Ga naar inhoud

Lesilla: 10 dec. 2010 borstlift : Dokter erwin lemmens klina


lesilla

Aanbevolen berichten

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ook al ben ik er nu veel minder bang voor omdat het zo goed gegaan is bij jou!

En heb ook gemeld dat ik niet wakker wil met kleinere maat cc :ph34r: Lees dit soms hier en wou toch even zeker zijn hihihi

Dat is super! Kan ik me voorstellen dat je nu minder bang bent, ik was ook beetje bang geworden na Babbelaars verhaal. En op het BWC forum wordt ik standaard bang gemaakt; lijkt wel of alles daar moeizaam gaat... :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad! Maar veel zijn er ook nog zwaarder denk dat het daarom is..

Al begin ik toch zo iets van oei het komt eraan en het gaat echt gebeuren besef ik nu...

Terwijl dat het zo heel de tijd ver van mijn bed show is geweest! En dat is wel vies gevoel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Lesilla, over dat wakker worden met minder cc's: ben bang dat je dat niet geheel in de hand hebt. Ook ik zou 300 of 325 cc krijgen, maar er bleek achteraf gewoon niet meer in te gaan dan 265 cc. Je zit echt niet te wachten op complicaties, omdat er perse meer in moet toch? Heb dat een tijdje terug op de tv gezien. Zo'n gedupeerde vrouw die door Goerdin was geopereerd. Hij had er veel te grote protheses ingedaan en ze kwamen er op een gegeven moment bijna uit via haar huid. Moesten snel verwijderd worden. Plus dat ze allerlei complicaties had. Echt een vreselijk verhaal! Nee, dan maar liever een dokter die op save speelt hoor...

Nou het begint voor jou ook al op te schieten he? Spannend hoor!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Lesilla, over dat wakker worden met minder cc's: ben bang dat je dat niet geheel in de hand hebt. Ook ik zou 300 of 325 cc krijgen, maar er bleek achteraf gewoon niet meer in te gaan dan 265 cc. Je zit echt niet te wachten op complicaties, omdat er perse meer in moet toch? Heb dat een tijdje terug op de tv gezien. Zo'n gedupeerde vrouw die door Goerdin was geopereerd. Hij had er veel te grote protheses ingedaan en ze kwamen er op een gegeven moment bijna uit via haar huid. Moesten snel verwijderd worden. Plus dat ze allerlei complicaties had. Echt een vreselijk verhaal! Nee, dan maar liever een dokter die op save speelt hoor...

Nou het begint voor jou ook al op te schieten he? Spannend hoor!

Liefs,

Bloem

ja dat is heel waar, maar mijn situatie is anders bij mij kan er veel groter in door de borst op navel gedoe (kan zeker 1000 in of meer :93: de borst word dus ook eerst verkleind)

Maar hij is gewoon van de kleine borst, dus het zou kleiner kunnen gaan puur voor zijn persoonlijke smaak

Maar hij heeft gezegd gisteren dat de 310 er zeker ingaan nu :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ik snap het al, ik heb jouw ww nog niet. Weet dus ook niet hoe jouw voorsituatie nu is. Mag ik je ww dan kan ik ook even gluren :ph34r: . Ben best benieuwd nu! En ik snap wel wat je bedoelt hoor. Er zijn gewoon chirurgen die eerder kiezen voor wat kleiner en er zijn er die kiezen voor groter. Dus gewoon zeggen wat je wilt. Als het past dan past het, toch?

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, bij jou is het gewoon goed geweest! Als het niet past moet je het er niet instoppen dan zou ik ook niet boos zijn.

En de jouwe zijn gewoon mooi! Met 310 rond voor de spier ga ik wel tevreden zijn denk ik

Moontje hoor ik toch die twijfel dat als hij bwc zou aanraden je het zou doen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi Lesilla ik twijfel altijd,en het ergste van mij aard is,ik ben erg gauw om te lullen als ik beantwoord krijg dat ik er zeker op vooruit ga en mooier ervan word hahahahaha

prinsesje,thanks voor de link,ga me morgen in de rust hier,aanmelden en lekker rondlezen enzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja snap ik, zo ben ik ook wel

Al vind ik persoonlijk het bwc forum niet de beste plek, heb daar nog niet echt een bwc gezien dat ik mooi vind :blush:

Nee he!!! Ik heb dat nou precies hetzelfde... Raak er alleen maar van in de war.

Overigens.... bij mij is het vocht ook toegeslagen :103::134::146:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ieuw dat menen jullie niet

ik ga me dan afvragen of ik me er wel wil aanmelden.

hebben hun dan vrijwel allemaal dezelfde arts ofzo?omdat er niet echt mooie resulttaten te zien zijn?

