Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

hihihi nee klopt,jullie zien hem ook niet,was nog ff erin bezig,en nu klaar,en zal het nieuwe linkje pb,en

de andere blijft zo,met enkel de 375 en 750 en de 1000 zal ik als nieuwe link sturen :6:

Eef,heb me vakantie pic,s eruit gedaan,de gene die ze wou zien hebben gekeken,en verders loop ik er liever niet mee te koop,beetje te prive -_-:):6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi moontje,

Jij stuurt me ook altijd leuke berichtjes hoor, ben blij dat je altijd de tijd neemt om terug te reageren

Ik denk ook wel dat het voor jou moeilijker is om een geschikte bh te vinden hé maar heb onlangs nog ergens gelezen dat ze de bh maten gaan vergroten tot K dacht ik, dus wellicht komt er nog wel meer keuze met de tijd (vraag me nu niet waar ik het gehaald heb want dat weet ik niet meer :69: )

Wat je huid betreft bedoel ik dat je huid er echt heel glad en zuiver uitziet, gewoon mooi van structuur en kleur, geen pukkeltjes te zien hoor.

Ik heb hier wel eens last van op mijn rug en op mijn kin sinds ik een mirena spiraal heb, soms vervloek ik dat ding hoor.

Is je laatste link die je me ge pb't hebt nog de goede?

Ik zie het wel hoor en anders hoor ik het wel van je (hoop ik)

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je ze nog eens wilt zien,mag dat eef,en of me nieuwe volgend jaar uiteraard he,die stuur ik je dan wel

ja als je me beter wilt zien,me koppie enzo,ik zit ook op hyves he :rolleyes: maar die heb je helaas niet.

bedankt ook voor je lieve reaktie op me foto(in album) erg lief,en zie je dat goed ja,dat ik nu slanker ben,toppie man,hoor ik graag :68:

baal stiekum wel dat ik nog geen jeansmaatje achteruit ben gegaan,ondanks me buik heel wat slanker is,eigenlijk best gek he :69:

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je ze nog eens wilt zien,mag dat eef,en of me nieuwe volgend jaar uiteraard he,die stuur ik je dan wel

ja als je me beter wilt zien,me koppie enzo,ik zit ook op hyves he :rolleyes: maar die heb je helaas niet.

bedankt ook voor je lieve reaktie op me foto(in album) erg lief,en zie je dat goed ja,dat ik nu slanker ben,toppie man,hoor ik graag :68:

baal stiekum wel dat ik nog geen jeansmaatje achteruit ben gegaan,ondanks me buik heel wat slanker is,eigenlijk best gek he :69:

Hihi, lief van je, maar je koppie staat al op m'n netvlies gebrand, hihi, vergeet niet hoe je eruit ziet, maar je mag me altijd wel privé een fotootje sturen hoor! :P Neen zit niet op hyves!;)

Ja hoor, je ziet heel goed dat je slanker bent nu, en je boobs hebben echt mooie projectie nu! Maar verwacht niet dat je een jeansmaatje achteruit zult gaan, maar je rol is wel weg, dus die jeans moet nu toch wel veel mooier en fijner zit toch?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eef,ben weer begonnen met sporten he,en op me eten letten,de luier hersteltijd is over en uit,en eet nu geen koekjes enzo meer hahaha

dus ik ga echt wel een jeansmaatje achteruit,HOOP IK :36:

ik merk nu nog weinig verschil,me jeans zitten dus nog even strak,ja klopt,ben zeker van me rol af,maar geef het nog even de tijd,tijd zal het leren,hou onbewust toch nog vocht vast denk :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, hoop het ook voor je hoor, maar ziet er nu toch vast al veel beter uit! En ja, vocht zul je nog wel een tijdje houden dus dat komt vast toch nog in orde met die jeansmaat! Ben al benieuwd naar je nieuwe buikfoto's hopelijk volgende week, zal ook al wel veel veranderd zijn! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Moontje,

Ik kan je foto's ook niet terug vinden? Heb je een nieuw album aangemaakt voor deze wissel?

Enne... in t begin zaten mijn oude jeans ook nog hartstikke strak, kon ze amper dicht krijgen. Maar ik ben deze week terug begonnen met sporten, en ineens lijkt het wel of er heel veel vocht weg is! Vanmorgen een jeans aangedaan die ik voorheen eigenlijk bijna niet dicht kreeg, alleen als ik mijn adem heel hard inhield, en die past nu helemaal goed, joehoe! Ik denk dat ik nu wel in maatje 36 pas, en dat was altijd net ff te klein. Vind jij het ook zo raar dat je buik veel platter is als je je buik niet inhoud? Ik was altijd gewent om de buik in te houden, anders was het helemaal zo'n bult, en nu zelfs ontspannen is het nog vrij vlak, dat vind ik echt superleuk om te merken. Nu met ingehouden buik is het zowat en kuil hihi.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ingrid

wat je nu zegt heb ik dus ook,ontspannen gewoon mooi vlak,maar als ik me buik inhou heb ik gewoon een kuil hihi

ja ga ook hopen dat me jeansmaat een maatje terug komt,maar doe hard me best :rolleyes:

klopt Ingrid,heb me laatste wissel even apart gezet,want de meeste zagen door de bomen het bos niet meer :1bouncingboobs:

ik zal hem je even via een pb sturen :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje ,

AAhh , nu snap ik het , je hebt de nieuwe foto's apart gezet , daarmee kon ik ze niet meer vinden.

Ik had er gisteren naar gekeken nadat je me een pb'tje had gestuurd maar ik had niet meer de tijd om te reageren.Dus , vandaag wou ik ze nog eens bekijken en ik vond ze niet meer :7:

Ik dacht dat , nu ben je gewoon helemaal gek aan't worden.... :4:

In ieder geval , ik heb ze gisteren gezien en ze zij prachtig hoor meid , je hebt echt een stel prachtige big boobs , het staat je super :123: .En in die zwarte sapph bh , echt heeeeeel mooi , kan je trots op zijn.

Veel liefs en prettig weekend

:1big_boobs:

Nadja xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Sorry hoor, ben sinds mn bv echt veel te weinig hier geweest en ook iedere keer maar een paar minuutjes. Ik ga eens even kijken naar je nieuwe pics, ben heeeel benieuwd!!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik lees net even je topic terug want ik zag geen nieuwe foto's maar je hebt ze ergens anders staan????

Nu ben ik wel heeeeel benieuwd dus mag ik je nieuwe link pleaaaaasssse???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb net gespiekt in je album. Ohhh wat zijn ze groot zeg!! Ze zijn al heel mooi van vorm, en er lijkt niet zoveel vocht in te zitten he? Ik ben ook heel erg benieuwd hoe je buik er nu uitziet!

Ik heb vrijdag ook een bh gescoord, maat 80E van sapph. Ik ben net jij ook niet zo weg van al die touwtjes etc bij sapph en heb die er gewoon afgeknipt :4: Staan weer nieuwe foto's in mijn album. Buik zie ik weinig verandering vergeleken met vorige week eigenlijk.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ingrid,

ja ik ben wel weg van Sapph hoor,alleen geen hele kast vol ermee,hihi zo maar een paar modelletjes is leuk,en ze zitten super moet ik zeggen.

ik ga meteen je nieuwe foto,s bekijken,ben benieuwd :rolleyes:

ik maak morgen weer buikfoto,s :6:

thanks voor je reaktie,ja ze zijn beduidend groter dan de 750cc,meer dan ik had gedacht en gehoopt :56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.