Ga naar inhoud

Lesilla: 10 dec. 2010 borstlift : Dokter erwin lemmens klina


lesilla

Aanbevolen berichten

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Hoi Lesilla, volgens mij heb ik jouw ww ook nog niet? En ik zie niet waar je album staat, onderin je berichtje kan ik niet aanklikken? Of bedoelde je die foto's eerder op de pagina? Volgens mij wordt je hartstikke strak! Ik trek zelf ook mijn buik weleens helemaal strak, en dan denk ik whow, als dat nou voor altijd zo zou zijn... een droom.. Donderdag had ik het laatste consult bij de pc, en hij gaat zelfs huid boven de navel wegnemen, zoveel overschot heb ik! De protheses worden 400 cc high profile. Zoveel omdat ik echt alleen nog maar huid over heb zowat, en dat wordt met de lift nog gedeeltelijk weggesneden, kom dan uit op een volle D-cup waarschijnlijk :)

Ik zal eens vragen aan een moderator of zijn mijn voorstelberichtje hier bij de mommy makeovers kunnen plaatsen, dan kan ik daarin alles bijhouden.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij mij gaan ze veel vel wegnemen, hij wil me echt geen grote boobies geven.

Ga je niet met die 400 hoger gaan dan een volle d?

Krijg je dan zo een ankerlitteken op je buik of hoe gaan ze het doen?

Goed idee dat topic, kan ik ook lekker veel berichtjes bij jou plaatsen :2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Neenee, geen anker-litteken hoor! Gewoon een mooi laag litteken gelukkig! Hij zei dat ik een volle D zou krijgen met 400 cc omdat ik van mezelf eigenlijk helemaal geen klierweefsel meer heb, alleen huid, waarvan hij dan nog een gedeelte wegsnijdt.. Dus het moet echt uit de prothese komen. Ik heb je foto's gekeken en vind je een supermooi gezicht hebben. En dadelijk krijg je ook een mooi strak lichaam! Een grote plus voor je is dat je armen en benen nog mooi strak zijn vind ik! Je zal straksjes uitbloeien tot een prachtige vlinder!!

Groetjes van Ingrid, moet snel gaan werken, om half 10 beginnen, nog 2 minuten, snel fiets pakken ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lesilla

Jeempie wat een verschil je bent gewoon onherkenbaar,maar je bent ook niet groot zeker.

Ik denk dat je p.c. het heel mooi strak kan maken maar wanneer ben je voor het laatst bij je p.c.geweest en ben je daarna nog veel afgevallen??

Maar wat kan jij straks trots zijn op je lichaam zoveel afgevallen straks mooie borsten en een strakke huid.

Voor jou nooit meer dik zijn denk ik.

Ik zit al jaren op mijn gewicht zo een kg. of 57.ik ben ook niet groot 1.59 maar ik ben nooit zwaar geweest en heb nooit kinderen gehad.

Maar door 2 eerder buikoperaties een blubber buik over gehouden.

Ik heb vandaag voor het eerst de kriebels van doe ik er wel goed aan.

Maar ik lees dat zoveel anderen dat ook hebben.

Maar nogmaals ik denk ECHT dat het mooi gaat worden bij je.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! Ik ben 170 cm en soms 171 hahaha

Mijn laatste consult is drie maand geleden en toen was het toch 6 kilo verschil, bij mij zie je dat snel. Maar moet gewoon minder druk maken, ik denk dat het een beetje de stress is. :unsure:

Wel spijtig dat je een blubber buik gekregen hebt door operaties, maar dat is binnenkort ook verleden tijd :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ja das mens eigen denk ik stressen en later denk je bij jezelf waarom,maar je geef je toch over aan je p.c. en je hebt de regie niet meer over je eigen lichaam tijdens de operatie daar ben ik zo mee bezig en inderdaad gaat het mooi worden.

Maar ik heb heel erg vertrouwen in mijn p.c. hij heeft ook mijn bvk gedaan en zo mooi.

Jij bent ook al een keer door jouw p.c. al geopereerd toch!!!

