten vindt.

 

achteraf had een extra consult mij nog best goed gedaan denk ik... als ik toen zou weten wat ik nu weet....

 

maar ben verder best tevreden hoor, over aantal jaar krijgbik herkansing:)

 

Precies, je kan altijd een keer voor een wissel en voor nu heb je in ieder geval al hele mooie borsten! Klopt, met de monobloc hydrogel protheses ben je wel een stuk beperkter in mogelijkheden.. Ik vind het nu toch ook wel jammer, dat de projectie toch wel een stuk minder is dan bij siliconen protheses. Denk toch stiekem weleens hoe zou het met Motiva full of corse zijn geworden (ikzelf ben door het forum wel een beetje enthousiast over deze protheses geworden ondanks de siliconen vulling). Maarja ik durf het gewoon niet ivm mijn allergieën.. En een maatje groter had achteraf gezien ook wel gemogen :P Maar ben heel tevreden hoor. Het is in ieder geval geworden zoals ik het voor ogen had. Ik denk dat wij ook wel heel kritisch zijn naar ons zelf en altijd wel wat ruimte zien voor verbetering.. Denk dat wel meer meiden het achteraf toch net even anders hadden gedaan. 

 

Maar je weet nu precies wat je wilt, hoe je dat kan krijgen en dat je je niets van eventuele meningen van anderen moet aantrekken. Sparen, goed inlezen en voor nu genieten van de mooie boobs die je nu hebt!  :116:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei B00bies:

 

Precies, je kan altijd een keer voor een wissel en voor nu heb je in ieder geval al hele mooie borsten! Klopt, met de monobloc hydrogel protheses ben je wel een stuk beperkter in mogelijkheden.. Ik vind het nu toch ook wel jammer, dat de projectie toch wel een stuk minder is dan bij siliconen protheses. Denk toch stiekem weleens hoe zou het met Motiva full of corse zijn geworden (ikzelf ben door het forum wel een beetje enthousiast over deze protheses geworden ondanks de siliconen vulling). Maarja ik durf het gewoon niet ivm mijn allergieën.. En een maatje groter had achteraf gezien ook wel gemogen :P Maar ben heel tevreden hoor. Het is in ieder geval geworden zoals ik het voor ogen had. Ik denk dat wij ook wel heel kritisch zijn naar ons zelf en altijd wel wat ruimte zien voor verbetering.. Denk dat wel meer meiden het achteraf toch net even anders hadden gedaan. 

 

Maar je weet nu precies wat je wilt, hoe je dat kan krijgen en dat je je niets van eventuele meningen van anderen moet aantrekken. Sparen, goed inlezen en voor nu genieten van de mooie boobs die je nu hebt!  :116:

 

Ja eens. Ik heb Hydrogel monobloc en ben tevreden maar siliconen zijn mooier. Ik voel bv rimpeling, maar then again.... in het vumc is niet-voor niets een siliconen spreekuur. Je hebt geen grote kans op problemen, maar als je ze krijgt is dat heel naar. En mijn rimpeling zie je niet gelukkig! Heb jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

P.s. Mijn borsten zijn uiteindelijk heel mooi geworden! En ik denk dat ik -met mijn best wel heftige herstel- me veel zorgen zou hebben gemaakt als ik siliconen had gehad. Omdat ik veel moe ben geweest etc en ik ken mezelf, dat link ik direct aan zoiets. Zelfs als het gewoon binnen het herstel past. Dus voor nu ben ik heel blij met het veilige gevoel van monobloc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elske77 Ja, ik voel één rimpel op een plek aan de onderkant  van mijn rechter borst. Ik denk dat mijn huid daar net iets dunner is, maar zie hem niet en voel hem alleen als ik echt met twee vingers op onderzoek uitga. 

 

Ja, dat heb ik dus ook. Ik zou mij bij elke vermoeidheid, pijntje etc gelijk zorgen gaan maken. En ik vind mijn borsten ook heel mooi geworden! Echt één van de beste keuzes die ik ooit heb gemaakt. 

 

Die van jou zijn zeker mooi geworden! Heb de afgelopen maanden en weken nog regelmatig bij je gespiekt, Hihi. Kan helaas alleen nog steeds geen individuele foto's uit een privé album aanklikken en uitvergroot zien. 

 

Fijn dat je er na je lange herstel, zo ontzettend blij mee bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei B00bies:

@Elske77 Ja, ik voel één rimpel op een plek aan de onderkant  van mijn rechter borst. Ik denk dat mijn huid daar net iets dunner is, maar zie hem niet en voel hem alleen als ik echt met twee vingers op onderzoek uitga. 

 

Ja, dat heb ik dus ook. Ik zou mij bij elke vermoeidheid, pijntje etc gelijk zorgen gaan maken. En ik vind mijn borsten ook heel mooi geworden! Echt één van de beste keuzes die ik ooit heb gemaakt. 

 

Die van jou zijn zeker mooi geworden! Heb de afgelopen maanden en weken nog regelmatig bij je gespiekt, Hihi. Kan helaas alleen nog steeds geen individuele foto's uit een privé album aanklikken en uitvergroot zien. 

 

Fijn dat je er na je lange herstel, zo ontzettend blij mee bent!

Ja ik volg jou ook en krijg trouwens ook foutmelding steeds als ik foto's aanklik in albums die ik wel mag zien. Raar maar waar. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi nio boobers 

 

Ik krijg in december nio boobies en ben wat onderzoek aan het doen voor een tweede bh gedurende de hersteltijd. Welke post op bh word meestal door nio aangeraden?

 

Gr gastmama 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei gastmama:

Hoi nio boobers 

 

Ik krijg in december nio boobies en ben wat onderzoek aan het doen voor een tweede bh gedurende de hersteltijd. Welke post op bh word meestal door nio aangeraden?

