Ga naar inhoud

Rocker : 10 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei JESSICAD:

 

Wat zullen we er sexy uitzien met een half,open blauw jasje richting toilet lopen :P

En dat ook nog eens allemaal zonder make-up en sieraden :ph34r: haha waar we ons toch druk om maken. Die mensen daar zien niet anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie
24 minuten geleden zei Schildpad:

En dat ook nog eens allemaal zonder make-up en sieraden :ph34r: haha waar we ons toch druk om maken. Die mensen daar zien niet anders

Haha mooiste was dat mijn naam enthousiast werd geroepen aan bed in mijn jasje en daar zomaar een oud collega stond die de dame naast mij onder zich had. Nog lekker lopen bijkletsen. Haha dat heb je wel eens als je zelf in de zorg zit maar om ze dan kennende uit Limburg in bilthoven te zien is wel toevallig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JESSICAD haha op het moment dat je op je kamer bent heb je je bh al aan, jasje is dan ook al uit. 

Je ligt dan wel onder zo'n heerlijk warm dekentje. 

 

@Schildpad Ja haha, dat zei iedereen dat ik er zo fris uit zag, ik heb ook verder geen vergelijkingsmateriaal met andere operaties. Maar ik krijg nu steeds straf van m'n man als ik opsta om wat te gaan doen.:ph34r:

Hoe is het met jou nu, wilde nog langs lopen bij de gister maar je voelde je niet zo lekker dacht ik. 

 

Ik ga straks proberen te douchen met hulp van m'n privé broeder, foto's maken en verslagje schrijven over gisteren. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rocker:

@JESSICAD haha op het moment dat je op je kamer bent heb je je bh al aan, jasje is dan ook al uit. 

Je ligt dan wel onder zo'n heerlijk warm dekentje. 

 

@Schildpad Ja haha, dat zei iedereen dat ik er zo fris uit zag, ik heb ook verder geen vergelijkingsmateriaal met andere operaties. Maar ik krijg nu steeds straf van m'n man als ik opsta om wat te gaan doen.:ph34r:

Hoe is het met jou nu, wilde nog langs lopen bij de gister maar je voelde je niet zo lekker dacht ik. 

 

Ik ga straks proberen te douchen met hulp van m'n privé broeder, foto's maken en verslagje schrijven over gisteren. :) 

Mijn privebroeder heeft met een grote smile mij de eerste dagen gedoucht!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Rocker:

@Brenda32 hahaha ik gok zo dat die van mij dat ook gaat doen straks 

Hahaha zet hem maar aan het werk! Die van mij heeft me maar 1x hoeven douchen maar mocht dan ook niks zelf doen... In principe hoefde hij alleen mijn haren en rug te doen maar ach... Het heeft zo zijn charmes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Zuster89:

Hahaha zet hem maar aan het werk! Die van mij heeft me maar 1x hoeven douchen maar mocht dan ook niks zelf doen... In principe hoefde hij alleen mijn haren en rug te doen maar ach... Het heeft zo zijn charmes! 

 

Hahaha ik heb de voorkant van boven gewassen en gedroogd, hij mocht de rest doen. 

Beetje jammer dat die jodium niet helemaal weg is nog. 
Ga zo foto's uploaden in m'n album maar zet ze wel ff op privé denk ik. Naked boobbies :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Rocker:

 

Hahaha ik heb de voorkant van boven gewassen en gedroogd, hij mocht de rest doen. 

Beetje jammer dat die jodium niet helemaal weg is nog. 
Ga zo foto's uploaden in m'n album maar zet ze wel ff op privé denk ik. Naked boobbies :01:

 

Hey meid!

Zou ik even in je album mogen kijken?

Ben erg benieuwd naar je resultaat!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei RosieW:

 

Hey meid!

Zou ik even in je album mogen kijken?

Ben erg benieuwd naar je resultaat!

xxx

Heb je toegevoegd, ga er nu foto's in zetten als dit lukt haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Rocker:

Heb je toegevoegd, ga er nu foto's in zetten als dit lukt haha. 


