Ga naar inhoud

Rocker : 10 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ooooo dames ben zo jaloers op jullie :P

 

nog 5 dagen en dan mag ik ook. Vandaag de Anna carefix binnen. Even gepast Haha wat een giller... ik ben nog 5 dagen plat ^_^

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie
54 minuten geleden zei Madam.K:

Ooooo dames ben zo jaloers op jullie :P

 

nog 5 dagen en dan mag ik ook. Vandaag de Anna carefix binnen. Even gepast Haha wat een giller... ik ben nog 5 dagen plat ^_^

 

En straks is het zo leuk om die foto's naast elkaar te zien! Je gaat verliefd worden! 

 

Hier gisterenavond voor het slapen toch maar een celebrex genomen, boobbies waren toch meer gespannen dan ik had verwacht. Misschien heeft het ermee te maken dat ik maandag ongesteld moet worden, bah helemaal geen zin in. 

Vanmorgen was m'n borstspier rechts flink aangespannen en vervelend aan het doen, misschien heb ik vannacht geprobeerd om op m'n rechter zij te draaien (dat is normaal de zij waar ik op slaap). Na even rustig opbouwend bewegen was deze irritatie gelukkig weg. 
Wilde vanmorgen eigenlijk mee naar de supermarkt maar heb het bij nader inzien maar niet gedaan, ik moet mezelf nog heel even terugfluiten. 
Ga wel straks weer mee de hondjes uitlaten, die frisse neus doet me ook echt goed. 

 

Foto's van dag 5 staan in m'n album :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Madam.K:

Ooooo dames ben zo jaloers op jullie :P

 

nog 5 dagen en dan mag ik ook. Vandaag de Anna carefix binnen. Even gepast Haha wat een giller... ik ben nog 5 dagen plat ^_^

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Zo plat was ik ook. Nu is mijn carefix mooi gevuld :wub:

 

Nog 5 daagjes aftellen. Ze zijn voorbij voor je het weet. Super spannend :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rocker:

 

En straks is het zo leuk om die foto's naast elkaar te zien! Je gaat verliefd worden! 

 

Hier gisterenavond voor het slapen toch maar een celebrex genomen, boobbies waren toch meer gespannen dan ik had verwacht. Misschien heeft het ermee te maken dat ik maandag ongesteld moet worden, bah helemaal geen zin in. 

Vanmorgen was m'n borstspier rechts flink aangespannen en vervelend aan het doen, misschien heb ik vannacht geprobeerd om op m'n rechter zij te draaien (dat is normaal de zij waar ik op slaap). Na even rustig opbouwend bewegen was deze irritatie gelukkig weg. 
Wilde vanmorgen eigenlijk mee naar de supermarkt maar heb het bij nader inzien maar niet gedaan, ik moet mezelf nog heel even terugfluiten. 
Ga wel straks weer mee de hondjes uitlaten, die frisse neus doet me ook echt goed. 

 

Foto's van dag 5 staan in m'n album :wub:

Ahhhh leuk nog iemand met hondjes :D

 

wat heb jij voor hondjes? Wij hebben 2 mopsjes (puppies nog of eigenlijk pubers nu.....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Pamuk:

Ahhhh leuk nog iemand met hondjes :D

 

wat heb jij voor hondjes? Wij hebben 2 mopsjes (puppies nog of eigenlijk pubers nu.....)

 

Oh ik vind mopsjes zó leuk! Haha hondjes die gaan puberen zijn denk ik nog erger dan normale pubers. 

Ik heb een bordeauxdog (al zou je het niet zeggen want ze is kleiner dan normaal door groeiremmers) en een old englisch bulldog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh die zijn ook leuk, bordeauxdog ook zo'n lieve lobbes!

Wuppie heeft ook een engelse bulldog. Of is old english bulldog weer anders? 

