Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Moon,

Hier ook nog maar effe posten! Geweldig nieuws allemaal hé, komt dus goed met een beetje berg geduld, pffff <_< Maar goed te weten dat die boobs niet meer zullen slinken toch! :43: :43: :43: Wat wil een mens nog meer! Succes met het verdere herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moon,

Blij dat alles zo goed met je gaat!!

En wow jij mag vrijdag al zonder bh slapen als ik het goed begrepen heb.

Ben jaloers hoor.

Super tof dat ze niet meer gaan slinken jij kan al gerust zijn.

Ik ga binnen 2 dagen voor de draadjes, ben eens benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Ik dacht laat ik eens de topic van Moontje lezen.

Wat fijn dat je controle goed was en dat je met een portie geduld weet dat het goed gaat komen.

Kan me voorstellen hoor, dat je wel eens een baaldag hebt, je was ook aldoor zo sterk en dan ineens is dat balen er gewoon en dat hoort er bij en dat mag natuurlijk ook. Het is ook nogal niet wat, 2 zware ingrepen tegelijk!

Super dat je je weer wat beter voelt en hopelijk wanneer je aan de lymfedrainage begint, de harde plekken als sneeuw voor de zon zullen verdwijnen.

Groetjes Boesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evi,ja lekker he als je dan van de draadjes afbent,trekt stukken minder aan je huid,is opluchting,nog een dagje dus voor jou,

ja ik slaap al heerlijk op me zij,scheelt zo een berg rugpijn ,wat ik al snel heb tijdesn rugslapen,nu dus einde verhaal hihi

Duncan,het gaat weer prima met me,zeker met me borsten,alsof ik ze altijd al gehad heb,moet mezelf bedwingen soms rust te nemen :)

Boesje,ja dat zal zeker betering geven de drainage,en verders heb ik sosm nog wel een baaldagje hoor,zo eens een dipje soms,maar ik weet nu toch wel in me achterhoofd dat het goedkomt met me buik B)

boobs gaat alles super!

Eef,je weet alles al :53::53::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klinkt allemaal goed.....ben blij voor je!!!! :43:

Tja en "geduld".......dat moet je niet tegen een ram zeggen he, die zijn daar niet voor in de wieg gelegd.......is een hele opgave voor ze. Bij impulsiviteit staan ze vooraan in de rij.......ieder zn kwaliteiten haha.

dikke kus :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ja morgen is het mijn dag voor de draadjes, hoop ik toch want als wondjes niet toe zijn zal ik nog wat moeten wachten.

Hoop dat de littekens op eerste zicht al wat meevallen.

En ben ergens toch ook bang hoor dat ze eruit gaan, heb het gevoel dat ik dan weer veel voorzichtiger moet zijn.

We zien wel morgen...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

wou vandaag weer foto,s maken,anders zeker het weekend,komt mevrouw opoe om de hoek kijken,dus dat word dus volgende week weer foto,s erbij.

me buik is toch al weer wat geslonken :1bouncingboobs:

:154: Mevrouw opoe??? Whahahaha, is dat ook weer zo'n hollandse uitdrukking zoals ongie? :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hhahahaha nee me oma kwam niet,wel opoe met de vlaggetjes bij dr :89::45:

vandaag 2weken po,jee de tijd vliegt,ik mag vandaag lekker zonder bh en korset slapen snachtds,nog 2weken het boeltje overdag wel aan,maar denk dat het al heerlijk is snachtds zonder te slapen :36:

verders gaat alles prima,enige waar ik moeite mee heb van alles en heel het herstel is die geduld :4:

zal volgende week weer foto,s maken :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje!!

Je kunt nu al slapen zonder corset en BH? Wat fijn joh!! Had niet verwacht dat het zo snel al mocht. Hoe lang moet je ze door de dag nog dragen?

Ik ben het ook helemaal met je eens... begin een hekel te krijgen aan het woord geduld!! Pfff!!

Maar ja, moet maar he! :P

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Hoe gaat het me je? En met de buik en boobies?

Ik heb je topic al even niet gelezen dus ben erg benieuwd hoe het met je gaat.

Verder tevreden?

Ga je binnenkort nieuwe foto's plaatsen? Ook daar ben ik erg benieuwd naar.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi mama

ja het gaat super goed,heb afgezien met me buik en rug.maar nu gaat het fantastisch goed,weinig tot geen pijn meer en de boel is al behoorlijk geslonken,de harde plekken heb ik nog wel,maar die duren tot 6a 8mnd he,maar ga na 6weken starten met bindweefselmasage,dus dan help ik het een handje vlotter weg te trekken :rolleyes:

me boobs,nou ik ben in de wolken hoor,ze beginnen nu wel een beetje te veranderen,zie het toch wel savonds na bh uitdoen om te gaan douchen :101:

en nog steeds enorm tevreden,het is toch nog iets groter dan ik had gehoopt en gedacht,dus mij hoor je niet klagen :105:

zal volgende week nieuwe foto,s plaatsen,heb nu menstruatieweek,en dan heb ik veel meer vocht en een opgezette buik,als dat weg is,nieuwe pic,s :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje!

Wat fijn dat alles zo goed loopt! Ben ook heel benieuwd hoe het er nu uitziet.

Lijkt me heerlijk om 's avonds zonder Bh en corset te slapen!

Slaap je dan ook op je zij? mogen je borsten dan ook zo aan de zijkant 'hangen'?

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.