Ga naar inhoud

Rocker : 10 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei B00bies:

 

Ooh, ik heb daar helemaal geen last van gehad! Ik heb wel een week lang een verschrikkelijk vette huid gehad na de operatie. Gelukkig is dat nu al een stuk minder :)

Ik dacht al dat ik gek werd. Echt een dikke vetlaag op mn gezicht, haar uitval en mn haren lijken wel niet schoon te willen worden tijdens het wassen, 4 kilo erbij én binnen 1 week 4 maanden zwanger....leuk hoor die boobies, maar dit hadden ze er niet bijgezet op het lijstje. Of waren dat zeker de kleine lettertjes. Beetje jammer weer :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie
6 uur geleden zei Schildpad:

Ik dacht al dat ik gek werd. Echt een dikke vetlaag op mn gezicht, haar uitval en mn haren lijken wel niet schoon te willen worden tijdens het wassen, 4 kilo erbij én binnen 1 week 4 maanden zwanger....leuk hoor die boobies, maar dit hadden ze er niet bijgezet op het lijstje. Of waren dat zeker de kleine lettertjes. Beetje jammer weer :45:

 

Whaha dat verklaart waarom de kapper gisteren aan mij vroeg of ik vaker last heb van haaruitval ?!!:18: Maar dat hoort dus ook bij de nieuwe boobs :P Ach pukkelig en bijna kaal, maar wel dikke boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oehhhh morgen mogen die pleisters eindelijk af, het begint nu echt heel erg te jeuken :45:

En bij m'n rechter boob is de pleister flink los aan het gaan, heb ik net na het douchen maar weer vast gezet met een stukje tape want hoe graag ik ook van die pleisters af wil, ik durf ze er niet zomaar af te halen. :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Rocker:

Oehhhh morgen mogen die pleisters eindelijk af, het begint nu echt heel erg te jeuken :45:

En bij m'n rechter boob is de pleister flink los aan het gaan, heb ik net na het douchen maar weer vast gezet met een stukje tape want hoe graag ik ook van die pleisters af wil, ik durf ze er niet zomaar af te halen. :ph34r:

 

Ja bij pijn kun je je nog wel neerleggen maar jeuk kan je helemaal in frustratie gek maken :P Hoe laat moet je morgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Visje7:

 

Ja bij pijn kun je je nog wel neerleggen maar jeuk kan je helemaal in frustratie gek maken :P Hoe laat moet je morgen?

Ja echt hoor, pffffft zit nu steeds met die coldpack de jeuk weg te koelen haha. 

Ik moet er om kwart voor tien zijn, dus moet voor de verandering vroeg m'n bed uit :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei LaylaLou:

Wat een super leuk verslag heb je geschreven hahaha. Ik ben me een beetje aan het orientreren op Dr. Straten, zou ik je album mogen bekijken?

Ik zal je even toevoegen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pleisters zijn eraf! :43:En volgens mij heb ik alle 10 april dames gespot vanmorgen? 

En in tegenstelling tot wat ik in m'n achterhoofd had (dacht dat het litteken links nog een stuk open was) is alles helemaal dicht :) Ik maak morgen weer even nieuwe progressie foto's, dan ben ik ook 2 weken PO, gelijk ook foto's van de littekens. 
Maar ik zie niet echt littekens, dus of ik heb weer verschrikkelijke mazzel met genezen (mijn huid geneest best goed met wondjes etc. behalve op m'n handen) of het word nog donkerder. Nu zitten er nog wel wat bloedresten, maar die gaan er vanzelf wel af met douchen :) 

Moet wel zeggen dat ik gelijk een minder trekkerig irriterend gevoel heb onder m'n borsten van de bh, dus waarschijnlijk was het dan toch de pleister die ontzettend vervelend aanvoelde. 


En ik heb die geweeeeeldige borstband gekregen, tot nu toe zit die niet heel vervelend ik spreek je over 4 weken ja oke...

Over 2 maanden eindcontrole, maar daar moeten we zelf over bellen?

 

Mijn moeder was mee, die zag boekjes over ooglidcorrecties staan en die vertelde op de terugweg dat ze haar oogleden wil laten corrigeren omdat ze er hoofdpijn van krijgt. Of ik haar wil helpen met een kliniek zoeken, ik zeg je was net in een goede kliniek haha. :45:

 

Ik zou het ook nog navragen over voorgevormde sportbh's, het mag volgens kliniek Heyendael. Mits je die bh niet over je hoofd heen aan moet trekken, er geen beugels in zitten, de cups apart gevormd zijn en er genoeg steun gegeven word.


