Ga naar inhoud

Lesilla: 10 dec. 2010 borstlift : Dokter erwin lemmens klina


lesilla

Aanbevolen berichten

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

hihi dank je!

In ieder geval na je bwc verlies je ook nog gewicht haha. Heb echt twee kilo afgevallen zonder de huid die weggehaald is (dat was een kilo 20 op 80 cm huid)

Dus voor de mensen die zich zorgen maken over dat ze niet op gewicht zijn voor bwc, komt goed haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh oke..

20 kilo en 80 cm huid :mellow: das niet niks!!

je hebt nu echt een goed figuur..

ik ben ook erg slank, sommige mensen zeuren dat ik te dun ben

die zijn gewoon jaloers denk ik maar..!!

ben nu bezig met aankomen juist voor mijn bwc ik woog 45 en nu bijna 48 kilo :rolleyes:

en zo vind ik mijzelf wel goed, wat de rest zegt kan me niet schelen

dus wat ik nu ben aangekomen heb ik kans dat het er straks weer af is whahahaha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, lijkt me toch niet lekker hoor zo'n groot litteken, ziet er toch naar uit. Gelukkig maar dat je weet dat dat nog allemaal goed gaat komen.

Ik vind je eigenlijk heel eerlijk gezegd nu eerder mager :67: , maarja, dan heb je straks nog wat kilootjes in respijt.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh oke..

20 kilo en 80 cm huid :mellow: das niet niks!!

je hebt nu echt een goed figuur..

ik ben ook erg slank, sommige mensen zeuren dat ik te dun ben

die zijn gewoon jaloers denk ik maar..!!

ben nu bezig met aankomen juist voor mijn bwc ik woog 45 en nu bijna 48 kilo :rolleyes:

en zo vind ik mijzelf wel goed, wat de rest zegt kan me niet schelen

dus wat ik nu ben aangekomen heb ik kans dat het er straks weer af is whahahaha :D

Nee nee 20 op 80 cm huid, en 1 kilo weg hahah

Mijn begin situatie

foto-7y83du6w.jpg

foto-mdxn3ihp.jpg

Goh te dun, ik heb 120 kilo gewogen, en heb een heel slecht zelfbeeld. Vind het heel moeilijk mij te zien zoals ik echt ben. Ik voel me nu nog te dik, maar daar werk ik wel aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo jij bent heel veel afgevallen..!

knap joh:)

jij bent nu alles behalve dik

maar snap wel dat het moeilijk is om jezelf als dun te zien nu.

maar echt jij bent dun! haha je kan super trots zijn op jezelf

dat ben je vast en zeker ook!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lesilla,

Nou je bent echt niet dik meer!!! Vind je ook eerder een beetje te mager als ik eerlijk mag zeggen! Er zou best een beetje vulling bij mogen komen, zou er alleen nog maar mooier uitzien je buikkie! Hoop dat het lukt om je beeld bij te stellen, nog meer afvallen is zeker geen optie voor jou!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik ben ook erg voorzichtig om kritiek te geven, zeker bij jou, maar meid geloof me, een paar kilo's erbij zou zeker niet misstaan hoor! Je ziet nu erg je heupbotjes om het zo maar te zeggen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je zelfbeeld eronder geleden heeft hoor! Maar echt, je bent eerder te mager dan te dik zoals Eefje ook al zei. Niet meer afvallen hoor!!!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lesilla,

Wat een verschil!!!! Ik schrik eerlijk gezegd een beetje van het grote litteken maar als ik je voor fotos zie schrok ik daar nog meer van....

En ja, de sportbeha's zijn een verschrikking!!! En iedereen maar blij zijn met 30 graden, dat is een opgave met onze oma-behas die onder geen enkel topje weg te toveren is, grrrrrr

Denk maar zo, zomer 2011 loop jij er in ieder geval superstrakkies bij!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, was net je topic ah lezen en toen antwoorden je in die van mij. Heb geen dual plane maar moest toch zo een gekke bh aan. Ach hij zat wel lekker. Ik vind je buik echt heel mooi, alleen een vraag ( hopelijk vind je dit niet vervelend) ik heb totaal geen verstand van bwc. Blijft het litteken zo groot? Of zitten er haakjes / hechtingen aan? Volgens mij heb jij er heel goed aan gedaan deze operatie te doen. Was vandaag op strand, meisje met super mooi figuur (zoals jij) en slap baby buikje, echt zonde...

