Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

@Jobje

Nope, ik heb goede ondersteunende bh's gekocht echt kwaliteitsspul en ben direct gestopt met m'n bh's kopen bij de Hunkemöller, Livera, Hema etc.

Zolang er goede ondersteuning aanwezig is voor m'n boobs overdag met een bh en tijdens het sporten met een sportbh kan ik alles, ook trainen, fitnessen etc. Ik train alleen m'n borstspier niet meer.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie

@Tijgertje ik zwem vrijwel elke dag en mijzelf op de veel op de kant drukken. Daarnaast is 50 kg boven mijn schouders tillen ook geen uitzondering. Dus ontlasten van de borstspieren, is er helaas niet echt bij. Dr Nio heeft het hier ook nog in het bijzonder op gewezen. Neem daarom ook de eerste 4 weken vrij, en daarna lichte werkzaamheden uitvoeren.

Welke merken vind jij goed dan? Kan niet wachten op nieuwe te gaan schoppen volgend jaar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik mag mijn boobs sinds afgelopen vrijdag ook omdopen tot Nioboobs :D Heb 1050cc dual plane gehad en ben er nu al zo blij mee :wub: Wat een vakman is het toch.. hij heeft echt van iets heel teleurstellends iets heel moois gemaakt, vind het gewoon kunst wat die man doet :D 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 14 januari 2017 om 10:59 zei senorita:

Ja hoor ik mag dan eindelijk ook bij de 'bende'; ik heb dinsdag 10 januari 370cc monobloc hydrogel voor de spier geplaatst gekregen door dr, Nio in de Parkkliniek!

Hey wat leuk  ! Toch doorgezet? Weet nog wel dat je lang twijfelde! Gaat het goed met je? En tot nu toe tevreden ermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Cleopatra89:

Hey wat leuk  ! Toch doorgezet? Weet nog wel dat je lang twijfelde! Gaat het goed met je? En tot nu toe tevreden ermee?

Hee Clé! Ja eindelijk gedaan! Kan het zelf soms nog niet geloven maar ja ze zitten er echt haha.

Het gaat goed, op een paar harde boobs na! Ze zijn wel groter dan ik had verwacht. Ik heb aan Nio bij mijn controle gevraagd of er nog veel vocht zit en dat ze kleiner worden maar hij zei nee. Het is mijn huid die zo strak staat.

Hopelijk krijg ik geen striae; heb jij daar iets tegen gesmeerd ofzo?

Hoe gaat het nu met jou? Helemaal tevreden? Ik heb nog wel aan je gedacht hoor, dat ik je misschien allang een keer ben tegen gekomen haha ( weet tuurlijk niet welke plaats je woont maar kan toch)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20 januari 2017 om 08:40 zei senorita:

Hee Clé! Ja eindelijk gedaan! Kan het zelf soms nog niet geloven maar ja ze zitten er echt haha.

Het gaat goed, op een paar harde boobs na! Ze zijn wel groter dan ik had verwacht. Ik heb aan Nio bij mijn controle gevraagd of er nog veel vocht zit en dat ze kleiner worden maar hij zei nee. Het is mijn huid die zo strak staat.

Hopelijk krijg ik geen striae; heb jij daar iets tegen gesmeerd ofzo?

Hoe gaat het nu met jou? Helemaal tevreden? Ik heb nog wel aan je gedacht hoor, dat ik je misschien allang een keer ben tegen gekomen haha ( weet tuurlijk niet welke plaats je woont maar kan toch)!

 

Hey!,

 

wat goed dat je het toch gedaan hebt! Ik heb naar je foto's gekeken en vind het een hele mooie maat !  Ik ben nu ruim 9 maanden po en ze worden steeds zachter maar duurt wel echt een lange tijd ! Maar ja is niet te vergelijken met elkaar want we hebben allebei andere implantaten... 

 

Ik heb de eerste paar maanden gesmeerd met bio oil... Ik moet zeggen... Heb nog geen straie! Hoop echt dat het zo blijft! Momenteel smeer ik al maanden niet meer... Maar ben ik wel weer van plan haha.

 

Ik ben nu echt tevreden ja... Moest het eerste half jaar echt wennen en de ene keer vond ik ze mooi en de andere x weer niet ... Vond ik ze ineens heel nep ofzo. Terwijl ze toch echt best natuurlijk zijn haha.

