Ga naar inhoud

Rocker : 10 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Gast Jacky1985

Vanmorgen ook zelf gedouched alleen hulp gehad met het afdroogen van mijn rug. Heb nu ook die bh van de hema.... jeetje wat een verbetering.... heb het idee dat ik echt weer dingen zelfstandig redelijk pijnloos kan doen!!

haha ... leuk je haar.... ben benieuwd (foto?:45:)... ik heb geprobeerd een vlecht te maken, ik ga zo meteen naar de kapper... krijg dat lange haar van mij niet gewassen:102:

dat jeuken heb ik al vanaf dinsdag.....

ga ff naar je foto's kijken

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

@Jacky1985Ja die van de hema zit veel lekkerder he? Ik ga die andere twee van triumph gewoon lekker terugsturen (misschien pas ik de E nu wel, maar het zit gewoon rot) scheelt me weer 80 euro haha! 

Inderdaad redelijk pijnloos, wel af en toe nog irritant als ik te enthousiast ben geweest dan worden die tieten ook gelijk weer hard :45:

Bij mij heeft m'n man het gewassen, maar heb niet echt het idee dat het goed schoon is nu. Zelf schrob ik eens stuk harder zegmaar :P  Misschien volgende week ook maar naar de kapper om m'n haar te wassen, voor nu doe ik weer ff droogshampoo. Manlief z'n creatie bleef niet echt zitten... zucht... 

Vanaf dinsdag al? Wauw! Misschien ik ook wel, maar nu pas dat ik het echt lang achtereen voel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Rocker:

 

Ik denk dat die steeds weg zou schuiven, zou zonde zijn. Heb mijn voedingskussen echt voor 30 euro bij wehkamp besteld. 
Haha ja en die bh, was een bh van 6 euro bij Primark. De mooie bh's ga ik weggeven aan vriendinnetjes die in werkelijkheid die maat hebben haha en er geen dikke kussens in hoeven te dragen. 

Oh die unpadded bra's gaan je straks zo mooi staan!

 

 

hihi gelukkig, die van mij zijn dure van de hunkemoller :P Met €6 snap ik het wel.

Voor mij heeft het geen zin om ze aan vriendinnen te geven, ben van hun allemaal degene met de kleinste boobs... :139:  maar straks niet meer!!! B)

 

2 uur geleden zei Rocker:

Verder dacht ik vanmorgen na het douchen dat mijn linker hechting/wond was gaan lekken, maar bij nadere inspectie door mijn lieftallige man kwamen we tot de conclusie dat het een luchtbel in de pleister is. Wat logisch is want het is verschrikkelijk irritant materiaal om te plakken als je handschoenen aan hebt, ervaring mee ja. :121:

Daarbij beginnen m'n boobbies aan de binnenkant te jeuken, net alsof er mieren aan de binnenkant lopen, soms kraakt het en ik heb soms steekjes in m'n linker boobbie. Allemaal tekenen van genezing neem ik aan, dus we koesteren het maar :46:

 

tfoe, schrikken! Gelukkig was het maar een luchtbelletje. Je foto's zien er goed uit Rocker!

 

1 uur geleden zei Jacky1985:

Vanmorgen ook zelf gedouched alleen hulp gehad met het afdroogen van mijn rug. Heb nu ook die bh van de hema.... jeetje wat een verbetering.... heb het idee dat ik echt weer dingen zelfstandig redelijk pijnloos kan doen!!

haha ... leuk je haar.... ben benieuwd (foto?:45:)... ik heb geprobeerd een vlecht te maken, ik ga zo meteen naar de kapper... krijg dat lange haar van mij niet gewassen:102:

dat jeuken heb ik al vanaf dinsdag.....

ga ff naar je foto's kijken

xx

 

Hahaha, ja die tip heb ik ook gekregen om voor een aantal euro het gewoon bij de kapper te laten wassen! Ik denk dat ik mijn vriend het niet eens ga laten proberen te borstelen, ik heb echt van dat woeste haar dat niet te kammen is. Dan trekt hij met alle klitten elke haar uit mijn hoofd :46:

 

24 minuten geleden zei Rocker:

@Jacky1985Ja die van de hema zit veel lekkerder he? Ik ga die andere twee van triumph gewoon lekker terugsturen (misschien pas ik de E nu wel, maar het zit gewoon rot) scheelt me weer 80 euro haha! 

Inderdaad redelijk pijnloos, wel af en toe nog irritant als ik te enthousiast ben geweest dan worden die tieten ook gelijk weer hard :45:

Bij mij heeft m'n man het gewassen, maar heb niet echt het idee dat het goed schoon is nu. Zelf schrob ik eens stuk harder zegmaar :P  Misschien volgende week ook maar naar de kapper om m'n haar te wassen, voor nu doe ik weer ff droogshampoo. Manlief z'n creatie bleef niet echt zitten... zucht... 

Vanaf dinsdag al? Wauw! Misschien ik ook wel, maar nu pas dat ik het echt lang achtereen voel. 

 

Gelukkig dat ik maar één triumpf bh aangeschaft heb, de rest zijn hema bh's. Ik ben benieuwd hoe ze bij mij zullen zitten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jacky1985 @Rocker ik denk dat het bij mij misschien ook de Triumph is die de pijn in mijn linker borst veroorzaakt. Zeker na jouw berichtjes ook te hebben Jacky1985! Volgens mij drukt hij gewoon te hard op mijn linker wond. Ik heb er nu een tussenstukje tussen gedaan.. hoop dat het helpt. Dankjulliewel! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Rocker:

Hema bh's for the win haha! 

