Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

Ja dat is inderdaad wat ik bedoelde!!!

Lijkt mij wel iets goeds, bij de nacontrole ga ik zeker vragen of dit een oplossing is voor mij en wat de kostprijs is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Moon

Today,gezellig man samen met Eefje,

hoe laat gaan jullie eigenlijk?

Doe mister magic hands :136: maar de groetjes,

zie hem over zo'n 2en half maandje hihi,

Benieuwd wat hij jou voor informatie kan geven van

wat jij graag zou willen en of je het gaat laten doen he uiteraard.

Nou ik lees straks wel hoe jullie :) het gemaakt hebben,

Liefs Angela,

denk aan jullie :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeyyyy lieve Angela

wat lief van je,dat je aan ons denkt,ja we hebben er ook zin in,te gaan hihi

ben ook mega benieuwd,wil je niet weten,en hou je ook zeker op de hoogte natuurlijk.

half 6 mogen we binnen komen,maar hebben eerder afgesproken,ff wat klessen en uitwisselen en wat drinken,erna naar onze Mister Magic-hands :101:

ja ik heb volgende maand controle,voor buik en boobs,heb die wle apart gepland,vind ik wat leuker en heb nogal wat te melden en te vragen ook over me buik,dus dat doe ik in feb :125:

hou je op de hoogte xxx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier ook even een update

samen vandaag met Eefje naar onze Arts de Meyere geweest,consult voor botox en of fillers.

Eefje haar verslagje vind je in eefje dr topic :6:

ik wou graag me donkere wallen randen op laten vullen met fillers,nou geen optie helaas,me bot ligt te diep en gaan fillers niet mee helpen om me probleempje eraan op te lossen,botox was wel een optie voor me kraaiepootjes,en dat ga ik dan ook wel plannen.

was nu best angstig,ben enorm bang van injectie,s en had bij Eefje gezien hoe het ging,end acht ff slikken en nadenken hihi

na eefje haar behandeling,heb ik meteen gevraagd ook of ik een afspraak kon maken voor een nacontrole voor me buik en bv,nou dat kon,maar dat mocht ook meteen even bekeken worden,super dus,scheelt me een rit na gent voor een controle die kort duurt.

even me borsten bekeken en gevoelt,prima in orde,hij had wat angst voor kapselcontractie,door me 3x operatie in een jaar,maar nee niks alles was dik in orde en weer vertelde hij me,dat hij het resultaat zo mooi vind met grotere prothese en zo een natuurlijk efect.

weer heeft hij verteld dat me gevoel wel tot een jaar weg kan blijven,is me al bekend maar vond wel fijn dat hij het nog eens vertelde.

toen me buik,vroeg wat ik ervan vond en hoe alles voelde,ik zei ik heb geen rolletjes en hompen meer en ben stik happy met me buik,maaggebied en onderrug,maar,dat heupverschil heb ik wel meteen verteld,dat ik daar best mee zat en het jammer vond dat het zo zichtbaar is,nou dat zag hij ook meteen,en zei meteen,geen probleem,dat lossen we op,wat wil je zelf,ik zeg nou een corectie is wel fijn,geen probleem en vroeg meteen waneer ik dat wou,ik zeg nou,als het mogelijk is voor me vakantie nog,want wil op vakantie wel lekker in bikini paraderen,prima,was geen enkel probleem,want 27januari krijg ik dus me nacorectie :35:

stelt niks voor,en was zo gebeurd en herstel is minder pittig omdat het maar ene klein gebied is.

ik ben nu helemaal blij en vooral gerust,dat ik dus nog me corectie krijg voor de zomervakantie :101:

tevens denk ik eraan dan meteen die botox te spuiten.

ik had verwacht onder plaatselijke verdoving de corectie te krijgen,maar krijg dus volledige slaaproes.

voor ik kon vragen hoe die heupverschil onstaan is,vertelde bruno me al dat dat wel vaker voorkomt,omdat er ene groot aantal vocht word ingespoten waardoor een klein gebiedje wel eens overgeslagen word.

ben blij met deze service,en zo snel ook al,joepieee!

