Ga naar inhoud

Rocker : 10 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Anouk11:

 

Heb je foto's nog niet kunnen bekijken...... zie alleen een album begin situatie ... 

 

11 minuten geleden zei Loulou_:

@Rocker ik zie twee albums: hobby en voorsituatie. Ben zo benieuwd naar je boobies!

 

Kunnen jullie het nu wel zien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Rocker:

 

 

Kunnen jullie het nu wel zien? 

 

Nog geen nieuwe foto's te zien...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei RosieW:

 

Nog geen nieuwe foto's te zien...

xx

Ugh... ik heb ff een SOS uitgegooid, heb nu meerdere keren mensen toegevoegd en als ik op opslaan heb geklikt zijn die namen ineens verdwenen. :121:

Nog even geduld ladies :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Rocker:

 

Ughhhh ik heb jullie nu een paar keer toegevoegd, maar dan open ik dat album weer en dan zijn jullie namen weer verdwenen.

@best_boobie heeeeelp :( 

Hm.. vreemd..
Had je ook de juiste naam uit het 'rijtje' gekozen?

Ik heb nu toegevoegd:
@RosieW

@Madam.K

@Brenda32

@Eviboob
@Paprika
@Loulou_
@Pamuk
@Anouk11

Heel gek, want tussendoor stond ook @Jacky1985 met de vraag of ze toegevoegd kon worden, en dat was wél gelukt...

Als er nog meer mensen bij moeten en het lukt je niet zelf, roep je maar :)
En als iemand van de dames het album niet kan zien, dan laat het me ook even weten :35: 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Dankjewel reddende engel! 

Het vreemde is dat als ik de naam in tik ik geen rijtje krijg en het rondje wat aangeeft dat hij aan het laden is verdwijnt ook. Dan druk ik op gereed en dan staat de naam er wel in een blauw balonnetje met een x erachter net als de rest. Maar als ik het album  weer open is de naam verdwenen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Rocker:

@best_boobie Dankjewel reddende engel! 

Het vreemde is dat als ik de naam in tik ik geen rijtje krijg en het rondje wat aangeeft dat hij aan het laden is verdwijnt ook. Dan druk ik op gereed en dan staat de naam er wel in een blauw balonnetje met een x erachter net als de rest. Maar als ik het album  weer open is de naam verdwenen. 

en is dat zo op gsm of op computer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Rocker:

Heb het nu in safari en Chrome geprobeerd. 

Heb je windows 10? Probeer eens in Edge dan..
En anders (als je een oudere windows versie hebt) Internet explorer...

Vroeger werkte het forum het best op Chrome, maar sinds de updates werkt ie vaak beter op IE en op Edge...

Wat betreft telefoon: heb je IOS of Android?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei best_boobie:

Heb je windows 10? Probeer eens in Edge dan..
En anders (als je een oudere windows versie hebt) Internet explorer...

Vroeger werkte het forum het best op Chrome, maar sinds de updates werkt ie vaak beter op IE en op Edge...

Wat betreft telefoon: heb je IOS of Android?

 

Ja volgens mij Windows 10, internet explorer staat denk ik ook op m'n laptop maar die is te zwaar om steeds te pakken. Vandaar dat ik de computer pak. Maar de eerste namen kon ik wel gewoon via de computer toevoegen trouwens! 

 

Op m'n telefoon heb ik iOS. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is raar.....

Snap er eigenlijk geen bal van. Had gehoopt dat het met een andere browser zou lukken....
Als je een keer je laptop pakt, en het zou lukken, dan hoor ik het van je, en anders verzamel je maar wat namen en stuur je ze me ff in pb, dan verander ik het in je album, totdat je het weer zelf kunt :) 

Hm.. ik werk dus met Android, dus geen ervaring met IOS...
Heb er echter nog niks over gehoord verder. Mocht ik meer problemen tegen komen, ga ik het even verder bekijken. Houd me maar op de hoogte :P 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey gefeliciteerd met je boobies! Leuk verslagje heb je geschreven. Inderdaad ook wel heel snel bij, fijn dat je zo vlug kunt eten. Zo ook 's ochtends bijna van mijn graadje gaan denk ik. Ben benieuwd hoe ik dat ga beleven.

 

Zou ik ook mogen spieken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.