Ga naar inhoud

Lesilla: 10 dec. 2010 borstlift : Dokter erwin lemmens klina


lesilla

Aanbevolen berichten

Wow Lesilla, zelf ik ben jaloers op je mooie platte buik ! ! Ik ben blij dat het gisteren is meegevallen, en je mag terecht blij zijn ! Binnen enkele maanden die lift, dan is je buik goed genezen en dan kan je pronken meid (dat kan je nu ook al hoor ! ). Eind goed al goed, meer ga ik er niet over zeggen. Ik ben blij dat jij heel blij bent, snappie?

Rust nu maar goed en herstel goed !

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Caroke C

Echt knap hoor! het ziet er nog heel pijnlijk uit, maar wat een figuurtje! daar mag je echt trots op zijn! proficiat en nog veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je buik ziet er inderdaad al toppie uit! :148: Je lijkt ook niet te veel last van zwelling te hebben hé?! Nou geniet er alvast van en nog een fijn herstel verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwelling valt heel goed mee, al komt hij soms ineens even op. Maar valt al bij al heel goed mee!

En de pijn ook, als ik de buikband aan heb voel ik niks dus daar ben ik wel blij om.

Alleen de linkerborst doet pijn, maar probeer nu met die arm echt niks te doen. Maar dat is wel heel moeilijk je doet die kleine bewegingen zo snel onbewust :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn operatieverslag staat dat de rectusspieren gereefd werden met PDS1, had ik echt niet verwacht! Ik ging er vanuit omdat ik weinig pijn heb (reven heb ik altijd gehoord dat het gigantisch pijnlijk is!) en eigenlijk in het ziekenhuis al goed rondliep dat er niks aan gedaan was. Ook ben ik kindloos dus echt wel een verrassing! :1bouncingboobs:

Daarom is hij zo mooi plat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:49: superslank zeg! Dus toch ook je buikspieren genaait! Gelukkig dan dat je er niet te veel pijn van ondervind. Feit dat je weinig zwelling hebt helpt misschien ook om pijn te verminderen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je dames!

Voor de operatie was ik wel beetje bang dat het niet strak zou zijn, je zit soms met onrealistische verwachtingen. Denk dat dit bij borsten ook zo is, maar dit buikje is toch mijn onrealistische verwachting hahaha

Alleen onverwacht niezen is vreselijk :ph34r:

En moon je weet hoe ik denk erover, gewoon gaan :1bouncingboobs: het heeft voor mij nu al zes dagen post op zoveel gedaan! Loop gewoon rechter terwijl ik eigenlijk beetje krom loop :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens de 75C omdat de andere in de was zit voor drie uurtjes

Foto-TRZIBXPU.jpg

Ze willen eruit hahahah, den ook niet dat het gezond is voor men boobs dus morgen is kijken naar een andere bh, maar de 80B begint in omvang te groot te worden, pfiew hopelijk zijn er goede winkelmeisjes die me kunnen helpen

Vind de gewone triumph veel beter dan de extreme, extreme geeft ook een rare vorm vind ik.. Had al van andere gehoord dat hij minder is, was weer eigenwijs :unsure:

En mooi in verplakking zoals het hoort

Foto-MSTIRBNX.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lesilla,

Jammer dat je nu wel pijn hebt, was wel te verwachten denk ik. Maar misschien heb je inderdaad wat te veel rondgelopen al! Lekker rustig houden dus!

Vind zelf de extreme van Triumph (die met het rode randje) beter zitten dan de gewone, vind dat je juist zo'n rare vorm krijgt in die gewone (beetje puntige tieten) en die naad met die gaatje vond ik ook niet zo fijn, maar zo zie je maar, smaken verschillen. Succes met shoppen voor een nieuwe!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch grappig he! zal ook aan liggen dat de onderste een juistere maat is dan de bovenste, want die duwt lelijk naar buiten door de verkeerde cup

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TRZIBXPU.jpg

Hoe deden jullie dat eigenlijk, omdat ik problemen hebben met de linkerborst is het echt belangrijk dat de borsten in bh blijven, en passen doe je staand. Dus???? Gokken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon passen tot je de juiste vind qua maat en steun enzo, dus als die met rode randje een 75 C is lijkt me dat je daarvan best wel een D kan gebruiken, nu zit ie te vol! Maar die andere zit misschien gewoon beter voor jou omdat ie ook wat hoger aansluit, daar kun je dan misschien eens een 75 C van passen als die 80 te wijd wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje je 75C ziet er mooi vol uit,maar voor in te kapselen lijkt het me niet geschikt deze maat zo,dus ik zou een 80C proberen,maar als je 80 echt te wijd vind pak je een 75D

ik vind trouwens die triumph tri action echt spuuglelijk en niet lekker zitten,net wat eefje zegt,je krijg er soortje puntige boobs in,hou ik zelf niet zo van,en idd die naadjes,jeukt op den duur.vind hem zoiezo niet fijn zitten,bij mij slaat dat elastiek ook steeds om :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi!

Hadden jullie trouwens ook zoveel problemen met blikjes openen, en potjes. Mijn borst is veel minder pijnlijk maa bij minste kracht zoals een doosje kip curry openen echt heel klein iets doet het wel pijn. Of een boterham snijden :ph34r:

Zit nu een week thuis alleen, gaat veel eten worden :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.