Ga naar inhoud

Rocker : 10 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik ben een meid van 24 en heb nooit echt hoeven klagen over de grootte van mijn borsten.
Lange tijd een volle C cup gehad.

Maar sinds ik ben gaan afvallen en fanatiek aan sport doe zijn niet alleen mijn vetrolletjes maar ook mijn borsten gekrompen.
Dat is natuurlijk geen grote ramp maar ik merk dat ik veel shirts en kleding eigenlijk gewoon veel mooier is met meer boob.

En ik mis mijn wat vollere bh's ook wel een beetje.

Denk dat ik nu op een goede B zit.

Als ik een borstvergroting zou laten uitvoeren dan wil ik het niet extreem hebben.
Gewoon wat meer vulling en mooie cleavage ;)

Alleen ik twijfel gigantisch, of ik het wel laat doen of niet. Waarom ik het wel zou doen.
Of er veel nadelen aan plakken.
Hoe lang ik moet stoppen met sporten, ik ben namelijk lichtelijk verslaafd aan sporten.

Al deze vragen hoop ik hier beantwoord te krijgen.
En dan is er nog de financiële factor die voor mij mee speelt.

Feel free to ask.

Groetjes Rocker

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Ik heb ook zitting twijfelen. Ik heb een kleine b-cup en ook ik ben min of meer verslaafd aan sporten (6/7 dagen in de week). Dit hield mij wel een tijdje tegen (ik hoor vaak dat het ongeveer zes weken duurt voordat je weer kunt gaan sporten). Nu denk ik maar zo, wat is nou zes weken als je daarna wel een mooi cleavage hebt ;). Ik heb dan ook de knoop doorgehakt en ga morgen voor het eerst op consult.

Succes met het nemen van een beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Wauw ik heb mij 2 jaar geleden al voorgesteld, toen was ik er nog niet helemaal zeker over. 
Máár in de 2 jaar dat ik wat stilletjes was en nu 26 jaar ben geworden ben ik er wel helemaal over uit dat ik een borstvergroting wil. 

In 2014 was ik namelijk "pas" 10 kilo afgevallen toen ik mijn voorsteltopic opende, maar nu is dat ruim 20 kilo geworden. Dus die volle B/kleine C die ik had is nu een kleine B geworden en daar word ik niet vrolijk van. 
Ook ben ik er over uit dat als ik boobbies ga laten plaatsen het ook wel de moeite waard moet zijn dus ik wil toch wel op een fijne D uitkomen ;) 
Ronde protheses vind ik het mooiste, aantal cc's denk ik aan ongeveer 375. Achter de spier of voor de spier ben ik nog niet over uit, aangezien ik met sporten veel kracht zet op mijn borstspieren ben ik bang dat de protheses dit niet lang overleven. Iemand ervaring mee met crossfit/paaldansen/calesthenics? 
Al vind ik achter de spier wel mooier en minder risico op kapselvorming (las ik ergens, klopt dat?) 

Qua chirurg zie ik over dr. Frans Straten alleen maar goede berichten en vind ik zijn resultaten het mooiste! 
Ik ga dan wel via Heyendael kliniek, want ik zie die (te verwachten) ellende via Diana Gabriels niet zitten, want story of my life dat soort dingen gebeuren mij altijd ook als ik er op voorbereid ben. 
Toch wil ik nog wel verder kijken naar andere chirurgen, maar ik heb een klein vermoeden dat ik toch uit ga komen bij mijn eerste keus haha. 

Datum heb ik nog geen idee van, het liefste zou ik het zo snel mogelijk laten doen maar ja helaas heb ik geen 4000 euro liggen... 
Streven is om het voor oktober 2017 te laten doen. Zit ook een beetje met mijn werk, ik moet ver van te voren vakantie aanvragen (eigenlijk dus nu al) en ik heb er niet zo'n trek in om na 3 weken weer aan het werk te moeten. Nu weet ik dat er een regeling bestaat dat je eens per zoveel jaar 6 weken vakantie kan opnemen, dus dat zou wel heel fijn zijn als dit lukt. Andere mogelijkheid is 3 weken vakantie en dan de overige weken die ik nodig zou hebben administratief werk en per dag 4 vakantie uren. Dan kan ik die 6 weken wat langer uitsmeren.
Ben verpleegkundige in de revalidatie en ik moet redelijk wat tillen, lichamelijk toch heavy. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

stoppen met twijfelen .... zoek een periode in het jaar die jou het beste past (hmm moeilijker met jou beroep wel he...) en go for it! ieder jaar da ge wacht ben je alweer een jaar ouder dus minder tijd om van je boobs te genieten... 

