Ga naar inhoud

Butterfly : 6 juli 2010 & 5 april 2011 (xtra lift) : Dr De Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Ojee, weer een nieuw gaatje, <_< , balen zeg! Hoop dat het deze keer niet groter wordt en mooi weer dicht gaat, zit er een ontsteking of zo, dat je opnieuw zo'n gaatje kreeg? Wel goed dat je een kuur hebt meegekregen en je volgende week terug moet, wordt je toch goed opgevolgd. Duim dat het eindelijk eens betert! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 517
  • Created
  • Laatste Reactie

*Famke geeft Butterfly een hele grote virtuele knuffel* :147::53:

Gatver-de-gatver-de-gatver...

Wat een toestand met gaatjes, infecties en doem-scenario's!

Je pc heeft je natuurlijk goed onder controle, maar jij loopt er de hele dag mee om. Ik kan me voorstellen dat je je lichaam niet meer vertrouwd.

Maar, laten we positief blijven en gewoon ervan uit gaan dat de kuur gaat werken je lichaam er positief op reageert en vervolgens volgende week rond deze tijd je geen gaatje meer hebt. :36: Ik duim blaren op mijn duimen dat het zo gaat lopen!

Kus,

Famke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even gekeken met spiegel er zit nu maar een klein pleistertje op het nieuwe gaatje.

Zal je die een week moeten laten zitten of niet??

Hij wordt natuurlijk nat vant douchen is dat niet erg dat alles dan nat blijft?

Ik zie er wel wat viezigheid door heen schijnen.

Het grote gaatje ziet er goed uit, hij is helemaal dicht :)

Vraag me dan ook af wrom de hechting niet verwijderd is gister

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 't eerste zicht zou je denken dat als het nat is van het douchen dat het kan gaan smetten, dus dat lijkt me niet zo gezond, maar raar dat ze je geen pleistertjes hebben meegegeven dan om te vervangen, dus zou het er dan misschien toch moeten opblijven? :unsure: Lijkt me 't beste om het eens te vragen aan de kliniek?! Helemaal niets erop lijkt me ook geen goed idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was in het ziekenhuis en de pc plakte er een pleister op en ging weer..druk druk je ken t wel.

De zusters waren niet zo aardig omdat ze het maar raar vonden dat ik daar werd geholpen ipv in de privekliniek.

Dus heb er zelf eigenlijk ook niet meer aan gedacht :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, das wel begrijpelijk, jou treft geen schuld, zij zouden je ondanks het druk is toch wel wat meer uitleg moeten geven vind ik. Zou eens bellen om te vragen hoe en wat, dat je toch niets verkeerd doet en het nog erger maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde nog ;)

Ben er alleen minder mee bezig

Vandaag bh gehad van manlief.

75F net als eerst en hij past ook nog..

Maar goed moet nog steeds sportbh aan om de nieuwe littekens nog even op rust te laten komen.

Het resultaat is een vooruitgang met eerst, maar daar blijft het bij zullen we maar zeggen :)

Zal eerdaags weer eens fotos maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hij was dicht :)

Hechting is nu ook uit het andere grotere gaatje na 23 dagen ;)

Oef, gelukkig maar, das toch al een kopzorg minder, infectiegevaar geweken!:136: Nu hopen dat de rest ook nog bijtrekt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Butter,

Heb je nieuwe foto"s even bekeken.Advies kan ik je niet geven,wel eerlijk zijn..en ik kan me voorstellen dat je hier niet tevreden mee bent..

Je Borsten zijn meer gaan hangen weer ( wat op zich niet lelijk is),maar die foto"s met bh..mag niet de bedoeling zijn lijkt me zo.

Ik vind het gewoon niet mooi gedaan,net of het niet "af " is.

Sorry,maar ik heb er niks aan oneerlijk te zijn of je op te willen beuren,ik hoop dat de chirurg zelf ook coulant is en je verder helpt.

Wel jammer dat je dan misschien weer onder het mes moet..maar ach,ik heb 4 x achter de rug,die 3e keer red jij ook wel!

Succes met het consult en laat je weten wat eruit komt?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Butter,

Veel succes maandag, moet wel haast dat je een heroperatie krijgt aangeboden, het is er niet op verbeterd de laatste maanden. :( Zal wel dat je hier niet tevreden mee bent! Ben benieuwd hoor, ik hou je in de gaten!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb echt met je te doen,logisch dat je dit niet mooi vind,wie wel,we moeten eerlijk zijn,en iemand die roept dat dit meevalt,die liegt of ziet de zaken verkeerd!

ik heb laatste tijd tal liften en zo bekeken,en die hebben een hele andere soort borsten,er is gewoon iets misgegaan,en ga dan ook echt hopen dat je idd snel groen licht krijgt,voor een heroperatie hoor,want dit bezorgt je niks anders dan emotionele schade en ellende ,zo zonde :(

sterkte ermee en hou vol hoor,het komt hoe dan ook goed,dit moet je arts inzien(een her is op zijn minst een goede zet)ookal zit je niet op een her te wachten,maar een oplossing heb je recht op :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben het met Moontje eens. Als ik heel eerlijk ben vind ik het ook niet mooi gedaan. Hoop voor je dat ze het op hun kosten herstellen en dat je borsten dan wel mooi zijn. Dit brengt alleen maar psychische gevolgen met zich mee voor jou en dat is niet goed. Kan me voorstellen dat je niet blij bent met je borsten zo ze er nu uitzien. Nou meid ik hoop en duim voor je dat ze het herstellen. Ik hou je in de gaten.

