Ga naar inhoud

Rocker : 10 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Vanmorgen werd ik pas om 07:30 wakker nadat ik om 22:30 naar bed was gegaan, zo lekker!
Probleempje was alleen dat ik ver onderuit gezakt was en dus wat moeite had met overeind komen zonder handen te gebruiken maar na wat heen en weer geschommeld te hebben kon ik mezelf overeind trekken door mijn buikspieren te gebruiken :D 
Manlief wilde helpen, maar die doet het net te voorzichtig waardoor het juist vervelend is haha. 


Daarna gelijk medicijnen ingenomen en net heerlijk gedoucht. Foto's van dag 2 heb ik in m'n album gezet ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Rocker:

Vanmorgen werd ik pas om 07:30 wakker nadat ik om 22:30 naar bed was gegaan, zo lekker!
Probleempje was alleen dat ik ver onderuit gezakt was en dus wat moeite had met overeind komen zonder handen te gebruiken maar na wat heen en weer geschommeld te hebben kon ik mezelf overeind trekken door mijn buikspieren te gebruiken :D 
Manlief wilde helpen, maar die doet het net te voorzichtig waardoor het juist vervelend is haha. 


Daarna gelijk medicijnen ingenomen en net heerlijk gedoucht. Foto's van dag 2 heb ik in m'n album gezet ;) 

 

Superleuk om je voortgang zo te kunnen volgen!

Zeker omdat ik me goed kan vinden in je voorsituatie en keuze van prothese!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Rocker:

@RosieW fijn dat je er wat aan hebt, jij hebt een bijna soortgelijke situatie  toch? 

 

Ja, onze situaties lijken wel op elkaar.

Ik heb nu een lege 80B. Ik ga je toevoegen aan mijn voorsituatie album.

Ik twijfel nog tussen 400cc voor de spier, of een grotere maat, maar deze zal dan dual plane geplaatst moeten worden.

Ik wil absoluut een goedgevulde E-cup, dus de cc's zullen daarvan afhangen. :wub:

Daarom ga ik morgen voor een 2de consult bij mijn chirurg Dr. De Meyere in Gent, om te kijken welke maat het nu juist zal worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei RosieW:

 

Ja, onze situaties lijken wel op elkaar.

Ik heb nu een lege 80B. Ik ga je toevoegen aan mijn voorsituatie album.

Ik twijfel nog tussen 400cc voor de spier, of een grotere maat, maar deze zal dan dual plane geplaatst moeten worden.

Ik wil absoluut een goedgevulde E-cup, dus de cc's zullen daarvan afhangen. :wub:

Daarom ga ik morgen voor een 2de consult bij mijn chirurg Dr. De Meyere in Gent, om te kijken welke maat het nu juist zal worden.

 

Ja ik wilde eerst ook voor de spier, maar omdat ik flink wat afgevallen ben durfde van Straten dat niet vanwege het gewicht van de implantaten en de rek in m'n huid. 

Als je nu 80B hebt denk ik dat je meer nodig hebt om op een E uit te komen, volgens van Straten had ik minstens 450 nodig. Ik ga eens naar je album kijken ;) 

 

edit: ik denk dat meer moet kunnen trouwens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loulou_ Verrassend, maar voel me nog steeds goed haha.

Vanmorgen werd ik pas wakker nadat ik gisterenavond m'n hoofd op m'n kussen had gelegd en de enige reden dat ik wakker werd was dat ik onderuitgezakt was in bed :P Én omdat ik moest plassen.
Had nu wel een wat stijver gevoel in m'n borst en ik dacht eerst even "oh god als dit voorbode is van wat er komen gaat" maar het stijve irritante gevoel trok heel snel weg nadat ik in beweging kwam. 
Douchen ging ook prima, had nu alleen hulp nodig met het afdrogen van m'n benen want ik durf niet zo goed op een been te balanceren met benen afdrogen zoals ik altijd doe haha. 

De hele dag een beetje zitten playstationen, veel gedronken, bak aardbeien verorberd en ontzettend lui gedaan. Af en toe rondje gelopen in de huiskamer. Hou wel veel vocht vast en moet ontzettend vaak plassen door de groene thee en water, maar goed dat hebben we over voor dikke tatta's. 
Dus ik klop hem af, tot nu toe gaat het lekker hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het zo goed gaat. Nu ook weer een goede nacht gehad? 

Wat een leuk operatieverslag heb je geschreven trouwens. Wel leuk dat je ook meiden van het forum daar ontmoette! 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Rocker:

@Loulou_ Verrassend, maar voel me nog steeds goed haha.