Eefje,het was gezellig en leuk je te ontmoeten,super bedankt voor je zelf gemaakte brood en kado van jullie samen,en de kleding ben ik ook erg happy mee :105:

afspreken doen we zeker nog eens,als het aan mij ligt,hihi mischien kunnen we eens een dagje gent of Antwerpen pakken,als het minder koud is :126:

bios staat vast he,gezellie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje,het was gezellig en leuk je te ontmoeten,super bedankt voor je zelf gemaakte brood en kado van jullie samen,en de kleding ben ik ook erg happy mee :105:

afspreken doen we zeker nog eens,als het aan mij ligt,hihi mischien kunnen we eens een dagje gent of Antwerpen pakken,als het minder koud is :126:

bios staat vast he,gezellie :D

Graag gedaaaaaan!!! En jij ook super bedankt voor alles!!! :116: Gaan we zeker doen hoor! Lijkt me heel leuk! :D En bios staat vast! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi wat een leuk verslagje moon!

En wat leuk dat jullie samen elkaar hebben ontmoet :D

Wat een service moon echt waar! Ik zie zelf niet heel veel verschil op de foto's maar snap dat het in het echt misschien anders is.

Oef botox moet je dat niet om de paar jaar/maanden laten bijwerken en krijg je dan nog wel in beweging hihi, sorry maar dat hoor je best vaak dat het deel geen gevoel meer heeft ^_^

Gelukkig is alles in orde met je boobies ik kan ook niks anders zeggen als wauw :56:

Zo nu even snel bij eefje kijken hihi

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Evi

ja ik ben er echt superblij mee hoor,met een los broekje ofzo,valt het niet echt op,iets wel,maar als ik me nieuwe bikini aan trek,zeker toen ie net nieuw binnenkwam,schrok ik wel,en ook als ik een strakke jeans aanheb,dan zie je wel goed verschil.

en vind de service enorm dat ie het nu nog doet,want heb ook een verhuizing in aantocht,dus ben dan netjes genezen enzo als ik drukke tijden krijg,en ook van de zomer,als de bikinitijd aankomt,hihih

hoe ist met jou? en heb je nog recente nieuwe foto,s???

of veranderd e rniet veel meer?en worden ze al wat zchter ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moon,

Hier alles oke hoor.

Van zondag terug van een paar verregende dagen aan onze kust maar ja we zijn weer weg geweest hé.

Heb nog geen nieuwe foto's, heb wel nieuwe bh gekocht dus zal daar binnenkort eens werk van maken om een foto te nemen maar camera heeft het begeven (lens gaat niet meer naar binnen, denk wel dat het aan de batterijen ligt)

Er is eigenlijk niet veel meer veranderd hoor en wat het gevoel betreft ja nog steeds ni veel hé, is al wel wat beter maar toch helemaal niet zoals het moet.

Maar geef de moed nog niet op hoor, zal nog maar wat geduld hebben.

Geef je wel een seintje als de foto erop staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evi geduld is zo een schone zaak na een bv :131::126:

komt wel goed,en ben benieuwd nar je nieuwe foto,dus wacht netjes je seintje af!

Vlinder,graag gedaan hoor,meen het uit de grond van me hart,je hebt mega goede smaak en je weet er altijd iets van te maken met je kleding,super!! :123: ben altijd nog steeds iets jaloers :69:

ja gelukkig duurt me wachten niet al te lang,heerlijk,en ben ik straks ewoon klaar he,naja klaar,speelt nog genoeg door me hoofd,je begrijpt me wel maar acepteer steeds meer me eigen keus zo :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Moontje,

Kom ook eens ff een reaktie in jouw boekie zetten :38:

Wat gaaf dat Dr. Bruno gelijk zag wat je bedoelde en dat hij het geen probleem vind om dat nog ff na te behandelen!! Je zelf ziet kleine dingetjes aan je lichaam toch beter als een ander, en als je arts zegt dat t wel meevalt ofzo dan sta je daar... Maar gelukkig heb jij ook zo'n fijne arts die naar je luistert!!! En zo lekker snel al die lipo... misschien is een slaaproes idd wel beter, plaatselijk krijgt hij het waarschijnlijk niet echt helemaal mooi verdoofd, ik heb maandag ook soms een paar keer wat pijn gehad. Wel heel fijn dat je dan zo snel ook terecht kan! (ik had voor een narcose min. 3 maanden moeten wachten).

