Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

Nou,de 24ste maart mag ik dan voor een consult langs bij Dkt B De meyere.

Heb deze keuze gemaakt,aan de hand van vele goede-positieve verhalen.

Ook heb ik al veel werk van hem mogen bewonderen.

Had het ooit al in gedachten,als ik voor een wissel ga,ga ik mischien langs bij deze arts,nou de keus is dus nu gemaakt. :106:

In mei dit jaar ga ik ook alsnog langs me eigen arts,Dkt Van Not.

Ik vertrouw me eigen arts helemaal,maar wil toch ook eens kijken en weten,wat een adere arts nu eens te vertellen heeft. :108:

Mischien is het ook wel iets van bevestiging zoeken,maar afijn,dat zal boven water komen als ik er ben geweest.

Een arts kan ik me vertrouwen niet echt op baseren,wil gewoon van meerdere horen wat hun advies is,dit wil ik vergelijken,welke komt in de buurt van mijn verlangen.

2 artsen,2 verschillende denk-werkwijze.

mischien komt die van een andere arts gewoon meer in de buurt van me verlangen.vandaar deze stap.

Ik zou ook graag nog eens naar een 3de arts willen voor consult,hoe meer ik weet,des te beter is me keus te maken. :125:

ben veel te bang weer teleurgestelt te worden,denk dat nu nog banger ben,dan voor me eerste operatie.nou en ik kan je vertellen,toen was ik ook als de dood,bang dat het zou uitpakken wat me ergste nachtmerrie was,dat ik niet zou behalen wat ik wenste en al 15jaar lang droomde.

en helaas.....zo is het ook nog is uitgepakt :118:

wil zeker me eigen arts ook niet afkraken,hij heeft topwerk geleverd,maar net niet wat ik zocht en verwacht had,zo jammer :23:

nou en nu maar afwachten tot de 24ste maart.

moet toegeven,ben best peunerveu,waarom weet ik niet helemaal eigenlijk :blush:

dus ja,ik ga maar is aftellen........ :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey moontje,

Heel goed om bij zo'n belangrijke beslissing langs te gaan bij meerdere artsen en te vergelijken wat het beste aansluit bij je persoonlijke wensen! :35: Je mag het inderdaad niet gedroomd hebben dat het weer niet uitdraaid zoals je gehoopt had!

Wens je alvast veel wijsheid om na je consulten tot een goede beslissing te kunnen komen, kan me voorstellen dat het zeker niet gemakkelijk zal worden als je een keuze moet maken tussen verschillende adviezen, en de angst om een verkeerde beslissing te maken zal vast ook niet minder worden, maar 't is zoals met alles, je gevoel volgen en vertrouwen hebben in de arts in kwestie en in je eigen beslissing.

Heel normaal dat je nu extra nerveus bent, je verwachtingen zijn natuurlijk hooggespannen dus bij deze veel succes, neem er rustig je tijd voor en volg je :120: bij het nemen van toch wel een emotievolle nieuwe stap in het besluitvormingsproces!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lieve Eefje,´

bedankt voor je lieve geruststellende berichtje.

weet je,ik pieker soms zelfs wel eens,,,,zal ik het nog wel doen,zo groot is me angst.

ik had me voor me operatie beter moeten realiseren denk ik,dat dit ook voor kan komen,dat men teleurgestelt kan zijn,heb daar helemaal niet aan gedacht,was uberhaud niet eens in me op gekomen,mischien zelfs beetje dom van me. :67:

maar aan de andere kant denk ik dan weer,kan het wel minder mooi als nu,tuurlijk kan dat wel,maar ik ben nu ook echt niet gelukkig ermee.

en niet alleen dat ik ze te klein vind hoor,ik had gewoon een heel ander plaatje in gedachten,vorm,grootte,ja alles gewoon,het totaalplaatje.

de vorm is tot nu toe het enige wat ik er nog positief uit kan halen.

verder vind ik het ook erg jammer dat de beweegelijkheid niet behaald wat ik had verwacht,kan men zeggen,ja je moet langer wachten,nou nee dit was het gewoon zei me arts,meer veranderd er niet meer of nauwelijks dan.

ze ogen verders natuurlijk,maar zo voelen ze zekers niet voor mij,ik kan het erg lastig uitleggen,maar het is net of ze in een soortje coocon zitten,ze bewegen wel iets,maar ze zitten te ver naar achteren,ja je zal mischien niet helemaal snappen wat ik schrijf,want het is ook een wazig gevoel,laat staan juist op te kunnen schrijven dan.

kort gezegd,ze voelen niet als van me zelf.

nog een pluspuntje is wel,dat ze redelijk zacht zijn,dat had ik dan weer niet echt verwacht,maar dat valt me ook nog mee.

dus ja,wat ik nu hier vertel,zal ik ook bij de artsen doen,en hopenlijk snappen ze me,en kunnen ze er wat mee,uitleggen zal ook nog wat worden,iets waar ik me echt op moet voorbereiden,want ik vind het zo lastig uitleggen.

