Ga naar inhoud

Lesilla: 10 dec. 2010 borstlift : Dokter erwin lemmens klina


lesilla

Aanbevolen berichten

Ja inderdaad, jij begrijpt het heel goed!

Ik denk ankermethode, ben benieuwd hoe het uitpakt sinds ik al een ankermethode litteken heb. Maar geruststellend voor jou! mijn ankermethode litteken zag je heel snel niks meer van!

Maar zal zeker veel foto's nemen van het litteken! En september komt steeds dichter bij :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Lesilla,

Heb nog effe vlug je topic doorgelezen, volg je wel, maar gewoon om nog eens alles heel duidelijk te hebben. Is het niet zo dat ze gewoon het vorige litteken gebruiken rond je tepel zodat het nog meevalt dan wat betreft de littekenvorming? En als je graag grote borsten wilt, zou denken dat je toch ruimte genoeg hebt daarvoor, kunnen ze dan met die lift geen rekening houden daarmee en niet teveel huid wegnemen? Misschien slaat het nergens op wat ik zeg, ik weet het niet, :blush: wou dat ik iets kon zeggen om je een zinnig antwoord te geven op je vragen. Hopelijk krijg je nog reacties van ervaringsdeskundigen.

Liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bel naar het ziekenhuis om hoe laat ik binnen moet...

Mevrouw dat kan niet, de chirurg opereert helemaal niet op die datum :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:

Ik bijna halve hartaanval naar de chirurg bellen, blijkt het toch te kloppen oef maar :145: :145: :145: :145: :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lesilla,

Begint nu écht te korten voor jou! SPANNEND!!! :107: Hoop dat het nog een beetje lukt met de zenuwen en met de examens! Succes!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi Lesilla :)

Ik ben aan het duimen voor je :rolleyes:

En het komt voor jou nu ook onwijs dichtbij he?! 18 Dagen VLIEGEN voorbij!! Echt wel :126: Ben je heel nerveus of ben je op een positieve manier nerveus? Meer opgewonden zeg maar?!

Ik had dat wel hoor voor de operatie. Was heel erg nerveus, maar op een leuke manier!! Alsof ik in een achtbaan ging ofzo.. Maar dan met een veeeel leuker resultaat :).

Ik ben zo benieuwd hoe het je zal vergaan allemaal :116:

Liefs,

Dollie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjeee.... nog maar 18 dagen..??!! Wat gaat de tijd ineens hard!!! Niet normaal!

Tijd vliegt gewoon voorbij :64:

Vind het super beter dan die heel trage dagen! Nu examens, dan parijs, dan feestweek, en dan komt vriendje terug en is het de grote dag! :14:

En yasje inderdaad het voelt zo raar dat het bijna onze beurt is!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Lesilla,

Nog eventjes en dan is je strakke buikje daar.. en mooi gevulde bh (al vind ik met die Sapph dat het er ook al best uitziet hoor!) Lekker dat je nog een druk schema hebt zodat de tijd helemaal om vliegt. Moet jij ook 1 week op voorhand beginnen met Arnica en fosforus? Ik wilde net vragen of je nog alcohol mag voor de ok, maar lees net in de brief met tips van de pc dat het 3 dagen op voorhand niet meer mag. Kan je dus nog ff feesten (en ik ook, heb 1 week vantevoren nog een feest)

Bedankt voor je leuke comentaar bij mijn profiel.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje Lesilla,dat gaat echt een veradering worden,als ik naar je voor foto,s kijk dat je alles beetje strak houd,ben echt reuze benieuwd heey

ja joh,ik ga dat weer aan me water voelen,die cc,s die je krijgt gaan goed komen,alhoewle ik haast zelf ook zeker ben,dat je veel meer kan hebben ook.

ben je zenuwachtig?

niet te zenuwachtig worden he,dan moet ik wel erg vaak plassen hahahaha want ik voel het aan me water :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek he! :blush:

En jij bent al een maand en drie weken en 4 dagen post op tijd vliegt joh!

Mijn zak staat zelfs al klaar :blush::4:

Ingrid: mijn chirurg heeft me niks gezegd daarover, maar ben aan het denken om het zelf te starten. Strakjes thuis is overleggen!

En ik heb hypoglycemie sinds mijn gb dus mag sowieso niet drinken helaas, dus voor mij is het niet zo erg. Ik feest op water en fruitsap :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje Lesilla,dat gaat echt een veradering worden,als ik naar je voor foto,s kijk dat je alles beetje strak houd,ben echt reuze benieuwd heey

ja joh,ik ga dat weer aan me water voelen,die cc,s die je krijgt gaan goed komen,alhoewle ik haast zelf ook zeker ben,dat je veel meer kan hebben ook.

ben je zenuwachtig?

niet te zenuwachtig worden he,dan moet ik wel erg vaak plassen hahahaha want ik voel het aan me water :1bouncingboobs:

Enorm zenuwachtig eigenlijk, maar nu wel in de goede zin. Terwijl ik vorige week bang was in de slechte zin (gaat het wel mooi worden enz)

Ik ga toch proberen wat meer in te krijgen, ben aan het denken ofwel wacht ik tot de operatie dag ofwel bel ik nog even. Ben toch irritante patiënt dus of ik meer irritant ben of niet maakt al niet meer uit hahaha :126:

Maar stiekem durf ik niet zo goed :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lesilla

Wat gaat de tijd snel eerst maanden,weken en nu over 14 dagen heb je het achter de rug,en lig je misschien nog lekker in dromenland.

Ik las dat je het best nog wel druk heb.

Heb je het pak van Dess nog overgenomen.

gezien de fotoos zal het wel heel mooi bij je worden denk ik en wat ben je super veel afgevallen inderdaad geen grammetje vet.

na jou moet ik nog een weekje wachten ik ga eerst dinsdag nog lekker 2 weken op vakantie en dan ga ik de klus klaren.

Ik kan je nog een paar dagen volgen,hoe lang moet jij blijven ik 5 dagen vind het wel lang maar misschien een dagje eerder.

Morgen kunnen we weer een dag wegkruisen.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, ga het gewoon de dag zelf zeggen dat ik iets groter wil!

Blokkendoos ik ben de laatste weken veel afgevallen, en nu ben ik bang dat het pak niet genoeg drukt, en tevers ook bang dat hij niet mooi gaat aantrekken omda echt alles uitsteekt ribben, heupen :wacko:

Maar goed eten eten eten is de boodschap :124:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.