Tja, dat snap ik ook niet waar dat aan ligt. Ik denk dat de gemiddelde vrouw op het BWC forum zeg maar héél veel is afgevallen; de voor-situatie's zijn vaak wat minder mooi dus :blush: . Sorry als ik iemand hier mee beledig! Er zijn maar heel weinig meiden die het gedaan hebben om er 'gewoon mooier' op te worden (zoals ik). Het verschil in resultaat is echt duidelijk te zien.

Mijn ervaringen met mooie/niet zo mooie resultaten heeft vooral te maken met een goede pc uitkiezen die 'mooie rechte, lage littekens' maakt en, minstens net zo belangrijk, op het juiste gewicht zitten als je de BWC ondergaat. Heb je nog flink wat vet op je rug/heupen, dan vind ik het resultaat niet zo mooi. De verhoudingen kloppen dan niet! Maar veel vrouwen op het BWC zijn al 10-tallen kilo's afgevallen en krijgen er niet nog meer af. Heeft ook te maken met je bouw natuurlijk... Voor die dames is het ook niet zozeer om in de bikini te kunnen, want dat doen ze sowieso niet. De meesten hebben daar echt last gehad van een vetschort.

o ja, en veel vrouwen hebben de BWC in het ziekenhuis laten doen gebaseerd op wat wel/niet vergoed werd door de ziektekostenverzekeraar. En dus niet gebaseerd op een een goede pc! Ik denk dat dat ook erg veel uitmaakt in hoe de littekens eruit zien.

Heb je een foto van je buik Moon?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feit, alhoewel het steeds meer gebeurt om gewoon mooier te worden. En het resultaat is dan inderdaad veel mooier dan een bwc van mijn buik.

Je begint ook gewoon met iets dat in veel betere staat is. Daarom ben ik beetje bang voor de mijne

En inderdaad de vergoeding! Ik betaal nu bewust meer en krijg bijna niks van vergoeding (denk 500 euro) maar heb dan wel een bekende en kundige arts..

Terwijl ik het vergoed zou gekregen hebben het een arts is van een heel andere lijn. Maar goed liever 5000 pleuros en een goed resultaat dan een heroperatie...die je toch bij een arts die meer kost laat uitvoeren

Toen ik op het bwc forum zat en de foto's bekeek wou ik de operatie niet meer...

Gewoon zorgen voor een kundige arts die je vertrouwd, en bekijk zijn resultaten veel beter

En voor mij word het mijn eerste bikini zomer :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feit, alhoewel het steeds meer gebeurt om gewoon mooier te worden. En het resultaat is dan inderdaad veel mooier dan een bwc van mijn buik.

Je begint ook gewoon met iets dat in veel betere staat is. Daarom ben ik beetje bang voor de mijne

En inderdaad de vergoeding! Ik betaal nu bewust meer en krijg bijna niks van vergoeding (denk 500 euro) maar heb dan wel een bekende en kundige arts..

Terwijl ik het vergoed zou gekregen hebben het een arts is van een heel andere lijn. Maar goed liever 5000 pleuros en een goed resultaat dan een heroperatie...die je toch bij een arts die meer kost laat uitvoeren

Toen ik op het bwc forum zat en de foto's bekeek wou ik de operatie niet meer...

Gewoon zorgen voor een kundige arts die je vertrouwd, en bekijk zijn resultaten veel beter

En voor mij word het mijn eerste bikini zomer :blush:

Ja, maar jij bent wel op een supergoed gewicht Lesilla! En je bent jong en hebt nog geen kids..! Dat zijn ook goede gegevens hoor!

Ik wilde ook niet meer, nadat ik de foto's daar had gezien. Was daardoor echt enorm gaan twijfelen! Toch blij dat ik het gedaan heb, al kan ik niet wachten tot alles een beetje mooi genezen is.. :mellow: Geduld................... <_<

Echt gaaf Lesilla dat je deze zomer gewoon in bikini kan! Dat is toch helemaal geweldig!!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ben het helemaal met jullie eens ik heb op het bwc forum ook eigenlijk geen mooi resultaat gezien maar net wat prinsesje zegt die zijn soms nog erg zwaar als ze de bwc laten doen of erg veel afgevallen waardoor het allemaal niet in proportie is .

maar als ik dan jouw resultaat zie prinsesje dat is zo mooi gedaan dat geeft de burger weer moed.

Sorry dat ik het bij jou even post.

Ik ben 1 week na jou.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Lesilla

Nu lijkt het toch gelukt,zonder eruit te worden gegooid!

Zit je te typen en dan ineens plof alles weg grrr. :30:

Ik zag al je nieuwe datum,dat duurt nog even,maar dan kan je wel alvast goed voorbereiden he.

Ga zo alvast een kijkje nemen na je voor foto's,

grtjs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.