Hoop in deze stap dat Bruno me begrijpt,en hoop eigenlijk toch ook wel dat hij een advies geeft,wat ik wil horen.

heb ook best een dubbel gevoel,net of ik me eigen arts in de steek laat,en niet vertrouw,maar zo via deze weg,kan ik wel een betere keus maken,en ben je toch niet gelijk fout.

afijn,ik hoop dat het beetje duidelijk is zo me verhaal,anders staan vragen vrij natuurlijk..

p.s, wil het toch ook nog even over me pijn hebben met Bruno,zou dit vreemd zijn,is dit echt zaak voor me eigen arts?

of zeggen jullie,gewoon even vragen voor alle zekerheid?

zit er namelijk best wel mee in me maag,genieten kan ik zekers nog steeds niet na maanden onderhand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahja, eigenlijk weet je toch nooit helemaal op voorhand wat je van iets kunt verwachten, dus is niet ongewoon dat je niet hebt kunnen inschatten dat zoiets ook kan tegenvallen. Kon me er ook niet echt een realistisch beeld van vormen hoe zo prothesen aanvoelen in je eigen lichaam en wat je er allemaal kunt van verwachten. Is gewoon erg moeilijk!

Kan denk ik wel vrij goed aanvoelen wat je bedoeld.

Zet alleszins zoveel mogelijk op papier over hoe je je voelt, kun je dat als leidraad gebruiken bij het verwoorden naar dokters toe. Is zeker niet eenvoudig.

En kan me je dubbel gevoel ook best voorstellen, is soort van loyaliteitsconflict, maar dat je andere meningen opzoekt betekent niet noodzakelijk dat je je eigen arts ontrouw bent. 't Is vrijblijvend en je doet dan nog altijd wat je het beste lijkt. Er zijn altijd verschillende manieren om tot een oplossing te komen, en je moet gewoon doen waar je jezelf het beste bij voelt.

Zou zeker je pijnklachten ook aan de andere pc's die je nog zult bezoeken vermelden, kan zeker geen kwaad en is misschien wel belangrijk, misschien meer dan je zelf kunt inschatten, zij zijn de experten en ik denk dat je gewoon nooit te veel informatie kunt geven.

Veel liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Ik begrijp alles van wat je zegt. Ik heb het net zo ervaren na mijn dual plane plaatsing. Ik beschreef het alleen anders dan jij. Ik voelde me net een mannelijke bodybuilder. Nu is dat niet meer. Ik was en ben nog steeds zo blij met mijn beslissing van vorig jaar opnieuw voor een wissel te gaan maar weer gewoon terug naar 'voor de spier'!

Voor jou is het nog even geduld hebben, maar Bruno is mijn held. Ik vind hem helemaal geweldig en ik ben niet de enige hier. Ben heel benieuwd wat je vind van je consult straks. Ik zal aan je denken!

Veel liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moontje,

leuk nieuwe topic maar meis,zet er ff je naam bij in de titel? is handiger (sorry voor de opmerking haha)

en nix is raar he?!! alles opschrijven en vragen wat je wilt. zodat je nadien een goed gevoel er bij/van hebt. maar ik vind dat je dar bij elke arts die je nu gaat bezoeken moet doen!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

o oke hahahah was al bang dat ik hem moeilijk ging verstaan.

heb 3jaar in Eeklo gewoont,en me buren en de rest van de straat genoten,kon ik moeilijk verstaan.

ooh een rustige man,dat bevalt me altijd wel,hou niet van gehaaste artsen,waarbij je na 5min buiten staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oO dat wardeer ik ook echt.

