Ga naar inhoud

Rocker : 10 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

@Paprika @Visje7 Dankjewel meiden.
Op zich voel ik me wel goed, heb vorige week veel kunnen nadenken en ik weet dat ik het juiste heb gedaan door niet egoïstisch te zijn. Heb gelukkig nog een hond, dat haalt het gevoel van "leeg huis" ook wel een beetje weg, maar die is nu een beetje van de leg en zoekende naar haar plekje. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Rocker:

@Paprika @Visje7 Dankjewel meiden.
Op zich voel ik me wel goed, heb vorige week veel kunnen nadenken en ik weet dat ik het juiste heb gedaan door niet egoïstisch te zijn. Heb gelukkig nog een hond, dat haalt het gevoel van "leeg huis" ook wel een beetje weg, maar die is nu een beetje van de leg en zoekende naar haar plekje. 
 

 

Fijn, goed van je. Ja de andere hond is natuurlijk zijn maatje kwijt... Vooral zelf niet te lang proberen te blijven hangen in je verdriet, dan voelt de hond ook dat er iets niet in orde is terwijl het beestje zelf 'in het moment' leeft en in feite al vergeten is dat zijn maatje weg is.

 

@Loulou_ inderdaad joh, hoe is het met jou? Hoe gaat het met je boobs? Beetje blij mee? Die van mij moeten nog steeds veel veranderen maar ze zijn nog bezig. Begin nu meer bikini's te passen en vooral dan denk ik "pfoeee, wat zijn ze groot zeg... blij dat ik geen 345 heb genomen..." Moet er geestelijk dus echt nog wel aan wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Loulou_

Gaat goed met me. Met de dag beter eigenlijk.  Toevallig net een update in mijn topic geplaatst. Vorige week weer begonnen met werken en  s'avonds wel wat pijntjes en steekjes maar vandaag nog nergens last van. Ik ben zo blij met mijn borsten! Zo blij met de maat ook. Past perfect bij me. Ik heb het gevoel  van wat zijn ze groot nog niet gehad @Visje7 (stiekem denk ik soms dat ze nog wel iets groter hadden gemogen haha, maar ze zijn heel natuurlijk en dat was/ is mijn wens, dus prima zo).  Ben jij blij met de maat of had je liever ern maatje kleiner gehad? Het is wel wennen ja, moet nog steeds 2x kijken als ik voor de spiegel sta. Het is echt een verbetering. In kleding valt het niet heel erg op (alleen als je het weet). Heb niet zoveel strakke shirtjes omdat dat voorheen niet stond.

 

Volgende week 6 weken po dat betekent bh's en bikini's passen.  Zo'n zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Rocker:

Lang verhaal, ja sorry ik ben altijd erg langdradig...:blush:

Morgen 6 weken PO. Waar kijk ik het meeste naar uit, stofzuigen en de keuken schoonmaken:45: 

Ja verklaar me voor gek, dat mag... maar mijn man en ik houden beide niet van schoonmaken, maar de keuken deed ik dagelijks even met een doekje en ook stofzuigen deed ik bijna dagelijks na mijn werk omdat we 2 honden hadden. 

 

Nu is het stofzuigen in 6 weken tijd wel een aantal keer gedaan, betekend niet dat het hier nu een harige zooi hier is hoor maar ben het gewoon zo gewend vanuit huis. Toen ik nog thuis woonde hadden we namelijk een new found lander die gigantische haaruitval had rond deze tijd. 

Maar m'n man doet het nét iets minder grondig.... waardoor ik nog altijd dingen zie liggen, maar ik zeg dan braaf niks hihi want hij moest al bijna alles doen :44:

 

Daarnaast ben ik blij als ik de hema bh's niet meer aan hoef, triumph heb ik letterlijk 2 dagen aan gehad gedurende deze 6 weken en werd vrij snel vervangen door hema.
De bh's zijn wel een beetje synthetisch en met dit warme klamme weer de afgelopen week krijg ik uitslag onder m'n borsten en oksels.. ben een beetje allergisch voor synthetische stofjes, heb dit ook met shirts. Dus we smeren weer eventjes braaf met miconazol.

's nachts ga ik de bh en borstband nog wel even dragen, het voelt lekker veilig haha. 

 

Afgelopen week heb ik erg rustig aan gedaan na alle onverwachte ellende van vorige week, voelde echt dat .
Raar als ik het er steeds zo over heb maar als ik het kort probeer uit te leggen. 