Nu ben ik alleen vergeten te vragen of we nu wel of niet op onze zij mogen slapen :ph34r: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mad41329

Ja Haha!!! Grappig zo in de wachtkamer :D

 

ik werd even streng toegesproken dat ik echt rustiger aan moest doen toen ik voorstelde om alleen m'n billen en benen te gaan trainen in de sportschool. Hallo ik heb nog maar 7 weken voor m'n eerste zonvakantie met nieuwe boobies! De verpleegkundige zei alleen maar: nog 4 weken rustig aan doen en absoluut niet je borst belasten. Ja mevrouw :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker wat fijn dat je pleisters eraf mogen. Ik moet ze helaas nog tot en met 17 dagen po dragen. Ach alles voor een mooie genezing! 

Hihi 'welke littekens?' hoop dat ik dat straks ook kan zeggen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mad41329 Hahaha ja ze was bij mij ook streng hoor, want ze vond dat ik te soepel m'n hemdje uittrok. Dus ik zei alleen maar heel triomfantelijk "maar ik heb m'n ellebogen niet hoger dan m'n schouders!":3:

Bij jou is ze nog schappelijk met 4 weken haha, ik mag van Frans pas met 12 weken weer paaldansen :115:

Ach nouja, alles voor de mooie boobies! Waar ga je heen op vakantie?

 

@B00bies Oh dat is ook lang? En tussendoor niet verwisselen?
Ja haha, ik hoop het ook. Al denk ik echt dat het komt door die folie die ze gebruikt hebben, zie er op m'n werk ook altijd hele mooie resultaten van. 
Maar jij bent toch deze week 17 dagen PO?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mad41329

Spanje!!!:47:

 

jaaaa ze zei ook tegen mij zoiets! Ik zei nou hij hoeft me vanaf dag 3 al niet meer te helpen,:36: ik doe toch voorzichtig 

 

maar ze heeft natuurlijk wel een punt.

 

paaldansen is natuurlijk ook hardstikke zwaar! Ik ga voorlopig ook niet hardlopen ofzo, maar wil wel heel graag de beenspier-apparaten in de sportschool gaan opzoeken, dan doe ik iig iets. :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mad41329 Oehhh lekker! Fijn hoor, ik ben jaloers haha. 

 

Hahaha, ik moest inwendig wel lachen want het was ook echt zo'n typische strenge verpleegkundige. :45:

Dus ik zei op een gegeven moment heel droog, ooooh maar ik ben ook verpleegkundige hoor. 

Merk wel dat ik nu met steeds meer dingen denk "toch maar even" te gaan doen, gevaarlijk hoor als de ergste pijn weg is. 

Ja ik weet het, maar ik ben echt verslaafd hahaha. Zit nu al m'n routine voor een wedstrijd in oktober te schrijven :45:

Ben wel van plan om met 6 weken PO idd de sportschool op te zoeken voor wat beenspier-apparaten, voel me echt mega lui nu hehe. Maar dan mocht het wel toch hihihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker ja, vandaag zijn we al 14 dagen po hé! Gaat best snel. Dus dat is inderdaad deze week al. Maarja tot en met 17 dagen en luister netjes dus met 18 dagen po gaan ze eraf :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-4-2017 om 10:31 zei Rocker:

 

En bij m'n rechter boob is de pleister flink los aan het gaan, heb ik net na het douchen maar weer vast gezet met een stukje tape want hoe graag ik ook van die pleisters af wil, ik durf ze er niet zomaar af te halen. :ph34r:

Dat heb ik dus wel gedaan, wat heerlijk zonder die trekkende, benauwende pleisters. Lekker onder de douche eraf gepeuterd. Vrijdag gaan de hechtingen eruit, maar dan mn huid alvast een beetje herstellen. Die was erg geïrriteerd onder en rond de pleisters

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liefbeestje Ja haha normaal zou ik dat ook gedaan hebben, zeker op m'n werk bij patiënten haal ik verband er ook wel eens eerder af als het er half af ligt of is doorgelekt.
Maar zeker omdat ik nog wel eens pech heb :rolleyes: en Heyendael voor mij 1,5 uur rijden is wilde ik het op safe spelen.
Maar nu heeerlijk zonder pleisters! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Rocker:

Pleisters zijn eraf! :43:En volgens mij heb ik alle 10 april dames gespot vanmorgen? 

En in tegenstelling tot wat ik in m'n achterhoofd had (dacht dat het litteken links nog een stuk open was) is alles helemaal dicht :) Ik maak morgen weer even nieuwe progressie foto's, dan ben ik ook 2 weken PO, gelijk ook foto's van de littekens. 
Maar ik zie niet echt littekens, dus of ik heb weer verschrikkelijke mazzel met genezen (mijn huid geneest best goed met wondjes etc. behalve op m'n handen) of het word nog donkerder. Nu zitten er nog wel wat bloedresten, maar die gaan er vanzelf wel af met douchen :) 

Moet wel zeggen dat ik gelijk een minder trekkerig irriterend gevoel heb onder m'n borsten van de bh, dus waarschijnlijk was het dan toch de pleister die ontzettend vervelend aanvoelde. 