Haha, veel succes.

Ik wens je veel geluk met je herstel!!

Volgende week sta ik in jouw schoenen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Rocker:

@JESSICAD haha op het moment dat je op je kamer bent heb je je bh al aan, jasje is dan ook al uit. 

Je ligt dan wel onder zo'n heerlijk warm dekentje. 

 

@Schildpad Ja haha, dat zei iedereen dat ik er zo fris uit zag, ik heb ook verder geen vergelijkingsmateriaal met andere operaties. Maar ik krijg nu steeds straf van m'n man als ik opsta om wat te gaan doen.:ph34r:

Hoe is het met jou nu, wilde nog langs lopen bij de gister maar je voelde je niet zo lekker dacht ik. 

 

Ik ga straks proberen te douchen met hulp van m'n privé broeder, foto's maken en verslagje schrijven over gisteren. :) 

Alleen maar fijn dat je je zo goed voelt. Ik ben best ziek geweest. Overgegeven en flauwgevallen. Was niet echt mijn dag gisteren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo daar gaan we dan, ik ga proberen er een enigszins te volgen verhaaltje van te maken. Want ik heb mijn adhd-olè olè pilletjes niet ingenomen vandaag. 

 

Nadat ik zondag rond 22:00 thuis kwam van een paaldans wedstrijd ben ik zo verrot als ik was (hele dag hangen, aardig doen, veel indrukken en medicatie die uitwerkt) mijn bed in gedoken.|
Gelukkig had ik op zaterdag al mijn tasje met goodies ingepakt en kleding klaargelegd voor maandag.
Ik moest me om 07:15 melden, het was ongeveer 1,5 uur rijden en omdat wij het altijd presteren om in een file terecht te komen spraken we af om om 05:00 de deur uit te gaan.

Dus zo gezegd, zo gedaan, wekker gezet om 04:30 en nog eentje voor de zekerheid om 04:45 want leer mij mezelf kennen ik slaap door een hijmachine heen (true story by the way).

Ik had verwacht nog een tijdje te piekeren maar dit gebeurde niet, in plaats daarvan viel ik vrij snel in slaap en werd ik pas wakker toen mijn man me wakker maakte om 04:40. Was ik door de wekker heen geslapen, "ja en je hebt hem nog uit gezet in je slaap ook". Mijn man verdiend een medaille met mij in de buurt :rolleyes:

Gaan douchen, tandjes poetsen, aangekleed, nog even medicijnen ingenomen en richting auto.

Wilde graag zelf rijden zodat ik met rijden en opletten bezig was en niet kon gaan malen en mezelf zenuwachtig zou gaan maken.

Maar man, wat had ik een dorst en honger... mocht natuurlijk niks :77:

 

Precies op tijd aangekomen bij Kliniek Heyendael om 06:40 al aangezien je lekker door kan karren vanaf Dordrecht:rolleyes: waarna we nog even buiten hebben lopen lummelen (en ondertussen mopperen dat de ontvangst van m'n mobiel internet ruk was) zijn we toch maar naar binnen gelopen en de afdeling op.

Maar we zagen niemand, joh logisch als er alleen een nachtdienst loopt hahaha. Dus we zijn maar terug naar beneden gegaan en daar even gaan zitten. 
 

Ondertussen kwam Schildpad ook al aan met haar man binnen gelopen en zijn we toch maar weer naar de afdeling terug gelopen. Dit keer zagen we de nachtdienst wel en werden we naar onze kamers gebracht. 
Na ongeveer een (half-)uurtje kwam de verpleegkundige (Brenda) voor het opnamegesprek, controles werden gedaan en ik kreeg het mooie bandje om. Er werd me verteld dat mijn operatie om 09:00 gepland stond en dat ik van te voren nog moest gaan plassen en het blauwe jurkje aan mocht doen. 
Mijn buurvrouw kwam nog even binnen huppelen maar die werd op dat moment opgehaald voor OK dus moest ook snel weer weg. Toen ben ik me maar gaan omkleden en om 08:00 kreeg ik m'n pillen én WATER! :wub:

Om ongeveer 08:45 werd ik gehaald en ging ik naar de verkoever. 