M'n man z'n opa is woensdag 10-5 overleden, was wel ziek maar ging langzaam achteruit en nu ineens heel snel en diezelfde week op zaterdag 13-5 gelijk al crematie. Al die mensen die je dan een hand schudden (soms nét te hard) of willen omhelzen (soms nét te dichtbij), wil niet constant uitleggen aan mensen waarom ze voorzichtig moeten doen. Dus ik hield al bewust m'n arm met m'n elleboog tegen m'n zij met handen schudden en met omhelzen stapte ik strategisch op het juiste moment een stukje achteruit. Maar dat continue "waakzaam zijn" vreet echt energie, dus zondag was ik geestelijk gewoon gesloopt. 

 

Daarnaast kampte onze bordeaux dog al een tijdje met eetproblemen, ze was altijd al moeilijk met eten maar als ze eenmaal weer ander voer had at ze weer normaal. Eind april/begin mei was te zien dat ze op rap tempo aan het afvallen was, dus naar de dierenarts geweest. Echo gemaakt die niet goed was, prednison gekregen en als dit aan sloeg de komende twee weken (dus t/m vorige week) dan was het een chronische darmontsteking en zou ze levenslang aangepast voer moeten hebben, anders dunne darmkanker en daar konden ze helaas niets aan doen. 

Eerste dagen/week leek het goed te gaan, we hadden bijna weer onze oude hond terug, tot ze in het weekend van die crematie ineens weer wat achteruit leek te gaan. 
Afgelopen maandag bereikte dit z'n toppunt doordat ze niet meer zelf kon opstaan en achter me aan sjokte met het uitlaten alsof ze al 15 jaar oud was (i.p.v. net 5). 

Ben langs de dierenkliniek gelopen, zit letterlijk naast ons huis, verhaal uitgelegd en hun vroegen me in de avond terug te komen om haar nogmaals na te kijken. Maar iets zei me dat ik die avond afscheid zou moeten nemen, toen ik naar buiten liep kwamen de tranen al en heb ik als een klein kind zitten huilen. 

's Avonds terug en zoals ik helaas verwachtte hebben we haar moeten laten inslapen, wéér huilen. 

Dit alles zorgde er ook weer voor dat die borstspieren een opdonder hebben gehad en dus had ik dinsdag wederom harde borsten. 

 

Afgelopen dagen wel weer wat meer gedaan, manlief was vrijdag t/m vandaag in Duitsland maar dat is prima gegaan. Heb ook niet het idee dat ik nu last heb van m'n borstspieren of dat ze harder zijn nadat ik bijvoorbeeld auto heb gereden.
De autogordel die over m'n tepel glijd is wel een ander verhaal, dat is nog wel gevoelig. Beide tepels hebben dit, ze worden gelukkig niet meer met elke zucht stijf. 

Af en toe nog wel wat steekjes/prikjes door de onderkant van m'n borsten, die zijn nog wel redelijk doof qua gevoel. 

Jeetje wat een naar verhaal! Heel veel sterkte meid :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pamuk Dankjewel meis! :53:

 

@Visje7 Ja dat probeer ik ook inderdaad. Enige is nu dat ze nu veel rustiger als toen ze nog samen waren, het is ook echt een clown en ze kan ontzettend druk zijn maar nu is ze veel rustiger en luistert perfect... dus ik ben ergens ook wel blij dat het op deze manier gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Tatatatata update!

Aanstaande maandag ga ik week 14 PO in! En ik moet nog steeds voortgangsfoto's maken haha, zei ik dat 2 weken geleden niet ook al? :blush:


In een notendop vanaf 24 mei:
- Ben weer gaan werken op 30 mei, boventallig en vanuit de ziektewet dus arbeidstherapeutisch.

- Halverwege de dag zaten m'n borsten, wat zeg ik... na 2,5 uur al, voor m'n gevoel onder m'n kin. 

- Ben bij de bedrijfsarts geweest, mag vanaf nu nog 5 weken boventallig werken, die uren worden wel langzaam afgebouwd. Dus komende week bijvoorbeeld 6 uur boventallig en 2 uur meegeteld in de bezetting, de week daarop 4, dan 6 en dan volledig.

- Stress is niet goed voor de genezing, dus continu piekeren over van alles werkt tegen!

- Merk pas achteraf hoe slecht ik eigenlijk in m'n velletje zat, hoeveel meer last ik had (en soms heb) van m'n add symptomen. Narcose verergerd bestaande (geestelijke) aandoeningen ladies! Hou dit in de gaten, dit wist ik niet. Dit vertelde de bedrijfsarts. 

- Sinds week 11 a 12 slaap ik volledig plat en zonder voedingskussen. 

- Kan sinds vorige week op m'n linker zij slapen, rechts vind dat nog niet grappig.

- Met slapen heb ik nog wel een bhtopje van de action aan en de borstband, vind ze helemaal vrijlaten nog een beetje eng haha. 