Ja, ik heb nog steeds pijn dus ga morgen naar de Hema.. ik maak mij echt een beetje zorgen.. hoop dat dat helpt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Rocker:

Hema bh's for the win haha! 

 

Haha oh shit. Heb dr maar eentje "ongeveer" in mijn maat. Zoek maat 70C maar die van de Hema gaan in maat C pas vanas 75 :( dus heb wel 75C gehaald. En 80B als reserve en 80D voor als alles groter uitvalt dan verwacht :D of de pijn... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei B00bies:

Ja, ik heb nog steeds pijn dus ga morgen naar de Hema.. ik maak mij echt een beetje zorgen.. hoop dat dat helpt..

 

Oh ooh. @B00bies Nog steeds pijn? Komen zoveel topics langs en de chat box stroomt over dus hou niet alles bij. Hoe lang PO?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Visje7:

 

Oh ooh. @B00bies Nog steeds pijn? Komen zoveel topics langs en de chat box stroomt over dus hou niet alles bij. Hoe lang PO?

 

4 dagen 320cc monobloc hydrogel voor de spier. Rechts echt totaal geen pijn. Links steekt de wond en de huid eromheen behoorlijk.. ik heb het idee dat het door de band van de bh komt. Althans dat hoop ik.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jacky1985
51 minuten geleden zei Schildpad:

@Jacky1985  Welke maat van de hema bh heb jij?

Ik heb normaal omvang 75 maar heb nu in die van de hema 80 gepakt en cupmaat valt kleiner dan die triumph dus hema maat 80 d

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Jacky1985:

Ik heb normaal omvang 75 maar heb nu in die van de hema 80 gepakt en cupmaat valt kleiner dan die triumph dus hema maat 80 d

 

 

Hhmmm uitverkocht die maat. Écht hema ;)

Bedankt in ieder geval. Ik ga het in de gaten houden wanneer het weer leverbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jacky1985
3 minuten geleden zei Schildpad:

Hhmmm uitverkocht die maat. Écht hema ;)

Bedankt in ieder geval. Ik ga het in de gaten houden wanneer het weer leverbaar is.

Ben vandaag hier in de stad gaan kijken en daar hadden ze 'm nog.... 

moet ik kijken of ze hier jouw maat hebben (kan 'm dan evt opsturen naar jou) @Schildpad

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Schildpad:

Hhmmm uitverkocht die maat. Écht hema ;)

Bedankt in ieder geval. Ik ga het in de gaten houden wanneer het weer leverbaar is.

Online op Hema zijn alle maten te bestellen Ladies x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Jacky1985:

Ben vandaag hier in de stad gaan kijken en daar hadden ze 'm nog.... 

moet ik kijken of ze hier jouw maat hebben (kan 'm dan evt opsturen naar jou) @Schildpad

x

Super lief, bedankt. Maar ik had alleen online gekeken. Heb zelf tot voor kort bij de hema gewerkt dus ik ga vd week even hier langs. Kan ik gelijk een bakkie doen bij mn oud collega's. Alsnog bedankt meid :53:

 

Maar jij bent dus al de deur uit geweest? Ppff zo ver ben ik nog lang niet :108:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Wuppie:

Ja ook die hebben ze in zwart online bij Hema de non padded sport bh :53:

Huh? Snap er niks van...dit geeft de website bij mij aan...

 

Het heeft gelukkig geen haast. Moet toch nog 5.5 weken zo'n ding dragen :D

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jacky1985
17 minuten geleden zei Schildpad:

Super lief, bedankt. Maar ik had alleen online gekeken. Heb zelf tot voor kort bij de hema gewerkt dus ik ga vd week even hier langs. Kan ik gelijk een bakkie doen bij mn oud collega's. Alsnog bedankt meid :53:

 

Maar jij bent dus al de deur uit geweest? Ppff zo ver ben ik nog lang niet :108:

is prima, gezellig om ff langs te gaan. @Schildpad

 

. Jahoor vandaag voor het eerst naar de winkel en de kapper (eindelijk mijn haar gewassen:43:) en heb gewandeld (3e dag) bijna 5800 stappen (moet van dat vocht af):107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Rocker:

@Visje7 met de Hema bh heb je wel een maatje groter nodig van borstomvang want ze vallen erg klein. Sowieso is een maat groter na de operatie erg fijn ivm vocht.  

 

Dat komt mooi uit dan :43:

 

11 uur geleden zei Jacky1985:

is prima, gezellig om ff langs te gaan. @Schildpad

 

. Jahoor vandaag voor het eerst naar de winkel en de kapper (eindelijk mijn haar gewassen:43:) en heb gewandeld (3e dag) bijna 5800 stappen (moet van dat vocht af):107:

 

Wow. @Jacky1985 dat is wel veel zeg! Pak m beet 3 km! Krijg je hier geen extra pijn van?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jacky1985

@Visje7 nee hoor, ik voel veel minder pijn dan de eerste paar dagen, mijn linker boob is echt lastig vooral aan onderkant ( bij litteken) en zijkant bij arm.... maar de hema bra zit veel beter en ik vind het nu reuze meevallen

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jacky1985:

@Visje7 nee hoor, ik voel veel minder pijn dan de eerste paar dagen, mijn linker boob is echt lastig vooral aan onderkant ( bij litteken) en zijkant bij arm.... maar de hema bra zit veel beter en ik vind het nu reuze meevallen

xx

 

Dat is heel goed om te horen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.