Maar voorlopig is er weer een dag weggekruisd. :152:

Hoe lang heb je er over gedaan om zo af te vallen??

Ik kan me zomaar voorstellen dat als mensen je jaren niet heb gezien je niet meer herkennen,en inderdaad je gezicht en je armen en benen zien er gewoon mooi uit,maar wat zal jij nieuwsgierig zijn na de 25ste.

Jij verdiend gewoon een hele mooie bwc.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft ook mijn bvk gedaan mijn pc, wat een toeval hih

Heb het op acht maanden eraf gekregen de 60 kilo en dan nog de vier kilo in de twee maand erop.

Mijn armen zit trouwens wel vel hoor, heb echt kalkoentjes niet heel extreem maar het is wel duidelijk, misschien ooit want het irriteert me. Maar dat is puntjes op de I zeg maar moesten ze nooit gedaan worden kan ik er goed mee leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lesilla,

Heb je foto's eens aandachtig bekeken en echt heel knap hoor hoeveel gewicht jij hebt zien kwijt te raken, petje af! :64:

Over je bedenking dat je te dun zou zijn om alles goed strak te kunnen trekken, denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken, voor wat ik kan inschatten aan de hand van je foto's zal het een heel mooi resultaat geven! :57: En je pc zal natuurlijk ook niet té strak aanspannen dat al je botten door je huid beginnen steken, neen, net strak genoeg om alle overtollige huid te verwijderen maar niet zo strak dat het te veel wordt. Al denk ik wel dat je moet opletten dat je nu niet nog meer gewicht zou verliezen dus niet te veel meer stressen, hihi, moeilijk natuurlijk zo vlak voor de operatie! Probeer het gewoon een beetje los te laten, het word écht heeel mooi!!! :38:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal eens vragen aan een moderator of zijn mijn voorstelberichtje hier bij de mommy makeovers kunnen plaatsen, dan kan ik daarin alles bijhouden.

Groetjes van Ingrid.

Hey Ingrid,

Heb je ook al een pb gestuurd, maar je topic is dus verplaatst naar de mommy-make-over!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lesilla

Morgen ga ik met vakantie,en bij deze wil ik je alle toi toi wensen en dat je niet al te zenuwachtig ben deze laatste 1 1/2

week en dat je straks als een trotse pauw ligt te genieten van het mooie resultaat.

Ik zal de 25ste aan je denken dus nogmaals toi toi toi.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel lief van je blokkendoos!

nog tien dagen en heb echt geen zenuwen! Denk dat ik er klaar voor ben! :5:

Alleen jammer dat vriendje nu net de heel late avond voor de operatie terug is van vakantie, maar goed anders zaag ik misschien wel de oortjes van zijn lijf :4: :4: :4: :4: :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Wiehoeee! Nog maar 10 dagen Lesilla!!

Hoe is het met de gezonde zenuwen? :rolleyes:

Ik ben zo benieuwd naar jouw NA foto's :D

Liefs,

Dollie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wiehoeee! Nog maar 10 dagen Lesilla!!

Hoe is het met de gezonde zenuwen? :rolleyes:

Ik ben zo benieuwd naar jouw NA foto's :D

Liefs,

Dollie :116:

super! ben nu aan het rondzien en denk altijd ooh hoop er zo uit te zien enz

megan-fox-in-vancouver.jpg

Dit lichaam is echt de droom hahahah :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

super! ben nu aan het rondzien en denk altijd ooh hoop er zo uit te zien enz

megan-fox-in-vancouver.jpg

Dit lichaam is echt de droom hahahah :126:

Ja zij heeft wat mij betreft wel een perfect lichaam inderdaad!

Ik zal heel hard duimen!!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog acht dagen wat spannend, ik ga nu lekker morgenavond op citytrip naar parijs tot zondagnacht.

Effie lekker alles van me afgooien want het is toch de laatste tijd zwaar geweest. En dan zitten we in ons operatieweek!

Ben zo benieuwd, wat gaat het worden.

Megan fox gaat niets hebben tegen mij :ph34r::4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.