Mooi hoor, nogmaals, ben echt jaloers!. Ben weer te veel ah eten. GRRRRr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, was net je topic ah lezen en toen antwoorden je in die van mij. Heb geen dual plane maar moest toch zo een gekke bh aan. Ach hij zat wel lekker. Ik vind je buik echt heel mooi, alleen een vraag ( hopelijk vind je dit niet vervelend) ik heb totaal geen verstand van bwc. Blijft het litteken zo groot? Of zitten er haakjes / hechtingen aan? Volgens mij heb jij er heel goed aan gedaan deze operatie te doen. Was vandaag op strand, meisje met super mooi figuur (zoals jij) en slap baby buikje, echt zonde...

Mooi hoor, nogmaals, ben echt jaloers!. Ben weer te veel ah eten. GRRRRr

hij lijk groter dan hij is door de strips erop, even vlug een foto gemaakt zonder omdat ze eraf vallen

Foto-UDL3ZIFZ.jpg

vind ik echt niks kwa litteken

Heb geen baby buikje hoor, hahah er is wel een tiener afgekomen haha 64 kilo :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh, dat ziet er zeker beter uit! Knap zeg, zoveel kilo's, kan mij voorstellen dat je dit erg graag wou. Ik ben 10 kilo afgevallen en had geen tiet meer over, vandaar een bv. Beetje beloning mag toch wel? Nogmaals erg knap, al die kilos...pfff, ik heb nu al moiete met die 10 kilo blijvend te houden .... :136: goed hoor! En je hebt nu echt een lichaam waar alle meiden jaloers op zijn ( dat zal wel goed voelen toch ) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nee 20 op 80 cm huid, en 1 kilo weg hahah

Mijn begin situatie

foto-7y83du6w.jpg

foto-mdxn3ihp.jpg

Goh te dun, ik heb 120 kilo gewogen, en heb een heel slecht zelfbeeld. Vind het heel moeilijk mij te zien zoals ik echt ben. Ik voel me nu nog te dik, maar daar werk ik wel aan

Jeetje, had deze voor foto helemaal niet gezien! Moet wel gek voelen nu dun te zijn......Echt mooi, geniet er maar van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

litteken ziet er idd er goed uit!!

dat is wel een geruststelling

en een tiener van 64 kilo hahaahahaha jaa ik blijf het ook erg goed vinden..!!

heb wel bewondering voor mensen die zoveel kunnen afvallen.. afvallen is al lastig!!

ik kan niet wachten tot mijn "babybuikkie" eraf is.. en ja sommige mensen hebben natuurlijk ook het geld er niet voor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh vandaag heb ik toch beetje pijn, niet veel maar zo een vervelende pijn geen scherpe.

Maar mijn buikband spant niet meer zo vervelend, hij is veel te groot geworden dus heb geen steun meer.. Weer zoveel geld zucht!

En mijn bh is nu echt wel te klein, maar mijn moeder is terug en die kan me dan naar de goede bh winkel brengen! morgen hebben de meisjes weer vrijheid!

En had vandaag een jurkje aan en het was iets spannender door de vergroting maar haalbaar, maar hoe warmer het werd hoe groter de meiden werden.

En ik werd echt ongemakkelijk, heb verschillende poses aangenomen. Na een tijd spande het zo hard dat ik niet meer kon ademen en misselijk werd, en dan heb ik maar heel beschamend van iemand een t shirt geleend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa dat is dan ook wel weer vervelend..

elk voodeel heeft een nadeel..

hoelang blijf je ongeveer last houden van vocht???

paar weken ofzo

lijkt me ook zwaar met dit weer pfff hopen dat het mooi weer word maar toch wat minder heet..

rond de 22-23 graden is het ook erg lekker..!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh meiden! mijn borsten zijn me dankbaar!

Was deze ochtend op sportbh zoektocht gegaan, en heb uiteindelijk shock absorber aan 50 procent gevonden, jeetje wat is de pasvorm en comfort goed Duizend maal beter dan triumph, maar goed shock absorber is natuurlijk alleen als je al even post op ben en hem over je kop kan trekken!

Heb zelfs een decolleté

Maar toch blijf ik aan 80 zitten, heb een 80C genomen en 80 D weinig verschil tussen de twee C zit ietsje strakker, D zit eigenlijk beter. Maar heb van mezelf 70-75 vind echt raar

Verder is het een aanraden voor mensen die met het sportbh probleem zit, als deze bandjes eruit komen is het net een topje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat ziet er heel mooi uit inderdaad, flashy blauw kleurtje! Zou het geen franse maat kunnen zijn, moet je er normaal 15 aftrekken, maarja dan kom je op 65, kan dat? Zou het anders ook niet weten. Je boobies komen er in ieder geval mooi in uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.