 

haha ja daar heb ik toevallig ook weleens aan gedacht! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

@InkiepinkieKost 100 euro en gaat inderdaad van je eigen risico af. Ik las ook ergens op het forum dat het niet in rekening wordt gebracht als je binnen een half jaar wordt geopereerd. Weet één van de dames uit dit topic misschien of dit (nog steeds) zo is? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei B00bies:

@InkiepinkieKost 100 euro en gaat inderdaad van je eigen risico af. Ik las ook ergens op het forum dat het niet in rekening wordt gebracht als je binnen een half jaar wordt geopereerd. Weet één van de dames uit dit topic misschien of dit (nog steeds) zo is? 

 

Dat is in ieder geval zo bij Parkkliniek Rotterdam; daar kost het consult  € 50,-

Hoe het in OLVG gaat, weet ik helaas niet. Even een telefoontje plegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei B00bies:

@InkiepinkieKost 100 euro en gaat inderdaad van je eigen risico af. Ik las ook ergens op het forum dat het niet in rekening wordt gebracht als je binnen een half jaar wordt geopereerd. Weet één van de dames uit dit topic misschien of dit (nog steeds) zo is? 

 

Bedankt voor je reactie!

en idd ook benieuwd naar t antwoordt van jou vraag :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei senorita:

Dat is in ieder geval zo bij Parkkliniek Rotterdam; daar kost het consult  € 50,-

Hoe het in OLVG gaat, weet ik helaas niet. Even een telefoontje plegen?

 

Ja, telefoontje plegen kan wel.. Maar ik heb het idee dat die dame(s) achter de balie niet echt goed op de hoogte is/zijn van de tarieven.. Die 100 euro hoorde ik namelijk pas van Nio.. Terwijl ik daar wel al naar gevraagd had aan de telefoon tijdens het maken van een afspraak..

 

Maar als één van de dames weet of die 100 euro niet in rekening wordt gebracht als je binnen een half jaar wordt geopereerd in hete OLVG, dan hoor ik het graag. :) 

 

Ik heb er in ieder geval nog geen rekening van ontvangen en mijn consult was halverwege november en wordt op 10 april geopereerd. Worden voor nog een keer passen in het OLVG ook extra kosten gerekend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Na veel lezen op borstenforum heb ik besloten voor een borstlift (waarschijnlijk met protheses) een intake bij dokter Nio te doen. 

 

Weten jullie zeker dat hij in het ziekenhuis goedkoper is dan in Rotterdam?

 

Is de wachttijd veel langer in het ziekenhuis dan in Rotterdam?

Ik zou best graag over 3 maanden geopereerd worden, maar dat gaan we in het ziekenhuis niet halen hè?

 

Het ziekenhuis is nu niet telefonisch bereikbaar en ik twijfel om vandaag te bellen naar Rotterdam voor een afspraak of maandag naar het ziekenhuis. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hier vanaf 25 april ook een nio cliënte

 

Monobloc hydrogel 600cc boven de spier. 

 

Wat is handig te doen aan voorbereiding voor de grote dag?

 

Iemand anders die ook op die datum in Rotterdam wordt geopereerd toevallig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii,

15 mei word ik geopereerd door dr Nio in t Olvg 

krijg n prothese wissel maar ben nu aan t twijfelen over t aantal cc whaha wie niet ;-)

dr Nio adviseerde mij 700cc extra high profile euro sillicone 

Ik zelf dacht dat 650cc wel genoeg zou zijn :-)

Dus nu dikke vette twijfel!

Heb nu 400cc high profile euro sillicone maar wil nu bolle ronden lekker hoog zittende boobies :D 

wie heeft er ervaring met deze sillicones en grote?

xx

Als bijlage de afmetingen 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

De diameter is bepalend in wat past op jouw borstkas.

De 700cc hebben een kleinere diameter dan de 650cc, dit kan de reden zijn waarom Nio heeft gekozen voor de 700cc.

 

50cc meer zijn volgens mij 2 eetlepels, dat zal niet echt zichtbaar zijn ;)

 

X

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas geleden eerste Nio consult gehad voor de monobloc hydrogels. Advies Nio 550cc. Ben nog even in de bezinnende fase over de grootte maar wil graag door hem geopereerd worden op korte termijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.