Ga naar inhoud

Lesilla: 10 dec. 2010 borstlift : Dokter erwin lemmens klina


lesilla

Aanbevolen berichten

Héé Lesilla!!! Heb alles na een paar dagen weer helemaal bijgelezen hierzo, en wat ziet het er goed uit en klinkt het goed zeg!!!! Proficiat!!!!

Buikie is mooi en borsten zien er in BH ook echt geweldig uit (mits die niet te klein is :152::1boobs: ).

Tja, niezen en hoesten is echt vreselijk ja. Inderdaad alsof je van binnen scheurt :29::ph34r: Pas na bijna 2 maanden kon ik pijnloos niezen of hoesten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Ze hebben me doorverbonden met de spoed maar sinds ze niets kunnen zeggen over plastische wonden moet ik wachten tot morgen, heb dan maar goede pijnstiller genomen en absorberend verband opgelegd en buikband.

Het ziet er aan de steunhechtingen rood en gezwollen uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar mijn verband zit los,

Het is gewoon absorberend verband los en dan drukband erop en dat verplaatst dus en denk dat er druk op de wond is geweest ofzo?

Ik verwissel het dus niet, leg het gewoon goed

achja, een stuk van het litteken is dus een bolletje geworden en ziet rood, of het warm is kan ik niet zo goed voelen want alles is warm onder de bang. Pff hopelijk is het gewoon niks en maak ik me dan ook druk om niks....

Mijn bh begint te vullen, toch iets leuks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zwel op en zwel af en meestal op, stoute buik

Foto's van drie dagen geleden

Foto-FK3TTDMC.jpg

Ben benieuwd wanneer de zwelling weg is zeker in het midden pfeuw

En de boobies zwellen op en blijven zo hhahahaha :1bouncingboobs:

Ben benieuwd welke maat, twee dagen geleden paste deze nog voelde wel groei maar nu is ie ook echt te klein, dus morgen zoeken voor een goedpassende.

Foto's van vandaag

Foto-BVXWJPJT.jpg

Foto-BLLMKQSM.jpg

geen rimpeling maar borst in mijn bh, best een grote verbetering

Niks doen is saai, en maak me zorgen over mijn litteken, zal blij zijn als het morgen is. Zal vast niks zijn misschien en dat hoop ik is het bolletje morgen al weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebelt naar de dokter heeft me goed uitgelegd dat het dit normaal is, is een reactie van het lichaam tegen die dikke draden die uit het litteken komen en dat ik me niet ongerust moet maken. Hahaha, ben zo een muts maar ja dan heb je echt een heel mooi litteken wil ik dat ook zo houden :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

logisch,met zo een seriues litteken hing ik ook al aan de foon,beter keer te veel dan keer te weinig en er is stront aan de knikker.hou het toch maar in de gaten,en als je het echt niet vertouwt of erger word,terug bellen,of ff langs je huisarts :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

logisch,met zo een seriues litteken hing ik ook al aan de foon,beter keer te veel dan keer te weinig en er is stront aan de knikker.hou het toch maar in de gaten,en als je het echt niet vertouwt of erger word,terug bellen,of ff langs je huisarts :38:

ooh gelukkig, soms voel ik me zo aanstellerig! :unsure:

Maar de rest is echt niet normaal mooi aan het genezen, alsof ik al x aantal weken verder ben! :136:

Bedankt dat je altijd klaarstaat he :56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee joh,niet aanstellerig,het gaat wel om een serieus litteken he,wat voor je leven lang getekent is,je wilt dat die mooi geneest,is nu wel het aanzicht van je lichaam natuurlijk.

hoop dat het gauw wegtrekt en anders idd gewoon naar de huisarts en of terug bellen als het erger word :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, goed nieuws, doet altijd deugd hé ! Maar zoals Moontje ook zegt, beter een keer meer de telefoon pakken dan met schrik blijven zitten of nonchalant zijn. Een lichaam is toch iets raars, dat het zo kan reageren maar dat het dan ook wel goed is.

Top !

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend, zal vast veel fijner zijn zonder de draadjes! :P Vind de zwelling wel meevallen op foto, maar ja is toch altijd net even anders dan in 't echt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net op consultatie geweest!

Navel voor de eerste keer gezien! Wat een pracht navel!

De dokter noemde het een sportnavel omdat mijn buikje zo strak is. Maar hey die navel :123:

Verder de draadjes eruit! jeetje wat pijnlijk, doet van heel het traject het meeste pijn hahah. Maar nu mag ik douchen :136:

Verder sportbh tot september aanhouden! hahah domper maar vind niet erg! heb ook verteld er zijn ergere dingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

een sportnavel? afstaan aan mij graag! :4: LOL

nee ff zonder gekheid,wat goed te lezen zeg,dat je nu lekker mag douchen,geniet er maar fijn van

ennuhh ja die foto,s die vergeet jij niet hoor,we herinderen je wel :P

en ja ,ach die sportbh,tja,ontkom je niet aan,die paar weken extra?als het je boobs goed doet,voor de volgende stap,heb je dat ervoor over,ja toch?

het heeft allen een goed doel dus,en dat maakt het weer goed :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames! ik heb gewoon een string aan! hahah de eerste keer in mijn leven voel me net een tiener!

Wat een rotding, zit zo slecht tussen je bips hahaha

Maar op 24 jarige leeftijd eindelijk een string wie had dat ooit gedacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.