Ook hier weer 2 verpleegkundigen, gelijk de hand schudden en ze waren super aardig. Ik herkende het typische "werkpraatje" wel aangezien ik ook altijd met m'n collega's loop te geiten haha. 
Infuus werd geplaatst, met een babynaald want de aders in mijn linkerhand zijn mini en in mijn rechterhand wilden ze niet prikken en eigenlijk ook liever niet in mijn onderarm. Oké oké oké, jij bent de baas vandaag. 
Infuus werd aangesloten en ik kreeg antibiotica toegediend. 

Toen kwam buurvrouw terug en kwam Frans aftekenen. Hij controleerde of het nog steeds 500cc werd, ik zei alleen maar "als jij zegt dat dat niet te breed word voor mijn borstkas dan vertrouw ik jou" waarop hij glimlachend antwoordde "natuurlijk gaat het mooi worden". 
Daarna mocht ik terug m'n bedje in en mee naar de Ok. Wat was het daar koud zeg. Brrrr...

Het ging op de OK als een lopend vuurtje dat ik verpleegkundige ben en stage heb gelopen op de OK hahaha, "oooooh maar dan weet je hoe het gaat!!", de anesthesist was druk bezig met grapjes maken en over m'n wang aaien. Voor ik het wist sliep ik en voor ik het wist was ik ook alweer wakker haha. 


Het eerste wat ik deed was onder de dekens m'n boobbies vastgrijpen met m'n handen, daarna gingen de dekens omhoog want ik wou "kijken, kijken, kijken". 
De verpleegkundige die op de kamer was zag dat ik wakker was "zo jij bent er snel bij" waarop ik nog zei "huh hoezo?" Waarna dus bleek dat ik om 09:15 onder narcose was gebracht, 10:10 terug was op de verkoever en om 10:35 lag ik al aan de dekens en m'n boobbies te kloten met m'n ogen wagenwijd open. "Euhh hoort dat niet dan?"


Ik kreeg een spiegeltje en mocht lekker naar m'n nieuwe boobbies kijken, ooh wat was ik blij. Glimlach van oor tot oor. Ik kreeg mijn BH aan, gelukkig had ik naast D en E ook een F gekocht, want ik had al lekker veel zwelling waardoor we de E niet aan kregen. 
"Niet op je armen steunen"... :rolleyes: "neeeee kijk ik heb geoefend kijk maar" armen over elkaar op m'n buik en lopen op m'n billen. 

Vlak daarna kwam buurvrouw 2 binnen Jacky en ik wist het niet zeker of zij het was maar toen ik haar hoorde praten moest ik lachen want het was haar wel. Blij zwaaien naar elkaar.

Na ongeveer een kwartier mocht ik terug naar m'n kamertje "Succes!" riep ik nog naar buurvrouw 2 en breed grijnzend kwam ik terug de kamer op waar m'n man zat te wachten. 

 

Gelukkig mocht ik al snel eten, ik had Zuster89 in m'n achterhoofd dat ik niet gelijk alles moest eten wat ik wilde, dus heb eerst het crackertje gegeten en het kopje thee gedronken, na een kwartier het beschuitje en het water. 

Verpleegkundige Brenda kwam kijken hoe het ging, weer zo'n verbaasde blik haha, en vroeg of ik al moest plassen. Ik wist het niet zeker, voelde het ook niet zo. Mijn infuuszakje was leeg dus kreeg ik nog even een nieuw zakje. Na een kwartier moest ik duidelijk wél plassen maar wilde niet bellen, want het is echt super irritant als je net bij een patiënt bent geweest en dan bellen ze na een korte tijd voor iets (ja eigen ervaring haha, ik loop het nodige te mopperen soms op m'n werk :P Maar ben wel lief volgens mijn patiënten).