Heel veel sterkte en kop op meid!!!

Liefs,

Cinta116.gif71.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie lieve berichtjes.

Ik ben eigenlijk op een punt gekomen dat ik denk ik haal alles er maar uit, ben bang voor weer een teleurstelling en mischien ben ik gewoon ongeschikt voor protheses??

Ik heb snachts pijn door de randen die drukken aan de binnenkant, ook als ik voor over buk zit er een diepe rimpel in aan de zijkant.

Al hoop ik dat de pc een andere oplossing zal hebben, vind het toch wel een eng idee om met een b cupje met littekens door t leven te gaan :(

Ik moet wel zeggen dit zijn de slechtste fotos, ik kleding ziet het er vaak wel ok uit.

Ik zal daar morgen even wat fotos van maken, dan denk ik van ach het valt wel mee.

Maar ja als ik dan ga zitten zie ik toch weer dat losse vel en over naakt nog maar te zwijgen..

Ik moet er maandag 2 uur zijn, ik hoop op goed nieuws :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat het in kleding wel oke is,maar naakt of in ondergoed,zou mooiheid er wel bij mogen he,zeker wat je er voor neergetelt hebt en gewoon de hele stap naar een lift met wissel,daar wou je mooier van worden,en niet enkel in kleding,maar dat is wel weer een pluspuntje,dat dat wel mooi staat/is.

heel veel sucses maandag op gesprek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Butterfly,

Wat een teleurstellingen zeg!

Kan me voorstellen dat je dan op een punt komt, van haal alles er maar uit. Ik hoop dat je maandag een goed gesprek hebt en er een oplossing komt, zodat je eindelijk kan genieten.

Heel veel sterkte maandag en ik hoop dat je positief bericht krijgt.

Groetjes Boesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eindelijk geweest.

Weet eigenlijk niet zo goed hoe ik me moet voelen?

Het komt er op neer dat ik weer 3 mnd geduld moet hebben.

Om de spier toch nog tijd te gunnen soepel te worden.

Als het dan nog zo is als t nu is komt er een nieuwe lift.

Aan de ene kant moet ik blij zijn heb nu toch nog geen tijd voor een operatie maar had wel gehoopt op een duidelijkere uitslag ipv weer in januari terug te moeten komen.

Maar goed manlief zegt dat het alleen maar goed nieuws was en ik me niet zo een zorgen moet maken.

Er komt immers (waarschijnlijk) een nieuwe operatie.

Hij liet wel zien wat hoe het eruit zag bij een nieuwe lift en dat zag er een heel stuk beter uit.

Wel worden de littekens breder en zal dat in januari meewegen om wel of niet een nieuwe lift te doen.

Ik heb een erg dunne huid en geen vet daar, ben ook geen 16 meer dus superstrak zal het ook niet meer worden.

Een prothese wissel hoeft niet, dat scheelt weer in het herstel neem ik aan?

Eruit halen zag hij al helemaal niet zitten, dat zo 1 slappe hap worden..een nat washandje ofzoiets zei hij hihi.

Hij vond het ook niet mooi zo, al hoopt hij nog steeds dat moeder natuur haar werk gaat doen.

Ach ja hoop doet leven, al bereid ik me vast voor op een heroperatie eind juli ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Butter,

Ik zie dit ook als een positief bericht,tuurlijk jammer dat je nog 3 maanden geduld moet hebben,maar de arts heeft toegegeven het zelf ook niet mooi te vinden,die erkenning heb je al,alhoewel je daar natuurlijk niet blij mee kan zijn.

En tja ik ben geen arts,maar dat hij de hoop heeft dat moeder natuur zn werk nog gaat doen? Zwaartekracht zorgt alleen maar voor meer hang,dus daar zie ik weinig heil in..

Wel vervelend dat je dan nogmaals moet,maar als dat een mooi resultaat gaat geven de moeite waard toch? Is niet niks,maar troost je aan de mede-forummers die ook van ver komen en meerdere operaties nodig hebben ( gehad) niet iedereen heeft het geluk dat het maar in 1 keer goed is helaas.

Laat het even bezinken en op je inwerken.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is goed te lezen,dat je erkenning hebt ontvangen van je arts.

vind het wel vreemd eigenlijk dat ie je weer 3mnd laat wachten,want moeder natuur kan hier niks in betekenen,weten we allemaal,maar ik denk dat die die keus heeft gemaakt,om alles eruit gehaald te hebben qua afwachten,dus toch nog positief denk ik dan maar.

en ja een her zou niet leuk zijn,maar wel het idee dat je er stukken mee vooruit gaat natuurlijk,dus het zal zoiezo positief einigen :rolleyes:

sucses en sterkte met afwachten(weer) tot januari

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Butter,

Mja, kan begrijpen dat je niet zo goed weet hoe je hierop moet reageren, en ik kan ook met geen mogelijkheid begrijpen hoe moeder natuur dit nog beter zou moeten maken, maar goed, zoals Els zegt, wij zijn geen dokter.:rolleyes:

Er komt sowieso toch wel een extra lift van, dus wens je wederom veel geduld toe voor de komende maanden en dat het dan ook eindelijk eens goed mag komen voor jou, misschien niet meer zo strak als iemand van 16, maar toch beter dan nu!

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.