 

btw.... beetje rondkijken is niet overal 4000 he... (nu ik ben hier een echte leek in hoor)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik weet het, liefste zou ik volgend jaar mei gaan maar dan zit ik ook een beetje met "stel dat er iets mis gaat dan ben ik toch ziek in de zomerperiode" en dat is precies wat ik niet wil. 
En in april heb ik nog een belangrijke wedstrijd waar ik echt aan mee wil doen en dat kan niet als ik net geopereerd ben haha. 
Dus het word volgend jaar winter, hoop ik! :)

En nee ik weet dat 4000 misschien veel is, maar ik heb graag extra's achter de hand mocht er nog een keer iets moeten gebeuren en ik nog een bedrag daar aan moet betalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

De knoop is doorgehakt, ik heb zojuist gebeld en kreeg een zeer vriendelijke telefoniste aan de lijn wat me eigenlijk al direct het "ja het klopt" gevoel af.

@best_boobie Op 26 januari om 20:00 heb ik mijn consult met dr. Straten in de Heyendaal kliniek. En de operatiedatum heb ik voor nu vast laten zetten op 25 september, ik had eigenlijk eerder gewild maar ze opereren dus alleen op maandag en dinsdag. 
Er valt nu echt een last van m'n schouders en ik ben blij dat ik deze stap heb gezet. 

Voor nu ga ik dit forum lekker afstruinen en dingen voor mezelf opschrijven, lijstjes maken wat ik moet halen en wat niet etc. 
Ook vragen bedenken voor dr. Straten, want als ik daar zit wil ik (ervaring mee) alles vragen behalve wat ik moet vragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh :43: Dit klinkt toch wel als een 'wel' ;) 

Ik ga je titel aanpassen en je alvast verhuizen naar de operatieverslagen.
Maar jeetje, wat moet jij nog lang wachten hihi. Je bent de eerste waar we een datum voor in een titel zetten, voor volgend jaar september hihi :P 

Maar, zo heb je idd heel veel tijd om veel uit te zoeken en precies te weten wat je wilt.

Veel leesplezier he!!
xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker en @best_boobie, Gefeliciteerd met je operatiedatum, Rocker. Jij hebt lekker lang de tijd om je voor te bereiden op je operatie.   En ik maar denken dat juli nog zo vreselijk ver weg is, maar dat valt dan nog wel mee. Ach, een slimme meid  is op de toekomst voorbereid, dus wat dat betreft zit het wel goed met ons, Rocker. :38:

xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie en @Jaydee Haha ja maar ik was zo lang aan het twijfelen, maar het is nu een definitieve wel!

Ja ik had eigenlijk veel liever in mei gewild, maar dat kan helaas niet i.c.m. de zomerperiode op m'n werk :( Dus ik moet net wat langer wachten helaas. 
Ik ga misschien nog proberen om het eerder te krijgen, maar heb daar weinig vertrouwen in. 

@manonny oeh leuk! Hoe vaak in de week train je? Train zelf 6x per week en ik geef ook les, dus ik twijfel heel erg of dual plane wel slim is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker, Maakt ook allemaal niet uit toch?   Ik kon eigenlijk afgelopen september al terecht  voor mijn hersteloperatie,  maar ik heb eerst nog een cursus van mijn werk,  die in februari afgelopen is. En rond 20 maart hoop ik voor de tweede keer oma te worden en mijn dochter heeft gevraagd of ik bij de bevalling wil zijn en of ik wil komen kramen. En dat vind ik toch ff iets belangrijker dan mijn boobs. En dan is het ook zo weer juli (en september :38:). Dus komt goed meis. Wij hebben gewoon extra lang voorpret. 

xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@manonny Thanks voor de info!
Hmmm ja ik wacht het oordeel van Frans sowieso af tijdens het consult, ik heb nl. niet heel veel borstweefsel over dus ben bang dat het toch dual plane gaat worden ondanks dat ik een vrij stevige huid heb.
Heb sowieso al gezegd tegen de eigenaresse dat ik minimaal 3 maanden niet kom trainen en ook voorlopig geen les ga geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik denk maak ook zo'n leuke timeticker, duurt het nog gewoon 8 maanden.... pfffff..... 255 dagen:o

Over 2 weken consult, maar nu zie ik dat een hoop meiden met passen een wit shirt aan hebben, ook heb ik dit ergens op het forum gelezen als advies. Waarom is dit?