- Sporten nog steeds niet gedaan, pas vanaf afgelopen week heb ik energie over als ik thuiskom uit m'n werk.

- M'n borsten zijn zacht, volgens mij zijn de borstspieren ontspannen?
- Bh's en kleding kopen is nu vééééél leuker. En zo staat kleding ook gewoon mooier. 

- De bh's met een hoger tussenstukje zoals ik vroeger droeg, die zitten nu vreselijk én irriteert echt. Bh's met een laag tussenstukje (plunge e.d.) zitten geweldig! 
- Waarom zit er in 75% van de bh's vulling..... 

- Ben veel blijer met m'n spiegelbeeld, ook gaat m'n gespierde buikje nu schuil onder een klein vetlaagje. 

- Mijn doel is om eind augustus weer te beginnen met paaldansen (op level 1 :( ), dan ben ik als het goed is weer volledig aan het werk en kan m'n borstspier dit aan. 

- Na de operatie maat 80E aan, toen vocht weg was werd die even te groot, toen weer terug naar 80E en is nu uiteindelijk 80F :43: Maar oogt als een E vind ik. 

- Als ik allergisch ben voor pleisters, dan ben ik dat ook voor de littekenpleisters... dus ik smeer nog met weleda huidolie.

- Ik heb sinds vorige week striae onder m'n boobs... valt niet op zolang ik rechtop sta maar als ik ze "omhoog til" zie je het wel duidelijk. Kijken of die olie daar ook op werkt.

- 23 augustus heb ik m'n eindcontrole bij Frans. 

 

Mythes ontkracht:
- Nepborsten blijven niet rechtop staan als je op je rug ligt. Heb ik ook maar even tijdens reanimatiescholing gezegd. door de zaal gebruld:rolleyes:

- Rond oogt nep. Eh... nee, in bh misschien met veel fantasie maar naakt zien ze eruit als perky boobies. 

- Genezing/herstel duurt 6 weken, ja minimaal meisjes haha. Valkuil nummer 1. 
- Als je jong en fit bent ben je snel weer op de been, ja dat was valkuil nummer 2. 
- Heb een hoge pijngrens, ja ik ook... kan zo 9 uur achtereen getatoeëerd worden, maar dit... oempf! Valkuil nummer 3, vooral omdat de pijn pas later kwam en de eerste dagen piece of cake waren.

 

En ik ben erg benieuwd hoe het met de andere ladies gaat van 10 april?

@Schildpad @Jacky1985 @Mad41329

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker wat een fijne update. blij dat jij je eindelijk beter voelt ben binnenkort zal het werken ook weer helemaal gaan lukken. het is goed te lezen dat het idd langer duurt dan 2 weekjes voor te herstellen en wat je zegt dat narcose geestelijke aandoeningen erger maakt ik geloof het 100%. ik zit snel in dipjes (heb een heel laag zelfbeeld van mezelf, mede door het verleden met ex en ouders) en ook nu komt alles weer boven en zit ik hier dagelijks mee te vechten. dus rocker...chapeau meid dat je je niet laat kennen. houden zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JESSICAD Thanks! Hihi ja denk zet het maar gewoon neer zoals het was, vond het zó frustrerend om iedereen zo happy rond te zien hobbelen met 4 dagen PO. 
Vervelend dat je hier nu zo mee aan het tobben bent :( het is echt een rollercoaster... met een heleboel onverwachtse bochten. 

Vooral hier spuien, dat lucht enorm op! En je vind hier toch een hoop (h)erkenning van andere meiden die niet zoveel erover (durven) te schrijven. 
Moet ook echt zeggen dat goed slapen ook een hoop doet voor je herstel, stemming en scheelt piekeren. 

 

Dat van die narcose wist ik echt niet trouwens, vond het zo raar dat m'n medicatie geen effect leek te hebben.

Leek net of ik weer terug bij af was van voor de diagnose en alle therapiesessies.
Voordat ik weer ging werken dacht ik echt dat die slaapproblemen en concentratie van een kiwi door de ad(h)d kwamen... maar achteraf is het ook wel logisch, je hoort iedereen wel over slecht slapen en warrig zijn. 

En laat dat nou net hoofdsymptoom 1 en 2 zijn van ad(h)d, dus die had ik dubbel. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede update, lekker uitgebreid :)

Alles ging lichamelijk goed totdat ik een extra antibiotica kuur kreeg van 10 dagen door onderhuidse hechting die eruit wilde en ik dus een open wondje had :( Nu is conditie -10 en ben dus continue moe. Gisteren 6 weken po maar voel me weer eerder als net geopereerd minus de pijn. Dat gelukkig niet veel gehad. 

