Ga naar inhoud

Lesilla: 10 dec. 2010 borstlift : Dokter erwin lemmens klina


lesilla

Aanbevolen berichten

*** Ik schrik ook soms best van sommige na-foto's op het bwc-forum. Maar ik moet wel zeggen dat ik er ook hele mooie bij vind zitten hoor!! Ik ben ook 77 kilo afgevallen nu, en hoop op een supermooi resultaat. NAtuurlijk verwacht ik niet dat het er helemaal strak uit komt te zien, zoals een 18-jarige, ik ben ook al 38, maar toch wel gewoon mooi strak zodat ik ook een bikini aan kan straks, want het is mij ook alleen voor het esthetisch oogpunt dat ik het wil. Ik heb er namelijk eigenlijk geen last van, geen smetten oid. Nee, het is gewoon lelijk die kwab, en die moet weg, ik heb er hard genoeg voor gewerkt :-) Inderdaad zijn sommige meiden nog aan de zware kant, en persoonlijk vind ik het dan jammer om dan al een bwc te laten doen, voor optimaal resultaat moet je denk ik ook slank zijn. Daar liggen de tegenvallende resultaten soms echt aan, dat denk ik ook wel.

Spannend allemaal he Lesilla, om te wachten... Ik ben vandaag alvast naar de huisarts geweest voor een hartfilmpje en bloedprikken, 10 juni heb ik een afspraak bij de pc en dan wilde hij die uitslagen graag hebben. Da's het laatste consult, en ik heb ook een hele vragenlijst klaarliggen :-)

Groetjs van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey lesilla

Mag ik je vragen waarom jij je behandelingen laat uitvoeren door Erwin Lemmens?

Ik had nl. die link van jou gevolgd en ik kon helemaal niks terug vinden over bwc behandelingen,

info.prijzen,ervaringen en foto's?

Heb je daar wel mensen gesproken die zo'n behandeling hebben ondergaan?

Ik ben zelf ook aan het rondneuzen voor meer info wat betreft een bwc

(na een mislukte lipo) en weet dat ik nu

niet bij mijn pc blijf ook al is hij goed,meerdere dingen weeg ik nu af en het is niet

verkeerd natuurlijk om meerdere consulten te nemen om een beter plaatje te krijgen.

Ben zo bang hoe het gaat uitvallen he.

grtjs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ga ik zodra ik hersteld ben van deze bv daar een consult nemen

en kijken wat hij mij kan adviseren over een bwc en mijn lipo even

onder de loep nemen,misschien kan hij daar ook nog wat mee.

bedankt voor je reactie

enne consult is dat daar gratis? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh dames! ik doe nu al een maand intensief fitness (uur per dag) en twee keer of één keer per week personal training!

Ik zie mijn buik zo slinken niet normaal, ooh en als ik de huid wat oplift zie ik gewoon dat het een geweldig resultaat gaat geven!

Maak strakjes foto's! oooh ben zo enthousiast weer! laat het maar komen :1bouncingboobs:

Angela: ik heb nooit voor een consult moeten betalen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh dames! ik doe nu al een maand intensief fitness (uur per dag) en twee keer of één keer per week personal training!

Ik zie mijn buik zo slinken niet normaal, ooh en als ik de huid wat oplift zie ik gewoon dat het een geweldig resultaat gaat geven!

Maak strakjes foto's! oooh ben zo enthousiast weer! laat het maar komen :1bouncingboobs:

Angela: ik heb nooit voor een consult moeten betalen!

Hoe hou je dat vol zeg!! Knap hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd weet ik dat niet maar kan het wel eens navragen

alles is meegenomen.

Ik las hier ergens ook dat je je bv kunt opgeven aan de belasting,

maar of ze daar intrappen hihi?

Misschien aftrekbaar als je een eigen zaak hebt(kan het wel indienen)

wie weet???

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah joh kan niet vatten dat de hele nachtmerrie binnen een maand en vijf dagen gedaan is

En dan zitten de examens er nog tussen, gaat nog sneller gaan :wacko:

Ik krijg cold feet denk ik, ik kan me niet voorstellen hoe een navel is aan de oppervlakte, hoe een echte buik voelt, hoe gevulde borsten zijn

:146:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah joh kan niet vatten dat de hele nachtmerrie binnen een maand en vijf dagen gedaan is

En dan zitten de examens er nog tussen, gaat nog sneller gaan :wacko:

Ik krijg cold feet denk ik, ik kan me niet voorstellen hoe een navel is aan de oppervlakte, hoe een echte buik voelt, hoe gevulde borsten zijn

:146:

Ik gun het jou zo he... Ben haast zenuwachtig voor jou aan 't worden! Het komt steeds dichterbij!

Maar focus jij je eerst nog maar even op je examens! Dat is nu even belangrijk. En inderdaad; de tijd vliegt dan ook voorbij! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

nog vier weken ongeveer! dit is echt te gek :1bouncingboobs:

Ze zaten daarjuist te lachen over mijn "hangsborsten" dit ga ik niet missen :ph34r:

Wat gemeen. Mensen uitlachen om zoiets. Het is nu echt bijna zover! Leuk man! Ik kan begrijpen dat je heel nerveus bent, maar er toch heeeeel veel zin in hebt!!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders en broer, al was het niet kwetsend bedoeld..

Vond ik het wel spijtig net zoveel vertrouwen om je bandjes even van je schouder te doen om te zonnen, is dat ook ineens de laatste keer :ph34r:

Prinses las net van je iets spannendere kleding! super meid :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik ken het Lesilla, ze bedoelen het niet zo maar.... Mijn zoontje zegt ook weleens, ma ik zeg dit niet om je te beledigen hoor, maar je buik hangt echt heel erg, en in je borsten zit niks alleen vel... ja jongen ik weet het, maar daar gaat mama wat aan laten doen, en dan ga jij mama heel veel helpen in huis he (hij is 9).

Jij krijgt ook een borstlift he, via de ankermethode? Ik krijg ook de anker, ben dus ook heel benieuwd hoe het bij jou gaat worden!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.