Dus toen ze terug kwam wel gezegd dat ik moest plassen. Maar jezus jongens, die antibiotica STINKT! 

 

Na ongeveer een halfuur stiekem samen met manlief aangekleed, want ik vond het toch niet zo fijn om in m'n onderbroek en bh rond te hobbelen met die glazenwassert in de buurt. 
Om 14:00 mocht ik nog eens medicijnen innemen en kreeg ik weer wat te eten (whoohoo), maar om 15:00 had ik weer honger. Dus toen is manlief een zak chips gaan halen, oh wat was dat lekker hehe. 
Marissa en Tanne kwamen nog langs, weer die verbaasde blikken hahaha en om 17:00 kwam Frans zijn ronde doen. Ik mocht naar huis Jeeeeeeeeeeh. 

 

Na een autorit van 1,5 uur en een tussenstop bij de mac voor een cheeseburger :D thuis op de bank neergeploft en had ik weer honger waarbij ik nasi met babi pangang heb verorberd (heb ik al eens gezegd dat het me verbaasd dat ik geen tientonner ben? Nee? Bij deze haha). 

Rond 23:00 medicijnen ingenomen en naar bed gegaan.
Vannacht ben ik wel een paar keer wakker geworden, meestal omdat ik moest plassen of omdat ik onderuit was gezakt in bed. Al met al een "prettige" eerste nacht, net lekker gedoucht met hulp van manlief en gelijk foto's gemaakt. Ben er nu al helemaal blij mee haha.

 

Moet zeggen dat ik niet echt pijn heb, wel ongemakkelijk en strak. Kan ook niet heel ver naar achteren of onderuitgezakt zitten dus heb een kussenfort in bed en op de bank gebouwd wat wel lekker zit. 

Niezen is wel zwaar kut trouwens... godnondejezus! :70:
De randen van de prothese voel ik wel zitten aan de bovenkant haha, dus daar zit ik nu steeds langs te aaien. 

De Triumph bh heb ik verwisseld voor de BH van de hema, die zit toch echt een stuk fijner en de borstband krult een stuk minder op. Hier pas ik dan weer wel een 85E van? Apart... 

Van de Bh's in maat D ga ik wel terugsturen, de rest wacht ik nog even mee. Kijken hoe het gaat met afnemen van vocht enzo. 

 

En dan ga ik nu verder ruzie maken met mijn fotoalbum, want met sommige foto's geeft hij een foutmelding dus ik heb nu al 3 zwarte foto's staan. :P

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Schildpad:

Alleen maar fijn dat je je zo goed voelt. Ik ben best ziek geweest. Overgegeven en flauwgevallen. Was niet echt mijn dag gisteren ;)

 

Ah bah dat is echt naar. Vandaag wel iets beter hoop ik? 


Toen Brenda bij mij was werd ze gebeld dat er ook iemand was flauwgevallen vóór de OK, dat lijkt me ook heel naar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey die Rocker! Volgens mij 'rock' je nog steeds, haha!

 

en top dat je geen pijn hebt en een redelijke eerste nacht :35: 

Lijkt me idd leuk als je meiden van het forum tegen komt op d-day. 

 

Ben wel erg nieuwsgierig naar je resultaat dus.... mag ik ook meespieken..? :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Eviboob:

@Rocker mag ik ook even meekijken? ik ben vrijdag aan de beurt!!! :) 

 

Ik heb je toegevoegd! Oeh vrijdag spannend, waar mag je heen?

 

@Paprika ik heb je toegevoegd. Spannend hoor bijna aan de beurt! 

 

@Loulou_ ik had je van te voren al toegevoegd haha. 

 

@Pamuk Heb je toegevoegd! Ja was echt heel leuk om een aantal tegen te komen. De enige die ik niet echt gezien heb is Mad en die zat maar een paar deuren verder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.