Nog eventjes de pijn doorbijten straks en dan kan je vandezomer helemaal perfect pronken in je bikini :123:

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje

Even om te melden dat de nieuwe foto erop staat (eindelijk) maar zoals ik al zei, ikzelf zie eigenlijk geen verschil meer, enkel dan dat ik al een pak witter zie :153:

Alles goed met je voor de rest?

Hier alles prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingrid,ja super he de service van Artemedis,en ja me arts luisterd enorm goed joh,ben er blij mee hoor.

ja balen doe ik wel natuurlijk,maar de corectie maakt het weer goed,stoor me er toch wel aan,en ja met kleding aan zie je uiteraard niks,maar in ondergoed en of bikini duidelijk wel,dus wil dat toch goed hebben natuurlijk.

ja moet erna wel een band of korsetje dragen weer,maar goed,ben dan wel klaar he van de zomer :101:

zal volgende week nog ff een voor foto maken en dan erna weer na foto,s :)

hoe gaat het met jou Ingrid,zie je al verschil en hoe voel je je nu? ben benieuwd zeg,viel het mee de corectie qua pijn en herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Evi

meteen je album in gesnelt,hihi ja je bent idd iets witter nu he hahahaha gaat er altijd snel vanaf he helaas!

ik zie allerlei bh maten voorbij komen hahaha weet je nu wel de uiteindelijke maat?

ik vind ze toch wel mooi hoor,eerlijk,niks mis mee,en oo zien ze er zacht uit op foto,s al jij zelf wel voelt dat het nog beetje moet komen he

hoe voel je je er verders bij,voel je al dat ze echt bij je horen enzo?

ja met mij gaat het goed,had laatst me Ann summers bh binnen en stop nu ff met shoppen hihi heb er ff zat nu,en je kan er maar 1 tegelijk aan he :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik "denk" dat ik nu op die 75 E zit, de laatste die ik heb gekocht is toch ook die maat, hoewel deze kwam van bij hunkemöller en had misschien toch nog een maatje groter gemogen, maar heb er niet echt last van dus is goed zo.

Ze voelen me al heel eigen aan hoor, net of ik heb nooit anders gehad (lees: vind ze weer klein worden hi hi :141: )

Enkel ja alleen als mijn man op mij komt liggen :blush: met zijn volle gewicht dat kan ik toch niet verdragen, moet misschien nog komen en anders je dan moeten we een andere positie innemen hé :153:

En ben nu gisteren aquagym gaan doen en auw mijn borsten doen pijn aan de binnenkant maar was dan ook veel borst en armspieren trainen gisteren.

En wat de zachtheid betreft het begint goed te komen (eindelijk) denk niet dat ze nog veel zachter worden nu, hoewel dit wel nog mag hoor.

Ik ga morgen of overmorgen ook nog eens langs bij de lingeriezaak in het dorp - 70 % dus toch even kijkje nemen :159:

Vraag me wel af: mijn schoonzus heeft van sapph een 80 D en die is te groot voor mij, zou dan een 75 E wel passen????Heb er nog altijd geen besteld van het net omdat ik me hier niet goed raad mee weet...en wou in de winkel hier gaan passen maar geen enkele D of E meer.