 

Ja mopsjes zijn echt zo super grappig! Onze eerste mops was overleden en hebben toch weer besloten om weer voor het ras te kiezen maar nu 2 tegelijk: zwart en beige:wub:  

 

Nu idd iets minder, breken echt de tent af met zn 2-en. Enne... niet altijd leuk als je dan thuiskomt van je werk. Haha! 

Ben helemaal dol op ze maar deze puberfase mag wel klaar zijn nu :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pamuk ja volgens mij zit er wel verschil tussen maar ik weet zo 1,2,3 even niet wat het verschil is. 

 

Had eerst ook een Franse bulldog erbij, maar die hebben we op een erg nare manier moeten laten inslapen dus hoe graag ik ook weer een Franse bulldog wil dat verhaal blijft in m'n achterhoofd spoken. 

Maar mopsjes zijn ook zo vet leuk :wub:

 

haha ik ken het. Daarom zit die Engelse bulldog van mij nog steeds in een bench als ik ga werken met 2 jaar oud :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Rocker:

@Pamuk ja volgens mij zit er wel verschil tussen maar ik weet zo 1,2,3 even niet wat het verschil is. 

 

Had eerst ook een Franse bulldog erbij, maar die hebben we op een erg nare manier moeten laten inslapen dus hoe graag ik ook weer een Franse bulldog wil dat verhaal blijft in m'n achterhoofd spoken. 

Maar mopsjes zijn ook zo vet leuk :wub:

 

haha ik ken het. Daarom zit die Engelse bulldog van mij nog steeds in een bench als ik ga werken met 2 jaar oud :45:

Ja franse bulletjes zijn ook van die clowntjes net als mopjes. 

 

En.... eigenlijk een engelse ook wel, ze zijn allemaal zooo lelijk en daarom zoooo schattig!

 

Oja nog steeds in de bench? Misschien had ik dat ook wel moeten doen. Hoop maar dat die pupertijd :154:snel over is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mad41329
22 uur geleden zei Jacky1985:

@Visje7 nee hoor, ik voel veel minder pijn dan de eerste paar dagen, mijn linker boob is echt lastig vooral aan onderkant ( bij litteken) en zijkant bij arm.... maar de hema bra zit veel beter en ik vind het nu reuze meevallen

xx

Goed dat je al zo actief bent @Jacky1985!! Ik ben al meegeweest met boodschappen doen en meegelopen naar het speeltuintje, maar daarna ben ik wel echt gaar. Bizar toch??

 

@enne @Rocker, mijn (witte) Hema bh is gisteren binnengekomen, hij zit fijn!! Alleen de bandjes zijn te lang. Ik zou iedereen gewoon de Hema aanraden ipv de Triumph Triaction;).

 

Hoe zien en voelen jullie littekens? Die van mij jeukt een beetje (genezing?) maaaaar vooral de linker is heel erg gebobbeld...:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jacky1985

@Mad41329  het is vooral veel wandelen wat ik doe, gisteren voor het eerst naar de winkel geweest. Ik wil heel graag van dat vocht af.... ben 4 kilo zwaarder nu:102:.

en inderdaad... ik ben ook voor die Hema bra.... zit heerlijk!

hoe zit het met medicatie? Ik ben gestopt met die celebrex en alleen maar paracetamol nu.... wanneer kunnen we dat afbouwen@Schildpad en @Rocker ?

mijn littekens voelen allebei bobbelig....hmmmmm hopelijk wordt dat mooi:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mad41329 ik ben de ene keer meer gaar dan de andere keer, gisteren had ik echt een dag dat ik na het dochter al versleten was terwijl ik de dag ervoor vanalles heb gedaan en gelopen omdat ik de rust niet vond in m'n reet. 

Zijn de bandjes ook te lang op de kortste stand? Vind het zelf iets prettiger zitten als die bandjes wat losser zitten anders zit alles zo strak. 

