Ga naar inhoud

Lesilla: 10 dec. 2010 borstlift : Dokter erwin lemmens klina


lesilla

Aanbevolen berichten

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Vergeet niet dat megan foxx heeft gedaan:

Wenkbrauw haar-transplantatie in 2005, 2 nosejobs in 2003 en 2006, kinverkleining in 2007, fillers rond mond in 2006, lipfillers en implantaat in 2004, 2006 en 2008, 2 borstvergrotingen van a naar b naar c in 2004 en 2005, bilimplantaten in 2006, en een overload botox. totaal kosten 73.500 euro!

En ze is nog maar 24..

Maar goed straks kan ze evengoed niet aan jou tippen!! :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaaaaat!!! :18:

Ze is de mooiste vrouw van het jaar als ik het goed heb?

Nou Fake zul je bedoelen ^_^

Dan besef ik nu toch wel dat zulke vrouwen dus niet echt van nature zo zijn :7:

En ik maar jaloers.... :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Lesilla, heb je het leuk gehad in Parijs? Jammer dat het niet zulk lekker weer was he..

Nog maar 4 daagjes joh, en deze dag is al bijna voorbij :-) Zooooooo spannend, lekkere spanning wel he?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb betrouwbare bronnen Lesilla ;)

Ze heeft het zelf in een interview verteld namelijk :)

Ze zegt: ik zal wel moeten anders staat er wel weer iemand die mooier is en jonger voor je in de plaats.

Ouder worden is daar gewoon not done!

Ook heeft ze door teveel botox een hele belangrijke rol in de film the wrestler gemist.

Ze zei ik had zoveel botox bij mijn ogen laten spuiten dat mijn linkeroog een paar weken lang is gaan hangen.

De actrice die haar heeft vervangen heeft nu een oscarnominatie, dus voortaan zou ze daar wel mee oppassen.

Het blijst was ze met de neusoperaties omdat ze nu veel fotogenieker is :)

Ach ja sterren hebben nou eenmaal veel geld en veel concurrentie, dus ik denk dat iemand heel snel die stap zet of sterker nog moet! zetten om geld in het laatje te brengen ;)

Nog paar nachtjes lesilla spannend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gevoel dat ik zélf over 6 dagen weer aan de beurt ben!!! :rolleyes::1boobs:

hahah,ooh dat gevoel had ik bij jou ook! Was zenuwachtig in jou plaats! En dan elke keer komen zien of je al gepost had! Gekke wijven wij

Vergeet niet dat megan foxx heeft gedaan:

Wenkbrauw haar-transplantatie in 2005, 2 nosejobs in 2003 en 2006, kinverkleining in 2007, fillers rond mond in 2006, lipfillers en implantaat in 2004, 2006 en 2008, 2 borstvergrotingen van a naar b naar c in 2004 en 2005, bilimplantaten in 2006, en een overload botox. totaal kosten 73.500 euro!

En ze is nog maar 24..

Maar goed straks kan ze evengoed niet aan jou tippen!! :14:

Dat word nog even doorsparen hahaha :126:

*** Hey Lesilla, heb je het leuk gehad in Parijs? Jammer dat het niet zulk lekker weer was he..

Nog maar 4 daagjes joh, en deze dag is al bijna voorbij :-) Zooooooo spannend, lekkere spanning wel he?

Groetjes van Ingrid.

Was best koud inderdaad! Maar ben wel blij dat het niet aan het regenen was! Maar zo een mooie stad echt prachtig! Ik heb ook een trouwaanzoek gezien op het topje van de eifeltoren! Zo romantisch niet normaal :148:

En werd vergeleken met angelina jolie hahaha mijn dag was goed!

Persoonlijk moest ik geld hebben zou ik ook meer laten doen!

En wiii ga nu mijn zak maken voor het ziekenhuis, niet te geloven he meiden eindelijk een mooi lijf :127: Ik ben wel stijf van de stress :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

je laatste daagjes Lesilla,jee ik ga echt geloven dat je op bent van de stress en zenuwen.

hoort er allemaal bij,maar je krijgt er zeker wat moois voor terug,een mooi lichaam,ben jaloersssss :D

sucses met de laaste dagen,en met slapen ook,ik had een week van te voren al slapeloze nachten :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hey Lesilla,

Nog maar 3 dagen joh. Wat gaat dat onwijs snel! :126: Vrijdag jouw grote dag!

Ben je je al helemaal aan het voorbereiden? Nog even lekker op je rug aan het slapen. Springen, rennen.. Haha.. Dat soort dingen die je de komende tijd beter kunt laten.. Tas al ingepakt? Je moet zeker een nachtje blijven?

Ik leef helemaal met je mee :)!

Liefs,

Dollie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** He Lesilla, en dan is het ineens morgen al!!! Ik ben gewoon helemaal in spanning voor jou... net of ik zelf ook een beetje moet hahaha. Ben zoooo benieuwd hoe het wordt. Zal morgen veel aan je denken! Ga je een laptop meenemen of een vriend(in) een klein verslagje laten typen zodat wij niet een halve week in spanning hoeven afwachten? :-) (of moet je niet een paar nachten blijven, ja toch zeker?)

Alles al helemaal gepakt? Nou meid, ik duim heel hard voor je.

Dikke knuf van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lesilla,

Heeeel veeeeel succes morgen!!! :1bouncingboobs: Op naar het perfecte lichaam! Wens je alvast een voorspoedig herstel toe en zie uit naar je verslagje als je terug bent uit het ziekenhuis! Slaap nog lekker vannacht!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik wil je even heeeeeel veel succes wensen morgen!!

alvast een goed herstel gewenst en ik ben benieuwd naar je ervaringen!

Zet hem op :D

Liefs,

Evanja :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

toitoitoti meid

ff op je tanden bijten maar komt allemaal goed en het werd zekers super mooi

nog maar een keertje heel veel suc6 en we denken aan je

en maak er vanavond nog ff een leuke avond van met je ventje en vriendinnen en hoop dat je een beetje kan slapen

wat ik niet heel erg verwacht bij jou

ff slaap pilletje doet wonderen

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Lesilla, tjee wat is die tijd omgevlogen zeg! Al zal het voor jouw misschien als eeuwen hebben gevoeld zo nu en dan :141: . Ik hoop dat je niet al te zenuwachtig aan het worden bent en dat alles naar wens zal verlopen. Heel veel sterkte morgen en ook ik zal aan je denken. Zie uit naar je verslagje. Hoop dat je je snel weer goed genoeg voelt om wat te laten horen.

Liefs en een dikke knuffel,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel 183.gif185.gif167.gif167.gif169.gif183.gif vandaag en alvast al een heel goede herstel!!!148.gif

Eindelijk is al het zo ver voor je !!!

Na zo laang wachten is je grote dag eindelijk aangebroken,biggrin.gif

Laat je lekker verwennen en op naar mooie boobs en buikje126.gif

Liefs.Romashka116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.