Eerst vond ik geen toffe bh's omdat mijn borsten te klein waren en nu zijn ze weer te groot (qua bh maat dan toch :wacko: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

kleine rgeworden Evi hihi nee joh,viel me zekers niet op toen ik je foto,s weer zag :rolleyes:

en je vraagje over de sapph bh qua maat,een 80D en een 75E zijn hetzelfde qua cupinhoud,dus die zal ook te groot zijn,dan kan je beter een 75D nemen,of is de cupinhoud wel goed maar de onderomtrek te groot???

fijn dat ze al beetje eigen voelen en ja wel herkenbaar wat je zegt,als je man er bovenop komt liggen,dat gewicht,nee dat verdraag ik (ook) nog niet hoor,dus zullen we erbij moeten nemen verlopig hihi

en een 75E toch je verlopige maar,hmmm had groter verwacht,vind ze mooi en zeker vol ook op je bh foto,s hoor,en dat met 350cc :136:

die van mij toen,met 375cc haalde jou mooie volle vorm echt niet :159:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor 't compliment

Ik zeg dikwijls tegen mijn man nu dat ik ze toch groter had mogen hebben en dat ik ze aan de kleine kant vind, en dan krijg ik als antwoord dat ik niet goed zie (is ook zo hoor zonder lenzen :153: )

Nee ben wel tevreden zo in bh/bikini maar naakt ja misschien een ietsiepietsie meer :44:

De omtrek zat ook heel los maar de cup was ook wat te groot en de lintjes zaten niet strak dus denk daar ook wel een 75 D nodig te hebben.

2 weken na bvg had ik sapph gepast 75 C en zat goed maar ja misschien nu toch maar D nemen???

in die ene zaak verkopen ze ook sapph dus miss daar eerst nog eens kijken voor ik op internet bestel

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja als de omvang iets te groot was maar ook de cupinhoud,zou ik geen 75E nemen,want dat is gelijk aan als een 80D,dan zou ik een 75D nemen,die moet dan goed zijn :1bouncingboobs:

hihi ja de grootte went snel he van de boobie,s hihi ik heb het juist andersom,dat ik naakt en bikini echt grote heb maar met kleding springt het e rniet uit bij mij,maar ben toch happy,want ik weet tenslotte wat er onder die kleding zit,naja hangt hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje

Vrijdag bij de 2 lingeriewinkels langs geweest.

De ene van 70 % alle mooie eruit in mijn maat (nu hebben we dit probleem weer :134: ) maar wel drie stringen gekocht voor 3 euro van marlies dekkers

De andere was ook niets meer maar daar heb ik nu toch nog die sapph kunnen passen.

75 E zit toch goed hoor en ineens dan nog maar eens die 80 D geprobeerd en zat ook goed.

Die van mijn schoonzus nog eens geprobeerd en het probleem gevonden, moest gewoon de schouderbandjes wat vaster aantrekken en was in orde.

Duuus 3 bh's besteld op dutch designers, 2 van sapph en 1 van lingadore ofzo.

Laat je wel weten als ik ze heb en de foto's heb <_<

En nu ga ik maken dat ik in mijn bed lig want ga het weer heel moeilijk hebben morgen vroeg om de kleine naar school te brengen :blush:

tot later

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bh's zijn binnen en ze passen alle 3!!!! hoewel de groene iets aan de nipte kant is maar kan ermee door.

Is dus toch een 75 E voor de Sapph en die andere heb ik 80 D genomen omdat er geen E meer in was.

Dus kan wel zeggen dat mijn maat een 75 E is hoor.

Plaats deze avond de foto's erop want batterijen zijn plat van camera.

En hoe gaat het met jou alles oke?

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Evi,

Ooh wow,wat super dat je de bh,s past joh,ben ineens razend benieuwd,ja een E dat was niet te ontzien,dat straalt er toch wel af,dat je een E hebt hoor.

ben echt benieuwd naar je aankoop,dus kom maar op me de fotos :1bouncingboobs:

hier alles zijn gangetje hoor,me boobs zijn enorm gedaald en ben klaar nu,geen verandering meer,en ben nog steeds stik happy,al als ik ooit voor wissel moet,ik wel weer maatje erbij doe,hihi! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.