Ik draag namelijk nooit wit, dus als het gaat om goed kunnen zien wat de grootte word dan pas ik liever met m'n zwarte shirtjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@best_boobie Wil je m'n operatiedatum aanpassen naar 10 april? :wub:

 

Vandaag consult gehad, wat een ongelooflijk lieve mensen werken daar en Frans is ook super leuk.
Nam de tijd om dingen goed uit te leggen, nam mijn twijfels weg m.b.t. plaatsing aangezien ik in m'n hoofd had dat het boven de spier moest komen. 

 

Ook was ik de afgelopen week er bezig met de datum, ik ben er zo klaar mee om "plat" te zijn dat ik steeds vaker eraan dacht om de operatiedatum te vervroegen. Maar dat kon natuurlijk niet vanwege mijn werk.

Tot dat mijn teamleidster maandag vroeg waarom ik dan niet eind maart/begin april al ging, want dat rooster was toch nog niet gemaakt. Nou toen ging het helemaal malen.
Manlief heeft beloofd mee te betalen mocht ik het bedrag niet bij elkaar krijgen.
Dus stoute schoenen aangetrokken bij het consult en een eerdere datum gevraagd, wat dus 10 april is geworden. Twee maanden wachten voelt gewoon al 100 keer beter dan nog bijna 9 maanden wachten.

 

Maar goed, maten enzo.
Ik heb 375 en 450 gepast, waarvan ik 375 al gelijk te klein vond ogen. Het leek alsof ik m'n normale bh met vulling aan had en dat wilde ik niet. Met 450 was dit eigenlijk ook nog.

Nou.. toen gooide hij er nog 50cc extra bij en toen was het er, grote grijns en boem! BOOBS!

Dus het word 500cc, beide borsten. High profile, cohesive 1, dual plane geplaatst. Dus ik moet net wat langer zonder paaldansen, helaas maar voor een goed doel! 

De uiteindelijke maat werd geschat op een 80E, als mijn omvangmaat nog zou kloppen.... dus die moet ik even opnieuw opmeten. 

 

Ik plaats morgen foto's van het passen, ga nu eerst slapen want de wekker gaat om 6 uur. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Jaaaaaa :D:wub: ik was ineens helemaal klaar met lang wachten haha. 

En m'n werk is superchill, vandaag ging ik de datum doorgeven en zaten we te praten over wat ik allemaal niet mag de eerste 6 weken en toen kreeg ik i.p.v. 3 weken 6 weken vakantie (ik had nog 300 vakantie uren......) en daarna gaan we kijken hoe het gaat, misschien eerst nog 2 weken halve dagen en dan weer voluit werken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nog maar 29 dagen, wat gaat de tijd ineens snel zeg! 
Alle workshops zijn verkocht! :D Geld is ook bijna bij elkaar gespaard, over 2 weken is mijn spaarrekening weer leeg. :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heel je topic doorgelezen en wat gaat het nu ineens snel voor je! Spannend! En wat fijn dat ze op je werk zo goed meedenken.  Lekker om na de operatie  6 weken vrij te zijn. Zo kan je in alle rust herstellen. Mooi vooruitzicht!

Ik ben benieuwd naar je foto's van het passen en naar je lengte en gewicht. Zou je me dat willen vertellen, mag ik je foto's zien?

 

Ik heb 23 maart een consult bij dokter Straten. Kan niet wachten, ben zo benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loulou_ de albums met foto's van mijn voorsituatie en pas sessie staan volgens mij openbaar op mijn profiel. 
Ik ben 1.68, weeg rond de 72kg (ik schommel meestal 3kg op en neer) en ik ben qua schouders best breed gebouwd al zeg ik het zelf. 
Ben ook echt super blij dat m'n werk zo relaxed doet, want dit was in het begin helemaal niet zo.. gelukkig zijn ze bijgedraaid toen ik ze de consequenties vertelde van te weinig/kort kunnen rusten/herstellen. 

 

Oeh spannend! Dit is niet je eerste consult toch? Ze nemen echt de tijd voor je, had om half acht een afspraak en ik ging geloof ik pas om half tien weer naar buiten. Eerst gesprek met consulente, toen met Frans en toen weer een afrondend gesprek met de consulente. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.