 

Gr gastmama 

 

De Hema heavy support unpadded https://www.hema.nl/winkel/dames/lingerie-nachtmode/dames-sportondergoed/non-padded-sportbh-b-e-heavy-support-(21700084)

 

En de Triumph Tri action workout https://www.wehkamp.nl/damesmode/sportkleding-dames/dames-sportbovenkleding/triumph-tri-action-workout-sportbh/C21_1AI_A3G_425681/  (de omvang van deze bh valt wel vrij strak) 

 

Tip: schaf een verlengstukje aan voor je sportbh, zodat je de eerste dagen/weken de omvang wat kan vergroten. Dat kan heel fijn zijn in verband met de zwelling. Als de zwelling weg is, is tenminste niet gelijk de omvang van de bh te groot. 

 

Succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei B00bies:

 

De Hema heavy support unpadded https://www.hema.nl/winkel/dames/lingerie-nachtmode/dames-sportondergoed/non-padded-sportbh-b-e-heavy-support-(21700084)

 

En de Triumph Tri action workout https://www.wehkamp.nl/damesmode/sportkleding-dames/dames-sportbovenkleding/triumph-tri-action-workout-sportbh/C21_1AI_A3G_425681/  (de omvang van deze bh valt wel vrij strak) 

 

Tip: schaf een verlengstukje aan voor je sportbh, zodat je de eerste dagen/weken de omvang wat kan vergroten. Dat kan heel fijn zijn in verband met de zwelling. Als de zwelling weg is, is tenminste niet gelijk de omvang van de bh te groot. 

 

Succes! xx

Dank je wel! Dan zal ik daar eens naar kijken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik hoop dit jaar ook nog de trotse eigenaar van Nio Boobs te worden!

Morgen heb ik mijn 1e consult en ik ben al super gespannen (op een goede manier)

Het voelt soms als bij de allereerste echo van je zwangerschap, zenuwachtig en angstig of alles goed en super opgetogen om voor het eerst je kindje te zien!

Hallo tweeling, ik kom eraan!!!!

(verder heb ik er totaal geen zin in hoor...:154:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei KK-love:

Ik hoop dit jaar ook nog de trotse eigenaar van Nio Boobs te worden!

Morgen heb ik mijn 1e consult en ik ben al super gespannen (op een goede manier)

Het voelt soms als bij de allereerste echo van je zwangerschap, zenuwachtig en angstig of alles goed en super opgetogen om voor het eerst je kindje te zien!

Hallo tweeling, ik kom eraan!!!!

(verder heb ik er totaal geen zin in hoor...:154:)

Ja geweldig gevoel heb! Waar ben je geweest? Olvg of park?

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Jade_:

Wat is de wachttijd bij Nio (tussen consult en operatie)? En de prijs als je je laat opereren in het OLVG? 

Ik zag net in de chat 6 tot 8 weken tussen consult en operatie en soms een mazzeltje.

Bij OLVG is het 3100 eurosilicone en 3500 mono geloof ik.

Park begint dat ik bij 4000 maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei KK-love:

Ik zag net in de chat 6 tot 8 weken tussen consult en operatie en soms een mazzeltje.

Bij OLVG is het 3100 eurosilicone en 3500 mono geloof ik.

Park begint dat ik bij 4000 maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.

Ik betaal grofweg 4500 voor monoblock hydrogel in het park

 

49 minuten geleden zei KK-love:

Ik heb morgen mijn afspraak bij OLVG. Spannend!

Ik ga in december naar het park. Ook bij dr nio. Rotterdam is dichterbij dan Amsterdam 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei gastmama:

Ik betaal grofweg 4500 voor monoblock hydrogel in het park

 

Ik ga in december naar het park. Ook bij dr nio. Rotterdam is dichterbij dan Amsterdam 

 

Voor mij is het precies andersom haha!

Maar ik lees soms dat het consult in OLVG is en er dan nog een plekje in Park over is.

Dus ik ga gewoon zeggen zo snel mogelijk, maakt mij niet uit waar.

Al moet ik 5 uur rijden, wil gewoon mijn boobies haha!

Maar liever niet die 5 uur hoor, lijkt mij aardig pijnlijk op de terug weg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei KK-love:

 

Voor mij is het precies andersom haha!

Maar ik lees soms dat het consult in OLVG is en er dan nog een plekje in Park over is.

Dus ik ga gewoon zeggen zo snel mogelijk, maakt mij niet uit waar.

Al moet ik 5 uur rijden, wil gewoon mijn boobies haha!

Maar liever niet die 5 uur hoor, lijkt mij aardig pijnlijk op de terug weg...

Ik kom uit het limburgse  land.  En het leek mij al lang genoeg die 2 uur in de auto op de terugweg ;) 

Ik wilde ook graag pas eind december ivm vrij nemen voor de herstelperiode 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Ik ga lekker in het OLVG. Scheelt een hoop geld en ik vind een ziekenhuis een fijner idee (gebruik medicatie die invloed kan hebben op de narcose). Moet vanuit Brabant komen, dus Rotterdam of Amsterdam maakt weinig uit qua  afstand. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo lady’s,

 

Voor degene die de vraag stelde over de wachtlijst tussen consult en operatie bij Dr. Nio. in Rotterdam.

Hij heeft tegenwoordig helaas een ellenlange wachtlijst :unsure:

Ik heb bij Dr. WU in dezelfde kliniek een consult gehad ( ook super kundige en leuke man!) en ook bij hem moet ik nog even minimasl3 maanden wachten voordat ik geopereerd kan worden :huil: 

 

Volgende week neb ik ook een consult staan bij Dr Nio, ik zal het meteen vragen of hij inzicht heeft in zijn agenda voor volgend jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.