Vanmorgen werd ik pas wakker nadat ik gisterenavond m'n hoofd op m'n kussen had gelegd en de enige reden dat ik wakker werd was dat ik onderuitgezakt was in bed :P Én omdat ik moest plassen.

Jeetje wat heb jij een geluk met je slapen! Weliswaar dat je ook door al je wekkers heen slaapt, maar nu slaap je ook door alle pijn en ongemak heen.

Hoe ging het vannacht?

 

Inderdaad, zelf ook wel benieuwd naar of het slapen op je rug slecht kan doen. Ik kan sowieso slecht op mijn rug slapen, maar half zittend slapen kan ik al bijna helemaal niet :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei issaschar:

Hoi Rocker! Hele leuke verslagen heb je geplaatst :-) 

zou je mij ook willen toevoegen aan je album? 

 Ik heb je toegevoegd aan mijn album :) 

 

3 uur geleden zei B00bies:

Fijn dat het zo goed gaat. Nu ook weer een goede nacht gehad? 

Wat een leuk operatieverslag heb je geschreven trouwens. Wel leuk dat je ook meiden van het forum daar ontmoette! 

xx


Ja nu ook weer een goede nacht gehad, doorgeslapen tot half acht toen werd ik dit keer wel wakker van mijn wekker om de paracetamol en celebrex in te nemen. Was wederom wat stijf vanmorgen. 

Hoe gaan jouw nachten?

@Loulou_ Ik denk het grotendeels wel, normaal ga je pas later een spiegel opbouwen denk dat dat ook de reden is dat veel meiden t/m 3 a 4 dagen PO zoveel last hebben. 
Ik slikte vorige week om 08:00, 12:00, 17:00 en 21:00 2 paracetamol en nu heb ik dat aangevuld met 2x per dag Celebrex om 08:00 en de andere voordat ik ga slapen, dus dat kan ook pas om 23:30 zijn en dan neem ik die van de ochtend ook pas later. Celebrex zou 12 uur moeten werken (in de theorie). 
Morgen wil ik gaan proberen met alleen celebrex in de ochtend, kijken of dat al lukt. 

 

@Visje7 Nu is dat door mijn wekkers heen slapen niets nieuws hoor haha, als mijn man in het buitenland zat voor z'n werk moesten m'n collega's me wakker bellen omdat ik gerust pas om 11:00 wakker werd (terwijl ik om 07:00 moest beginnen). Een keer gebeurd, schaamde me dood! 
Vannacht weer doorgeslapen tot vanmorgen. Nu lig ik ook niet halfzittend, meer tussen liggend en halfzittend in, dat ligt echt veel fijner. En ik ben de weken voor de operatie al begonnen met op m'n rug liggen en dan proberen in slaap te vallen zodat ik eraan kon wennen. Ben namelijk echt een zijslaper. 

Zal zo even een foto maken van mijn kussenconstructie en die in m'n status plaatsen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja onderbroekenlol voor de operatie :44:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Rocker:

 

@Visje7 Nu is dat door mijn wekkers heen slapen niets nieuws hoor haha, als mijn man in het buitenland zat voor z'n werk moesten m'n collega's me wakker bellen omdat ik gerust pas om 11:00 wakker werd (terwijl ik om 07:00 moest beginnen). Een keer gebeurd, schaamde me dood! 
Vannacht weer doorgeslapen tot vanmorgen. Nu lig ik ook niet halfzittend, meer tussen liggend en halfzittend in, dat ligt echt veel fijner. En ik ben de weken voor de operatie al begonnen met op m'n rug liggen en dan proberen in slaap te vallen zodat ik eraan kon wennen. Ben namelijk echt een zijslaper. 

Zal zo even een foto maken van mijn kussenconstructie en die in m'n status plaatsen :P

 

Hihi dat kussenfort!

 

Denken jullie dat een zacht fleecekleed oprollen net zo goed kan werken als een voedingskussen? Of zou die steeds wegschuiven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Rocker:

Ohja onderbroekenlol voor de operatie :44:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Burn bitch! :136:

 

Ik ga de mijne denk inlijsten. Krijg het niet over mijn hart om ze ritueel te verbanden of weg te gooien. Ze zijn met hun dikke push up mijn enige maatjes die mijn borsten in een shirt nog enigszins mooi laten ogen.

