Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey Moontje ,

Goh , 2 volle dagen kon ik niet op het forum , lastig seg , had juist een beetje tijd om wat te schrijven maar ik lees dat er meerdere zijn he die problemen hadden :30:

Hoe gaat het met jou meid , alles goed met jou boobs en de buik?Zou je het erg vinden om je nieuwe link door te sturen , kan ik nog eens even piepen he :D

Morgen mag eindelijk dat harnas uit , ben er ondertussen wel klaar voor om het in de kast te leggen , heb geen behoefte meer om het nog aan te doen.Misschien is het toch nog wel veilig om het aan te doen bij slapen en werken , weet het nog niet goed.

Meid , ik moet weer verder...

Liefs en grtz

:1big_boobs:

Nadja xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Moontje, ik heb die mooie witte tent binnen hoor!!!! Thanx voor de snelle verzending!!!! Moet wel zeggen dat ie errug strak zit, pfffff ook in de breedte zeg maar, terwijl ik echt een 75 heb hoor, eerder kleiner dan groter. Had ik nu maar die 80 van je genomen. Qua cup kan hij ook wel een maatje groter denk ik, er is iets teveel blote huid te zien. En die bandjes met klitteband zitten op zn allerhoogst en zouden eigenlijk nog hoger moeten maar dat kan dus niet. Ik heb gewoon een raar lichaam denk ik haha. (of het is gewoon echt een kutbh) Maar ja, ik hou hem wel, voor die 5 euro......ik heb over een paar dagen een verjaardag/etentje van een vriendin in de stad en dan doe ik hem aan ipv dat stomme harnas, want daar kan ik geen normale kleding bij aan. Anders moet ik op zoek naar een 75 F sportbh en daar heb ik geen zin in, volgende week maar ff naar kijken.

Ff kijken hoe mn borsten zich gaan ontwikkelen voor die andere bh's van je in het koophoekje.....waarschijnlijk pas ik die net wel of net niet, maar daar is het nu nog iets te vroeg voor.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Ben terruuug!!! :136: Hoop dat je massage een beetje meeviel en niet te pijnlijk was?! Maar alles voor het goede doel hé!

Dikke knuff! :58:

PS: ooh, las net in m'n mail dat het best pijnlijk was, :147:, even goed bekomen dus! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evi,ja vermoed dat ik dan een sapphje heb in een fabrieksfoutje,voordeel weer,kan er zo mee terug,en ben dan toch eens van plan meerdere maten te passen en als ik dat eenmaal weet,van dat merk,dan kan ik voortaan vanuit me luie stoel online koopjes bestellen hihihi

verders ben ik gestart met de bindweefselmasage,dus ga zeker hoop hebben snel me gladde bultloze buikje terug te hebben :136:

Nadja,ik antwoord even in je eigen topic en stuur je uiteraard ff me link(jes)

Daffy,we hebben al pb contact gehad :6: andere word morgen meteen naar je gestuurt

Hii Lieve Eef,nee zoals je al had gelezen,viel die masage tegen,ach goed,had eigenlijk niet anders verwacht hihi maar moest wel ff paar keer slikken hoor,me huid is nog erg gevoelig en zekers als er eens wat vast gepakt word en gekneed word,wel hoorde ik vrijwel meteen dat me vochthuishouding er prima uit ziet voor bijna 4weken po :1bouncingboobs:

ik vond het kneden richting beneden,naar me lies toe(waar de lymfeklieren zitten)erg vervelend aavoelen aan me littekentjes ook,alsof er aan getrokken werd,dit kan geen kwaad lijkt me toch?

ik heb wel goede hoop op ene mooi resultaat want hij zei ook,dat ik er al goed uitzag voor die 4weken po,had het erger gezien en had wel een goed woordje voor me arts,ook omdat me littekentjes er mooi,recht en rustig en klein uitzagen,en dat zijn dan de dingetjes die ik maar al te graag hoor he :P:)