En ik heb die geweeeeeldige borstband gekregen, tot nu toe zit die niet heel vervelend ik spreek je over 4 weken ja oke...

Over 2 maanden eindcontrole, maar daar moeten we zelf over bellen?

 

Mijn moeder was mee, die zag boekjes over ooglidcorrecties staan en die vertelde op de terugweg dat ze haar oogleden wil laten corrigeren omdat ze er hoofdpijn van krijgt. Of ik haar wil helpen met een kliniek zoeken, ik zeg je was net in een goede kliniek haha. :45:

 

Ik zou het ook nog navragen over voorgevormde sportbh's, het mag volgens kliniek Heyendael. Mits je die bh niet over je hoofd heen aan moet trekken, er geen beugels in zitten, de cups apart gevormd zijn en er genoeg steun gegeven word.


Nu ben ik alleen vergeten te vragen of we nu wel of niet op onze zij mogen slapen :ph34r: 

 

De borstband geeft veel steun hoor! Pas wanneer het steekt en de eerste dagen drukte hij op de spierpijn en blauwe plekken in mijn oksels doet de band flink pijn. Zodra m'n boobs niet zeuren, zeurt de borstband ook niet :) 

 

Chill, kan ik voor de dagen dat ik straks werk even een andere sport bh aan zodat ik niet van die punt tieten heb. Al doet de Hema bh het best wel goed. Alleen daarin moeten ze echt zakken want ik heb plooien omdat de cup niet opgevuld wordt :lol: maakt het uit dat de padding vast zit, of moet het echt losse padding zijn zoals in een bikini?

 

had je na die ene keer bellen en voicemail nog opnieuw gebeld voor of je al op je zij mag slapen?

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visje7 Oh dan ga ik ervan uit dat die borstband geen heel groot probleem gaat zijn haha. 

Oh maar die hema bh zien ze er ook niet heel puntig uit?
Nu moet ik ook wel zeggen dat mijn borsten met elke dag minder puntig worden door het zakken van de prothese haha. 
Ze zei tegen mij dat het geen probleem is zolang het gaat om een sportbh met rugsluiting en het een dikkere stof is, dus meer zoals de padding die je eruit kan halen die in een bikini zit zoals ik het begrepen heb. 
Zo eentje zoals in mijn album mag dus wel. 

 

Ja heb nog een keer gebeld, maar weer voicemail. Slaap vannacht dan nog wel braaf op m'n rug en bel morgen nog een keer haha. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Rocker:

@Visje7 Oh dan ga ik ervan uit dat die borstband geen heel groot probleem gaat zijn haha. 

Oh maar die hema bh zien ze er ook niet heel puntig uit?
Nu moet ik ook wel zeggen dat mijn borsten met elke dag minder puntig worden door het zakken van de prothese haha. 
Ze zei tegen mij dat het geen probleem is zolang het gaat om een sportbh met rugsluiting en het een dikkere stof is, dus meer zoals de padding die je eruit kan halen die in een bikini zit zoals ik het begrepen heb. 
Zo eentje zoals in mijn album mag dus wel. 

 

Ja heb nog een keer gebeld, maar weer voicemail. Slaap vannacht dan nog wel braaf op m'n rug en bel morgen nog een keer haha. :rolleyes:

 

Nee die Hema gaat wel gelukkig :) wel wat voor m'n tepels verzinnen want periodiek en geheel ongelijk van elkaar worden ze stijf en trekken ze weg. Staat straks zo lullig op kantoor als ik met mensen aan het praten ben en een tepel wordt stijf en de ander niet. Of alle twee :lol: 

 

morgen gewoon weer bellen en idd vanavond braaf op je rug slapen :) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Rocker:

@Visje7 Hahaha ja die tepels die leven hun eigen leven. Zie veel meiden dit oplossen met wattenschijfjes :)

 

Zal hier wel ff posten wat ze hebben geantwoord over het slapen haha. 

 

Hehe ja. En die tepelplakkers van @Pamuk trekken me ook nog niet zo. Denk dat m'n tepelhof daar ook nog veel te strak voor staat... ben bang het kapot te trekken als ik er iets overheen plak. Wattenschijfjes it is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als je wattenschijfjes gebruikt (ik toch) zie je de tepels er nog door en daarbovenop nog eens die rondjes van de wattenschijfjes. Echt geen zicht bij mij hoor. Verhul ik het wel met sjaal of t-shirt met print... :1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.