mijn eigen arts is ook zo een man,die neemt alle tijd voor je,en voor je wat wilt vragen,heeft hij alles eigenlijk al vertelt,hij vertelt alles echt zo uitgebreid,pakt dan ook echt pen en papier erbij,ziet hij dat je het niet goed snapt,tekent hij alles gelijk even uit op papier,zo snapte ik dat dual plane nog niet helemaal goed in begin,heeft hele tekening gemaakt van borst en weefsel,klieren en spieren afijn heel de mikmak,en tekende dan erna hoe de prothese kwam en hoe ze dat doen in ok

zo duidelijk,en zo deed hij dat met alles,de 2consulten dat ik er was,heeft hem al bijna 3uur gekost,nacontrole ook,sta nooit binnen 5min buiten,half uur of uur is niks bij hem.

heerlijk zo een uitgebreid consult en een arts die de tijd voor je neemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja met hechtingen en nacontrole is hij wel wat sneller begreep ik van Pat,ik ga de 14e april pas samen met mams... maar als er nix is en geen vragen ofzo hoeft het ook niet lang te duren he?! maar idd,een arts moet wel de tijd voor je nemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nix gepast. maar ik zou er gewoon om vragen. een 2e consult is bij hem niet nodig denk ik. je krijgt voor eventuele vragen toch nog een klein consultje voor de operatie.

dus nu alles vragen wat je wilt. als jij wilt passen zou ik daar om vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nu weet ik niet of dat passen zo belangrijk is hoor,want het is toch niet recent met het resultaat,bij mij dan,had toen ook gepast,en het is buitenverre van wat het nu is,maar vroeg het me gewoon af,elke kliniek werkt zo anders he

ben ook zo benieuwd hoe zo een consult gaat,als het om een wissel gaat ipv je eerste borstvergoting

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vond het passen ook niet erg belangrijk en heb het ook niet gedaan. en hoe dat in zijn werk gaat heb ook geen flauw idee meid. ik denk dat het bijna hetzelfde is als een bv.

alleen hij moet met de operatie je pocket beetje schoonmaken nadat hij je prothese verwijderd heeft. en voor de rest is het het zelfde denk ik.

en je mag bij Bruno iemand meenemen he,die kijkt tijdens de operatie of de grootte goed is. dat vond ik erg! fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik zal dan wel zien hoe het loopt,een grote verassing nog dus haha

ik las ook iets van een mailconsult,wat is dat dan patries.is dat noodzakelijk dat je dat eerst doet voor je er naartoe gaat?

ja het is zeker een service hoor,dat men iemand mee mag nemen,maar denk dat me moeder of me man op te vegen zijn,hahahaha zijn helemaal niet bestand tegen bloed en gerommel in een lichaam,hihihi

en me vriendin ziet het denk ook niet zo zitten,vragen kan ik het altijd wel natuurlijk.

en de operatie eventueel he

mag je die zelf qua datum prikken en tijd,of krijg je iets te horen,en dan hopen dat je kan?

sorry voor al de vragen hoor patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee joh,vraag maar raak!!!!!

nee mailen is niet noodzakelijk. ik heb het met een andere pc wel gedaan maar die arts beviel geheel niet. weet niet of Bruno mailt?

je ziet nix hoor,alleen het gedeelte van de borsten,de rest is afgedekt met groen doek. dus je buik en gezicht zie je niet hoor. en 1 grote borst en een kleine haha.. zou voor jou misschien wel een veilig gevoel zijn ja als ze gaan kijken.. dat ze zeker groot genoeg uitvallen nu.

ja hij geeft datums en tijdstippen door. meestal kun je binnen 2 tot 3 weken terecht. hoe langer je wacht hoe meer keus je hebt qua tijdstip. zowel mams als ik konden kiezen uit datums én tijdstippen.

nog meer vragen Moon? :38: kom maar op hoor hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ga het toch zeker is overleggen hier,wie er eventueel mee zou willen hoor,zekers omdat ik nu extra bang ben dat het niet uitpakt wat ik wil enzo.

ja nog eens wat vraagjes, dat datum prikken mag en kan dat gelijk na je consult,of moet men dan even bellen erna of word je zelf gebelt erover?

en je mag die dag al terug naar huis he geloof ik,en nog wat,ik kan 1,2 niet gelijk terug vinden of je nu drains had ja of nee ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan en mag meteen na/tijdens het consult. ik heb er meteen naar gevraagt iig hahaha...

en je gaat idd meteen naar huis. als je eenmaal bij bent en je goed voelt mag je naar huis. voel je je niet lekker of goed mag je gewoon blijven tot je je wel goed genoeg voelt. en nee je krijgt geen drains en geen tape. alleen een soort van rekverband wat 24 u aan moet blijven. daarna mag het eraf en mag je ook meteen douchen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.