Ga naar inhoud

Lesilla: 10 dec. 2010 borstlift : Dokter erwin lemmens klina


lesilla

Aanbevolen berichten

hey meid

nou vandaag is dan je dagje

wat een spannende dag zeg zekers voor jou

hoop dat je een beetje hebt geslapen

en dat je het een beetje kan uithouden

hoop dat je een super herstel hebt

heel veel suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Blonde Dollie

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLL veel succes vandaag!!!!!! :116:

Ik ga voor je duimen!

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kunnen zoveel tegenwoordig dus ik weet zeker dat je een SUPERmooi resultaat gaat krijgen!

Eindelijk kun je dalijk confident in een bikini lopen! Heel veel succes met je herstel en ik ben erg benieuwd naar je foto's straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zóóóó veel aan je gedacht!!! Ik kon niet op internet maar wees maar gerust: ik heb ook meegeduimd!! Haha!

Meid; ik hoop dat het goed met je gaat. Waarschijnlijk zijn je buikspieren niet gedaan dus heb je dáár in ieder geval geen last van. Maar voor de rest zal je je behoorlijk beroerd voelen! Echt waar: over een paar weken ben je al weer zo goed als de oude!

Ik hoop dat er airco is in het ziekenhuis! :wacko:

Zet 'm op!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meissie

hoe hoe gaat het nu met je

kan je het een beetje uithouden met die warme weer

voel je je al heel iets beter

denk het niet anders stond er wel een krabbel

hoop echt dat je gauw op knapt

en dat je goed verzorgt wordt

hoop snel wat van je te lezen

GRoetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je moon!

Mijn buik is zo opgezwollen, ik voel me net vijf maanden zwanger. Net een drukwand gaan kopen hahah wat een sufferd stond er in die winkel.

Na een uur eindelijk de juiste en zit wel lekker dus ben blij!

Ooh en mijn borsten kriebelen zo hard vanbinnen!

Heb trouwens nu een 80 B en hahah in sapph normaal voor de operatie 70E echt raar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeej meissie,

van harte gefeliciteerd!

ben een beetje laat,maar ach beter laat dan nooit toch!

ik hoop dat het allemaal goed is verlopen! :125:

rust lekker uit en geniet van de verwennerijen!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lesilla, alsnog mijn feliciaties hoor !

En dat verschil van maat is echt wel raar, hoe zitten je borsten dan in die sportbh? Nu, ik denk dat ik me ook zo eens een sapph ga aanschaffen, dan heb ik misschien ineens een D ofzo :1bouncingboobs:

Valt het drukverband op je buik een beetje te verdragen met deze warmte?

Een goed herstel gewenst en laat je maar lekker soigneren !

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drukverband is inderdaad warm, maar als je het aandoet heb je echt geen pijn dus ben daar wel blij mee

Buik is wel heel mooi, al ben ik nog gigantisch gezwollen niet normaal, de fotos van de voorkant vind ik wel mooi

foto_op_28-06-2010_om_18.21.jpg

Maar ze zien er ook niet uit als een tachtig B vind ik, en de bh spant absoluut niet dus snap het niet :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zou graag zelf opmeten, maar de meter die duizend jaar in de weg ligt is plots niet te vinden als ik hem nodig heb :rolleyes:

Herstel gaat super, borsten heb ik één keer per dag misschien eens een steekje maar verder niet. En buik die doet wel pijn maar de band en pijnstillers maken veel goed

De borsten zijn wel zacht aan de zijkant nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Lesilla,

Wauwww wat ben je toch slank op die laatste foto!! Dat kan never nooit niet dat jij een 80 omvang hebt joh! Als je een 80 B aanhebt, dan heb je volgens mij gewoon een 70 D cup hoor! Je borsten zijn zo in kleding mooi van proportie vind ik, zeker met zo'n platte buik :-)

Gaat het verder weer een beetje met je?

Knuf van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lesilla,

Ben blij voor je dat je buik er al mooi uitziet! :) Ziet er op de foto's alleszins veelbelovend uit! Ga je vandaag bellen naar Bruno? Hoop dat je snel langskan! Verder wens ik je een goed herstel en veel succes al met je verdere consult(en)!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.