Ga naar inhoud

Butterfly : 6 juli 2010 & 5 april 2011 (xtra lift) : Dr De Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 517
  • Created
  • Laatste Reactie

Over dat moeder natuur bedoeld hij dat de spier soepeler wordt ( het opgeeft om de prothese naar de zijkant te duwen).

Dit duurd 3/6 mnd.

En zo dus meer naar binnen toe gaat en zo dus ook de rimpeltjes verdwijnen.

Ik denk dus dat hij dit wil afwachten.

En dan zeker kan zeggen dit wordt opnieuw gedaan.

Over groter zou bij mij een zeer korte verbetering zijn aangezien ik zo een dunne slappe huid heb, zouden die binnen no time hangen richting navel ;)

Maar stel je voor het verbeterd IETS maar in mijn ogen niet genoeg, maar hij vind t wel ok heb ik dan ook nog recht op een her??

Ik had achteraf best nog wat vraagjes waar we niet aan toe gekomen zijn.

Maar goed moet maar weer 3 mnd wachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar stel je voor het verbeterd IETS maar in mijn ogen niet genoeg, maar hij vind t wel ok heb ik dan ook nog recht op een her??

Kan me niet voorstellen dat IETS verbetering zou zorgen dat het ok is in zijn ogen, zou wel wat meer voor nodig zijn om dit ok te vinden. Komt vast wel een her van sowieso. Zelfs al zou een lossere spier je prothesen dan meer naar binnen brengen blijf je toch met te veel los vel zitten. Neen kan het me echt niet voorstellen! :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Hoi meiden,

Verbeterd is het niet, gewoon staand mischien wel wat beter, maar erg veel gerimpeld vel aan de binnenkant bij liggen en zitten in bh.

De bovenkant heeft nog steeds geen bolling en de binnenkant heeft nog steeds geen volume.

Alles zit nog steeds onder oksel zodat ik voor de breedte nog steeds een F cup nodig heb maar de bovenkant vd bh dan leeg en open staat omdat daar weinig borst zit.

Bij voorover bukken nog steeds rare vorm en los vd huid.

Op mijn rug liggend nog sleeds plat ;)

Verbeterd is wel dat de tepels even groot zijn geworden en even hoog.

Ook zijn de borsten wel iets omhoog gekomen, zeker aan de zijkant.

Ook zijn ze even groot geworden, en de indeukingen aan de binnenkant zijn ook stuk minder geworden.

Ook de littekens zijn al bijna ontzichtbaar.

Maar goed maandag zag de pc snel dat dit beter kon en ik krijg onder de garantie een nieuwe operatie!! :D

Hij gaat opnieuw liften en dan aardig strak zodat het hopelijk flink verbeterd gaat worden.

Wel vertelde hij dat mijn huid zo slap is en ik zo een dun vetweefsel heb het niet 100% perfect gaat worden.

Ik krijg dus geen ronde harde baywatch borsten, dat gaat gewoon niet lukken bij mij.

Maar ik ben al blij als de het losse huid weg is en er wat meer volume aan de binnenkant en bovenkant gaat zitten.

Op mijn rug zal ik wel plat blijven:(

Wel maakt hij op mijn verzoek de tepels nog wat kleiner en gaat hij erg zn best doen om al het huid weg te halen.

Ben ook erg blij met Dr de Boer dat hij dit opnieuw gaat doen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Butterfly,

Ben blij voor je dat je onder garantie nu een nieuwe lift krijgt, kan toch alleen maar beter worden hé! :) Heb je al een datum gekregen of moet je nog even afwachten?

Succes alvast!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Butterfly,

Wat fijn dat de pc zelf ook zei dat t niet goed is, en dat hij onder garantie een nieuwe lift doet. Hij zal het deze keer dan extra hard aantrekken zeker allemaal? Krijg je ook nieuwe prothesen of niet? En wanneer krijg je je lift? Ik vind het echt zo zonde voor je deze ellende telkens...hopelijk dat de volgende lift gewoon super wordt!

Groetjes en knuf van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is goed nieuws zeg,eindelijk,na lang wachten! Hoi Hoi Hoi :43:

Mja..huid al te ver uitgerekt,en van jezelf al en dunne huid,daar bestaan natuurlijk geen wonderen voor dan.. :61:

enige wat je kan laten doen is dan een lift en verkleining vrees ik..al ben ik geen arts natuurlijk.

