Ga naar inhoud

Lesilla: 10 dec. 2010 borstlift : Dokter erwin lemmens klina


lesilla

Aanbevolen berichten

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Lesilla,jeetje,je buik ziet er echt al mega plat uit zeg,en je boobs springen daardoor er echt helemaal uit,ja dat gaat goed komen hee,toppie!!!

hoop dat het niet al te warm word nog,want geloof dat het dan kriebelt en gaat broeien,ook niet fijn.

ga je langs Bruno? of begreep ik het niet goed?

beterschap :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, lijkt me echt zwaar, om zulke operaties in één keer te ondergaan.

Maar zo te zien mag het resultaat er zeker zijn!

Veel beterschap en sterkte nog met je herstel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Als de koorst nog wat oploopt tot 38.5 zou ik wel contact opnemen met de pc (of ehbo klina), niet te lang mee rondlopen, misschien krijg je dan een antibiotica kuurtje voor de zekerheid?

Hoe gaat ie nu met je? Je mag me ook een prive berichtje sturen, ben eigenlijk heel benieuwd hoe je je nu voelt. Vind het langs de andere kant wel "eng" zo'n verhaal omdat ik nog moet..

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buik gezien en wauwie! Ondanks dat het nog gezwollen staat is het echt eentje om op te trommelen.

Plus het litteken zo mooi recht en wauw! Ben er zo blij mee!

Volgende week gaan de draadjes eruit en dan kan ik het trots tonen!

De pleisters zijn er nu af en nu zit er alleen absorberend verband op die dan tegengehouden word door de band, ben blij want die pleisters jeukte!

Echt! heb veel bwc'tjes gezien voor de operatie en van die resultaten schrok ik echt, natuurlijk ben ik bevooroordeeld omdat het mijn buik is. Maar dit is de mooiste dat ik al gezien heb! Puur vakmanschap mag echt gezegd worden

Er is ook 20 op 80 cm af van ondere! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gutjes hele tekst getypt en is weg!

Temperatuur was normaal omdat het warm weer is, maar de wonde ziet er heel mooi uit dus geen reden tot paniek of antiiotica.

En binnen paar maanden mag ik weer onder het mes, omdat ik zoveel littekenweefsel van de vorige borstverkleining heb wat niet verwacht was.. Heeft dokter Lemmens tijdens de operatie besloten om niet te liften. Want als hij dit zou doen was er een te grote kans op complicaties (litteken scheuren of tepel afsterving) en daar zit ik niet op te wachten. :ph34r: Vind wel fijn dat hij dit beslist heeft :)

Nu moet alles rustig worden en beetje uitrekken en dan kan er binnen een paar maand een mooie lift gebeuren en is dat de kers op de taart. Vind het ook niet erg om een tussenfase te hebben zo kon ik mijn 310 krijgen en mijn droomborstjes.

En dat de linkerborst pijn doet is omdat die nog moet inkapselen heel voorzichtig blijven dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oo, wat fijn zulk goed nieuws te lezen!!! :101: Ben echt blij voor je dat het allemaal goed is gegaan vandaag en je binnenkort alsnog je droomtietjes krijgt!!! :01: Klein beetje uitstel is beter dan afstel! Eind goed al goed! En nu ben ik wel heeeeeel benieuwd om je mooie buik te zien!!! :118: Wanneer kun je picjes maken van je buik? Of zit dat allemaal nog te goed ingepakt daarvoor? Nog een fijn herstel, en doe lekker rustig aan, niet te veel kasten trekken hihi! :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef wat een opluchting moet dat geweest zijn! mooi voor je, ik ben echt blij voor jou zeg :D Nou lekker herstellen en aftellen maar dan!

Liefs,

Evanja :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wou je een pb doen terug op jou pb,met antwoord ,maar kan niet pb,en naar je,inbox vol?

dus zet het even hier dan maar...

lesilla,het antwoord wat je me net stuurde,had je michien eenvoudig in je topic kunnen zetten,dan is het voor andere ook duidelijker,snap je?

ik snap enorm goed de onduidelijkheid van andere,omdat ik het zelf al onduidelijk vind,daarom is dat pb en niet altijd even handig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat er onduidelijkheden waren, en die waren voor mij even onduidelijk. Laatste dagen zijn echt een sneltrein van emoties geweest.

Het is gewoon ergens foutgelopen, en waar dat weet ik niet. Wat is het nut voor mij om daar over te blijven doorvragen...

Als mij een nette oplossing is aangeboden wil ik gewoon voort, en ik was heel blij tot ik dit las.

Jaren zit ik te wenen over mijn borsten, en nu is er kans dat ik ze krijg en dat is gewoon een godsgeschenk voor me en als ik daar niet blij om mag zijn sjah dan weet ik het niet. Voor mij is dit consult gewoon heel goed gegaan en daarvoor ben ik blij

En ja als ik dat de eerste dag zou horen, dan had dit nooit gehoeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was zo aan het zweten onder de band dat het echt nodig was om even te wassen, dus stiekem liggend vlug een foto genomen

Foto-7R6GLJKJ.jpg

Dit is echt droombuik :136:

Ben er zo trots op, heb een navel, heb een gladde buik wauw

Drie dagen post op zag het er wel verschrikkelijk uit dat ik echt dacht dit word niks.... en nu is het en word het steeds mooier.. Dus voor de gene die nog moeten niet panikeren in het begin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meid wat fijn !

En wat ziet je buik er al mooi strak uit! Jij krijgt een trommelbuikje hihi

Geniet er lekker van en heel erg fijn dat je over een tijd toch je lift kan laten doen ^_^

Voor je het weet ben jij helemaal happy :3:

Veel beterschap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.