Ga naar inhoud

Lesilla: 10 dec. 2010 borstlift : Dokter erwin lemmens klina


lesilla

Aanbevolen berichten

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi lesilla,

welkom hier!

erg knap van je. jammer dat je dan idd zo'n lijf over houdt he?! maar das wel heftig denk ik! :107:

ik zal ff in je topic de naam en datum van je operatie en arts zetten. is voor de dames die je gaan volgen wat makkelijker,ok?!

veel plezier en wijsheid hier!!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje joh,

Zag je foto's in een ander topic en vroeg me al af waar je 'overschot' aan huid door kwam, maar nu snap ik het. Ontzettend knap dat je zoveel bent afgevallen hoor, petje af!! Kan we wel voorstellen dat je dan wel weer baalt hoe het er daarna uitziet. Heel stoer dat je nu weer onder het mes gaat om die 2 ingrepen in 1 te laten doen. Ben erg benieuwd hoe je dat gaat ervaren!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lesilla,

ik lees nu pas wat je te wachten staat. een soort hergeboorte zo te lezen! wow, heavy hoor! en ook zoveel tijd om er mee bezig te zijn, ik hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten en je ontspannen naar de datum toe kunt leven.

lees ik het nou goed, heb je al eerder een verkleining ondergaan? wat is er toen weggehaald en wat ga je nu krijgen?

zou ik je foto's mogen zien?

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik lees net dat je ook een gbp hebt gehad; Bij mij is dat van september 2007. Nog net voor de verstrenging van de wet ( in België). Ik woog 104 kg , ben afgevallen tot 55kg. Nu ben ik al een jaartje stabiel op 57 à 58 kg.

Gelukkig valt het veloverschot bij mij heel goed mee. En de lege boobs, die zijn nu al 5 dagen weer 'vol'!.

Mijn buik zou ik ook wel willen doen, maar ik durf niet! Bij mij zou het litteken misschien 'lelijker' kunnen zijn dan hoe het nu is.

Chapeau dat je dit in 1 keer laat doen.

gr. Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danku voor de lieve reacties!

Poes je bent ook een heel stuk afgevallen seg! Wel goed dat je weinig vel hebt! En proficiat met je volle boobs!

Ben ook bang voor de operatie, niet zozeer voor de littekens want het kan niet erger dan nu, maar vooral voor de pijn.

Als het niet nodig is zou ik het ook laten, want buiten dat het geen simpele operatie is kost het enorm veel geld vind ik.

Wou eigenlijk ook mijn achterkant laten doen ineens, maar dat mocht niet omdat lifting, protese en bwc al zwaar waren. Ergens is het wel balen want dan was ik er ineens van af

Link naar reactie
Delen op andere sites

neem toch echt even me petje voor je af hoor Lesilla.

wat je straks gaat ondergaam,is echt niet niks,en vind het heel erg knap dat je zoveel bent afgevallen zeg,jeetje....

maar mag ik wel even vragen wat je eerste behandeling precies inhield?

ik gok een maagverkleining,of zit ik er nu helemaal naast?

en alsnog thanks voor de tips van de corectiebroekjes,ben nog drastisch opzoek naar een goede.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag nieuwe voor fotos gemaakt van mezelf en het is gewoon erger geworden. Maar mijn borsten zijn wel verdikt (3 kilo bijgekomen) seffes geen implantaten zorg meer :108:

haha schrik best van mezelf brrr, dat het maar snel zover is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Lief van je moontje, maar het heeft niet gebaat

Heb het kunnen opdrijven tot 310 en verder mocht ik hoog en laag staan meer ging er niet in, en vandaag waren men boobies zo opgezwolllen wat betekent dat ze uiteindelijk nog kleiner worden.

Achja, erover wenen helpt niet zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Zijn deze foto's tijdens de pas-sessie genomen Lesilla? Je bent niet tevreden over hoe groot ze kunnen worden lees ik uit je post?

Je hebt trouwens nog wel mooi strakke armen vind ik, nadat je zoveel bent afgevallen, die van mij hebben echt van die rimpels aan de onderkant... Zoals ik je in dat hemdje zie staan is het net of ik na mezelf kijk!! Zag dat jij je in de Klina laat opereren, ik laat het door een pc doen die daar net voor de Klina zit, maar hij opereert in Wilrijk.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben heel blij dat mijn armen het overleefd hebben! Heb alleen beetje kalkoenarmen als ik ze ophef maar volgens mij valt dat alleen voor mij op en niet voor iemand anders.

Ja deze foto's zijn van deze middag, ja had ze heel graag groter gehad omdat ik altijd grotere borsten heb gehad. En ik bang ben dat als ik wakker word ik heel veel spijt van ga hebben.

Ga je jou dan in het augustinus laten opereren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Jammer dat het wat tegenvalt met wat de pc erin kan krijgen bij je... maarja, je kan niet het onmogelijke verwachten he. Las ik dat je 310 cc gaat krijgen? Dat is toch niet echt heel weinig? Ja, snap het wel hoor, als je meer wilt en ze zeggen dat het niet gaat dat het dan echt tegenslaat....

Ik laat het in het St-Augustinus doen inderdaad, door Dr. Veroorbeek van Kliniplast, heb eigenlijk nog niks over hem gehoord hier op het borstenforum of het buikwandforum, maar kreeg echt een hele goede indruk van hem met het consult!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lesilla

wat ze bij jou heben gedaan is gezichtsbedrog he!!

Die pasprothese is een heel andere vorm dan wat je gaat krijgen

bij mij was het net andersom, ze hebben bij mij met rond gepast en ik krijg anatomisch

ik was juist blij met het volume wat de ronde pasprotheses gaven, en dan gaat er straks een hoop af door het anatomische stuk.

Maar bij jou, 310 OP de spier, dan kom je mooi uit hoor!!

word echt niet klein denk ik

het lijkt weinig omdat ze jou een verkeerde pasprothese hebben laten passen.

Je kan het beste nog eens terug gaan denk ik, want dit slaat nergens op..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Lesilla,

ik vind persoonlijk dat je dan toch een consult bij een andere arts moet doen als je hiermee niet gelukkig bent. ik ben bang dat je straks idd ontevreden uit de operatie komt. en het is niet dat je ff 10 euro neertelt voor die bv he?!!

nu is 310cc niet weinig maar als jij er onzeker over bent niet doen! je moet je er wel goed bij voelen hoor!

succes!

liefs patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jullie zeggen dat 310 cc boven de spier niet weinig is krijg ik er wel een beetje beter gevoel bij, vind wel spijtig dat ik niet met gewoon implantaat gepast heb

file_21_12.jpg

Dus ik kan waarschijnlijk weinig afleiden van de vorm denk ik

Ingrid ken hem ook niet, maar sint augustinus is wel een heel goed ziekenhuis!

Vandaag per toeval eindelijk correctie ondergoed x small gevonden ben wel blij :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.