Weet je al hoeveel CC t nu gaat worden dan,ja je zou je er bij neer moeten leggen da je geen stevige bolle borsten meer zal krijgen..en ja dat op je rug liggen..ach weet je dat is ook weer niet zo heel erg toch de enige die dat ziet ben jij en je man toch..

gaat vast allemaa mooi worden,wanneer is de grote dag??:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan al in maart terecht, maar ik zit alleen een beetje met de kleintjes.

De 2 oudste redden zich wel maar de jongste van 2 jaar moet ik nog af en toe tillen.

Ik doe het liever vandaag dan morgen, maar mijn man heeft eind juli bouwvak 4 weken.

Dat is natuurlijk handig ivm kids en huishouden en niet naar school enzo te hoeven rijden.

Maar ja eind juli is nog zo ver weg....ook gaat de pc ergens tussen half juli en half augustus precies 3 weken op vakantie.

Zal je net zien dat dat eind juli wordt en heb mijn man nog maar 1 week over.

Mijn man ziet liever dat ik het zo snel mogelijk doe ivm hij weinig zin heeft om deze vakantie weer in de soep te laten vallen.

Ook zou het fijn zijn dat ik deze zomer meteen in bikini kan ipv weer een sportbh.

Dan moet ik maar lopen naar school (hoef ik hem niet in auto stoel te tillen) en mijn man neemt de 1e week vrij en de 2e week mag hij bij oma dan zijn er eigenlijk al 2 weken om.

Denken jullie dat dit verstandig is of kan ik beter nog een half jaar wachten?

Ik krijg enkel een borstlift de protheses blijven gewoon zitten.

Groter was geen optie dat zou tijdelijk mooi zijn en na 3 maanden een stuk zeep in een nat washandje lijken zei hij.

Kleiner ook niet daar is me eigen borst te breed voor en zou ik nog meer ruimte tussen in krijgen en nog geen volume.

Hij gaat ze flink strak liften en op mijn verzoek de tepels nog wat kleiner maken.

In de brochure van mediconsult bij lift staat enkele weken niet tillen en enkele weken bh om, maar hoeveel weken zijn enkele?

Dus ergens tussen maart en augustus een nieuwe lift :) kan eigenlijk nu al niet wachten haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oke,ja dat is wel lastig dan met kleine kids zeg..ja je man zou zorgverlof moeten nemen,maar hij heeft lastig beroep he?

Mja..zou t wel zsm laten doen,want idd.als je straks zit met artsen op vaknatie en man alweer bijna aan t werk etc,,ja dan heeft zo langw achten ook weinig zin.

wat ik wel vind is dat je man je meer zou moeten steunen en zeggen: ach wat boeit mij die vakantie nou,ik ben dr voor je ..zal je goed verzorgen etc...dat zou leuker zijn om te horen dan..ja geen in dat onze vakantie in de soep loopt .

Want je krijgt dr wel wat voor trug en jij bent de gene die t moet ondergaan weer ,dus zou wel wat steun van m eisen.Ja toch?

Nou gelukkig weet je nu wel wat t inhoud enzo..dus je bent wel voorbereid denk ik.

Misschien kan je eventueel nog thuishulp regelen via t ziekenfonds...wie weet,maar zal ook wel niet meer kunnen tegenwoordig met die bezuinigingen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voorman is een leidinggevende functie dat gaat nooit lukken hoogstends een weekje.

Hij steunt me ook wel maar hij heeft het liever achter de rug dan in de bouwvak weer niks kunnen te doen samen enkel maar schoonmaken en herstellen ;)

Ik heb nu eigenlijk geen idee wat te verwachten qua pijn, de spier wordt nu met rust gelaten dus veel pijn als de vorige keer zal t niet worden?

Ook qua wat je wel en niet mag doen (autorijden, tillen, bh) met enkel een lift staat overal wat anders.

Met een bv weet ik 6 weken maar enkel met een lift??

Maar heb niet wer zin om met een gat rond te lopen, dus wil wel rustig aan doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.