naast de 2x per week de bindweefselmasage moet ik ook werken,phff ook dat nog :15: ik moet 2x per dag een kwartier tot half uur zelf ook die kneedpartij doen richting me lymfeklieren,nou hoop dat ik dat ga volhouden,want dat nare gevoel bevorderd je niet moet ik bekennen,en me manneke heb ik het al gevraagd en die durft niet,bang dat ie me pijn doet hahahahahaha dus ik heb nog wat te doen eerst komende weken :61:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojee, hard werken dus hihi, ja zal wel niet zo fijn aanvoelen, maar kwaad zal het toch wel niet kunnen, is toch niet de eerste keer dat hij dit doet bij mensen die geopereerd zijn?! Dus lijkt me wel veilig! Phfffff, dat je dit zelf ook nog moet doen zeg, lijkt me zeker niet zo leuk om doen. :wacko: Maar goed als het resultaat oplevert lukt het vast wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga ervan uit Eef,dat het gaat werken :140:

zo blijf je wel lekker bezig ook he hahahahha

er is al een groot gedeelte vanzelf weggetrokken,het is echt nu een vast gebied wat niet weg wilt,en dat is rondom me nave helemaal en vooral me rug he en dan dat randje helemaal bovenaan,tegen me boobs aan zeg maar,dat randje maaggebied,en dat voelt vernijnig bij me littekentjes :82: het onderste gedeelte van litteken trek en duw en maseer als ware naar beneden toe,en dat trekt,vraag me af of geen kwaad kan,die man weet niet dat ik daar littekentjes heb he,ga niet alles ana hem vertellen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Moontje,

Volgens mij kan het geen kwaad hoor, dat die littekens ook hard gemasseerd worden. Zoals je weet loop ik bij de fysio voor dat verkleefde litteken, en als je ziet hoe hardhandig dat gekneed wordt enzo ... ;-) Doet ook pijn inderdaad, maar nu ik al 3 keer geweest ben merk ik wel dat het allemaal veel soepeler wordt en niet meer zoveel pijn doet, er is dus hoop! Krijg jij ook na die massage zo'n elektroden erop om de spieren allemaal te laten spannen, voor de doorbloeding? Dat is pas een k*tgevoel..

Nouja, hopelijk werkt het allemaal wat, ik merk in ieder geval vooruitgang! Fijn dat degene die jou behandelt het er allemaal goed vond uitzien, ook mbt vocht!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Ingrid

ooh jij weet dus ook hoe het voelt,ja naar gevoel vind ik het,net of ze open worden gescheurd,zo voelt het dan bij mij.

zeker als hij richting beneden maseerd,dan trekken ze enorm,ja goed die man weet van niks natuurlijk,die doet zijn werk maar.

kreeg zo net een foontje,om een kliniek te zoeken die endermologie doet,weet niet wat dat inhoud,maar dat zou beter moeten werken volgens me therapeut,ken jij het??

begreep dat het ook een dure aktiviteit .

wil er best achteraan als ik weet of het resulaat geeft,dus graag ervaringen als dames het kennen en ondernomen hebben ooit eens??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moontje ,

Ik las in men topic dat jij morgen ook alles uit mag gooien , super he.

je weet zelf dat je nieuwe mooie borsten hebt maar met al die rommel aan kan je er toch niet van genieten he.En mijn vriend die staat op springen denk ik :rolleyes: hij wil er eindelijk ook wel eens van genieten dus ik doe dat harnas lekker uit en trek een mooi bhtje aan :P

Heb wel nog wat bang om al in blote boobs te slapen maar jij doet dat al wel denk ik he??

Ik probeer om straks nog wat foto's in de galerij te zetten maar men vriend moet er nog maken maar als ik er heb dan zie je ze wel verschijnen hoor.

Verder alles super he met men boobs , ik ben er zooo gelukkig mee , niet te geloven...

Liefs

Nadja :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 4 weken po :1bouncingboobs: wat is het snel gegaan.

einde verhaal korset en bh overdag nog,joepie!!

ik heb weer foto,s geplaatst,naakt en met 2nieuwe bh,s :01:

zag meteen op de foto,s dat ze mooier van vorm zijn geworden,eindelijk komt de daling nu een beetje in gang,had wel verwacht dat dit tegen deze aantal weken zou zijn,me vorige duurde ook tegen de 5weken.

ze lijken iets kleiner,door de mooiere vorm,ben echt trots op me boezem :127:

en vooral de vorm :126:

alles gaat zijn gangetje en prima,dus heb verders niks te melden eigenlijk :105:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Jeetje wat een mooie foto"s weer!En je middeltje,wat een verschil.