Pff ik heb een bh aan gehad maar borsten staan dicht bij elkaar en die hoge tussenstukjes :77:

Nu valt mij het inderdaad ook op dat overal vulling/push up in zit. Zo irritant want zien er dus wel vaak heel leuk uit. En ik eerst maar denken dat je nergens leuke bh's met vulling hebt :12:

Ik heb 70E gekocht ben benieuwd of ik daarop blijf, hopelijk wel :D 

 

Doen je collega's nu wat vriendelijker of blijven het van die trutten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 ja echt he die bh's met hoge stukjes zijn vreselijk. 

De plunge modellen van primark en hunkemoller zitten bij mij het lekkerste. Misschien kan je daar kijken?

Zou nog wel ff wachten met mooie en dure bh's kopen tot 12 PO. Heb er niet veel gekocht met 6 weken po maar daar pas ik de helft nog maar van haha. 

 

Met m'n collega's heb ik een aantal keer gesprekken gehad, gaat een heel stuk beter nu :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuke en leerzame update! 

 

Wat fijn dat het nu zo veel beter gaat en ben benieuwd naar je foto's! Zo zie je maar dat het niet bij iedereen van een leien dakje gaat. Ik had ze natuurlijk voor de spier en onder lokale verdoving. Ben ik ook heel erg blij mee als ik dit lees.. En tja als ik nu weer eens in een flinke dip zit, kijk ik toch stiekem als klein troostje even naar beneden :P 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rocker:

@Ellen125 ja echt he die bh's met hoge stukjes zijn vreselijk. 

De plunge modellen van primark en hunkemoller zitten bij mij het lekkerste. Misschien kan je daar kijken?

Zou nog wel ff wachten met mooie en dure bh's kopen tot 12 PO. Heb er niet veel gekocht met 6 weken po maar daar pas ik de helft nog maar van haha. 

 

Met m'n collega's heb ik een aantal keer gesprekken gehad, gaat een heel stuk beter nu :) 

Was ik ook niet van plan want hoor iedereen dat hier zeggen ;) Nu 2 bh's gekocht want die waren in de sale en kon ik dus niet laten liggen :P 

Hmm dan ga ik inderdaad eens kijken bij de plunge misschien zit dat beter. Wanneer zat een beugel prettig?

 

Oh gelukkig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rocker:

@Ellen125 euhm... even goed nadenken, volgens mij rond de 8 weken? En pas echt toen ik de juiste vorm had gevonden. 

 

Oh over 2 weken (8 weken) mag ik bh's aan maar heb ook maar een beugelloze gekocht.

rechts is nog niet goed gezakt :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar aanleiding van je berichtje op de chat even een beetje globaal in je topic gelezen (beetje veel om alles te lezen hihi). Maar jij hebt t ook niet kado gekregen zeg! 

 

Troost me idd wel dat ik niet de enige ben die last heeft. Vind het soms echt moeilijk om alle berichtjes hier te zien over hoe geweldig het al met iedereen gaat na een paar dagen. Dan denk ik waarom bij mij dan zo :( Maar het komt dus meer voor.. denk nu alleen van jeetje als ik nog 10 weken ofzo moet wachten tot ik me wat beter voel, hoe ga ik dat in godsnaam uithouden :'( Maar goed we tobben maar wat door hè... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Alyssa:

@Lauren1984 je bent zeker niet alleen! Ik heb tot nu toe elke dag al tranen gelaten van de ellende en kijk tegen de nacht op, want met slapen, daar weet ik me nog geen raad mee. Geduld geduld, alles  komt goed! Rustig aan doen, niet te veel willen... Niks forceren. Sterkte! 

Hoeveel weken PO ben jij nu? Wat naar dat je zo tegen de nachten op ziet.. kun je niet slapen op je rug?

 

ik moet idd geduld hebben maar is lastig als je een huishouden te runnen hebt met 2 jonge kids. Tuurlijk is mn vriend er ook maar die werkt al zo'n 60 uur in de week dus wil ik daar ook niet mee opzadelen... en morgen vertrekken we ook nog eens op vakantie.. dus had echt gehoopt me nu al een stuk beter te voelen :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lauren1984 nee snap dat al die vrolijke berichten niet fijn zijn en dat je daar flink de balen van hebt.

Nu denk ik dat ik een boel onnodige stress heb gehad vanuit m'n werk en vanwege m'n eigen mankementen die het langer hebben laten duren. 

Maar die vermoeidheid moet met 6 weken echt wel een flink stuk afgenomen zijn.

Hoe dan ook, het komt goed! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.