 

Ik ging gisteren in de winkel kijken op de afdeling non-padded BH's. En ook geen beugels. Gewoon een stofje en sinds ik tieten heb ben ik allergisch voor zulke BH's, ze laten mijn vorm zoooo lelijk uitkomen. En je tepels drukken erin door. Vind het moeilijk voor te stellen dat misschien, over een flinke tijd, mijn borsten mooi genoeg zijn dat ze dáár zelfs mooi in zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Rocker:

Hoe gaan jouw nachten?

Ja heel goed eigenlijk. Ben niet zo fan van het op mijn rug liggen. Maar door mijn lighoogte af te wisselen krijg ik geen last van mijn rug. 

 

Jij hebt wel een heel mooi kussenfort gebouwd zeg :P  zo chique lig ik er dan weer niet bij! 

 

Hihi die weggegooide bh! xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Visje7:

Of zou die steeds wegschuiven?

 

Ik denk dat die steeds weg zou schuiven, zou zonde zijn. Heb mijn voedingskussen echt voor 30 euro bij wehkamp besteld. 
Haha ja en die bh, was een bh van 6 euro bij Primark. De mooie bh's ga ik weggeven aan vriendinnetjes die in werkelijkheid die maat hebben haha en er geen dikke kussens in hoeven te dragen. 

Oh die unpadded bra's gaan je straks zo mooi staan! 

 

@Loulou_ Ja een week van te voren, maar iets korter moet ook gewoon kunnen hoor. Ik ben zelf nogal van het vergeetachtige soort dus ben wat eerder begonnen om het in m'n systeem te krijgen! :P 

 

@B00bies Haha ja had er helemaal lol om voordat ik opgehaald werd voor de operatie :P
Fijn dat het slapen bij jou ondanks dat je geen rugslaper bent ook goed gaat. Ja haha ik had zoiets van pijn boeit me niet, maar slapen vind ik erg fijn haha, dus dan maar 4 kussens gehaald bij ikea en een worstenkussen besteld bij de wehkamp :P Is tot nu toe z'n geld waard geweest haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nog geen Celebrex ingenomen, tot nu toe merk ik eigenlijk geen verschil. Deze week wil ik nog wel als ik het nodig heb voor het slapen gaan Celebrex nemen, als ik geen last heb hou ik het lekker op alleen paracetamol.

Verder neem ik vitamine D, multivitamine, aminozuren en visolie als extra supplementen (niet echt extra, want met sporten neem ik die ook) en probeer ik extra fruit te eten. Maar dat vergeet ik nog wel eens hehe. :63:

 

Douchen heb ik vanmorgen zelf gedaan, duurde wel even voor ik helemaal klaar en afgedroogd was maar als ik het rustig aan doe dan komt het goed. Vind het wel lastig om m'n ellebogen op schouderhoogte te houden met het kammen van m'n haar, of poging doen tot knotje maken in m'n haar. Met als resultaat dat m'n man m'n haar doet en dat ik het haar van een driejarige heb haha. :115:

 

Verder dacht ik vanmorgen na het douchen dat mijn linker hechting/wond was gaan lekken, maar bij nadere inspectie door mijn lieftallige man kwamen we tot de conclusie dat het een luchtbel in de pleister is. Wat logisch is want het is verschrikkelijk irritant materiaal om te plakken als je handschoenen aan hebt, ervaring mee ja. :121:

Daarbij beginnen m'n boobbies aan de binnenkant te jeuken, net alsof er mieren aan de binnenkant lopen, soms kraakt het en ik heb soms steekjes in m'n linker boobbie. Allemaal tekenen van genezing neem ik aan, dus we koesteren het maar :46:

 

En vanmorgen zat ik te lezen op internet over narcose en adhd, maar toen kwam ik dus voorbij een artikel over het effect van ritalin (ik slik concerta, dat is de langwerkende ritalin en dat heb ik maandag wel gewoon ingenomen) op narcose. Dat patiënten met ritalin in hun systeem veel sneller wakker werden zonder klachten uit hun narcose dan normale patiënten. 
Euh... nouja oké.... dankjewel adhd dan maar :rolleyes:

Nu heb ik dit de afgelopen dagen niet geslikt omdat ik toch rustig op de bank zit, maar ik voel me zo goed dat ik steeds meer ga doen en beweeglijker word. 

Dus ga ik morgen wel weer beginnen met mijn adhd medicatie denk ik, ben zo lekker van de hak op de tak aan het stuiteren dat ik bang ben dat ik met mijn lompe zelf wat sloop aan m'n tetten.... en dan ga ik echt huilen. 

 

Ohja foto's van dag 4 staan in m'n album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.