Met de 750cc liep je achter,en nu met 250cc meer enorm stuk groter he.Echt veel meer dan ik verwacht had,beter zeg.

En gaat redelijk met me,hamsterslaapjes vroeg je? Nou,ik lijk eerder een marmot,foei wat kan een mens slapen,niet normaal,heb het echt nodig.

Maargoed,zal zn tijd wel even moeten hebben..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder,je hebt inmiddels alweer me link,en morgen of maandag hebben we als het goed is weer ene leuk sapphje erbij voor weinig :101:

itsme,ja wat een verschil he,jeetje,meer dan ik had gedacht en gehoopt :D

ben ook echt nog steeds van gedachten dat ik de eurosiliconen zachter en fijner vind aanvoelen dan de Macghan,niet dat die stug waren,maar wel iets stuger/steviger dan de euro.

Itsme,Eef,Angela en Maris super lief jullie reaktie,s in me album,bedankt :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Wow, wat mooi zeg je nieuwe picjes! :136: Je boobs hebben echt heel mooie vorm en je buik, :49: wat zie je er slank uit!!! Echt heel mooi geworden al! Zul je wel supertrots op zijn!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

gister na het douchen eens lekker paar uur thuis zonder bh rondgelopen ,nou het viel me voor het eerst na al me wissels eens tegen!

beken ik meteen,niet zwaar,niet onwennig,maar het deed zeer aan me littekentjes,heb ik nooit eerder gehad hihihi

dus ik heb zelfs nu na het douchen savonds toch maar gewoon een bhtopje aan van katoen,niks met beugels maar wel lekker wat om me borsten heen,voelt gewoon beter :D

Ingrid,bedankt voor je lieve leuke reaktie weer :):):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dinsdag hebben we het zeker binnen,heb goede ervaring met ze,en altijd snelle service joh,vorige keer ook,snachtds besteld die dag erna,na 2dag als je zo bekijkt,binnen!

ja he,die katoenen bh,tjes zitten toch ff fijn ja,me littekens drukken enorm als ik zonder bh loop,en met die 750 toen,liep ik hele dagen zonde rbh rond hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon

Toch maar weer even gespiekt in je albumpie :136:

Wat zijn je boobs mooi hoor en staan mooi na voren,

En BIG :1big_boobs: dat is echt nou wat ik mooi vindt!

Staat super op je mooie slanke lijf.

Ik hoop toch stiekum dat de mijne er ook zo mogen gaan uitzien als die van jou :123:

Zal tegen Bruno zeggen hihi zo als Moon :D

Maar ik mag blij :) zijn alles wat erin cc's erbij mij dr in kan gaan.

Zo te lezen heb je al aardig je leventje weer opgepakt joh en kun je al veel weer zelf.

Hoe gaat het met het sporten,je doet toch cardio,is het te doen?

Ben nu zelf elke dag aan het sporten,vindt het straks wel weer moeilijk hoor die paar weken

niks mogen doen :( en nu met de sint/kerst voor de deur hihi vliegen bij mij de kilootjes er weer aan.

En heb je je nieuwe bh's al binnen?

Liefs Angela :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiiii Angela

super bedankt joh,voor je lieve compliment,ja ik zie er totaal anders uit he,met die buik taille en boobs :101:

ben dan ook super tevreden!!

tuurlijk mag je dat melden aan hem,dat je ze zoals mijn wilt,hij kent me inmiddels al wel goed dus dan weet ie wel wat je bedoeld :126:

maar ben overtuigt dat 600cc enorm groot gaat worden bij je hoor,je hebt al grote voor 375cc dus dit beloofd met die 600 veel goeds :125:

ja ik cardio wel,maar kan meer hoor,maar heb het soms met vlagen altijd plotseling weer druk he,kan lastig plannen zo,nee echt met gewichten doe ik pas na de 6weken,is me wel aangeraden met die zware prothesen hihihi

na 6weken ga ik ook weer hardlopen,met strakke sportbh en runningstopje erover,houd de boel op zijn plek zeg maar :106:

ik heb me bh binnen,een Sapphje in de aanbieding,zwart met rood,een simpele,zal hem er vd week opgooien :6:

ooh ja erg he,die feestdagen dan komen de kilo,s eraan he,hihi kijk er maar mee uit joh :P

greetzz liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.