 

@Jacky1985 ik slik alleen in de avond nog celebrex als ik ga slapen, merk dat ik dan nog flink last heb van de zwelling en dat dat zeer doet. En toch liever lekker slapen dan met ongemak haha. 

4kg?! Ik ben jaloers, heb 6kg vocht bij me... boehhhhhhh :( 

Denk dat je paracetamol kan afbouwen na het bezoek aan heyendael volgende week? Nou moet ik zeggen dat ik die paracetamol waarschijnlijk gewoon mega vaak ga vergeten :P ook afbouwen haha. 

 

Mijn littekens voelen ook erg bobbelig maar dat komt door de hechtingen. Wat ik wel heb is dat de rechter prothese meer is gezakt dan links en dat veroorzaakt zo ontzettend veel irritatie op m'n litteken (bijna pijnlijk) en in m'n rechter tiet dat ik er vannacht gewoon wakker van werd. En de borstspier aan die kant verkrampt en protesteert meer. 

<_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Caitlyn:

Wat een leuk verslag heb je geschreven !

Ik ben nog aan het zoeken waar ik heen wil, maar frans staat ook op mijn lijstje om eens langs te gaan.

Zoals ik lees is dat goed bevallen (?)

Zou ik misschien ook je foto's mogen zien?

Ik voeg je even toe :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, wij hebben ook een puberende pup. Een 11 maanden Australische herder. Heerlijk, en dat icm 3 echte puber kinderen; je kunt je soms voorstellen hoe dat hier gaat.

ik ben nog maar niet op de weegschaal gaan staan.....durf niet.....was 60.4 de ochtend van de operatie, ga er dinsdag wel weer op staan; 5 dagen po. 

Hier ook de Hema beha. Heerlijk ding. Hij voelt licht en heb idd ook de bandjes op z'n kortst staan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liefbeestje Haha lekker druk bij jou thuis dus, kan het me goed voorstellen :P
Snap trouwens niet waarom ze die hema bh niet gewoon altijd als PO bh aanraden, is goedkoper en zit veel lekkerder haha. 


Heb de hema bh vandaag even verwisseld voor die van Triumph, die is nu eigenlijk iets te groot maar heb flink veel zwelling en vocht op m'n borstbeen en die borstband van de hema drukt daar nu precies op en op de littekens. Dan maar even een dagje extra rustig bewegen haha. 
Ik wil ook echt even niet weten hoeveel ik nu weeg. :ph34r:

Vannacht twee keer wakker geworden omdat ik niet meer lekker lag, m'n rechter borst was ook echt aan het kloten, maar nu ik dat vocht zag vanmorgen begrijp ik waarom het zeer deed. 

Dus vandaag even een dag lui op de bank netflixen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jacky1985

@Rocker ik heb het aan @best_boobie gevraagd van die paracetamol, moet eerlijk zeggen dat mijn maag al die medicatie niet zo leuk vindt. Ik ben blij dat ik weer een beetje mobiel ben... mijn linkerarm doet ook weer mee (nog niet helemaal zoals rechts maar gaat de goeie kant op).... heb eigenlijk geen pijn meer (voelt wel nog erg stijf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jacky1985 Nee snap ik, bedoel als je normaal nooit wat slikt en dan nu al een week volop aan de paracetamol zit. 

Denk dat zodra dat vocht weg is van m'n borstbeen dat ik wel zonder kan. 

Of heb jij al antwoord gehad van BB?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Pamuk:

@Wuppie Jij had toch aandelen bij mooihoofd :153:?

Ha Ha lijkt het wel op. Ja super bh carefix Mary , en goedkoper als bij andere site en je krijgt het vergoed bij Cz :D @Cicike heeft ze ook ingediend en ook terug gekregen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Pamuk:

@Wuppie :45: :154:

 

Ik denk da ik bij mooihoofd s provisie ga vragen. Aangezien ze het daar zo druk hebben en bh's niet aangesleept krijgen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.